גם אצלי הייתה אותה התופעה. לאחר מס בדיקות התגלה כתקלה ב ABS
מור
שלום,
כבר יותר מידי זמן נורת בלם היד דולקת קבוע.
ניתקתי קונקטור לבלם יד-לא עזר.
ניתקתי קונקטור למיכל נוזל הבלמים-לא עזר.
פירקתי את הלוח מחוונים ובדקתי על הקונקטור הרלוונטי לנורה וגיליתי שיש סגירת מעגל, (למינוס).
או שיש איזה קצר למינוס היכן שהוא או ש...לא יודע.
תופעה מוזרה ששמתי לב אליה כשהתחילה הבעיה היא שהנורה היתה נחלשת עד כבית בזמן נסיעה בטורים גבוהים.
לפי הסכימה שיש לי, קיים קשר גם למודול של ה ABS, רבל את זה עדיין לא בדקתי.
הבעיה הכי גדולה שלי היא שהסכימה/המנואל של הרכב הזה הזה מתאים יותר למודלים משנת 2002, (אם בסכימה הנורות מסומנות כלדים ולמעשה מדובר בנורות להט רגילות, אומר שאני מחזיק את הסכימה הלא נכונה...או שאני טועה..?)
אני עולה עכשיו לבדוק פיזית אולי אני אמצא משהו, בינתיים, מי שיש לו איזה רעיון או משהו שיכול לקדם - מוזמן בהחלט..
טל.
גם אצלי הייתה אותה התופעה. לאחר מס בדיקות התגלה כתקלה ב ABS
מור
גרזן לפוזה קפה לטעם ואשראי למתדלק
תבדוק שאין לך קצרים בנורות הברקס ואם יש וו גרירה תבדוק חוטים.
מה לגבי מפלס נוזל בלם ?
אחרי שפירקתי חצי אוטו, (ולהתעסק עם פלסטיקים בני 15 שנה זה זיפט לא פחות קטן מהסיבה עצמה...), פשוט לא הצלחתי למצוא דבר וחצי דבר.
לדעתי המעגל הזה פשוט מקוצר למינוס היכן שהוא, ולך תמצא את זה עכשיו!
למערכת של ה ABS, לא מצאתי קשר קשר כלשהו, ודי פסלתי את האופציה הזאת (אין קשר חשמלי בין המעגלים בלוח המחוונים פלאס ל ABS יש את הנורה שלו והיא לא דולקת).
נראה שלא תהיה לי ברירה אלא למשוך כבלים ממיכל נוזל הבלמים ומבלם היד ולחבר במקום הכבל המקורי שמגיע לנורה הזאת.
טל.
לוי,בדקת מפלס נוזל בלם?
לא רשום שם לבדיקת מפלס או שפסםסתי. מקווה שתמצא את הבעיה
לא מכיר את המערכת בטראנו, אבל תבדוק אם יש לך בבוסטר חיישן ואקום שמחובר לשם.
שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260
חיישן הוואקום יכול להיות גם במקום אחר במערכת הוואקום, כמו למשל על האקומולאטור.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
תודה רבה שמוליק!!!
אכן קיים במערכת חיישן ואקום שהספקתי מלשכוח ממנו, (פעם אחרונה שראיתי אותו היה שגישרתי את מערכת שסתומי הואקום עת שניתקתי את ה - EGR).
כך או אחרת, לא הייתי מקשר בין הדברים לולא תגובתך המחכימה.
זה מה שקורה שאין לך ביד את הסכימה הנכונה...
בבדיקה שעשיתי לא מצאתי דליפת ואקום מצינור קרוע או משהו כזה, אבל כן שמתי לב שיש קשר לכיבוי והדלקה של הנורה ללחיצות על דוושת הבלם, מה שמעלה את האפשרות של בעיה בבוסטר, למרות שאין שום פגיעה בעוצמת הבלימה, או שחיישן הואקום עצמו פשוט לא תקין.
איך אפשר לוודא את התקינות של הבוסטר?
תודה,
טל.
מנוע כבוי.
לפמפם כמה פעמים בבלם עד שהדוושה נהיית גבוהה וקשה.
ללחוץ על הבלם ולהחזיק.
להניע מנוע.
הדוושה שוקעת?
הבוסטר תקין.
בנוסף יש לבדוק את השסתום החד-כיווני, ע"י בדיקת עוצמת ההגברה כמה דקות לאחר כיבוי המנוע.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
תודה חנן, מחר נעשה בדיקה.
טל.
שמרו על קשר