אל תשכח שאנחנו בסוף הקיץ... תצפה להרבה חרבו דארבו
הי, מישהו היה לאחרונה? 3 ג׳ימנים ופטרול מוגבהים אך לא כולם נעולים
תודה!
Sent from my Ass
אל תשכח שאנחנו בסוף הקיץ... תצפה להרבה חרבו דארבו
כל העניין הוא לשתות משהו קר בלב מדבר.
הרבה פודרה בורות ופירפורים![]()
כל העניין הוא לשתות משהו קר בלב מדבר.
המצב של מעלה זיק לא משתנה מהותית. מי שלא נעול בכלל ימצא אותו קשה עד בלתי אפשרי. אם הפטרול נעול ועם כננת לא תהיה בעייה לכל הג'ימנים לעלות![]()
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
שוקראן אבריבודי
Sent from my Ass
מקסימום תעשו אותו בירדה, אפילו סנטהפה עובר שם - מנסיון.
גם הפטרול הנעול התחיל להתחרקש שם ומכיון שהיינו עם ילדים וכו׳ עשינו אחורה פנה..
Sent from my Ass
שלום רב
לפני כמעט שנה לנקרוזר 2008 נעול מאחור עלה כמו גדול רנגלר נעול מאחור גם עלה ללא דרמות זה כבר לא הזיק של פעם אבל עדיין מעלה לא פשוט
יוסי
הייתי שם לפני קצת יותר מחודש לא משהו שיעצור גימיני נעול
לא נעול קצת ספק שיעלה
once you go Zuk, anything else makes you puke
אם הפטרול היה עולה, הוא היה מושך אחריו את הג'ימנים בלי בעיה.
כבר משכתי שם ג'ימני לא נעול בקלות שהפתיעה גם אותי.
אבל אהבתי את הגישה שלכם - ניסיתם, לא הצליח, במקום להתפוצץ שוב ושוב על המעלה ולהסתכן (כן, להסתכן. מעלה זיק הוא קשה ויכול גם להיות מסוכן), מחלתם על ה"כבוד" המפוקפק והעדפתם לוותר. זו הדרך הנכונה וככה צריך לעשות.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
למרות שאף אחד מהילדים אינו שלי, העדפתי לא להיכנס לזה. נהג הפטרול איננו בעל הרכב, להתחיל לפרוס כננת במצב הזה ובחום נשמע כמו מתכון לצרות. התקפלנו כי אנחנו ילדים גדולים שלא מחפשים צרות איפה שאפשר להסתדר בלעדיהן. לא בושה להודות. אגב המעלה נראה רע למדי, המון פודרה.
Sent from my Ass
מעלה זיק תמיד רע. גם בשיא החורף הוא מלא פודרה.
ובשום מקרה לא הייתי לוקח לשם רכב שאינו שלי. פוטנציאל הנזק והסכנה גדול מדי.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
שאלה טיפה לא קשורה. רוב הרכבים שידרשו חילוץ בזיק יהיו בתקיעה על המדרגה הגדולה בשליש הראשון (נתעלם מהמעקף שהוסיפו שם מימין למדרגה שמקל מאוד למי שעובר דרכו). במידה וזה קורה, איפה בדיוק ממוקם הרכב המחלץ עם הכננת? הרי השיפוע אחרי המדרגה היא תלול (אין בעייה באחיזה אבל בטח אי אפשר להסתובב שם כדי לעמוד עם הפנים למטה). האם אתם עולים עד למעלה מסתובבים ויורדים עם הרכב המחלץ קצת מעל המדרגה כדי לחבר כננת לרכב התקוע? זה חתיכת שיפוע לעמוד שם ולמשוך עם כננת רכב שתקוע על המדרגה. האם זה ניתן לעשייה גם כאשר הרכב המחולץ הוא רכב כבד יותר מג'ימיני? (נניח רנגלר ארוך)
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אף אחד לא ניסה שהרכב המחלץ יעמוד דווקא מאחורי הרכב התקוע (מאחור ימין לו) באזור מתון הרבה יותר ובעזרת מכפיל כוח שיחובר או יקובע לאחד הסלעים שם שנמצא לפני המדרגה יבצע את המשיכה לרכב התקוע במדרגה עם הכננת?
אגב, אותי אישית, דווקא הירידה בזיק מפחידה יותר מהעלייה
אתה צודק שהירידה לא טריוואלית בכלל, בעיקר כי אין לך איך לחזור אחורה כדי לתקן, ובלימה לא כונה מובילה מהר מאד לשפצ.
בזמנו היה עוגן דקביל בקיר, באזור המדרגה, שמי שהכיר השתמש בו בדיוק לזה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
סתם לעמוד בירידה ולעזור עם הכננת, זה עם יעילות נמוכה מאוד. הנכון הוא לבוא מלמעלה, לעצור את הרכב על אחד הסלעים ואז כשאתה מעוגן, לעזור עם הכננת. אחרת אתה נמשך למטה יותר משאתה מושך.
לעמוד למטה ולמשוך עם גלגלת? תתקשה למצוא עוגן טוב, והכבל בינך ובין העוגן כנראה יפריע לרכב העולה.
או שאתה עם אופציה לשים את הכננת מאחורה (זה המצב אצלי), ואז לא צריך להסתובב.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
לפני שנתיים הייתי באותה סיטואציה. חבר עלה, ואני לא הצלחתי. הוא הסתובב למעלה, ירד, ומשך אותי עם הכננת כלפי מעלה.. 2 רנגלרים ארוכים.
כל העניין הוא לשתות משהו קר בלב מדבר.
שמרו על קשר