פיספסתי את מה שמחבר אותם ביחד?
אחרי שישבתי לחרט (אילן) 4 שעות על הראש הוא הכין את הציר.
קצת מידות
גובה כללי 80 מ"מ מתוכם 10 מ"מ כשגם בקוטר 30 מ"מ שייכנס לחור בפגוש האחורי, 12 מ"מ בסיס ו58 מ"מ ציר בקוטר 51 מ"מ
עובי הדופן של הצינור שעליו יתלבש המתקן 5 מ"מ
חופש אפסי בין הציר לצינורית (או בקיצור היות והצינורית סגורה מלמעלה נוצר מצב של ואקום בינה לבין הציר)
ולתמונות.
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
פיספסתי את מה שמחבר אותם ביחד?
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
נמרוד
גנבת לי את המילים מהמקלדת. . .
מה ימנע מהציר להתנתק מהחלק המקובע לפגוש?.
או שיש פה משהו שלא צילמת?
שטו???
מה הבעיה? מה לא מובן?
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
ואולי קצת רקע לבורים כמוני:
למה זה משמש? או שאולי הכותרת היא שם קוד של משהו שלא הייתי בשיעור...
אביגדור
מה שלא מובן כנראה הוא, שהציר הזה נשאר מחובר רק ע"י כח הכבידה? כלומר.. אם הרכב יקפוץ מעט המתקן יתנתק ממקומו? הרי הציר הזה לא מאובטח ולא כלום.
בדרך כלל ציר אמור להיות סגור מלמעלה ולמטה איכשהו. בדרך כלל זה אום שסוגר מלמעלה לא? אז מה פה?
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
אביגדור, זה למתקן לגלגל ספייר מהסוג שיושב על הפגוש ונפתח הצידה.
ערן, הציר\ פין או יותר נכון השגם שלו ניכנס לתוך חור בפגוש ומקבל שם קיבעון בריתוך.
תנועה כלפי מעלה מבוטלת ע"י הסוגר\ בריח של כל העסק.
עד כאן?
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
חשבתי כך.. רק שימשתי בתור פרשן :P
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
זה מה שהתכוונתי וניחשתי את התשובה. כלומר כשהשער פתוח אני פשוט מרים אותו והולך? לא נשמע לי הכי בריא, כי הוא יזוז מעלה-מטה בקטנה גם כשהוא סגור ולאורך זמן זה בטוח לא טוב, ובקפיצה משמעותית הוא ישבור את הסגר ויתנתק... בדרך כלל כזה דבר אמור להיות מהודק כמו שערן כתב או מאובטח עם איזשהו חריץ וסנפרינג על הציר, מתחת לכובע שאתה ריתכת, שהיה יכול לבוא בעצמו בהברגה.Originally Posted by Bulldog
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
האמת שזה מטען קלע..Originally Posted by AvigdorAharon
המוטציה זה רק סיפור כיסוי למה שהיה באמת אמור להיות רק שההתנתקות הסתיימה לפני שהפרוייקט הושלם... 8)
בתמונה הזו רואים איפה שמרפדים עם TATP, אחרי זה מכניסים את כל האומים שנשרו בדרך..
בתמונה הזו רואים איפה שהפתיל נכנס..
את הכל מכוונים לכניסה לדפ"ן המשוער של הגנב שיבוא..
:shock:
נימרוד, רציתי לענות לך אבל דורון עלה עלי.
המוטציה היא בעצם מטען חבלה גדול.
מעבר לזה, אם יש לך ממש כח להרים את המתקן שיהיה מחובר למטען צינור הזה אז באמת אני אתחיל לפחד להגיב לך חזרה בפורום.
וזהו, כל השאר זה סתם התקשקשות, חכה בסבלנות להשקה.
היום עשיתי לאוטו ביקור חולים אצל הפחח. הוא אולי גם יראה טוב (לפחות ככה אני חושב)
עומר
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
בשביל להראות טוב צריך קודם לראות אותה, עומר. תמונות לא נחשבות.
בפעם הבאה שאני אהיה בצפון אני אעלה תמונות של ציר רגיל עם סגירה רגילה. למי שמזמין כזה יש לשים לב שבין המכסה שנסגר ומאבטח את הציר עם בורג לבין הציר עצמו כדאי שיהיה רווח של 0.1 מ"מ, כדי שהתנועה תהיה חלקה ויהיה אפשר לסגור את הציר בכח.
לדעתי הבעיה תתחיל לאחר הלחמת המנשא ל"כובע" הציר
אם אכן ההתאמה כה מדויקת, לאחר ההלחמה הכובע לא יתלבש על הציר
מוש.
זה כי אתה חרא סלקטיבי, אבל הוא צודק.Originally Posted by נקסוס
רצוי שכשאתה מרתך את הבוקסה למנשא שהתותב יהיה בפנים.
כן כבר קרו מקרים מעולם :cry: :evil:
החיים קצרים מדי בכדי לעשות הכל בצורה מושלמת!
It's a TATA thing, you wouldn't understand :!:ומה אתה עשית היום בכדי לשנות את המצב?
שמרו על קשר