וואו!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
על קצה המזלג.
לפני מספר שנים, בעקבות שינוי סטאטוס משפחתי, מקום מגורים, ילדים ושאר מיני ירקות גוזלי זמן הוחלט בצורה ראציונאלית שלהחזיק 2 רכבי 4x4 זה קצת מעבר ליכולתנו (הכלכלית והנפשית).
לשמחתי, בורכתי באישה חובבת טבע וטיולים שלא נרתעת מלינה בשטח וטיולים עם ילדים מתחת לגיל שנה באוהלים - ההיילקס נשאר, הוויליס הולך.
מה עושים?
עסקה סיבובית הביאה לרשותי (תמורת ברטר על הוויליס) 2 שאריות של אופנועים עם ניירות כשרים.
4 שנים לאחר העסקה ושנתיים של שיפוץ לאחר מכן, אני גאה להציג את הכלה הראשונה:
1949 NSU ZDB 125
מספר תמונות מצורפות, את האלבום המלא תוכלו למצוא בקישור המצורף תחת הסדנא שטיפלה בשחזור:
Kuiper Customs
http://www.kuipercustoms.com/#!bike-restorations/c1kyn
ככה התחלנו:
ככה סיימנו:
Sent from my iPhone using Tapatalk
וואו!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
איזה יופי כל הכבוד!!!
גם לי יש NSU כחול
קובץ מצורף 99693
חן
איזו משאית יש ברקע?
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
מגניב!!!
שני אגזוזים לצילנדר בודד? מעניין
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
פרינץ 1200 יפהפיה
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
יפה מאוד.
היופי בפרוייקט זה גם הדרך ופה קצת התקמצנת במילים...
יפה מאוד , באמת לא היה מזיק יותר מלים על השיפוץ .
עידו
אם כבר אנחנו בנושא עופ-נועים
יש לי מידע פנימי על אספן שרק נפטר והבן שלו מחסל את האוסף
נשארו כמה כלים נדירים כגון הארלי שנת 42 עם סירה (צבאי) וגם BSA שלפי התמונות נשארו ע'י הבבריטים, שנייהם שופצו....בשנות ה80
למי שמחפש כלי קלאסי ונדיר עם היסטוריה, תעשו שעורי בית, שקלתי להחזיר את ההרלי לארה'ב אבל הלוגיסטיקה לא עובדת בשבילי. (קריא- אין מספיק רווח בעניין)
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
ג'ו, אתה מדבר על כלי/ם בישראל?
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
שמרו על קשר