אם אני מבין נכון, אז אתה לא צריך אזעקה אלא נעילה מרכזית עם שלט?
יש מערכות ייעודיות כאלה, בלי שהן יסחבו על הגב עוד מערכת אזעקה. זה מה שאתה רוצה?
שלום חברים,
אני מחפש בעלי נסיון שיודעים להמליץ על מערכת אזעקה פשוטה הניתנת להרכבה פשוטה ברכב.
סכמת החשמל של הרכב מונחת לפני.
הדרישות היחידות: שלט רחוק ויכולת התממשקות לנעילת הדלתות החשמליות ברכב.
המטרה הנדרשת: שאשתי תוכל לנעול את הרכב בלחיצת כפתור, ולא תצטרך לרדת מהמדרכה לכביש עם הילדה על הידיים (הנעילה מתבצעת כיום מדלת הנהג בלבד - באמצעות מפתח). אין כל משמעות ליכולת פריצה, צופר וכו.
והצעות ומקורות מהם ניתן להשיג את המערכת יתקבלו בברכה.
תודה,
בעז.
אם אני מבין נכון, אז אתה לא צריך אזעקה אלא נעילה מרכזית עם שלט?
יש מערכות ייעודיות כאלה, בלי שהן יסחבו על הגב עוד מערכת אזעקה. זה מה שאתה רוצה?
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
כן חנן, למרות שחשבתי שאם אני כבר מרכיב מערכת, ארוויח גם את התענוג המפוקפק של מערכת האזעקה.Originally Posted by חנן-ג'יפולוג
היכן ניתן להשיג מערכות כאלה והאם יש מערכת מומלצת?
נסה אותם למשל:
http://www.autoam.com/catalog.asp?category=85
לא ראיתי בקטלוג שלהם אבל אני מעריך שיש להם גם פיקוד של שלט לנעילות, בתוספת מחיר צנועה. תרים אליהם טלפון.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
אוקיי, הם מציעים להחליף את ה"מוח" של הנעילה, ל"מוח" שיודע לעבוד עם שלט.
דורשים 170 ש"ח עבורו.
האם הגיוני ללכת בדרך זו?
נראה לי שכן.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
תודה. מה שנשאר לי לבדוק הוא, האם יחידת בקרת הנעילה המקורית של הרכב הינה יחידה עצמאית, או שהיא חלק מיחידה ששולטת בעוד התקנים. מפשפוש בזכרוני הדהוי חוששתני שזה המקרה השני. בערב אדע בוודאות.
בועז
עוד אופציה - יחידת שלט אוניברסלית - יש כאלו דברים ולהחבר איתה לפיקוד שמגיע מדלת הנהג או שיש ליחידה שלך כניסה מכיוון ההזעקה
תודה ערן. ההצעה הזו ישימה בשני המקרים שתיארתי קודם ואני מנחש שתדרוש פחות התעסקות, בתנאי, שהפיקוד הנדרש לפתיחה ולסגירה הוא אותו פיקוד. אחרת - לא יעבוד...Originally Posted by eran4x4
היכן משיגים יחידה כזו?
תבדוק עם מי שמתקין\מוכר מערכות לשערים חשמלים
לא יודע אם אני עוזר לך, כי לא לגמרי הבנתי מה יש אצלך, אבל ננסה:
ביחידת הנעילה מרכזית שקניתי כדי להתקין בקורולה, היו שני חוטים של כניסה: אחד לנעול את הנעילה ושני לפתוח אותה. שניהם היו מופעלים ע"י קיצור שלהם לאדמה.
מאזעקת הבוש שהגיעה עם הקורולה יצאו גם כן שני חוטים: צהוב וירוק. שניהם ביצעו בדיוק את מה שרציתי שיבצעו, אחד מהם קיצר לאדמה בזמן נטרול האזעקה, ושני קיצר לאדמה בזמן הפעלת האזעקה. חיבור של שני החוטים האלה לשני החוטים בנעילה ביצע את הדרוש: נעילה של הרכב עם הפעלת האזעקה ופתיחתו עם ניטרולה.
על פניו, יש סיכוי ששיטות ההפעלה הן אוניברסליות, וזה פשוט להתאים בין מערכות.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
כמה ממצאים:
א. כמו שחשבתי, ברכב קיימת מערכת ששולטת ברוב העזרים, כגון: מגבים, נעילת דלתות, תאורה פנימית וכו'. המערכת אוספת נתונים שונים כגון מהירות הרכב, ומפעילה עזרים שונים ע"פ שערים לוגים הקבועים בה. למשל: נועלת את הדלתות במהירות 50 קמ"ש. להלן: STICS.
המשמעות של הסיפור הזה מבחינתי, שאי אפשר להחליף את המוח של הנעילה, מאחר והוא מובנה ב-STICS.
ב. מצאתי מערכת אוניברסלית, שיודעת לההתחבר למערכות נעילה מרכזיות בחמישה אופנים שונים: פיקוד אחד, שני פיקודים, לתת פלוס, לתת מינוס ואפילו לתת ואקום למכונות גרמניות.
המחיר: 150 ש"ח לחברים :wink:
אני מתכוון לברר את האופן שבו ה-STICS נותנת פקודה למנוע הנעילה, להתחבר במקביל, ולחקות את הפקודה ע"י המערכת שארכוש.
נראה שהולך להיות ספ"ש מעניין.
יחידת המהירות לנעילה נמצאת מעל דושת הגז - החוט הצהוב...........
לפי דעתי אתה צריך להתעסק ברמת הדלת ולא מעבר לכך
שמרו על קשר