Close
עמוד 5 מתוך 6 ראשוןראשון ... 23456 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 81 עד 100 מתוך 102
  1. #81

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    אנחנו קצת נסחפים לדיון לא קשור.
    שורה תחתונה מבחינתי- חוץ מלבודדים שחושבים שנעילה קדמית עדיפה (ותנסו לשכנע אותי לא בדיון הזה בבקשה, שמוליק ורענן) - ברוב המקרים עדיף רכב עם נעילה אחורית מקורית, על פני רכב עם מוגבל החלקה אחורי ואופציה מעורפלת להוסיף נעילה אחורית אם בכלל - כאשר לשניהם יש אפשרות לתוספת של נעילה קדמית.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  2. #82
    חבר רשום raanan's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2005
    מיקום
    בוואדי ...
    הודעות
    6,680

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk צפיה בהודעה
    אנחנו קצת נסחפים לדיון לא קשור.
    שורה תחתונה מבחינתי- חוץ מלבודדים שחושבים שנעילה קדמית עדיפה (ותנסו לשכנע אותי לא בדיון הזה בבקשה, שמוליק ורענן) - ברוב המקרים עדיף רכב עם נעילה אחורית מקורית, על פני רכב עם מוגבל החלקה אחורי ואופציה מעורפלת להוסיף נעילה אחורית אם בכלל - כאשר לשניהם יש אפשרות לתוספת של נעילה קדמית.

    אסף.
    היכן כתבתי שנעילה קידמית יעילה יותר מנעילה אחורית ?
    אם היה לי רכב שטח עם בקרת משיכה, נעילה ראשונה נשלטת הייתי מתקין מאחור.
    בטרופר אין בקרת משיכה אך מאידך המוגבל החלקה שהוא תקין עושה עבודה לא רעה בכלל .
    אני דווקא רואה חשיבות בטיחותית למוגבל החלקה בכביש רטוב.
    מכיוון שאין נעילה לסרן האחורי של טרופר 99+ ללא קומבינה (החלפת סרן צר וציריות דקות יותר),
    מבחינתי ARB קידמי הוא שיפור משמעותי לשטח גם אם היעילות של נעילה קידמית פחותה מנעילה אחורית .

    לא בטוח
    אבל,
    אני חושב שתצורה של מוגבל החלקה יעיל מאחור + נעילה קידמית,
    מאפשר עבירות טובה יותר מול נעילה אחורית בלבד.

    רענן

  3. #83
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,028

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    רענן,
    למה מוגבל החלקה טוב לכביש רטוב?
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  4. #84

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי גיל אסרף צפיה בהודעה
    null
    איך מגיעים למסקנה שמרכז הכובד נמצא באיזור הדשבורד?

  5. #85
    חבר רשום גיל אסרף's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    388

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    לא חישבתי. בגלל זה רשמתי ״טוען״
    הבן אדם מחזיק פג׳רו מה מדוגמים שראיתי, טוען שהוא חקר את הנושא .
    מי אני שאתווכח איתו?
    למרות שברמת העיקרון זה מאוד פשוט לחשב את מיקומו.
    צריך רק לדעת מה הזווית המקסימלית של שיפוע צד ( בד״כ היצרן מפרסם זוויות גישה נטישה בטן ושפ״צ)
    ומשם ניתן למצוא את מרכז הכובד בעזרת טריגונומטריה פשוטה.

  6. #86

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    בג'יפים אני לא מבין גדול , אבל בפיזיקה אני קצת מבין , ואין שום סיכוי שבמצב רגיל (בלי משקלים על הגג וכו') מרכז הכובד של הג'יפ הוא על הדש בורד . החלקים הכבדים ביותר ברכב (מנוע , מיכל דלק , כל הברזל של הצירים והמכללים) נמצאים מתחת לנקודה הזאת .

  7. #87
    חבר רשום גיל אסרף's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    388

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    גם אני קצת מבין בפיזיקה, בכל זאת מהנדס מכונות.
    ואני מסכים איתך שזה נשמע הזוי, אבל היי, לא בדקתי ולכן אני לא יכול לשלול או להסכים..

  8. #88
    חבר רשום פלג_'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2006
    מיקום
    השרון
    הודעות
    1,379

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    החישוב הוא לא רק גאומטריה.
    זה היה נכון במידה ומסת כל הגוף היה מתחלק באופן שווה.
    וזה ממש לא המצב.

    עוד לא מהנדס מכונות, אם כי חלק מהקורסים למדנו יחד.

  9. #89
    חבר רשום גיל אסרף's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    388

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    ברגע שנקודת מרכז הכובד עוברת את נקודת המשען הרכב יתהפך. לכן ניתן לחשב את גובה מרכז הכובד, לא את מיקומו המדוייק.

    בשביל למצוא את מרכזה הכובד המדוייק צריך לדעת את מרכז הכובד של המנוע, השלדה, המרכב, הסרנים וכו׳ כל אחד בנפרד ואז להשתמש במשפט שטיינר כדי למצוא את מרכז הכובד של כל הרכב.

    אגב, לא הצלחתי למצוא את הנתון הזה לפג׳רו Q אבל לקינג מצאתי והוא 45 מעלות.

  10. #90
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    326

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    מרכז הכובד הוא בין 18-22 סנטימטר מתחת להגה ולא גובה הדשבורד!
    ואכן בפאגרו ובלנרוברים תמדדו תראו שהו איותר גבוה מSUV ים אחרים.

    לגבי מה עדיף ---- קראתי ,,,, לא מתערב הפעם

  11. #91
    חבר רשום גיל אסרף's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    388

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    זה נשמע הרבה יותר הגיוני.
    מאיפה הנתון הזה אגב?

  12. #92
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,787

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    מרכז הכובד של הפג'רו גבוה...מאוד.... ביחס לאחרים, תוסיפו לזה מתלים קצרים מאוד ונעילת דיפרנציאל שהרבה מתלהבים ממנה אבל הרוב לא יודעים אפילו לנהוג איתה, וקיבלתם מתכון בטוח להיתהפכות מכל שטות קטנה.
    אני בעצמי(בעל ניסיון קצר בשטח, סה"כ כ 10 שנים עוד כשהפג'רו היה בבעלותי וזה היה לפני בערך 5 שנים כשנימכר) מצאתי את עצמי בזויות לא סימפטיות ועם גלגלים באויר בגלל אילוץ של הפעלת הנעילת דיפרנציאל מכל בור קטן.
    עוד דוגמא למופת:
    https://www.youtube.com/watch?v=_YQlXwJ7mr4

    בטרופר בדיוק ההפך, מהלכי מתלה מהמכובדים בקטגוריה, אין כמעט בעיות זווית, מנוע חזק בהרבה ומתקדם לעומת הפג'רו עד 2001, טרופר סטאנדרטי מוגבהה קלות יעבור את רוב המסלולים בארץ ללא כל קושי...וזה מניסיון עם חברים שמטיילים ביחד.
    RAM 3500 on "35

  13. #93
    חבר רשום גיל אסרף's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    388

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    זהו שהוא גבוה אני יודע , מרגישים את זה בנסיעה שלו .
    אבל אני מאוד רוצה לדעת מאיפה cgp הביא את הנתון הזה?
    כי אני כבר יומיים מחפש את הנתון המדוייק ולא מוצא..

  14. #94
    חבר רשום Saar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    הודעות
    5,530

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    נמנעתי מלהגיב עד עכשיו
    זה נבלה וזו טריפה.

    אתה מחפש עבירות ברמה גבוהה בשילוב SUV? חפש אינדיאני (ZJ/WJ) עבירות גבוהה במחיר מצחיק יחסית.
    לחבר טוב היו שני טרופרים, סה"כ היה מרוצה מהם, עכשיו יש לו קינג, גם ממנו הוא מרוצה.
    גם לי יש קינג עכשיו, זה לא צירוקי, אפילו לא קרוב. אבל, זה לא מתהפך מכל אבן קטנה כמו שמשתמע מהדיון כאן.
    סע בשני הרכבים, תבחר את מה שאתה מתחבר אליו יותר.
    בכל רכב תגיע לסלע שלא תצליח לעבור בסופו של דבר....
    (גם עם XJ משופר )

    הדיון על מרכז הכובד קצת מצחיק. הרי ברגע שתקנה רכב תדאג שיהיה מוגבה, מה יקרה למרכז הכובד אז?
    אח"כ תדאג לצמיגים טובים ואולי קצת אופסט, ואז מה קורה?
    הנתונים של כל SUV לא מדהימים מבחינת יציבות ומרכז כובד ואם לא תזהר תהפוך כל רכב...

