Close
עמוד 3 מתוך 6 ראשוןראשון 123456 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 41 עד 60 מתוך 102
  1. #41
    חבר רשום BlackStar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    מיקום
    על הים
    הודעות
    664

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב ש. צפיה בהודעה
    1.לוק? איזה של נעל בית? אחורה גבוהה קדימה נמוך? כל אחד והטעם שלו.
    2.נעול מקורי, לרכב מיושן כזה צריך לוודא שהנעילה עובדת ותקינה.
    3.מנוע אמין? אני לא ניתקלתי באחד כזה....מצד שני אולי נפלתי על אחד דפוק מראש? זה שהיה אצלי לא רק שהמנוע לא היה אמין אלא כל הרכב, שיפצתי גיר ב 250k, ועוד כל מיני בוקסות לסרן קידמי שהמחיר שחיטה ועוד ועוד ניפלאות....
    4.הטרופר לוקח בסיבוב.
    5.טרופר מזמן לא צריך גורו, כל המידע ברשת, תבדוק בפורום הטכני.

    שנה טובה!
    גם טרופר באחזקה לקויה יאלץ לשפץ גיר ב 250K וגם פגארו
    250K זה אחלה מספר לא מדובר ב 40K מדובר ב250K
    שיפוץ גיר זה נע בין 4500 ל 6500 לא מחיר בשמיים
    ככה שהטיעון הזה לא רלוונטי

    עם צנח לך הפרונט של הרכב זה הזמן למתוח מוט פיתול או להחליפו בחדש
    גם לטרופר אותה בעיה !!!

    אני נוסע על פגארו 2800 אוטומט 330 אלף קילומטר
    תשמע טוב מנוע מקורי !!!
    הרכב נקנה מהיד הראשונה
    ספר טיפולים מלא
    מנוע לא הוחלף הגיר שופץ... 330K
    האוטו נוסע מעולה לא מעשן ( שופצה גם המשאבת סולר )
    ולא אוכל שמן
    ובוקסות למשולשים מקדימה ... זה מוצר שחיקה כמו צמיגים וברקסים יש לו בלאי כמו גם בטיוטה או כול גיפ אחר

    מעולם לא היה לי טרופר גם לא רציתי שיהיה לי
    זה הפגארו השני שלנו בבית הוא לא רכב ראשי אפילו לא משני ..כמו שכבר נאמר
    ממליץ בחום לאנשים שרוצים מינימום בעיות ( כמובן למצוא רכב טוב ולא להיות פזיז בבחירה )
    עבודות עפר ופיתוח \ בובקט \ מיני באגר \ פינוי פסולת
    0528656326 מוות לגנבים LAND-ROVER בדם ובנשמה

  2. #42
    חבר רשום גיל אסרף's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    388

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    מסתבר שהדעות חלוקות בפורום כמו במציאות, אלה שיש להם פג׳רו טוענים שהוא מתנת אלוהים לעולם השטח..
    ואלה שהיה להם פג׳רו וטוענים בדיוק ההפך..

    אותי לימדו לשאול אנשים על רכבים אחרי שהם מכרו אותם, ולא רגע לפני..

    לגבי הלוק, זה עניין של טעם.

    לגבי הנעילה, הפלוס היחידי שלו.

    לגבי אמינות ועלויות אחזקה, אתם לא אובייקטיבים, שיפוץ גיר ב6500 שקל זה לא עניין של מה בכך, כנ״ל משאבת סולר באותן עלויות (במקרה הטוב)

    אבל בגלל שזה ברכב שלכם אתם טוענים שזה בסדר והכל טוב..
    אם זה היה קורה בטרופר אז זה רכב זבל.

    דברו איתי כשלא תרצו לשמור על הערך של הרכב שלכם ונראה כמה אובייקטיבים תהיו.

    וזהירות בשפ״צים..

  3. #43

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    חוץ ממה שלימדו אותך, יש לך עוד הרבה מה ללמוד
    למשל טיפש שחושב שהוא חכם הרבה יותר גרוע מטיפש שיודע שהוא טיפש.

    רכב שלי, שלך, שמירת ערך, תגיד אתה חושב שכולם פה בני 24? לחלקנו הצעצוע הזה רכב שני או שלישי, על מה אתה מדבר?
    נכון, חוטאים מידי פעם בקשקוש במקלדת, אבל אתה לקחת את זה רחוק.

  4. #44
    חבר רשום גיל אסרף's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    388

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    אתה לא יודע בן כמה אני.
    אתה לא מכיר אותי, לא יודע עליי כלום וקורא לי טיפש.

    כמו שכבר אמרתי מקודם, עם אנשים כמוך אין טעם אפילו לפתוח דיון.

    אם אתה לא יודע לקבל ביקורת, אל תיכנס לפוסטים האלה.

    הפג׳רו הוא רכב סופר אוברייטד בגלל שהבעלים שלו בטוחים שהשמש זורחת לו מהאגזוז.

    אובייקטיבית:

    מרכז כובד גבוה + מהלכי מתלה קצרים זה מתכון להתהפכות.
    לא משנה כמה נעילות יהיו לך..

    ולך יש דבר אחד ללמוד, להתנהג.
    אתה אף פעם לא יכול לדעת מול מי אתה עומד ומה נסיונו בחיים..

    בהצלחה לך
    אדון איום..

  5. #45

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    אתה בן 27 לא?
    מתכון להתהפכות....כמו שכבר אמרתי, אתה לוקח עובדות חלקיות מערבב אותם טוב טוב עם דעות לא מבוססות ומסיק מסקנות מוטעות.
    מה כבר לא רשמת בשרשור הזה? מומנט, נעילות מרכז כובד חחחחח

    מה קשה לך להבין? שהרכב הזה בסהכ מוצלח ואמין מאוד?

    אדון קורנאדו, הצלחת להוציא אותי משלוותי הידועה.
    מרכז כובד עלק.

  6. #46
    חבר רשום OFF-RoaD's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    Haifa, Israel
    הודעות
    2,574

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    מה זה משנה בן כמה הוא? אתה זה שמתנהג פה כמו ערס בן 21, שמנסה לשכנע שהאיביזה שלו היא הרכב הטוב בעולם.
    לפג'רו יש יתרונות וחסרונות, כך גם לטרופר. אני לא יודע מי מהם טוב יותר, אבל אני בהחלט יודע את דעתו של מי אני מכבד יותר בשרשור הזה.

  7. #47

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    הרכבים סה"כ דומים מאוד.

    לדעתי יותר חשוב מהסמל על המכסה :
    1. רכב שאתה אוהב (ואז תהנה ממנו גם אם הוא יאכיל אותך מרורים - ראה התגובות לאורך השרשור הזה וכל שרשור אחר המשווה מותגים).
    2. אם אתה לא מפתח רגשות לערימות של ברזל ופלסטיק שיושבות על גלגלים - מצב הרכב הספציפי - חשוב פי 1000 מיתרון שולי ו/או סמנטי בסעיף זה או אחר.

    בחיפושיך אחר הרכב שאותו ממש תקנה תיתקל בהרבה פחים מתנידים - לא הייתי פוסל מראש חצי מהאפשרויות בגלל הכיתוב על הרכב .
    בדרך

  8. #48

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    ציטוט נכתב במקור על ידי OFF-RoaD צפיה בהודעה
    מה זה משנה בן כמה הוא? אתה זה שמתנהג פה כמו ערס בן 21, שמנסה לשכנע שהאיביזה שלו היא הרכב הטוב בעולם.
    לפג'רו יש יתרונות וחסרונות, כך גם לטרופר. אני לא יודע מי מהם טוב יותר, אבל אני בהחלט יודע את דעתו של מי אני מכבד יותר בשרשור הזה.
    אני מציע שתעבור על השרשור כולו, כדי להבין מה זה משנה, ולמה הגבתי כך.
    במיוחד על התגובה בנוסח נתראה בשטח וכו...
    לא מאמין שנגררתי, פשוט קשה לקרוא דברים לא נכונים, ועוד בביטחון כזה.

    אני ערס לפעמים, מודה.

    וזה כבר ממש לא קשור כבר לפאגרו VS טרופר
    שניהם יפנים טובים יותר מהגועל נפש הזה קורנאדו חחחחחחחח
    סתם.

    גמר חתימה טובה לכולם.

  9. #49
    חבר רשום raanan's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2005
    מיקום
    בוואדי ...
    הודעות
    6,683

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    קצת לצנן הרוחות ...
    אולי נעבור לנושא של הקשר בין התהפכות ונעילה ?
    מה דעתכם, האם נעילה מונעת מצבי התהפכות ? או דווקא מגבירה הסיכון להתהפכות ?
    האם הדעה זהה לנעילה אחורית וקדמית ?

    רענן

  10. #50

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    לשם ההבהרה - הפג'רו בא עם נעילה אחורית מקורית והטרופר בלי נעילות ?

  11. #51
    חבר רשום OFF-RoaD's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    Haifa, Israel
    הודעות
    2,574

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    נכון מאוד.

  12. #52
    חבר רשום raanan's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2005
    מיקום
    בוואדי ...
    הודעות
    6,683

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    ציטוט נכתב במקור על ידי h2o צפיה בהודעה
    לשם ההבהרה - הפג'רו בא עם נעילה אחורית מקורית והטרופר בלי נעילות ?
    פאג'רו מ 95 בא עם נעילה נשלטת אחורית מקורית .
    טרופר הגיע עם מוגבל החלקה יעיל מאד בתנאי ששמו כל השנים שמן למוגבל החלקה.

    בשטח במרבית המקרים נעילה אחורית נשלטת עדיפה על מוגבל החלקה .
    בכביש מוגבל החלקה עדיף על דפרנציאל פתוח (כזה שעם נעילה נשלטת ).

    רענן

  13. #53
    חבר רשום גיל אסרף's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    388

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    כשאמרתי שאני מקווה שיצא לנו לטייל ביחד זה היה נטו כדי לסתור את הדעה הקדומה שיש לך על הקורנדו הפח זבל שלי..
    ובנוסף להוריד אותך מהעץ שאתה נמצא עליו.
    ואם להיות כנה, במצבו הסטנדרטי, הקורנדו באמת נחות לעומת פג׳רו או טרופר סטנדרטי. אבל הוא בסיס שיפורים הרבה יותר טוב משניהם.
    במחיר שעולה פג׳רו 2000 אפשר לקנות קורנדו 2005, לנעול אותו, למגן אותו, להגביה אותו לעוד להשאר עם עודף..

    וכשאני מסתכל על רכב אני מסתכל נטו על עלות מול תועלת, לא על הסמל שלו..

    לשאלתך רענן, התהפכות נגרמת כאשר נקודת מרכז הכובד עוברת את נקודת המשען של הרכב, קרי הגלגל.

    ברגע שזה קורה, הרכב מתהפך, לכן, נעילה לא יכול למנוע מצבי התהפכות.

    נעילה עוזרת במצבים של איבוד אחיזה כמו בורות הצלבה ומשטחים בעלי מקדמי חיכוך שונים.

    לגבי אם היא מעלה את הסיכון, לא חקרתי את הנושא מספיק כדי להביע דעה ..

  14. #54

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    גיל , לגבי הקורנדו , האם אין בעיה של חלפים וחלקים ? נראה שהשוק שלו דיי קטן(בטח בהשוואה לטרופר ופג'רו) .

  15. #55

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    גיל, בכמה מוצאים היום קורנדו 2005? כי פאגרו ארוך דיזל לדוגמא מוצאים כבר ב25 אלף ולא בהכרח נבלה.

  16. #56
    חבר רשום גיל אסרף's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    388

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    הבעיה היחידה בקורנדו היא חלקי הפח, מהם באמת אין הרבה אבל יש.
    מבחינת מכניקה הוא חולק המון מכלולים עם רכבים אחרים כגון מרצדס (המנוע), איסוזו (מתלה קדמי), וסרנים דנה 44 ו דנה 30 ככה שתמיד יש מאיפה למצוא.

    בנוסף, כל מכלולי ההינע, המתלים והמנוע זהים למוסו באותם שנים.

    לגבי בכמה מוצאים היום 2005?
    מחיר מבוקש יכול להיות 30-40, אבל אתה מקבל רכב בתול שכמעט לא ראה שטח אם בכלל.
    פשוט הרוב היו בבעלות נשים שרצו ג'יפ וזה הכי זול שהבעל שלהן מצא

    חבר טוב שלי שגם כותב פה והעלה פוסט מעניין על הפרוייקט שלו קנה 2005 עם 130k ק״מ ב30k ש״ח. וזה היה לפני יותר משנה..
    באיזה שנה אתה מוצא פאג׳רו ארוך דיזל עם נתונים כאלה במחיר כזה?

  17. #57
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,038

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    ציטוט נכתב במקור על ידי raanan צפיה בהודעה
    קצת לצנן הרוחות ...
    אולי נעבור לנושא של הקשר בין התהפכות ונעילה ?
    מה דעתכם, האם נעילה מונעת מצבי התהפכות ? או דווקא מגבירה הסיכון להתהפכות ?
    האם הדעה זהה לנעילה אחורית וקדמית ?

    רענן
    הנעילה לא גורמת להתהפכות, מי שמחזיק בהגה אחראי לה.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  18. #58

    ברירת מחדל

    גם מהשנתונים האחרונים לדגם זא 2000, לדגם הלא מפואר. אבל אני מדבר על הארוך ולא הקצר.

    פעם היה לנו סופה מול דיפנדר, היום יש לנו פאגרו מול טרופר ורמת האמוציות שמעורבת בדיון לא ירדה במעלה, מי אמר שלאסיתיות אין נשמה? :-)

  19. #59
    חבר רשום גיל אסרף's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    388

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    אז אם אתה רוצה להשוות ארוך מול ארוך יש לך מוסו שאתה יכול למצוא 2005 ב25 אלף..
    לאנשים מאותגרי תקציב זה אחלה ג'יפ
    רק שהוא מכוער פחד..

    תראה איזה פרוייקט מדליק עשה ערן CJ

  20. #60

    ברירת מחדל

    כי הקורנאדו סקסי? :-)

עמוד 3 מתוך 6 ראשוןראשון 123456 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. טרופר 3.5 קצר
    על ידי ukiuki בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 29-05-14, 16:13
  2. טרופר או....
    על ידי אלעד ג בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 30-01-13, 09:11
  3. טרופר 3.2 מול 3.1 מול פג'רו 2.8
    על ידי adh בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 28-01-11, 06:56
  4. בעל טרופר חדש....
    על ידי Tsafrir בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 14-05-07, 22:45
  5. לוקרים טרופר
    על ידי עמרי שדה בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 11-11-05, 22:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •