ראה כאן: http://www.jeepolog.com/forums/showt...מיקצוען-בביטוח
בדיוק אותו מקרה.
ראיתי כאן פירסום /כתבה על אפשרות לשינוי הביטוח ממסחרי לפרטי לרכבים שמסווגים כ M1
דברתי עם מס' אנשים בכירים בתחום הביטוח ואף אחד לא מכיר את הפטנט הזה נאמר לי שחברות הביטוח בונות פוליסה לפי מה שרשום במשרד הרישוי ובמחירון יצחק לוי לכן הם לא רואים איך ניתן לשנות פוליסה מסחרית לפרטית
האם מישהו כאן כבר עשה שינוי כזה ושינה את הפוליסה ממסחרי לפרטי?
ראה כאן: http://www.jeepolog.com/forums/showt...מיקצוען-בביטוח
בדיוק אותו מקרה.
קראתי ! אבל איך תסביר שסוכני הביטוח לא מודעים לכך שוב דיברתי עם הסוכן שלי והוא אמר לי לפנות ליצחק לוי אם הוא ירשום שזה פרטי החברה תבטח אותו כפרטי משמע חברות הביטוח עובדות לפי קריטריונים מאוד ברורים שזה משרד התחבורה ומחירון יצחק לוי
מבלי לזלזל באף אחד אני מעריך שמר אבי גולן לא המציא את הגלגל והעניין של הפיכת הביטוח לרכב מסחרי בטח נדון לא פעם בכנסים של סוכני ביטוח ....
2 האם יש מישהו שהפך את הרכב ממסחרי לפרטי והגיש תביעה לביטוח על נזק ?
3 לסוכן יש אינטרס לטובת הלקוח הרי אם הלקוח יגלה שהסוכן "עושק" אותו עלול אותו סוכן להפסיד הרבה במידה וללקוח יש מס' של ביטוחי רכב, חיים, ועוד הרעיון נשמע מאוד מפתה כי יש כאן חיסכון של כמעט 50 % בעלויות הביטוח
3 מה בנוגע לאגרת הטסט האם היא משתנה גם בהתאם ?
כתוב לך ברשיון M1 או N1? אם M1, זה פרטי מבחינת משרד הרישוי, ואם חברת הביטוח לוקחת ממך ביטוח כרכב מסחרי, היא מנצלת אותך. ואכן, לא כל סוכני הביטוח מכירים את העניין.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אגרת הטסט לא קשורה.
תברר בחברת הביטוח "מגדל" הם עושים את הביטוח המוזל לרכבים בסיווג M1 ,כך עשיתי וקיבלתי ציק זיכוי מחברת הביטוח .
מפקח בניה בבוקר. וזכיין של "טבע נאות" בזכרון יעקב
שמרו על קשר