מנוע צעדים , חיישן קאמשאפט (בתוך המפלג) , חיישן מצב מצערת.
חפש בגוגל - ״על מנת להבין איך עובדת מע׳ המחשב בסופה״
Sent from my JEEP
שלום לכולם , לאחרונה התחילו בעיות בהנעה, כל פעם צריך לנסות פעמיים שלוש לתת סטרטר כדי שיניע ואז מגמגם מעט ומתייצב.
מה לדעתכם הבעייה? כאשר אף פעם לא היתה בעייה כזו, נגיעה אחת של הסטרטר ומניע...
אחד אמר ״...תן פעמיים סוויטש ואז תניע...״ לא עזר.
יכול להיות סימפטום של חיישן קראנק? או משאבת דלק ?
ד.א - הוחלף פילטר דלק איכותי .
- לאחרונה היה הרבה ליכלוך בסטרטר, והוא נתקע אחרי מעבר מים - פירקתי ניקיתי
עובד מצויין.
- לאחרונה מפלג נרטב, פירקתי ניקיתי - תקין.
משהו יכול לכוון אותי על כיוונים אפשריים ?👍
מנוע צעדים , חיישן קאמשאפט (בתוך המפלג) , חיישן מצב מצערת.
חפש בגוגל - ״על מנת להבין איך עובדת מע׳ המחשב בסופה״
Sent from my JEEP
הי
כאשר אמרו לך לתת פעמיים סוויטש (תשאיר סוויטש פתוח כמה שניות ) ואז להניע הכוונה לדחוף דלק לקו כאשר אתה עושה זאת אתה שומע את המשאבה עובדת?
האם זה קורה רק לאחר שהרכב נח זמן מה או כל התנעה?
יש מצב שהמשאבה לא בונה את הלחץ הנדרש (36PSI) ומזרקים לא מקבלים מספיק דלק בדוק זאת
בהצלחה
*החיים זה כמו גלידה מה שלא אוכלים נמס....
*שלח לחמך על פני המים כי ברבות הימים תקצרנו...
אבא, שלום,
תודה על תגובתך...אשמח לדעת היכן נמצא החיישן מצערת והמנוע צעדים.
ד.א -קראתי את שכתבת בעניין איך עובדת מע׳ המחשב בסופה - חידשת לי דברים חשובים - יישר כח !
הי ישראל, תודה על תשבתך,
האמת תיארתי לעצמי שזה עניין הלחץ דלק עם הסוויצ, ואכן המתנתי בין סוויצ לסוויצ אך זה לא עזר ( ד.א. זה נכון באופן כללי בלי קשר לבייעה הנוכחית שצריך להמתין עד שהנורה האדומה תכבה בשביל יצירת לחץ דלק? )
לגבי מה ששאלת אם זה קורה בכל מצב תנועה, אז כן. גם בכיבוי המנוע לכמה דקות זה קורה.
לגבי לשמוע את המשאבת דלק עובדת, אף פעם לא ניסיתי לשמוע אותה...אבדוק זאת !
תודה רבה.
איך אני יכול לבדוק את לחץ הדלק במערכת ?
הי גיא
אתה אמור לשמוע את המשאבה ברגע שאתה פותח סוויטש אם לא נשמע פתח מכסה דלק במיכל שים אוזן ובקש ממישהו שיפתח סויטש
אופציה נוספת לבדוק שיש זריקת דלק מהמשאבה זה לשחרר צינור דלק שמגיע מהמיכל בתא המנוע ומתחבר לפילטר דלק ולראות שבאמת
יש זרמת דלק טובה שים לב שלא יזרום דלק על רכיב חשמלי שלא ידלק הדלק (אתה בודק את זה עם פתיחת סוויטש) את הדלק כדיא לרוקן לבקבוק ולא לתת לו להתיז על המנוע (האגזוז נמצא שם סביבה חמה מאוד).
בנוסף נסה לעקוב אחרי צינור הדלק ממתכת מאחור ליד המיכל לאורך השסי בצד נהג וראה שאין מעיכות
אפשרות נוספת אולי פילטר דלק סתום (גוף גלילי מאלומיניום ליד פיטר אוויר כנף קידמי צד נהג ) שים לב אם לא פתחת אותו הרבה זמן עלול להיות תקוע
וקשה לשיחרור יש לכוסית פילטר דלק מקום בתחתית לשים מפתח ולפתוח את מכסה הפילטר לא כדאי לנסות משם לפתוח כי אם תקוע אתה עלול לשבור את המכסה מאלומיניום עדיף בעדינות לתפוס בהקף המכסה עם מפתק תוכי גדול בעדינות לפתוח אם לא החליפו פילטר דלק והוא ישן וגם לא מקורי נוטה להתעוות וזו סיבה מספיק טובה לחוסר זרימת דלק.
לגבי בדיקת לחצים זה רק עם שעון מיוחד על קו המזרקים ראה בספר נוהל בדיקת לחץ דלק.
בהצלחה
*החיים זה כמו גלידה מה שלא אוכלים נמס....
*שלח לחמך על פני המים כי ברבות הימים תקצרנו...
למען הגילוי הנאות - כתב את זה יניב דקל.
מנוע צעדים נמצא בדרום בית המצערת, 2 ברגי כוכב אם זכור לי נכון והיא יוצאת (שים לב יש או-רינג) - הנח אותה מחוברת לחוטים במקום שתוכל לראות מהקבינה - פתח סוויץ׳: הפין צריך לצאת או להכנס קצת ולעצור....אם לא, כנראה שלא תקין.
ממש ליד יושב חיישן מצב מצערת - לא זכור לי אך בודקים אותו, נסה להחליף עם אחד אחר (גם כן 2 ברגים - ענין של חצי דקה ).
בהצלחה
Sent from my JEEP
לישראל ואבא תודה לכם על המידע,
העדכן על ההתפתחות בהמשך תודה 👍
מנסיון יקר ,הייתה לי אותה תופעה ,החלפתי חצי רכב ובסוף הפיתרון היה שסתום אל חוזר שנמצא בחליל ההזרקה. הוחלף באחר ונפתרה הבעייה.
שבוע טוב חן,
האמת עוד לא הספקתי לבדוק את כל האפשרויות שהחברים הציעו...
תודה על תגובתך אבדוק את מה שציינת ( ד.א ישנה אפשרות לבדוק את העניין עצמאית ? )
תודה, גיא
חן וגיא. כדאי ורצוי לדייק בהמלצות. על החליל אין אל חוזר אלא ווסת לחץ מפוקד ואקום. החלפת ווסת כזה אינה פעולה יזומה כדי לנסות ולהבין תקלה, אלא צריכה להתבצע רק אחרי בדיקת לחצים במערכת הדלק, ובידוד הווסת כדי לוודא שהוא תקול. כלי בסיסי והכרחי לצורך העניין הוא שעון לחץ שמתחבר לחליל, כדאי ורצוי להחזיק אחד כזה במידה ואתה מתחזק את הג'יפ באופן עצמאי.
בהצלחה-קובי
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
שמרו על קשר