כלל האצבע הוא להשאיר לפחות חצי תוף מלופף טרם המשיכה.
בסיום של חילוץ של ג'יפ שניתקע נקרע לי כבל המתכת של הכננת או יותר נכון החיבור של הכבל לכננת.
מסקנה מהחילוץ - בכננת 9500 WAREN אין סימון לקראת סוף הכבל....
בסיום החילוץ פרסתי את הכבל ע"מ לגלגל חזרה בצורה ישרה.
מכיוון שכבל המתכת נוטה להסתבך לאחר חילוץ אני מקפיד לפתוח את כולו ולגלגל חזרה בצורה הדוקה.
הפעם ע"מ לפתוח השארתי את הכבל מעוגן לג'יפ שחילצתי ונסעתי לאט לאט אחורה תוך כדי שאני משחרר את הכבל בשלט.
מכיוון שלא היה סימון לסיום הכבל (טיפשות שלי יכולתי לסמן עשרות פעמים...) מתחתי קצת יותר מדי והתפס בסוף הכבל (שמחבר לציר) נשבר והכבל השתחרר.
ממליץ לכל בעלי הכננות לפתוח את הכבל עד הסוף ו 2-3 מטר לפני סוף הכבל לצבוע בצבע אדום!
כך תדעו שהגעתם לסוף הכבל ותימנעו מהתקלה שקרתה לי.
זו הזדמנות להחליף לכבל סינטטי.
אשמח לקבל עיצות והצעות לכבל סינטטי כולל מתקין איכותי.
תודה רבה
אהד
כלל האצבע הוא להשאיר לפחות חצי תוף מלופף טרם המשיכה.
When your options low, I lift you from belowתגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...
זה לא כלל אצבע, זה הנחייה מפורשת למשתמש..
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אכן, החלפה לכבל סינתטי ראויה ומומלצת יען כי חסרונותיו עולים על מגרעותיו.
אבל...
אתה כותב שאתה מחליף בגלל שהסופית נשברה כאשר שחררת את התוף עד תומו.
למה לא להחליף סופית?!... כולה חתיכת פח שעולה גרוש וחצי.
(אא"כ הסופית היא רק תירוץ.... עוד אגלה לך שהפסיכולוג יעלה יותר, למרות שהכבל לא זול כלל ועיקר)
ההמלצה שלי לכבל:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?p=625800
להתקין - התקנתי לבד, זה פשוט.
sent from somewhere
תודה לכל המגיבים.
PW אכן רק הסופית נשברה אבל כידוע לפעמים ס"מ בודד הוא ההבדל בין מלך למלכה.... ולעניין, למה אתה חושב שסיננטי חסרונותין גדולים מיתרונותיו?
NIRS ודורון היכן מופיע ההנחיה הזו? בכל מקרה אני לא גררתי עם כל הכבל פרוס, רק פרסתי אותו ע"מ ללפף אותו חזרה בצורה ישירה.
ELIBABA תודה עובר לקרוא את הפוסט שלך.
בספר של וורן כתוב להשאיר כמה כריכות על התוף.
זה מה שמלמדים בכל מקום שעברתי שדיברו על כננות.
לגלול על רכב מחובר=עומס.
אני מגלגל חזרה עם כפפה, ויצירת מתח עם היד, רחוק מספיק מהגלגלות כדי שהיד לא תישאר פנימה.
ורק אני מחזיק את השלט בשלב הזה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אמרת שרכב היה מחובר..
ונסעת אחורה=היה עומס על הכבל, והתוצאה ידועה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
שמרו על קשר