Close
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8
  1. #1
    חבר רשום coas's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,447

    ברירת מחדל American Expedition Vehicles

    אין גבול לאפשרויות..

    http://www.aev-conversions.com/

    --?

  2. #2
    חבר רשום t_uri's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אבן-יהודה
    הודעות
    1,815

    ברירת מחדל

    קראתי על ההמרה ב-four wheeler של חודש יולי - התאמה של מנוע כזה לאחד הרכבים שלהם (teal-j). יש אפשרות לשלוח ל-tera flex את צמת החוטים הקורית והם מתאימים אותה למנוע החדש עד לרמת plug&play.

    אהה. מצאתי את הכתבה גם ברשת:

    http://fourwheeler.com/projectbuild/129_0507_hemi/

    אורי טל.
    Keep the dirty side down

    שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....

  3. #3

    ברירת מחדל

    Oh yeah...

    תארו לכם ג'יפ רוביקון אנלימיטד עם מנוע המי מקורי מהמפעל... אני מנחש/מקווה שדיימלר קרייזלר יוציאו לשוק כזה דבר רשמית תוך לא הרבה שנים, וזה יהיה רכב השטח הטוב ביותר בכל ההיסטוריה, נקודה.

  4. #4
    חבר רשום ארז's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית יהושע
    הודעות
    2,633

    ברירת מחדל

    למה נמרוד?כי יש לו מנוע חזק?
    לא שהייתי מתנגד לאחד כזה אצלי, אבל למרצדס G יש את דגמי הAMG שמגיעים להספקים גבוהים יותר מבחינת מנועים.
    מבחינת מכלולים גם שם הם לא חלשים יותר, הסרנים,יחסי העברה וכו' שלהם מקבילים ואולי גם חזקים יותר מזה של הרוביקון.
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  5. #5

    ברירת מחדל

    לי יש רק בעיה אחת למה הכל פלסטיק ???????????
    זה נראה יפה
    סביר שזה עובד יפה
    אבל רוב החלקים פלסטיק זאת טכנולוגיה חדשה שניתן למצוא אותה היום בהרבה כלי רכב
    הראשונים היו הארופאים FIAT למיטב זכרוני
    היום זה הפך לתעלול יקר מאד בתנאי השימוש שלנו בארץ
    אז חלקי פלסטיק = אורך חיים קצר
    חלקי פלסטיק = לשימוש בתנאים קשים עליות תחזוקה גבוהות .
    ושיהיה בהצלחהלמי שיש מערכות כאלה .
    ****
    איציק

  6. #6

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ארז
    למה נמרוד?כי יש לו מנוע חזק?
    לא שהייתי מתנגד לאחד כזה אצלי, אבל למרצדס G יש את דגמי הAMG שמגיעים להספקים גבוהים יותר מבחינת מנועים.
    מבחינת מכלולים גם שם הם לא חלשים יותר, הסרנים,יחסי העברה וכו' שלהם מקבילים ואולי גם חזקים יותר מזה של הרוביקון.
    כולם במקהלה:

    It's a Jeep thing, you wouldn't understand
    :lol:

  7. #7

    ברירת מחדל

    עזוב, אי אפשר להסביר לו.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  8. #8
    חבר רשום tzagi's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2005
    מיקום
    Granada Hills CA
    הודעות
    6,704

    ברירת מחדל

    Nimrod,
    Please let me correct you:
    Its a Jeep thing that even I dont understand

    Etzick:
    I'm with you brother, I hate Plastic!
    But consider the following,
    Roger smith, the CEO of GM in the 80's got quoted saying : GM is not in the biz of making cars, we are in the biz of making money $$$$$$$$$$$

    Do you get it now?

    BTW:
    I own a 04 Durango with the Hemi
    Beside the gas milage (16mpg)
    its nothing to complaint about.

נושאים דומים

  1. מישהוא מכיר את הקומפרסור של American Eagle
    על ידי lior3011 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 14-12-10, 10:30
  2. Ford Expedition
    על ידי tzah בפורום פורום פורד FORD
    תגובות: 11
    עדכון אחרון: 14-11-09, 09:30
  3. service manual for jeep utility vehicles
    על ידי וילי1964 בפורום פורום רכב פולסייז אמריקאי
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 03-09-08, 00:47

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •