Close
עמוד 1 מתוך 5 1234 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 94
  1. #1

    ברירת מחדל dohc 1.3 gti התאמה לסמו

    הגיע בטעות לארץ מנוע של סוזוקי סוויפט 1.3 עם גל זיזים עליון כפול שהשבוע כנראה ינחת אצלי במוסך
    ראיתי כבר בכמה אתרים שעשו את ההסבה ( הבעיה שהאתרים הללו לא באנגלית..)
    המנוע בעל הספק של 101 סוסים סטנדרטי ללא כל שיפורים
    מישהו יודע על הסבה כזו שנעשתה בארץ??
    הכיוון שלי הוא בניית סעפת יניקה חדשה והתאמה של שני קרבורטורים למנוע
    כרגע לא רואה אפשרות להזרקה כי חיפשתי ולא מצאתי בינתיים בחו"ל צמה ומחשב

  2. #2
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Aug 2004
    מיקום
    בעבודה - כל יום כל היום.
    הודעות
    1,266

    ברירת מחדל

    מה לגבי התאמות של המנוע לגיר ?

    סעפת זה החלק הפשוט : תחפש לקנות מאתרים באינטרנט ולהביא לארץ כזאת סעפת - לא נראה לי שיש בעיה עם זה גם המשלוח די זול.

    אגב יש מצב שאולי במקרה ישלחו אליך עוד אחד ?

  3. #3

    ברירת מחדל

    לגבי ההתאמה בין המנוע לגיר ראיתי באחד האתרים שאין צורך בשום מתאם והגיר מתאים בול
    לא יודע עד כמה זה נכון אבל כשיגיע המנוע נהיה יותר חכמים
    הבעיות העיקריות זה המתאם למפלג ,חגורת טיימינג,ומכסה טיימינג
    אני אצלם תמונות ויעלה לפה

  4. #4

    ברירת מחדל

    אנחנו מאוד רוצים שתשתף אותנו, אבל נדמה לי שאתה הולך להתקל בבעיה של חוסר נסיון עם זה בארץ. אם אני הייתי אתה, הכתובת הראשונה שלי הייתה הפיראטים, אחרי זה הBBS ואאוטר-לימיטס. אם שם לא יודעים, אז אין כזה דבר... :lol:

  5. #5
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    הוד השרון
    הודעות
    570

    ברירת מחדל

    נראה לי שזה מה שאתה צריך
    יש גם שם לינקים לפורומים מתאים
    גם תוכל לשאול את האיש עצמו
    http://home.iprimus.com.au/pulsr/g13b/index.htm

  6. #6
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    השאלה למה זה טוב
    גם דגם המנוע הזה שונה משלנו מה שיקשה על העברתו ברשיון ואם זה המצב אז עדיף כבר ללכת לכיוון 1.6

  7. #7

    ברירת מחדל Re: dohc 1.3 gti התאמה לסמו

    ציטוט נכתב במקור על ידי karnaf
    המנוע בעל הספק של 101 סוסים סטנדרטי ללא כל שיפורים
    סושי, אני מניח שפיספסת את זה? להזכירך, מנוע 1.6 8V זה בסביבות ה88 כ"ס סטנדרט. אני לא זוכר כמה ה16V המוזרקים, אבל אני משער שזה בסביבה של המנוע הזה.

    לי זה נשמע כמו 101 סיבות מעולות, במיוחד כשהוא נשאר עם מערכת סטנדרטית יחסית ונפח זהה.

  8. #8
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Aug 2004
    מיקום
    בעבודה - כל יום כל היום.
    הודעות
    1,266

    ברירת מחדל

    נקסוס השאלה היא לא הסוסים אלה המומנט שהוא מייצר לא ?

  9. #9
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    הוד השרון
    הודעות
    570

    ברירת מחדל

    ואם מצליחים להעביר מנוע של ג'ימני ב"רישיון"
    אז עם מנוע כזה על אחת כמה וכמה

  10. #10

    ברירת מחדל

    לא, הספק בסל"ד נתון מעניין אותך יותר (מומנטXכ"ס) במקרה של סמוראי. מומנט טוב יהיה מעולה, אבל אף אחד ממנועי הבנזין שלנו לא יספק לך משהו ששווה לדבר עליו בכל מקרה, אפילו אם זה 1.6.
    אם היה לנו מנוע דיזל עם 40 קג"מ אבל רק 100 כ"ס, זה היה סיפור אחר. מאחר ואנחנו מדברים כאן על מנועי בנזין עלובים מאוד, עם הספקים קטנים יחסית שממילא קטנים מאוד בסל"ד נמוך, אין לנו את הלוקסוס של לדבר על מומנט. הוא פשוט לא קיים אצלנו... :lol:

    לדעתי ההספק של המנוע הזה בסל"ד נמוך יהיה זהה או טוב יותר משלנו, לכן הוא יהיה עדיף. הוא לא יפול את הספקי המנוע שלנו בכל מקרה ורוב הזמן הוא עולה עליו בהרבה. כדי להגיע להספקים סבירים במנועים שלנו במהירות נמוכה אתה תמיד חייב לקצר יחס העברה (כדי להגיע לסל"ד יותר גבוה עבור מהירות נתונה, או בעצם לתת הספק גבוה יותר במהירות נתונה), אז לא מעניין אותי אם יש לי 15 או 16 קג"מ. זה לא יעשה הבדל משמעותי.

    ברכבים נורמליים, אתה צודק.

  11. #11
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    נקסוס אתה אלוף החרטא :twisted:
    מכיוון שאנחנו מעדיפים לזחול אז כל קג"מ עשוי להיות משמעותי הרבה יותר משמעותי מאשר מנוע שנותן 101 כ"ס בסלד גבוה מאד במצב אופטימלי עם מערכת ההזרקה המקורית ולא קומבינת קרבורטורים
    כמו שהאמריקקים אומרים "אין תחליף לסמק"ים" גם אם הם 300 סמ"ק זעומים כהגדרתך

  12. #12
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    חולון 052-8377519
    הודעות
    474

    ברירת מחדל

    מומנטים...


    סמוראי 1.3 =100 ניטון מטר ב4500 סל"ד -
    קאמשאפט כפול 16 שסתומים=112 ניטון מטר ב 5000 סל"ד

    ויטרה 8 שסתומים 1.6=112.5 ב3100 סל"ד
    ויטרה 16 =132 ניטון מטר ב4000 סל"ד

    ג'ימני=104 ב4500
    ג'ימני קאמשפט כפול=110 ב4500
    הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש

  13. #13

    ברירת מחדל

    כפיר, אמנם טוב לדעת את המומנטים (לא ידעתי אותם), אבל ב4500 סל"ד זה לא מעניין אותי. לא מכיר סמוראים שזוחלים על 4500 סל"ד, תן את המומנטים במהירויות זחילה (500-1500 סל"ד).

    סושי, אתה תגלה שהפרשי המומנטים זעומים לחלוטין. הפרשי ההספקים לא. לכן אם אני חייב לבחור אחד, אני אבחר את זה שנותן לי יותר - ההספק, כ"ס. ברור שאני מעדיף גם עוד 300 סמ"ק, אבל במקרה של סמוראי למהירויות זחילה עם יחס העברה רגיל זה ממש לא משנה. 90% מהמכשולים שאני או אתה מטיילים על סרק סמוראי מוזרק 1.6 עם צמיגים 215 נכבה בהם, פעם אחרי פעם (כן, בדקתי). לשנינו ברור שעם יחס העברה נורמלי אנחנו יכולים לגשת ב2500-3000 סל"ד למכשול שקודם הרכב היה נכבה עליו, וזה כבר מאוד בתחום בו חשוב לנו יותר ההספק.

    חביבי, אין לך מומנט. תתרגל לרעיון.

  14. #14
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    חולון 052-8377519
    הודעות
    474

    ברירת מחדל

    זה שיא המומנט .. והוא מתקבל בסל"ד גבוה כי יש לנו במנוע בוכנות של טוסטוס
    נקסוס יש נוסחא למצא את המומנט בסל"ד נתון לפי כ"ס מהלך בוכנה יחס דחיסה ואולי חסר לי עוד משהו.. תבדוק את זה אני לא מוצא


    רוצים עוד מומנט? תגדילו דיזה ראשית ב30% ואת דיזה האויר בהתאם פתחו מרווח פלאגים

    ואפשר גם לקחת את גלגל התנופה ולהוסיף לו עוד 10 קילו :twisted: אהה ושכחתי להגדיל יחס דחיסה ואז יש לכם סמוראי דיזל ..
    הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש

  15. #15
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    חולון 052-8377519
    הודעות
    474

    ברירת מחדל

    ובקשר לזה שה1.6 נכבה זה לא המנוע זה הנהג..

    אני עם טרנספר קצר ו30 אינץ' ומזמן לא לחצתי חצי קלאץ בשביל להוריד מהירות בעלייה תכנית

    במקום שנקסוס התהפך בתל ברוך עליתי ב1500 סל"ד ואחרי זה גם ב2X4 :lol:
    הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש

  16. #16
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל

    הופה זה נהיה מעניין .
    בשישי הזה יש הדגמות בבור?

  17. #17
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Feb 2004
    מיקום
    בעיקר מול המחשב ....
    הודעות
    159

    ברירת מחדל

    לגבי הגדלת מומנט :

    שאלת תם :
    אם נכביד את גלגל התנופה של הסמוראי , בעיקבות התנועה הסיבובית + המשקל לא יגדל המומנט ?

    ואני מזכיר , סתם שאלת תם


    גיל
    1 2 3 ......
    ידיים על הראש

    זהירות דליק!!!

  18. #18
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,421

    ברירת מחדל

    לא. המומנט גדל כתוצאה משריפת יותר תערובת בתא השריפה, לא כתוצאה ממסה כזו או אחרת.

    מה שכן, הרכב יעבוד עגול יותר בסרק וינטה פחות לכבות כתוצאה מהפעלת עומס רגעי, כגון מדרגה בשטח או שחרור מהיר של המצמד, וזה בגלל המשקל המסתובב הנוסף שיש למנוע.

  19. #19

    ברירת מחדל

    כפיר,

    הניסוי עם ה1.6 התבצע אצלי בבית כך:

    שני הרכבים (שלי ושלו) מועמדים לפני קטע קצר וסלעי של כ10 מטרים בעליה קלה. הרכב הוצב במסלול, הגה ישר, נהג רק יושב בפנים ושחרר קלאץ' כך שהקלאץ' לגמרי בחוץ הרבה לפני המכשול. אין כאן נושא של טעות נהג, יש כאן מומנט נטו עד כמה שיכלנו לדמות את זה.
    הוא נכבה גם בעליה חדה בלי סלעים תחת אותם תנאים. גם בכביש בכניסה לחניה של השכן שלי (גם עליה חדה). אין מספיק מומנט, נקודה. הנהג לא קשור כאן, הוצאנו אותו מהמשוואה עד כמה שאפשר.
    לגבי משקל, הרכב שלו פתוח ושלי סגור, שלא לומר שאני עם 32' והוא עם 27'.
    הרכב הורחב הרבה מאז ה"התהפכות", אם זה מסקרן אותך. כן, כתוצאה ישירה מזה.

    לא, ברוך, אין תחרויות בבור. צ'טערת, אני לא רואה סיבה להוכיח שאני משתין יותר רחוק מכפיר (או לא).

  20. #20
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Feb 2004
    מיקום
    בעיקר מול המחשב ....
    הודעות
    159

    ברירת מחדל

    תודה חנן

    אז, לפי הבנתי את הדיון , לאלו שמעוניינים במומנט/מושג אחר בכדי שלרכב תיהיה התנהגות יותר טובה בסל"ד נמוך , כגון זחילת סלעים וכדומה , יכול הדבר של הוספת מסה לגלגל התנופה לעזור??

    אם כן , מה יהיו ההשלכות לגבי נסיעה , נאמר , רגילה - עירונית / בין עירונית

    גיל
    1 2 3 ......
    ידיים על הראש

    זהירות דליק!!!

עמוד 1 מתוך 5 1234 ... אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. לוקרים עם קיט התאמה ל- JK
    על ידי ILIYA בפורום פורום ג'יפ רנגלר JK/JL/JT
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 28-10-09, 10:55
  2. ראש כבל קלאצ'....זו השאלה!
    על ידי לביא סמו וסומו בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 08-08-09, 18:46
  3. התאמה של לוקרים לויטרה
    על ידי arnonzamir בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 18-01-09, 20:15
  4. ייעוץ קנייה - איסוזו טרופר קצר 2004 DOHC
    על ידי shmielc בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 24-07-07, 15:11
  5. לקנות או לא לקנות זאת השאלה.
    על ידי חולה-שטח בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 07-07-03, 01:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •