ניראה לי הבעייה היא במתקין או בוו גרירה
הפיתרונות אצלם
שלום לכולם
כבר פתחתי שרשור בעבר בנושא
אז ככה יש לי טויוטה fj קרוזר 2007
הרכב רשום ברשיון כ m1 פרטי
היום התקנתי וו גרירה ברכב והכושר גרירה שנתנו לי זה עד 750 קילו עם ברקסים
בערך כמו רכב פרטי
הרכב שלי שוקל 2600 קילו ואני צריך לשנות את זה על מנת לגרור קראוון נגרר מתאים 1350 קילו
יש כל מיני תקנות ושטויות שאני באמת לא מבין
מישהו יודע איך אני עושה את זה ?
או לחילופין מישהו מכיר מישהו שיכול לעזור לי בעניין תמורת תשלום?
תודה
ניראה לי הבעייה היא במתקין או בוו גרירה
הפיתרונות אצלם
ערב טוב,
היות והמשקל הכולל של רכבך מעל 2200 ק"ג, אזי, מותר לגרור נגרר עם בלמים במשקל : משקל עצמי של רכבך + 75 ק"ג.
עמית.
התקנות די ברורות, ונכתבו כאן בעבר - כושר הגרירה לנגרר עם בלמים הוא או מה שקבע יצרן הרכב, או משקלו העצמי של הרכב הגורר בתוספת 75 ק"ג.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
יכול להיות בגלל שהרכב יבוא אישי זה ככה?
נכון למחר על הרשיון יהיה רשום עד 750
ומשהו אני צריך לשנות שם בוודאות השאלה איך אני עושה את זה
http://he.mot.gov.il/index.php?optio...-47&Itemid=269
אני יודע מה התקנות אבל אצלי יש בעיה אחרת משום מה
תודה
הבעיה היחידה היא שמשהו לא ברור למתקין ולכן הוא הולך "על בטוח". יכול גם להיות שהתקינו לך וו גרירה שמראש לא מתאים למשקל גדול יותר ("אה... למה לא ביקשת? " ), יכול להיות שהמתקין לא מצא את סימון המשקלים בפלטת הנתונים של הרכב, או שלא ידע להמיר פאונדים לקילוגרמים, או אלף ואחד דברים אחרים.
אתה חייב לדבר עם המתקין, מגובה בידיעה שלך את התקנות. מה שהמתקין מעביר, זה מה שיהיה רשום.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
הייתה לי סופה , יוצאת רשות שמורות הטבע , אשר ברשיונה הייה מצויין מעבר לוו גרירה "מורשה לגרור עד 4000 ק"ג"
יודע שזה נוגד את הרעיון של אחוז ממשקל הרכב אבל כנראה שישנה אפשרות להיתר מיוחד (או דרך מעבדת מכון התקנים)
בכל מקרה תנסה להרים טלפון לקצין הרכב של הרשות ולבדוק מולו.
"אנביל" לימוד הסמכה ופיקוח ריתוך.
זה לא רלוונטי.... כי באמת בימים ההם הכל הלך, במיוחד בג'יפים תוצרת הארץ.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
המתקין לדעתי הוא מהמובילים בארץ
לא יודע עד כמה ראוי להגיד את שמו אבל בוודאות כולכם מכירים אותו טוב טוב
הייתי אצל שתי מתקינים לפניו וכולם נתנו לי את אותה התשובה עד 750
כרגע זה המצב ואני צריך לשנות אותו
השאלה היא איך אני עושה את זה
לפי מה שהבנתי שרשום באתר אני צריך שקילה במעבדה מוסמכת מישהו מכיר ויודע על מקום כזה?
תברר עם המתקין לפי מה הוא החליט על 750.
אם זה מחוסר מידע על משקל הרכב - תעזור לו במידע.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אולי לא רלוונטי אז רק לידיעה כללית
לפי היצרן ובארה'ב בFJ מורשה לגרור עד 5000 LB שזה 2268 ק'ג לכול המודלים.
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
זה מאןד רלוןנטי כי המשקל לגרירה הן הנמוך מבין מה שמותר על ידי היצרן או לפי החישוב של המשקל העצמי.
אסף
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
מתוך סקרנות,
עפ"י איזה פרמטרים קובע היצרן את משקל הגרירה ? (יכולת מע' הבלימה ? , יכולת "רכבת הכוח" ? , חוזק השילדה/מרכב ? , משקל עצמי ? )
פשוט אם אני צודק והפרמטרים מע' בלימה "ורכבת הכוח", אזי לטרופר בנזין 99+ היה צריך לאפשר מכסימום 100 קג' ...
(גיר שמתמודד בקושי עם משקל הרכב והספק המנוע, בלמים חלשלושים )
1, 2, 3, 4 תכף שמוליק (סוזי המשתוללת) עולה להנחתה ....
רענן
להגיד את האמת, אישית אני חושב ש5000 LB זה קצה הרבה
הסיבה העיקרית מבחינתי היא שהבסיס גלגלים הוא קצת קצר, באווירה אידיאלית ומישורית זה יהיה בטוח ובסדר, אבל באזור הררי...לא יודע.
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
רענן, משקל קומבינציה נקבע אכן בחישוב של שיפוע מסויים בהילוך מסויים, וגם תכנון השלדה לעומס הזה.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
עדכון קטן
אני מניח שנפתרה הבעיה מעצמה
היום החזירו לי את הרשיון רכב ורשום שם רק .מותקן תפוח גרירה .
זה הכל אין משקל הכל ריק זה מה שהגיע ממשרד הרישוי
מה נראה לכם לגביי העניין הזה?
אגב תודה לכולם על העזרה
שתשמור בתא כפפות הדפסה של הנוהל ליתר בטחון...
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
שמרו על קשר