שלום...
תראה, הכל טוב ויפה אבל..... להגיד על רכב(במיוחד ג'יפ) שהוא לא יפתיע אותך באיזה תקלה זאת טעות, גם על הטרופר וגם אם יהיה הכי מטופל והיסטוריית טיפולים ועל אחת כמה וכמה על אחד שבלי.
לעצם העיניין, הטרופר לא מפחיד כמו שכולם עושים אותו, אבל אם התקציב דל, ואני מניח שאתה מתפשר על איזה אחד ללכת גם, קח בחשבון יישור קו גדול מאוד, וזה כולל הכל מהכל, אלא אם כן ידוע לך על הרכב משהו אחר.
רכב שלא מטופל ייתקע, ומטופל זה אומר לא רק החלפת שמנים(לשמנים המומלצים=סינטטי מלא) והחלפת אטמי שרוולים, זה אומר מצברים, טעינה=אלטרנטור תקין, סטארטר תקין-כל אלה חשובים להנעה תקינה בבוקר ועוד כשקר בחוץ.
נעבור לחיישנים-חיישן מסילה, ווסת לחץ שמן, אם לא תקינים ייגרמו בעיות, אם לא ידוע היסטוריה עליהם קח בחשבון-חיישן מסילה=1000 שח, החלפה בערך כל 100 אלף ק"מ.
זה ככה על קצה המזלג לגבי מנוע, לגבי השאר כמו גיר, סרנים וחופשים אני מניח שאתה יודע על מה מדובר אם היתה לך סופה.
אצלי למשל הטרופר נוסע יום יום, ועד לא מזמן היה הרכב היחיד בבית, אז גם יש תקלה היא ניפתרה באותו היום או למחרת אחרת זה נסיעות במונית.... קח בחשבון.
אם יש לך ידיים הכל יהיה לך יותר פשוט ויותר זול בהרבה, תקפיד על חלקים מקוריים במנוע, טיפולים בזמן, ותהנה מאחלה כלי.
שמרו על קשר