Close
עמוד 6 מתוך 6 ראשוןראשון ... 3456
מציג תוצאות 101 עד 102 מתוך 102
  1. #101

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    ציטוט נכתב במקור על ידי dio צפיה בהודעה
    אני נמצא בסיטואציה דומה של פותח האשכול.
    אני מתלבט בין פג'רו דיזל 2.8 אוט' ל טרופר בנזין 3.5 אוטומט. קראתי את כל 7 העמודים והם לא ממש עזרו לי לגבש החלטה. רכבים שבדקתי הם לא תיאורטים והנה נתוניהם:
    פג'רו- 99, 2.8 דיזל אוט'. עשה 320 אק"מ, לאחר שיפוץ ראש מנוע, משאבת סולר ומזרקים. נעילות עובדות. רכב של בעל מוסך שאני מקיר
    טרופר-99, 3.5 בנין אוט'. 200 אק"מ, גם במצב לא רע. LSD כמובן מת
    לשניהם פלסטיקה במצב סביר, טסט זהה, מוגבהים ומוגנים, גלגלים 31". מחירו של פגירו גבוה יותר אבל לא בהרבה.
    שאלות שמדאיגות אותי- 320 אלף... אני מבין שזה דיזל ודיזל מוצלח, אבל- לאיזה תקלות להתכונן? ואם בדיזל יש סיכוי ליותר תקלות? האם צריכה של בדיזל ישן 2800 נמוכה משמעותית מזו של 3500 בנזין? הרי ליטר דלק וסולר עולים אותו דבר (כיום מחיר של סולר כבר לא מהווה שום יתרון). בטרופר מעולם לא הותקן קולר גיר- האם זה אומר שצריך להתכונן להחלפה קרובה שלו?
    הרכב ישמש לטיולים בשטח קל בינוני (בשלב הזה), ולפעמים נסיעה לעבודה (כ-7 ק"מ הלוך ושוב).
    כמובן משאיר סכום מסויים ליישור קוו.
    זקוק להמלצתכם והכוונתכם. נאמר כאן למשל שדיזל רעשני יותר, דווקא התרשמתי מטרופר כיותר מרעיש באספלט- אולי בגלל הצמיגים. אשמח לקבל תגובה מבעלים של דגמים הנ"ל אודות צריכת דלק, אחזקה וכו'
    תודה
    לך על הטרופר
    בנזין מהנה יותר, אמין יותר (רק שים לב לגיר) ובמקרה שלך פחות 100k קמ.

    - - - Updated - - -

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב ש. צפיה בהודעה
    לא, לא היתבלבלתי בכלל. בעברי רשום גם פג'רו, וכן איפה שטרופר סטנדרטי עובר בזכות מהלך מיתלה הפג'רו צריך ללחוץ על כפתור הפלא, אתה מוזמן לבוא ולראות.
    זה ממש לא מה שאני מכיר בשטח
    אני מכיר סיטואציות שהטרופר ממש מתקשה ולעיתים לא מצליח במקומות שהפאגרו עובר בזכות הנעילה. זה שצריך להשתמש בה לא הופך את העניין לחסרון.
    טאני מדבר על כלים יחסית סטנדרטיים.

  2. #102
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,787

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    ציטוט נכתב במקור על ידי שולץ האיום צפיה בהודעה

    - - - Updated - - -
    זה ממש לא מה שאני מכיר בשטח
    אני מכיר סיטואציות שהטרופר ממש מתקשה ולעיתים לא מצליח במקומות שהפאגרו עובר בזכות הנעילה. זה שצריך להשתמש בה לא הופך את העניין לחסרון.
    טאני מדבר על כלים יחסית סטנדרטיים.
    כמובן ש 90% זה נהג.
    אני גם התכוונתי לכלים סטנדרטיים, דוגמה קטנה, מעלה יבניאל-טרופר סטנדרטי למעט הגבהה קלה 2"(לא שלי אלא של חבר שהוא גם לא כזה "נהג" והוא יודע אבל עם קצת הכוונה הכל בסדר, אחרת איך ילמד) ופג'רו סטנדרטי כנ"ל עם הגבהה, הטרופר ראשון בוחר נתיב ועובר מכשול ראשון(תחילת המעלה עם הסיבוב והצלבה) הפג'רו עולה אחריו באותו הנתיב....וכמובן שנעצר...גלגל אחורי שמאלי מוצלב...ובהמשך עוד כמה כאלה, דוגמה קטנה ומעלה קליל יחסית שעוד כלים סטנדרטים כמו טראנו עולים אותו בלי אמצעים.
    לא כתבתי שהנעילה היא חיסרון אלא להיפך, במקרה של הפג'רו עם מתליו הקצרים היא עוזרת הרבה, בגלל זה גם הוסיפו אותה מהיצרן כניראה, רק צריך לדעת מתי ואיך להשתמש בה, וזה נכון לעוד כלים חוץ ממנו.
    RAM 3500 on "35

עמוד 6 מתוך 6 ראשוןראשון ... 3456

נושאים דומים

  1. טרופר 3.5 קצר
    על ידי ukiuki בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 29-05-14, 16:13
  2. טרופר או....
    על ידי אלעד ג בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 30-01-13, 09:11
  3. טרופר 3.2 מול 3.1 מול פג'רו 2.8
    על ידי adh בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 28-01-11, 06:56
  4. בעל טרופר חדש....
    על ידי Tsafrir בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 14-05-07, 22:45
  5. לוקרים טרופר
    על ידי עמרי שדה בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 11-11-05, 22:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •