Close
מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14
  1. #1

    ברירת מחדל בעיה בהעברת טסט.

    יש לי ג׳יפ קצר ורשום ברשיון 7+1....
    לא עובר טסט - ניסיתי...
    איך משנים את זה בהנחה שיש מצב ל-3+1 ?
    כי זה מה שיש באמת?
    האם מישהו נכנס לעמדה מספר 1 עם נושא כזה?

    תודה


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #2
    מנהל פורום asafk's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    הודעות
    34,062

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהעברת טסט.

    שינוי מספר מושבים ברשיון זה עמדה 1, או על ידי מתקין מורשה.
    הבעיה שלך בלגשת לבד לעמדה 1 תהיה כשיראו שאלו לא מושבים מקוריים ויבקשו נייר של מתקין מורשה.
    בעצם... עם ג'יפ לא הייתי ניגש לעמדה 1.

    בעצם בעצם... עם ג'יפ גם לא ניגשים לבד לטסט.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהעברת טסט.

    יש לך 1+7 אתה פשוט לא יודע לספור וגם נאיבי שתעבור לבד טסט

  4. #4
    מנהל פורום asafk's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    הודעות
    34,062

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהעברת טסט.

    גם לנושא הזה יצא עדכון לאחרונה ולכן מכוני הרישוי מקפידים יותר.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהעברת טסט.

    מסדרים עוד הכנסה למעכרים.

    בטח אחרי הבחירות יהיה יותר טוב, לא?

  6. #6
    חבר רשום danel's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2007
    מיקום
    גן שמואל
    הודעות
    357

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהעברת טסט.

    תסדר כריות מרופדות על בתי הגלגל משני הצדדים וחתיכת קרש כמשענת לגב. 1+7
    six in a row make you go

  7. #7
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהעברת טסט.

    באוטו צריכים להיות מושבים במספר המצוין ברשיון.
    בסופה כתוב 1+7 = שני מושבים קדמיים ושני ספסלים לאורך מאחור.
    אם יש מושב אחורי רוחבי, זה לא עובר. כי מספר המקומות לא כמצוין ברשיון.

    אל תלך עם ג'יפ לעמדה 1. בכלל. ידרשו ממך להקטין אותו לסטנדרט בכל התחומים - גלגלים, קפיצים, מושבים, הכל הכל הכל.
    אל תלך עם ג'יפ לבד לטסט. תן למוסכניק שמוכר במכון הרישוי הקרוב אליו לעשות את זה תמורת העמלה המקובלת. מקובל וחוקי.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהעברת טסט.

    תודה לכל העונים.
    מישהו יכול להעלות את העדכונים האחרונים למען כולם.
    אחרי הכל גם שוטר תנועה יכול לעשות בעיות בבדיקה שגרתית, כולם אני מניח רוצים להיות בתחום הבטוח.

    תודה


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהעברת טסט.

    מישהו היה עם סופה בעמדה מס 1 פעם?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #10
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהעברת טסט.

    כן, פעמיים.
    פעם אחת ב-1992 כדי לרשום מס' מנוע חדש ב-CJ (בתקופה שהיה צריך לעשות את זה שם ולא במכון הרישוי)
    פעם שניה לפני כ-7 שנים בשביל לשנות רישום מס' מושבים ברשיון של סופה ממש כמוך .
    אתה לא רוצה להיות שם.

    בשתי הפעמים בכלל לא הסכימו לקבל את האוטו לפני שאני "מקטין" אותו, ובפעם הראשונה מישהו מהם עוד עשה לי טובה ורשם לי על פתק מה לעשות כדי להיות מוכן לבדיקה:

    "האוטו גבוה" = להחליף לקפיצים סטנדרטיים עייפים ונמוכים (לא הסכימו לקבל את המוגבהים) כי הם רוצים את הג'יפ נמוך.
    "גלגלים בולטים" = הצמיגים במידה שברשיון (31) מוכרחים להיות על ג'נט צר מקורי כי הם רוצים שהג'יפ יהיה צר והגלגלים לא יבלטו (אז הסתפקו גם בכנפונים רחבים. היום גם זה לא יעזור).
    למזלי היה מי שישאיל ליום יומיים סט קפיצים ישן ועייף וסט ג'נטים צרים עם צמיגים במידה המתאימה במצב סביר שיעבור אצלם.
    הלכו שני ימי עבודה. הרכבת הקפיצים והחלפת הגלגלים. קימה מוקדם בבוקר, המתנה בתור, בדיקה, אישור, פירוק הכל והרכבה מחדש של הקפיצים והגלגלים שלי.