  15. #95
    חבר רשום גיל אסרף's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    388

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    לא יודע לגבי הקינג, בכל מקרה הדיון היה על ה Q
    לגבי האינדיאנים אני מסכים לגמרי..

  16. #96

    Cool תגובה: פג'רו VS טרופר

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב ש. צפיה בהודעה
    מרכז הכובד של הפג'רו גבוה...מאוד.... ביחס לאחרים, תוסיפו לזה מתלים קצרים מאוד ונעילת דיפרנציאל שהרבה מתלהבים ממנה אבל הרוב לא יודעים אפילו לנהוג איתה, וקיבלתם מתכון בטוח להיתהפכות מכל שטות קטנה.
    אני בעצמי(בעל ניסיון קצר בשטח, סה"כ כ 10 שנים עוד כשהפג'רו היה בבעלותי וזה היה לפני בערך 5 שנים כשנימכר) מצאתי את עצמי בזויות לא סימפטיות ועם גלגלים באויר בגלל אילוץ של הפעלת הנעילת דיפרנציאל מכל בור קטן.
    עוד דוגמא למופת:
    https://www.youtube.com/watch?v=_YQlXwJ7mr4

    בטרופר בדיוק ההפך, מהלכי מתלה מהמכובדים בקטגוריה, אין כמעט בעיות זווית, מנוע חזק בהרבה ומתקדם לעומת הפג'רו עד 2001, טרופר סטאנדרטי מוגבהה קלות יעבור את רוב המסלולים בארץ ללא כל קושי...וזה מניסיון עם חברים שמטיילים ביחד.
    תגיד, לא התבלבלת קצת?
    ״הפעלת הנעילה מכל בור קטן״ ? על מה אתה מדבר? על איזה רכב?
    קורא אתכם שוב לסדר קצת בסיפורים, בואו נפשט קצת -
    1. פאגרו q סטנדרטי עושה את כל המעלות המפורסמות בדרום (עשוש,ורדית,זיק וכו) למרות כל החסרונות שאתם מציינים ומעצימים.
    האם גם טרופר סטנדרטי עושה זאת? משאיר לכם את התשובה.

    2. לפי ידידנו המלומד, דעתך לא שווה הרבה מאחר ואתה בעלים של טרופר. או שזה תופס רק לבעלי פאגרו הפופולארי האהוב, הסחיר ו... (-:

    מרכז כובד, ממש יעזור לי בשטח לדעת אם הוא במאפרה או בת... שלי. להתהפך אפשרי בקלות עם כל רכב, במיוחד בעולם שלנו. אתה צריך להכיר במגבלות.

    חג שמייח.
    תהיו חזקים.

  17. #97
    חבר רשום גיל אסרף's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    388

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    היית רוצה שהוא יהיה שם.
    די להתעצבן מכל אחד שקוטל את הבייבי שלך יא שולצי.
    (למרות שאישית אני נקרע מזה)

    האוטו שלך הכי עביר בעולם, עושה שמות לרוביקונים במוהאב.

    יאללה שחרר
    וזהירות בשפ״צים..

  18. #98
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,028

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    בינתיים,
    הדבר היחידי שרואים בסרטונים שהעלו כאן זה נהגים בין מטומטמים ללא יודעים לנהוג.
    לא צריך נעילה ולא מרכז כובד x או y בשביל התוצאות האומללות שמוצגות שם.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  19. #99
    חבר רשום dio's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    גליל מערבי
    הודעות
    213

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    אני נמצא בסיטואציה דומה של פותח האשכול.
    אני מתלבט בין פג'רו דיזל 2.8 אוט' ל טרופר בנזין 3.5 אוטומט. קראתי את כל 7 העמודים והם לא ממש עזרו לי לגבש החלטה. רכבים שבדקתי הם לא תיאורטים והנה נתוניהם:
    פג'רו- 99, 2.8 דיזל אוט'. עשה 320 אק"מ, לאחר שיפוץ ראש מנוע, משאבת סולר ומזרקים. נעילות עובדות. רכב של בעל מוסך שאני מקיר
    טרופר-99, 3.5 בנין אוט'. 200 אק"מ, גם במצב לא רע. LSD כמובן מת
    לשניהם פלסטיקה במצב סביר, טסט זהה, מוגבהים ומוגנים, גלגלים 31". מחירו של פגירו גבוה יותר אבל לא בהרבה.
    שאלות שמדאיגות אותי- 320 אלף... אני מבין שזה דיזל ודיזל מוצלח, אבל- לאיזה תקלות להתכונן? ואם בדיזל יש סיכוי ליותר תקלות? האם צריכה של בדיזל ישן 2800 נמוכה משמעותית מזו של 3500 בנזין? הרי ליטר דלק וסולר עולים אותו דבר (כיום מחיר של סולר כבר לא מהווה שום יתרון). בטרופר מעולם לא הותקן קולר גיר- האם זה אומר שצריך להתכונן להחלפה קרובה שלו?
    הרכב ישמש לטיולים בשטח קל בינוני (בשלב הזה), ולפעמים נסיעה לעבודה (כ-7 ק"מ הלוך ושוב).
    כמובן משאיר סכום מסויים ליישור קוו.
    זקוק להמלצתכם והכוונתכם. נאמר כאן למשל שדיזל רעשני יותר, דווקא התרשמתי מטרופר כיותר מרעיש באספלט- אולי בגלל הצמיגים. אשמח לקבל תגובה מבעלים של דגמים הנ"ל אודות צריכת דלק, אחזקה וכו'
    תודה

  20. #100
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,787

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    ציטוט נכתב במקור על ידי שולץ האיום צפיה בהודעה
    תגיד, לא התבלבלת קצת?
    ״הפעלת הנעילה מכל בור קטן״ ? על מה אתה מדבר? על איזה רכב?
    קורא אתכם שוב לסדר קצת בסיפורים, בואו נפשט קצת -
    1. פאגרו q סטנדרטי עושה את כל המעלות המפורסמות בדרום (עשוש,ורדית,זיק וכו) למרות כל החסרונות שאתם מציינים ומעצימים.
    האם גם טרופר סטנדרטי עושה זאת? משאיר לכם את התשובה.

    2. לפי ידידנו המלומד, דעתך לא שווה הרבה מאחר ואתה בעלים של טרופר. או שזה תופס רק לבעלי פאגרו הפופולארי האהוב, הסחיר ו... (-:

    מרכז כובד, ממש יעזור לי בשטח לדעת אם הוא במאפרה או בת... שלי. להתהפך אפשרי בקלות עם כל רכב, במיוחד בעולם שלנו. אתה צריך להכיר במגבלות.

    חג שמייח.
    תהיו חזקים.
    לא, לא היתבלבלתי בכלל. בעברי רשום גם פג'רו, וכן איפה שטרופר סטנדרטי עובר בזכות מהלך מיתלה הפג'רו צריך ללחוץ על כפתור הפלא, אתה מוזמן לבוא ולראות.
    RAM 3500 on "35

עמוד 5 מתוך 6 ראשוןראשון ... 23456 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. טרופר 3.5 קצר
    על ידי ukiuki בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 29-05-14, 16:13
  2. טרופר או....
    על ידי אלעד ג בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 30-01-13, 09:11
  3. טרופר 3.2 מול 3.1 מול פג'רו 2.8
    על ידי adh בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 28-01-11, 06:56
  4. בעל טרופר חדש....
    על ידי Tsafrir בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 14-05-07, 22:45
  5. לוקרים טרופר
    על ידי עמרי שדה בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 11-11-05, 22:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •