מבחינת מומנטים הדיזל מנצח תמיד.
ובשטח טכני רוכבים על המומנט.
ולשאלתך שולץ, לעניות דעתי, ראש בראש, כלים סטנדרטיים לחלוטין?
הטרופר עדיף בהרבה.
שלדה חסונה יותר, מרכז כובד נמוך, מהלכי מתלה מקוריים ששום פג׳רו משופר לא יגיע אליהם. ודיפרנציאל מוגבל החלקה לא רע בכלל (כשהוא תקין)
מהלך מתלה לא מקנה אחיזה כמו של נעילה, אבל במקומות שאתה תתיישב על גשר הגיר או מיגון הטרנספר, או שתדפוק את מיכל הדלק שלך, הטרופר יעבור די בקלילות.
שלא לדבר על הקלות שבה הפג׳רו מתהפך לעומת suv אחרים.
עד לפני חודש לא הייתי נעול מאחורה ובטיולים עם פאג׳רו משופר מאוד (נעול כפול, מוגבה וכו׳) אשר ננהג ע״י נהג מנוסה מאוד דילגתי בקלילות במקום שהוא התיישב בו כמה פעמים.
לא שאני חס וחלילה בא להשמיץ את הפג׳רו, זה suv לא רע בכלל, אבל ״מלכותו״ היא בעיני חסידיו בלבד, ותלויה הרבה בשיווק מעולה של הכלי בימיו הראשונים.
פעם גם חשבו שאבסולוט זה וודקה מעולה, היום כולם יודעים שהיא זבל..
שיווק טוב מוכר הכל.
אגב, אתה יודע מה אני הכי אוהב בקורנדו שלי?
את הפרצוף שהוא גורם לאנשים לעשות לפני שהוא עולה, ועוד יותר את זה שמגיע אחרי ..
שמרו על קשר