בס"ד
מינהל הדלק והגז - משרד התשתיות הלאומיות
פקידי היחידה כוללים פיקוח על תחנות הדלק (לרבות פעולה נגד תחנות וספקי דלק בלתי חוקיים), מחירים, שילוט ושירות עצמי,
בדיקת איכות הדלק ועמידתו בתקן, בטיחות ושימוש בגפ"מ
זו כבר פעם שניה בתקופה האחרונה שנדלקת לי נורת מים בפילטר סולר (איסוזו טרופר דיזל 2002).
זו הפעם השניה שזה קורה אחרי תדלוק בתחנת דלק ספציפית (תדלוק של מיכל מלא - מכמה ליטרים בודדים במיכל עד שהתמלא). בתחנה זו נמכר הסולר הכי זול בסביבה, התחנה שייכת לאחת מקבוצות הדלק הגדולות.
לפני שאני מתחיל להשמיץ ולפרסם את שם התחנה, כמה שאלות:
1. האם יכולה להיות סיבה (סבירה) אחרת להדלקות הנורה?
2. האם נגרם נזק למנוע מנסיעה עם חצי מיכל סולר מהול?
3. במידה והתשובה ל- 2 חיובית, מה עושים? האם יש גוף שמפקח על איכות הסולר בתחנות הדלק?
4. מה יהיה עם הנבלות סביבנו?!?!?!
יובי
--- יובי ---
בהעדר זמיר, גם סמוראי ישיר!
he's big, he's black. he carries me on his back
i love him but i can't say why, mr. shmulik the samoray
בס"ד
מינהל הדלק והגז - משרד התשתיות הלאומיות
פקידי היחידה כוללים פיקוח על תחנות הדלק (לרבות פעולה נגד תחנות וספקי דלק בלתי חוקיים), מחירים, שילוט ושירות עצמי,
בדיקת איכות הדלק ועמידתו בתקן, בטיחות ושימוש בגפ"מ
מנסיון של חבר שדווח למנהל. הנושא נבדק באותו היום, תוך כדי שהוא עומד במוסך ומחליפים לו משאבת דלק שהלכה (רכב באחריות) הוא מקבל טלפון עם תוצאות הבדיקה - במקרה שלו הדלק היה תקין, הרכב הוא האשם וזה רק היה צירוף מקרים.
שאלתי את החבר וזה מה שהוא כתב לי:
"
א. תתלונן למנהל התחנה.
ב. באתר של משרד התשתיות יש הוראות למי עוד לדווח
כמו כן באתר של חברות הדלק יש פרטים של מנהלים שמטפלים בזה.
"
בהצלחה.
כל מערכות ההזרקה במנועי דיזל רגישות למים בדלק, ובמיוחד מערכות הזרקה מסוג מסילה משותפת.
בברכה,טושי
ואם מדובר על סולר מהול בדוק מתי ואיפה תדלקת לאחרונה לא רק בתדלוק האחרון. אם הסולר מהול במיכל שלך זה יכול להיות שהתחיל כבר מזמן ועכשיו מתחילות הבעיות כך שמאד קשה לדעת מאיזו תחנה הגיעו המים. אלה אם אתה מתדלק רק באותה התחנה כל הזמן.
טל
אז ככה,
ככל הנראה לא מדובר בסולר מהול.
היום, לאחר החלפת הסולר, שוב נצפו מים בפילטר סולר והפעם גם סולר במים.
האם לומר קדיש?
מנהלים - איך ניתן למיין את השרשור לפורום איסוזו?
--- יובי ---
בהעדר זמיר, גם סמוראי ישיר!
he's big, he's black. he carries me on his back
i love him but i can't say why, mr. shmulik the samoray
אל תמהר לומר שום קדיש, יש לך בלאי באטמי השרוולים שבתוך הראש, תפקידם לאטום בין מעבר הנוזל קירור לבין הסולר בתוך הראש, ביצוע העבודה לא מסובך רק חשוב להקפיד לעבוד לפי הספר, יש כאן בפורום הסבר+כתבה של עופר בנושא, קרא ותבין קודם על מה מדובר, מהתגובות שלך אפשר להבין שלא ידעת על הנושא ואיך המנוע בנוי ולמה לשים לב, תירצה עזרה ויהיו לך שאלות נענה בכייף ונעזור בשמחה.
http://www.jeepolog.com/forums/conte...%95%D7%A2-4JX1
RAM 3500 on "35
--- יובי ---
בהעדר זמיר, גם סמוראי ישיר!
he's big, he's black. he carries me on his back
i love him but i can't say why, mr. shmulik the samoray
הוספתי סרטון חדש בקישור הנעוץ בתחילת הפורום "כשיודעים מסתדרים"
המראה החלפת הגומיות
http://www.jeepolog.com/forums/showt...545#post602545
סוף דבר -
הטרופר חזר לחיים אחרי ניתוח מעקפים! הוחלפו הגומיות ומאז נוזל הקירור צלול, אין מים בפילטר והמנוע לא מתחמם.
ברצוני להודות ל RONALDO מהאתר שהתקשר אלי, הסביר על הבעיה, תמך והעביר הסברים טכנים מעמיקים. זאת מבלי שבקשתי ומבלי שהיתה בינינו היכרות מוקדמת, אלא רק בשביל לעזור.
וכן להודות לא', המכונאי שעשה את הטיפול במקצועיות ובאכפתיות כאילו ומדובר ברכב הפרטי שלו. א' מטפל בטרופר שלי כבר כמה שנים ואני ממליץ בחום לכל מי שיתקל בבעיה דומה לפנות אליו. מי שרוצה את פרטיו יכול לשלוח אלי הודעה פרטית.
יובי
--- יובי ---
בהעדר זמיר, גם סמוראי ישיר!
he's big, he's black. he carries me on his back
i love him but i can't say why, mr. shmulik the samoray
טוב שהכל הסתדר
למטרה זו יש את הפורום
שמרו על קשר