
נכתב במקור על ידי
dio
אני נמצא בסיטואציה דומה של פותח האשכול.
אני מתלבט בין פג'רו דיזל 2.8 אוט' ל טרופר בנזין 3.5 אוטומט. קראתי את כל 7 העמודים והם לא ממש עזרו לי לגבש החלטה. רכבים שבדקתי הם לא תיאורטים והנה נתוניהם:
פג'רו- 99, 2.8 דיזל אוט'. עשה 320 אק"מ, לאחר שיפוץ ראש מנוע, משאבת סולר ומזרקים. נעילות עובדות. רכב של בעל מוסך שאני מקיר
טרופר-99, 3.5 בנין אוט'. 200 אק"מ, גם במצב לא רע. LSD כמובן מת
לשניהם פלסטיקה במצב סביר, טסט זהה, מוגבהים ומוגנים, גלגלים 31". מחירו של פגירו גבוה יותר אבל לא בהרבה.
שאלות שמדאיגות אותי- 320 אלף... אני מבין שזה דיזל ודיזל מוצלח, אבל- לאיזה תקלות להתכונן? ואם בדיזל יש סיכוי ליותר תקלות? האם צריכה של בדיזל ישן 2800 נמוכה משמעותית מזו של 3500 בנזין? הרי ליטר דלק וסולר עולים אותו דבר (כיום מחיר של סולר כבר לא מהווה שום יתרון). בטרופר מעולם לא הותקן קולר גיר- האם זה אומר שצריך להתכונן להחלפה קרובה שלו?
הרכב ישמש לטיולים בשטח קל בינוני (בשלב הזה), ולפעמים נסיעה לעבודה (כ-7 ק"מ הלוך ושוב).
כמובן משאיר סכום מסויים ליישור קוו.
זקוק להמלצתכם והכוונתכם. נאמר כאן למשל שדיזל רעשני יותר, דווקא התרשמתי מטרופר כיותר מרעיש באספלט- אולי בגלל הצמיגים. אשמח לקבל תגובה מבעלים של דגמים הנ"ל אודות צריכת דלק, אחזקה וכו'
תודה
שמרו על קשר