זה מעניין להם את האשך...
אתמול הבחור המסכן חשב שם בכיסא נוח, היום ראיתי רק כמה עובדים מדברים שם..
"רוכב טוב על סוס בינוני ישיג תוצאה טובה יותר מאשר רוכב בינוני על סוס טוב" מ. בן-דוד
זה מעניין להם את האשך...
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
נו...? זה ככה בכל רכב שישב כמה חודשים בבונדד... דירבשאפטים סרנים וכו'.. חלודה שטחית.
ואם זה לא ככה כשהרכב חדש זה יתחיל בצדמבר הסמוך לתאריך שהרכב עלה לכביש, או אחריי טיול בוץ ראוי לשמו..
כל העניין הוא לשתות משהו קר בלב מדבר.
מה שיוני אמר, בקרייזלר חוסכים בצבע כבר הרבה שנים, שלדה-דרייבשאפט-סרנים
קנה רכב חדש בארה'ב-לכול הנ'ל יהיה חלודה שיטחית מהמפעל
שלב את זה עם 50 יום בספינה..
בקיצור הבחור סתם בכיין. והיבואן הדפוק....במקום להלחם בו, 2 פחיות צבע שחור היו פותרות את הבעיה והלקוח הבכיין היה נהפך ללקוח מרוצה.
אבל בישראל, כמו בישראל מבינים בשרות לקוחות כמו שהאסקימואים בקוטב הצפוני מבינים במקררים.
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
הבכיין לא ירגע עד שיחליפו לו האוטו ויש לו מספיק זמן וכסף לשבת מול הסוכנות על כיסא.
ככה זה פה וצבע לא יעזור
מקרה קלאסי של הלקוח טועה, אבל היבואן לא יודע להציע לו סולם לרדת מהעץ.
אפילו השרשור העלה חלודה מאז 2014
110TD5
Festina lente
מקרה קלאסי של הלקוח טועה, אבל היבואן לא יודע להציע לו סולם לרדת מהעץ.
והאמת, מניסיון בתחום של שירות הלקוחות ובמיוחד לרכבי יוקרה, מאמין שכבר הציעו לו והסבירו שזה נורמלי.
שמרו על קשר