רק שלא יהיה בילבול. החומר של ריינץ הוא חומר שמתקשה באוויר. לוקטייט יש להברגות ויש גם לאטמים. היתרון שלו שהוא לא מתייבש באוויר ולא בנוזל אלא רק איפה שאין אוויר ולכן השאריות שלו לא מתמצקות בנוזל. זה חומר אטימה ייעודי ולא חומר לנעילת הברגות.
אסף.
הכוונה שלי:
לוקטייט שמים על הברגות שלא יפתחו
חומר אטימה של victor reinz שמים במקום אטם אם אין.
לצורך אטימה ה victor reinz מעולה.
כאב עובר ושב ...
רק שלא יהיה בילבול. החומר של ריינץ הוא חומר שמתקשה באוויר. לוקטייט יש להברגות ויש גם לאטמים. היתרון שלו שהוא לא מתייבש באוויר ולא בנוזל אלא רק איפה שאין אוויר ולכן השאריות שלו לא מתמצקות בנוזל. זה חומר אטימה ייעודי ולא חומר לנעילת הברגות.
אסף.
אני רוצה לנצל את השרשור שכבר פתוח.
גם לי התחילה נזילה מהמשאבה וכדי לקצר תהליך החלטתי להחליף את כל המשאבה. להל"ן מספר שאלות.
1. בגלל הפרש מחירים גדול הייתי מעוניין להזמין מebay. כאשר ההתמקדות מארה"ב כדי לזרז זמן הגעה. לגבי המשאבות המוצאות הם לא מקוריות ונושאות יצרנים כמו GMB cardone WD. השאלה היא אם הם באיכות כמו המקורי?
2. בהוראות ההחלפה רשום להוריד רצועת טיימינג וגם את הפולי שלו אך לא מציינים דגשים מיוחדים כמו סימון לפני ההורדה וכו'. עד כמה שאני זוכר החלפת רצועת טטימינג דורשת משנה זהירות ודיוק בהחזרה. האם בהסרה לשם הרכבה חזרה במקרה של משאבת מים התהליך פשוט יותר?
3. באתרי המכירות אם אטם משאבת המים מוכרים גם את רצועת הטיימינג. האם מקובל להחליף יחד (אצלי עוד לא הגיע מועד החלפת רצועת הטיימינג)ת או לא הכרחי?
0502990919 משווק רשת צל https://www.ebay.com/itm/16488185654...8AAOSwFRdglklG
gmb זה יצרן יפני בעל שם עד כמה שידוע לי.
טיימינג-אם אתה קרוב למועד ההחלפה עדיף להחליף, תתחשב גם בגיל הרכב, גם אם לא הגעת למועד בק"מ אבל חלפו כמה שנים אולי כדאי להחליף, ברכבים מסויימים יש הגבלה או ל x קמ או ל y שנים.
בדוק בספר בפרק של המנוע לגבי הטיימינג, לפני שמפרקים צריך להשים את המנוע בנקודות, בחלק מהרכבים יש גם פין לנעילת המנוע שלא יזוז תוך כדי עבודה אבל לא חובה.
RAM 3500 on "35
תעבוד עם היינס, תחליף גם טיימינג ומותחנים. לא סתם זה נמכר ביחד..
https://www.dropbox.com/s/hggeb9pgax...cr%29.pdf?dl=0
Sent from my iPhone using Tapatalk
שמרו על קשר