זו תופעה מוכרת ברכבים עם קפיצי עלים. שלב 4x4, הורד אוויר, הורד קצת רגל מהגז.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
כשהאוטו מאבד אחיזה בשטח כל הסרן האחורי קופץ בטירוף למה זה קורה? מדובר בטנדר פורד חדש לגמרי
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
זו תופעה מוכרת ברכבים עם קפיצי עלים. שלב 4x4, הורד אוויר, הורד קצת רגל מהגז.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
הבנתי אותך תודה רבה! פשוט חבר אמר שצריך לבטל איזו מערכת כלשהי ברכב שגורמת לזה
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אם אני מבין את התיאור שלך - זה ה-ESP שנכנס לפעולה כשאחד הגלגלי םמאבד אחיזה - מה שדי טבעי שיקרה בנסיעה על שבילים.
לא מכיר את הפורד החדש, אבל סביר שיש כפתור לנתק את המערכת. גם אז זה לא אומר שהיא מנותקת ב-100%, והיא עדיין תחשוב שיש לה תפקיד לשמור עליך.
מציק, אבל חיים עם זה.
איל
JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..
זה לא ESP, זה ארגז ריק וקל מעל סרן כבד עם קפיצי עלים נוקשים והמוןןןןןןן כוח שזורם לגלגלים גדולים וכבדים שמנופחים בלחץ גבוה.
קצת פחות אוויר, רגל קצת פחות כבדה על המצערת.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
והעיקר
4 שקי חול של 50 ק"ג כ"א בחלק האחורי של הארגז יעשו נפלאות
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
שמרו על קשר