    זה שיגוע רציני. התור לבדיקה ארוך (טנדרים שסוגרים ארגז, מוניות, רכבי אספנות, מסחריות למיניהן, כל מיני הורדות מהכביש) ואתה צריך להגיע מאוד מוקדם (לפנות בוקר) ולחכות כדי לתפוס מקום בתור - אם אני זוכר טוב הם מתחילים לעבוד בעצלתיים ב-08:00. ב-10:00 או 10:30 (לא זוכר בדיוק) יש להם חצי שעה הפסקה וב-12:30 סוגרים והולכים הביתה.
    אם לא באת ממש מוקדם לא תספיק להיכנס ותצטרך לבוא שוב ושוב ושוב...
    על היחס שלהם כשהם רואים ג'יפ מוטב לא להרחיב את הדיבור. מתנהגים איתך כאילו שאתה פושע מסוכן.
    בוא ונאמר שבני סלע האנס קיבל יחס טוב יותר מהשוטרים שרדפו אחריו.
    באופן כללי השירות לציבור במשרד הרישוי הוא הגרוע מכל משרדי הממשלה וזה כמדיניות כללית שם. ועמדה 1 היא "הדובדבן שבקצפת".

    לא ענייניים, לא מקצועיים, לא שירותיים, חארות ומיותרים באופן כללי.
    זה המקום הראשון שצריך לסגור ולבטל ביום שבו יעשו בדמוקטטורת הבננות הזו ניקוי אורוות כללי.



    עצתי - אל תעז להיכנס לשם עם ג'יפ או כל רכב אחר שקצת "חריג". ישגעו אותך בשביל הכיף החולני שבשיגוע. כי מותר ואפשר וכי הם יכולים.
    תשיג/תייצר לך זוג ספסלים לכבוד הטסט וסגור את הפינה הזו.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהעברת טסט.

    המון תודה דרור.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #12
    מנהל פורום asafk's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    הודעות
    34,062

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהעברת טסט.

    עכשיו פרקטיות.
    תייצר זוג ספסלים. דיקט עם ריפוד ועוד אחד צר בתור גב. הריפוד מספוג בעובי 40 מ״מ ועליו להדביק יפה דמוי עור.

    את המושבים הנורמליים כולל חגורות תהפוך לעיגון פשוט במינימום ברגים. אני בכלל ממליץ לעבור למסילות עיגון של מושבים במטוסים לעיגון מהיר (יש לקנות בנעה פירזול).
    לטסט תפרק את המושבים הנורמליים ושלח את המוסכניק שלך עם הג׳יפ לטסט עם ספסלי האורך בלבד.

    בסופה שהייתה לי הרכבתי מושב אחורי מתקפל כפול של בסטופ תחליף למקורי וכלל עיגון מקורי של רנגלר, ובכל זאת בוא נגיד שעדיין לא הייתי מספיק אמיץ כדי להראות אותו לשוטר או בוחן...

    אסף.

  13. #13

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהעברת טסט.

    הג׳יפ קצר ויש קשת של בסטופ - לא באמת בדקו בפנים אם יש כסאות - ראו - קצר -7+1 בום


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #14
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    נגב
    הודעות
    210

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהעברת טסט.

    אז תהייה נודניק. תאיט את התור. תבקש יפה ובסבלנות מהבוחן שיגש ויסתכל, לתוך הג'יפ. ותספר ביחד איתו (כאילו שאתה משחק עם ילד מפגר) הנה מקום ישיבה, הנה עוד מקום ישיבה. עד שזה יצא לו מכל החורים. במקרה חריג תפנה למנהל המכון.
    כשאתה מגיע לטסט חוזר, אסור להם להכניס לך סעיפי הכשלה חדשים אלא לבדוק רק מה שכבר סמנו.
    שים לב שעל פי הרשיון אתה לא מחוייב בחגורות בטיחות לכל 8 הנוסעים....

נושאים דומים

  1. מיצובישי קינג דקר 2007 מתקשה בהעברת הילוכים.
    על ידי mightyaad בפורום פורום מיצובישי Mitsubishi
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 14-08-12, 19:37
  2. נקישות בהעברת הילוכים בגיר אוטומטי.
    על ידי meir alony בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 26-09-07, 13:56
  3. הבעיה של הדפיקה בהעברת הילוך
    על ידי מוטי יונה בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 21-06-05, 10:13
  4. בעיה בהעברת הילוכים
    על ידי ירון גל בפורום פורום רכב פולסייז אמריקאי
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 07-05-05, 00:54
  5. בעיה בהעברת הילוכים
    על ידי UNIX בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 30-04-03, 13:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •