באסה… סגור על זה?
באסה… סגור על זה?
תגיד
מה עם פאגרו q בנזין קצר?
180 כס, עולם אחר מה דיזל, אמין מאוד (רובם עם המנוע המקורי) ותחזוקה זולה יותר מה דיזל.
למה להתעקש על ידני בשטח?
אף פעם לא הבנתי, נראה לי טרטור לא נורמלי, ועוד אי אפשר לשתות בירה ביד השנייה.
בכביש עוד אני יכול להבין.
הרכב ישמש גם כרכב יום יומי לכן אני מעדיף ידני (שריטה) . פג'רו בנזין אוכל הרבה דלק ויכאב לי בכיס לנסיעות ארוכות מדי פעם.
מבלי דיבורים וזיבולי שכל ותאוריות: שים לב!
סע על פאגרו דיזל תתרשם.
אחרכך אתה מוזמן לסיבוב על בנזין, אוטומט מה לעשות. לא תרצה דיזל שמיזל, אין מה לעשות הקצר בנזין אחד הרכבים המהנים ביותר וגם האמינים ביותר.
וגם בוא להעיד על צריכת הדלק, הרב כאן מתבססים על תאוריות ואין להם את הרכב הנל.
רכב מתוחזק מעל הממוצע לא צורך יותר מהדיזל, באופן שאתה כביכול חוסך. דוג רכב סופר עמוס לטיול של שבת עד שבת!!! בפסח נסיעה חזרה מאילת
צרך אחד ל 9.5, עם רוח מטורפת כל הדרום.
עכשיו יקומו ויגידו אתה חולם וכו....
לכן מי שרוצה מוזמן בלי דיבורים.
אם זה בגלל צריכת הדלק אז ההבדל בין טרופר דיזל 3000 ידני לאוטומט זניח מאוד בגלל אופן פעולת המנוע, הבדל של ליטר בצריכה בינהם, אוטומט מקורי יכול להגיע לצריכה של ליטר ל 10 ק"מ בנהיגה רגועה אם הרכב תקין.
קח בחשבון שטרופר ידני לפעמים נישבר הגלגל תנופה (מה שבאוטומט לא קורה)שהוא מסוג צף ולקנות כזה חדש עולה סביב ה 5k תוסיף עוד קלאץ' על הדרך 2k ועבודה הגעת לסכום יפה, אם אתה מוצא אחד שכבר החליף וטיפל וממש בא לך ידני אז יהיה לך שקט מהחלק הזה ברכב לתקופה ארוכה....
RAM 3500 on "35
הטרופר כבר פחות מעניין אותי, אני כן בעניין של פג'רו ובאמת מתחיל לחשוב גם על הבנזין, רק מפחד מהצריכת דלק, שמעתי גל על סופת שעושות 1:11 וגם קשה לי להאמין. מה זה אומר מוחזק מעל הממוצע??
- - - Updated - - -
**מתוחזק**
כמה אופציות :
א. התהפכה הספרה 6 ב 180 מעלות ...
ב. נסעת על ג'ימני כשבחזית מודבק סמל מיצובושי
ג. אתה לא יודע למדוד/לחשב
ד. https://www.youtube.com/watch?v=kOL9gy8CVbo
הבעיה שאנשים קונים רכב כזה ולא מצליחים להגיע למספרים הפנמוליים הללו שקראו
באינטרנט ומתחילים לבזבז כסף על חיפוש תקלה שאין ....
רענן
רענן אמרתי לך אתה הרבה דיבורים. וידעתי שזה יגיע
אני כותב בקצרה : בתור :המומחה הגדול בדיבורים" אתה מוזמן לבוא לבדוק פיזית
אבל עשה טובה תביא עדים, כי אתה אגוז קשה לפיצוח.
ואגב תתפלא אבל אני יודע איך בודקים ועוד כמה דברים גם...
מעבר לזה הוותיקים בנינו זוכרים את החתימה של במשך מעל שנה עד שהתייאשת מלמצוא:
" מחפש פאגרו בנזין קצר"
ושוב מספיק דיבורי סרק מבלי שיש את הרכב!!! תבוא ותראה נקודה.
צריכת דלק לא נמדדת על סמך נסיעה אחת מוצלחת ככל שתהיה.
גם אצלי ה XJ זצ"ל עשה 1 ל 9.7 בנסיעה לדימונה מראשון.
אבל זה קרה פעם אחת
בכל שאר הפעמים, הוא צרך בממוצע 1 ל 5.5-6.5 ולפעמים ראיתי גם 1 ל 4.7...
בשלב הזה הפסקתי להתסכל על התדלוקים וצריכת הדלק.
ככלל אצבע, הבנזין זולל יותר. רוב האנשים שאני מכיר עם רכבי בנזין אוטומטיים מתארים צריכה שבין 1 ל 5 ל 1 ל 7 (וזה חריג כלפי מעלה, בד"כ זה קרוב יותר ל 5-6 )
מנוע בנזין גדול זה כיף. אבל זה לא זול.
נשאיר את זה לאחרים להחליט מי פה מומחה לדיבורים ....
מה הקשר ?
עדיין אני חושב שזה אחלה SUV ! (פאג'רו Q קצר בנזין אוטומט 98-2000) אכן חיפשתי מעל שנה
פאג'רו כזה שמור ומטופל בסטנדרטים שלי. אבל,
עדיין גם חדש מהמפעל לא צרך 1:9.6 עמוס ועוד שעולה מאילת ולא משנה מאיזה כביש.
לראות ?
לא מכיר שיטה לראות צריכת דלק בחניה !
אם אנחנו באותו "ראש" (נוודא זאת בה"פ ) אפשר לצאת לטיול שתוכיח את המספרים הפנומליים הללו ...
רענן
רענן כפי שאמרתי הכל דיבורים.
גם פאגרו ,אמרו שלא יעלה את עקרבוט. סוף שבוע הזה עשו את כמריר שני חברה שלי
נזק כולה ציריה באחד.
כן והרכבים משופרים, גם לא זכור לי שראיתי רנגלר סטנדרטי שם, אז לא להשתמש בטיעון הזה.
צריכת דלק בדוקה לא מפעם אחת ולא פעמים אבל לא מרגיש צורך להצתדק , אמרתי את שלי, אבל אתה ממשיך בלכתוב ולכתוב על סמך תאוריות.
כפי שאמרתי בוא תראה, תביא עדים, ואחרכך תבלע את הלשון. אין לי דרך אחרת להציג את זה, פשוט באמת נמאס לי מ"תאוריות האינטרנט"
בסגנון טויוטה הכי טוב וכו,.
נכון אתה אוהב לכנס לדקויות ואני מכבד את זה ומתרשם אם זה נושא שמעניין אותי, אבל אני אדם של תכלס, ורק לאחר שיש לי נסיון עם משהו אני ממליץ או לא, או כותב את דעתי המלומדת או לא.
שללת גם את דעתי על הפלטה למכשיר קשר, ונכון , אני לא מבין בזה אבל נבדק ועובד יותר טוב מאצל אחרים עם פלח בגודל של כרטיס אשראי.
וכפי שכתבתי בפוסט ההוא הייתי בירקון, ודיברתי לזמן קצר עם אנשים במשלט...
אז תלמד לא לשלול, לא בושה להגיד לא יודע, או הפתעת אותי, נראה לך שאין לי מה לעשות? כל דבר נענה בציניות.
אז אני חוזר לפוסט המקורי שלי-- מי שמפקפק מוזמן לראות בעצמו.
ואגב זה עם שטח מלא, עם 50/50 1 ל 11.5 כביש6...... הנה זה מתחיל![]()
נראה שפתחתי פה תיבת פנדורה. מקווה שהכל נשאר ברוח טובה
בכל מקרה אני ממשיך עם הדיזל 2.8 ולא בגלל שאני נפקפק ביכולות הצריכה של הפג'רו שלך (cgp) אבל נראה לי שיהיה לי מאוד קשה לחפש ולמצוא אחד כזה. ואין לי הרבה זמן כרגע אני עם רכב חלופי שיוחזר שבוע הבא.
לסיכום אני מחפש פג'רו Q 2.8 דיזל עדיף ידני וקצר. אשמח לקבל המלצות והפניות לאחד כזה שבאמת שמור, מוכן להשקיע באחד טוב.
מה זה קשור ?
שוב, מה הקשר של טויוטה הכי טובה לכאן ?
בפעם השלישית , מה קשר האנטנה לשרשור זה ?
אגב, אין שום בעיה עם מקסטרק 40W מול מקסטרק זהה לדבר בטווח הזה שציינת ובשטח פתוח כזה.
לידיעתך,
כשאני לא יודע , אני שותק !
וכשצריך אני שואל,
ואם בכול זאת אני מחווה דעה שאין בה עובדות אמפיריות, אני מסייג תמיד "לדעתי" ....
לעצם העניין ,
אתה יכול גם להגיע לחישובי צריכת דלק מדהימה של 1 לאין סוף ,
סה"כ כבה מנוע מתחילת ירידות סדום ואז יש לך X קמ' לחלק ל ZERO ...
כנראה אני כותב מתוך קינאה, אצלי הטרופר צורח 1:4.5 (שטח+כביש ביחס של 50:50 לערך).
בקיצור,
אתה משכונע בצריכת הדלק שלך ? אז שא ברכה !
חבל שהשרשור יתחיל להראות כמו שרשור מגנט "הקסם" ...
אני מציתי הנושא !
רענן
נראה שפתחתי פה תיבת פנדורה. מקווה שהכל נשאר ברוח טובה
בכל מקרה אני ממשיך עם הדיזל 2.8 ולא בגלל שאני נפקפק ביכולות הצריכה של הפג'רו שלך (cgp) אבל נראה לי שיהיה לי מאוד קשה לחפש ולמצוא אחד כזה. ואין לי הרבה זמן כרגע אני עם רכב חלופי שיוחזר שבוע הבא.
לסיכום אני מחפש פג'רו Q 2.8 דיזל עדיף ידני וקצר. אשמח לקבל המלצות והפניות לאחד כזה שבאמת שמור, מוכן להשקיע באחד טוב.
פאג'רו קצר רכב מעולה, מאד מאד חביב על בדואים צעירים, קח בחשבון את הנושא הזה, עצוב אבל חייב להיות חלק משיקולי הקנייה.
דברים מהסוג הזה לדעתי לא צריכים להילקח בחשבון בכלל.
שיקולי הקנייה צריכים לכלול את הדרישות, ופרמטרים מדידים, לא סיפורי אלף לילה ולילה.
ביטוח מקיף ל 40k ששוכב בחנייה הוא לדעתי חובה אבל שכל אחד ייעשה מה שבראש שלו.
לגבי צריכת הדלק, אצלי המכונה זוללת אחד ל 6. זה לא מפריע לי, בעיקר בגלל שלא נוסע הרבה וגם בגלל שאני יודע כמה שהתחזוקה של מנוע דיזל יקרה יותר משמעותית מבנזין.
בדיזל יש יותר מכלולים מועדים לפורענות וגם מכלולים אחרים יקרים יותר מבנזין. מצבר, פילטרים, הכל יקר יותר מהבנזין, כך שזה מתקזז.
שכל אחד יעשה את החשבון שלו.
בכל מקרה, אתה חייב לעשות סיבוב קצר על הבנזין.
בהצלחה בכל בחירה
זה נהיה תחביב נדיר הסיפור הזה
שמרו על קשר