היכן כתבתי שנעילה קידמית יעילה יותר מנעילה אחורית ?
אם היה לי רכב שטח עם בקרת משיכה, נעילה ראשונה נשלטת הייתי מתקין מאחור.
בטרופר אין בקרת משיכה אך מאידך המוגבל החלקה שהוא תקין עושה עבודה לא רעה בכלל .
אני דווקא רואה חשיבות בטיחותית למוגבל החלקה בכביש רטוב.
מכיוון שאין נעילה לסרן האחורי של טרופר 99+ ללא קומבינה (החלפת סרן צר וציריות דקות יותר),
מבחינתי ARB קידמי הוא שיפור משמעותי לשטח גם אם היעילות של נעילה קידמית פחותה מנעילה אחורית .
לא בטוח אבל,
אני חושב שתצורה של מוגבל החלקה יעיל מאחור + נעילה קידמית,
מאפשר עבירות טובה יותר מול נעילה אחורית בלבד.
רענן
שמרו על קשר