Close
עמוד 2 מתוך 6 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 102
  1. #21

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    במנוע מסילה משוטפת דיזל הכול משתנה לחיוב
    מנוע של פרודו 163 כוח סוס עם מומנט לא פחות ממדהים
    התוצאה, פראדו אוטומט מנוע דיזל סוחב יותר טוב מסופה בנזין ידנית!
    אם לא היתי נוסע על רכב כזה לא היתי מאמין...

  2. #22
    חבר רשום גיל אסרף's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    388

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    מבחינת מומנטים הדיזל מנצח תמיד.
    ובשטח טכני רוכבים על המומנט.

    ולשאלתך שולץ, לעניות דעתי, ראש בראש, כלים סטנדרטיים לחלוטין?
    הטרופר עדיף בהרבה.
    שלדה חסונה יותר, מרכז כובד נמוך, מהלכי מתלה מקוריים ששום פג׳רו משופר לא יגיע אליהם. ודיפרנציאל מוגבל החלקה לא רע בכלל (כשהוא תקין)

    מהלך מתלה לא מקנה אחיזה כמו של נעילה, אבל במקומות שאתה תתיישב על גשר הגיר או מיגון הטרנספר, או שתדפוק את מיכל הדלק שלך, הטרופר יעבור די בקלילות.
    שלא לדבר על הקלות שבה הפג׳רו מתהפך לעומת suv אחרים.
    עד לפני חודש לא הייתי נעול מאחורה ובטיולים עם פאג׳רו משופר מאוד (נעול כפול, מוגבה וכו׳) אשר ננהג ע״י נהג מנוסה מאוד דילגתי בקלילות במקום שהוא התיישב בו כמה פעמים.

    לא שאני חס וחלילה בא להשמיץ את הפג׳רו, זה suv לא רע בכלל, אבל ״מלכותו״ היא בעיני חסידיו בלבד, ותלויה הרבה בשיווק מעולה של הכלי בימיו הראשונים.
    פעם גם חשבו שאבסולוט זה וודקה מעולה, היום כולם יודעים שהיא זבל..
    שיווק טוב מוכר הכל.

    אגב, אתה יודע מה אני הכי אוהב בקורנדו שלי?

    את הפרצוף שהוא גורם לאנשים לעשות לפני שהוא עולה, ועוד יותר את זה שמגיע אחרי ..

  3. #23
    חבר רשום raanan's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2005
    מיקום
    בוואדי ...
    הודעות
    6,680

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    ציטוט נכתב במקור על ידי מוני אורבך צפיה בהודעה
    במנוע מסילה משותפת דיזל הכול משתנה לחיוב
    מנוע של פרודו 163 כוח סוס עם מומנט לא פחות ממדהים
    כמעט הכל , הפראדו עדיין על הגבול (כנראה שזה מרכיב עיקרי למיתוג שלו) .
    אח"כ הדיזל כבר במחוזות "המפלצת המוצצת" (כל הזכויות שמורות לאיציק ).

    ציטוט נכתב במקור על ידי ד ו ר ו ן צפיה בהודעה
    ובשטח, אני מסופק אם בעולם האמיתי, לא בחלום, מחלצים ממנו משהו יותר טוב מ-1:5
    טרופר בנזין 3.5 ארוך ממוגן צמיגי שטח מלא 31" , בשטח צורך 1:3.5 ועד ל 1:4.5 (במקרה הכי טוב)
    והרכב שלי תקין לחלוטין !
    כל מי שמספר על נפלאות 1:7 ואפילו 1:8 הוא במקרה הטוב חי בהכחשה עצמית או שקרן במקרה הרע ...

    למרות הנתון הזה עדיין אני חושב שכרכב שלישי לטיולי שטח בלבד (אני לא עובר 5000 קמ' בשנה ),
    הבנזין לאורך זמן זול יותר לשימוש ואחזקה.

    רענן

  4. #24
    חבר רשום גיל אסרף's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    388

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    גם לפראדו 163 כ״ס הייתה בעיית מזרקים..
    נפתרה במנוע ה 172 אבל אלה מנועים מטורפים לאחזקה.

    אגב, לי יש דיזל טיפש (כל כך טיפש שזה גובל באחוזי נכות)
    צורך 1:9 ממוצע קבוע כבר שנתיים עם צמיגי 31 והגבהה

  5. #25

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    פאגרו נעול כפול מתיישב במקומות שהקורנאדו עובר בקלילות....
    תשמע, יש לנו גיבור חדש - קורנאדו.

  6. #26

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    אתה מדבר מנסיון??
    מיטב ידעתי ובדקתי למנוע הזה לא היתה בעית מזרקים מיוחדת
    אבל סרן שמועתי יודע יותר טוב מכולם :-)

  7. #27

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    בשטח הבנזין אוכל גם 1:4 בקלות

  8. #28

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    ציטוט נכתב במקור על ידי מוני אורבך צפיה בהודעה
    אתה מדבר מנסיון??
    מיטב ידעתי ובדקתי למנוע הזה לא היתה בעית מזרקים מיוחדת
    אבל סרן שמועתי יודע יותר טוב מכולם :-)
    שמח שהגענו לנקודה הזאת, במיוחד בשביל הצעירים.

    מוני, אתה יודע כמה עולה סט מזרקים לל.ק ?
    (רכיבים יקרים בדיזל שמתישהו דורשים שיפוץ או החלפה שאין בבנזין - טורבו, משאבת סולר, מזרקים)

  9. #29
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,018

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    ציטוט נכתב במקור על ידי גיל אסרף צפיה בהודעה
    אבל במקומות שאתה תתיישב על גשר הגיר או מיגון הטרנספר, או שתדפוק את מיכל הדלק שלך, הטרופר יעבור די בקלילות.
    ..
    עבדתי בשטח עם טרופר, מהחדשים יותר, בצורה הסטנדרטית, ללא הגבהה, מרווח הגחון שלו והסידור הוא מהגרועים בקטגוריה.
    גשר גיר של האוטומטי נמוך מאד, ומתוכנן בצורה שהוא נתפס וגורף עצמים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי גיל אסרף צפיה בהודעה
    ודיפרנציאל מוגבל החלקה לא רע בכלל (כשהוא תקין)..
    דיפ' מוגבל החלקה ברכבים שעבור מעל 100-200K כבר שחוק לגמרי, וממש לא מתפקד- אי אפשר להתייחס לזה כנקודת זכות ברכבים משומשים, לעומת הנעילה שאם היא תקינה, היא פלוס רציני.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  10. #30

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    ציטוט נכתב במקור על ידי גיל אסרף צפיה בהודעה
    מבחינת מומנטים הדיזל מנצח תמיד.
    ובשטח טכני רוכבים על המומנט.

    ולשאלתך שולץ, לעניות דעתי, ראש בראש, כלים סטנדרטיים לחלוטין?
    הטרופר עדיף בהרבה.
    שלדה חסונה יותר, מרכז כובד נמוך, מהלכי מתלה מקוריים ששום פג׳רו משופר לא יגיע אליהם. ודיפרנציאל מוגבל החלקה לא רע בכלל (כשהוא תקין)

    מהלך מתלה לא מקנה אחיזה כמו של נעילה, אבל במקומות שאתה תתיישב על גשר הגיר או מיגון הטרנספר, או שתדפוק את מיכל הדלק שלך, הטרופר יעבור די בקלילות.
    שלא לדבר על הקלות שבה הפג׳רו מתהפך לעומת suv אחרים.
    עד לפני חודש לא הייתי נעול מאחורה ובטיולים עם פאג׳רו משופר מאוד (נעול כפול, מוגבה וכו׳) אשר ננהג ע״י נהג מנוסה מאוד דילגתי בקלילות במקום שהוא התיישב בו כמה פעמים.

    לא שאני חס וחלילה בא להשמיץ את הפג׳רו, זה suv לא רע בכלל, אבל ״מלכותו״ היא בעיני חסידיו בלבד, ותלויה הרבה בשיווק מעולה של הכלי בימיו הראשונים.
    פעם גם חשבו שאבסולוט זה וודקה מעולה, היום כולם יודעים שהיא זבל..
    שיווק טוב מוכר הכל.

    אגב, אתה יודע מה אני הכי אוהב בקורנדו שלי?

    את הפרצוף שהוא גורם לאנשים לעשות לפני שהוא עולה, ועוד יותר את זה שמגיע אחרי ..
    גיל
    תשמע, כל מה שכתבת הוא סלט של חלקי עובדות ודעות אישיות מעורבבות טוב טוב עד שזה נשמע כמעט משכנע למי שאין לו מושג, כולל עניין הוודקה הלא קשור. וודקה אבסולוט זה לא זבל בכלל.

    אני מסביר לך שוב, לא משנה מה הנסיון האישי שלך ושל החבר המנוסה שלך :
    פאגרו עביר יותר מטרופר נקודה סוף.
    מצטער.
    שום טנק דלק (ועוד בקצר בכלל חחחח) שום מומנט ושום בטיח.

  11. #31
    חבר רשום גיל אסרף's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    388

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    שולץ, אם היה לך רכב אחר שהוא לא פג׳רו, הייתי לוקח את דעתך בחשבון, אבל אתה לא אובייקטיבי.
    בנוגע לוודקה, אבסולוט זה המיץ של הזבל של הוודקה.
    סטולי, רוסקי, סובייטסקי, קטל וואן וסמירנוף הרבה יותר איכותיות ומתומחרות אותו דבר.

    ועם אנשים שמדברים בצורה שאתה מדבר עדיף לא להיכנס לדיון.

    תהנה עם הפחרו שלך..
    מקווה מאוד שיצא לנו לטייל יחד יום אחד..
    את הפרצוף שלך אישית אני אדאג לצלם.

  12. #32

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    יצא המרצע מן השק!
    האמת שלא הייתי צריך להגיב בדיון כזה שרק הכותרת כבר מרמזת על גנון בדרך.

    למי יש יותר גדול?? חחח

    תהנה חביבי.
    תלמד להיות שמח.

  13. #33

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    אז... צמים וזה?...

  14. #34
    חבר רשום גיל אסרף's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    388

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    אז פעם הבאה תשמע לעצה שלך..

  15. #35

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    חבר'ה , כשמפרידים את המוץ מהתבן מקבלים פה אחלה מידע !!
    תודה רבה לכולם , שנה טובה .

  16. #36
    חבר רשום BlackStar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    מיקום
    על הים
    הודעות
    664

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    יש לי דאזוו או שזה השירשור מלפני שבוע ??
    טרופר פגארו טרופר פגארו

    ללא ספק הפגארו לוקח
    1: לוק
    2: נעול אחורה מקורי
    3: מנוע 2800 אמין בצורה מדהימה
    4:בגירסא הארוכה יש מלא מקום 3 ילדים + אישה + כלב + כול הציוד למדבר ללילה
    5:הוא לא טרופר ולא צריך גורו לשם החלפת צמיג או חלילה החלפת שמן
    6: הדיון הזה נטחן תעשה חיפוש בגיפולוג

    יום טוב
    סתיו
    עבודות עפר ופיתוח \ בובקט \ מיני באגר \ פינוי פסולת
    0528656326 מוות לגנבים LAND-ROVER בדם ובנשמה

  17. #37

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    זה לא המנוע הכי אמין בעולם, הרבה מגיעים לשיפוץ ראש באיזור ה250-300 אלף, ולא כל אחד מוכן/רוצה/יודע לשפץ את הראש הזה.

  18. #38

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    ציטוט נכתב במקור על ידי BlackStar צפיה בהודעה
    5:הוא לא טרופר ולא צריך גורו לשם החלפת צמיג או חלילה החלפת שמן
    6: הדיון הזה נטחן תעשה חיפוש בגיפולוג
    גם הטרופר כבר מזמן לא בקטגוריה זו, יש הרבה ידע וכבר יש תשובות לבעיות שבעבר הצריכו החלפת מנוע... חפש בגיפולוג...
    עוד מעט סופ"ש

  19. #39
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,784

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    ציטוט נכתב במקור על ידי BlackStar צפיה בהודעה
    יש לי דאזוו או שזה השירשור מלפני שבוע ??
    טרופר פגארו טרופר פגארו

    ללא ספק הפגארו לוקח
    1: לוק
    2: נעול אחורה מקורי
    3: מנוע 2800 אמין בצורה מדהימה
    4:בגירסא הארוכה יש מלא מקום 3 ילדים + אישה + כלב + כול הציוד למדבר ללילה
    5:הוא לא טרופר ולא צריך גורו לשם החלפת צמיג או חלילה החלפת שמן
    6: הדיון הזה נטחן תעשה חיפוש בגיפולוג


    יום טוב
    סתיו
    1.לוק? איזה של נעל בית? אחורה גבוהה קדימה נמוך? כל אחד והטעם שלו.
    2.נעול מקורי, לרכב מיושן כזה צריך לוודא שהנעילה עובדת ותקינה.
    3.מנוע אמין? אני לא ניתקלתי באחד כזה....מצד שני אולי נפלתי על אחד דפוק מראש? זה שהיה אצלי לא רק שהמנוע לא היה אמין אלא כל הרכב, שיפצתי גיר ב 250k, ועוד כל מיני בוקסות לסרן קידמי שהמחיר שחיטה ועוד ועוד ניפלאות....
    4.הטרופר לוקח בסיבוב.
    5.טרופר מזמן לא צריך גורו, כל המידע ברשת, תבדוק בפורום הטכני.

    שנה טובה!
    RAM 3500 on "35

  20. #40

    ברירת מחדל תגובה: פג'רו VS טרופר

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב ש. צפיה בהודעה
    1.לוק? איזה של נעל בית? אחורה גבוהה קדימה נמוך? כל אחד והטעם שלו.
    2.נעול מקורי, לרכב מיושן כזה צריך לוודא שהנעילה עובדת ותקינה.
    3.מנוע אמין? אני לא ניתקלתי באחד כזה....מצד שני אולי נפלתי על אחד דפוק מראש? זה שהיה אצלי לא רק שהמנוע לא היה אמין אלא כל הרכב, שיפצתי גיר ב 250k, ועוד כל מיני בוקסות לסרן קידמי שהמחיר שחיטה ועוד ועוד ניפלאות....
    4.הטרופר לוקח בסיבוב.
    5.טרופר מזמן לא צריך גורו, כל המידע ברשת, תבדוק בפורום הטכני.

    שנה טובה!
    בכל הפאגרואים שאני מכיר הנעילה עובדת. זה מכלול אמין מאוד של היצרן.
    לגבי המראה, זה עניין של טעם, לדעתי הטרופר הארוך יפה יותר מהפגרו הארוך. הקצרים שניהם יפים.

עמוד 2 מתוך 6 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. טרופר 3.5 קצר
    על ידי ukiuki בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 29-05-14, 16:13
  2. טרופר או....
    על ידי אלעד ג בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 30-01-13, 09:11
  3. טרופר 3.2 מול 3.1 מול פג'רו 2.8
    על ידי adh בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 28-01-11, 06:56
  4. בעל טרופר חדש....
    על ידי Tsafrir בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 14-05-07, 22:45
  5. לוקרים טרופר
    על ידי עמרי שדה בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 11-11-05, 22:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •