Close
מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12
  1. #1
    חבר רשום amit6009's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2013
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    141

    ברירת מחדל ג׳יפ עד 60,000

    אהלן, הפעם אני צריך עצה בשביל חבר
    היעד הוא רכב שטח-כביש כאשר הפרמטרים מופיעים למטה:
    בנזין
    צריכת דלק כמה שיותר נמוכה- הגבול זה 1/7
    לגבי שטח- לא הארד קור, בעיקר שבילים, דיונות, וסלעים בדרגת קושי קל (כגון משלט 21)
    לגבי מקום- קצר או ארוך כרגע לא רלוונטי, זה לא מה שיפיל עיסקה
    מ 2004 ומעלה

    תודה מראש
    עמית



    נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: ג׳יפ עד 60,000

    משלט 21 = קל ?! , הקנה מידה שלך מעניין

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: ג׳יפ עד 60,000

    עד 60000 שח, בנזין, לפחות 1:7 צריכת דלק, משליט 21, מ 2004...
    אין הרבה אפשרויות. אני יכול לחשוב על גימני, אולי גרנד ויטרה אולי טאראקן מספר קלות

    Sent from my Nexus 4
    עוד מעט סופ"ש

  4. #4
    חבר רשום amit6009's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2013
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    141

    ברירת מחדל תגובה: ג׳יפ עד 60,000

    תום צודק, זלזלתי בשטח- משלט 21 בינוני לא קל.
    ארז- ג׳ימני זה מה שיש לו עכשיו, שנת 2003 כמעט סטנדרטי, המטרה זה להתקדם בשנתון ובגודל.. ידוע לך איזה שנתון של גרנד ויטרה נכנס לנו לתקציב? אשמח לשמוע על עוד אופציות שעולות לך בראש
    תודה על התגובות המהירות

    עמית


    נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

  5. #5
    חבר רשום raanan's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2005
    מיקום
    בוואדי ...
    הודעות
    6,690

    ברירת מחדל תגובה: ג׳יפ עד 60,000

    יש לך 3 חסמים עיקריים .
    בנזין
    1:7 צריכה מכסמלית
    2004 ומעלה

    כול הבנזינים עם מנועי ה 3000 וצפונה .... שותים 1:6 לפחות .
    המנועים הקטנים יותר (למעט הסוזוקים) לא מתאימים לשטח הנדרש.

    אז נשאר רק ג'ימני שעונה לכל הדרישות, אבל אני מבין שהוא צפוף.

    צריך להתפשר !
    GV ארוכה עם מנוע 2000 משנתונים 99 - 2003 (הגבהה, נעילה אחורית, פרונטאקס מברזל ולא צריך יותר מזה)
    או לכיוון הדיזל ואז המבחר גדול יותר.

    רענן

  6. #6
    חבר רשום amit6009's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2013
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    141

    ברירת מחדל תגובה: ג׳יפ עד 60,000

    אוקיי אז נלך לכיוון הזה- מה האפשרויות שלנו אם אנחנו מסתכלים גם על דיזל?

    עמית


    נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

  7. #7
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    9,959

    ברירת מחדל תגובה: ג׳יפ עד 60,000

    GV ארוכה יש עד 2001 וכמה פריטים בודדים שהשתחלו לשנתון 2002.
    גילוי נאות - לי יש כזו למכירה.
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  8. #8
    חבר רשום Saar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    הודעות
    5,530

    ברירת מחדל תגובה: ג׳יפ עד 60,000

    אם דיזל, אני חושב שפג'רו דור 3 יכול להתאים לדרישות (ב 60 אפשר להגיע ל 2004 עם קצת מאמץ).
    טרי מאתמול, משל"ט 21


  9. #9

    ברירת מחדל תגובה: ג׳יפ עד 60,000

    טרופר דיזל 2004 - יכנס לתקציב, צריכת סולר 1:8 עד 1:10 תלוי בכובד הרגל והרכלי הנסיעה
    עוד מעט סופ"ש

  10. #10
    חבר רשום raanan's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2005
    מיקום
    בוואדי ...
    הודעות
    6,690

    ברירת מחדל תגובה: ג׳יפ עד 60,000

    סאניאנג רקסטון
    ניסאן טראנו
    יונדאי טראקן

    רענן

  11. #11
    חבר רשום amit6009's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2013
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    141

    ברירת מחדל תגובה: ג׳יפ עד 60,000

    תודה! סרטון יפה, אבל העובדה שאין סרן חיי מאחור לא מפריעה?
    וחשבתי על עוד ג׳יפ- סאןיונג קורנדו


    ג׳יפ קטן עם נשמה גדולה

  12. #12
    חבר רשום Saar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    הודעות
    5,530

    ברירת מחדל תגובה: ג׳יפ עד 60,000

    תודה
    מהלך המתלה של הפג'רו קצר עד לא קיים.
    מפריע או לא? תלוי מה אתה מחפש.
    יש לזה יתרונות וחסרונות.
    חסרונות - ידועים ומוכרים לכולם - מרווח גחון לא קבוע, מהלך מתלה קצר (בד"כ)

    יתרונות: "אין ביצה" - כלומר, מרווח הגחון במרכז גבוה יותר.
    ספציפית לקינגים בארץ יש נעילה אחורית מלאה מקורית - יתרון משמעותי ובלי זה הרכב יתקשה מאוד בשטח.
    עד היום, לא נתקלתי במסלולים שעצרו אותי (האוטו אצלי קצת פחות משנה, המשל"ט הוא המסלול הקשה ביותר שניסיתי איתו עד כה)
    הרכב שלי לא ממוגן מלמטה, למעט מגני סף שהוכיחו את עצמם.
    אני מטייל עם WK משופרים בקבוצה, אני לא מרגיש נחות מהם
    (שלא תבין לא נכון, זה לא XJ ולא WJ/ZJ , אבל לטיולים נטו, גם מאתגרים, הרכב עושה את העבודה לא רע בכלל, אני מוכרח להודות שהוא מפתיע אותי בכל פעם מחדש, רמת הציפיות שלי ממנו הייתה מאוד נמוכה והוא מוכיח לי אחרת בכל פעם. טפו טפו )

    קוראנדו? היה לחבר שלי , הדגם בלי הטורבו. היה ממש עגלה ותמיד הזכיר לי נגמ"ש. אבל חסכוני מאוד וניתן לשיפור.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •