Close
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15
  1. #1

    ברירת מחדל יישור זוויות רכבת כוח

    אהלן,
    מדובר על רכב ישן (אוטוטו אספנות ) , קפיצי עלים , שני סרנים חיים, הקפיצים מעל הסרן.
    יש לא מעט רעידות בעיקר בשילוב ל4X4, לדעתי מזוויות שונות ומשונות של הפניונים ויציאות הטרנספר.
    צירפתי תמונה של השימסים / קלינים אותם אני מרכיב על הקפיצים הקדמיים כאשר הצד ה"שמן" הוא עם כיוון הנסיעה:
    Click image for larger version. 

Name:	untitled_1_1.jpg 
Views:	222 
Size:	27.6 קילובייט 
ID:	101877
    הפיניונים שניהם בעלי זווית כלפי מעלה - אל כיוון שילדת הרכב, בעוד הטרנספר בזווית קצת לא יפה ונוטה מטה עבור הסרן הקדמי ומעלה עבור האחורי.

    מה הכיוונים שעלי להתחיל לבדוק? האם להוסיף שימסים כאלה גם לסרן האחורי?
    אולי השימסים מקדימה אמורים להיות בעלי זווית גדולה יותר? מה הדרך למודד את הזוויות האלה?
    ללכת ישר לכיוון של מפרק כפול על גל ההינע הקדמי ובכך לבטל את כל הרעידות?
    כיצד הכי נכון ליישר את הזווית בה הטרנספר נמצא?

    תודה רבה על העזרה!
    ליאב

  2. #2
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: יישור זוויות רכבת כוח

    איזה רכב?

    הנדנדות בחלק הקדמי של הקפיצים או האחורי (שאקל רוורס)?
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  3. #3
    חבר רשום סולי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    Somewhere over the rainbow..
    הודעות
    6,394

    ברירת מחדל תגובה: יישור זוויות רכבת כוח

    סמוראי ארוך.

    ההתחלה היא לוודא שהטרנספר יושב במקומו.
    אתה צריך להתסכל על סמוראי תקין ולהשוות...

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    "רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
    אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: יישור זוויות רכבת כוח

    
    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי צפיה בהודעה
    איזה רכב?

    הנדנדות בחלק הקדמי של הקפיצים או האחורי (שאקל רוורס)?
    הנדנדות הקדמיות מקדימה והאחרויות מאחורה - כמו בתצורה המקורית בלי שאקל רוורס.
    מי של הקפיצים או האחורי (שאקל רוורס)?[/QUOTE]

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה: יישור זוויות רכבת כוח

    יש קלינים כאלה בינוביץ, במידות 2,4,6 מעלות....

    עלות לפני חודשיים : 100 ש״ח.
    אצלי בהיילקס מורכבים של 4 מעלות, מתקנים את הזוית של הסרן אחרי הסקראצ׳...



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה: יישור זוויות רכבת כוח

    בדקתי והטרנספר יושב טוב, עכשיו שמתי לב שהצלב מורכב ב90 מעלות בדיוק - לא שמתי לב לזה קודם, אחליף אחה"צ ואעדכן.
    אורי הסתכלתי על רכבים אחרים והטרנספר יושב במקום.
    לגבי הזוויות של ה-קלינים. יש דרך נוחה למדוד כמה הסטייה אצלי?

  7. #7
    חבר רשום סולי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    Somewhere over the rainbow..
    הודעות
    6,394

    ברירת מחדל תגובה: יישור זוויות רכבת כוח

    כן.

    קודם כל הצלבים בשתי הקצוות צריכים להיות באותה תנוחה.

    מקדימה ... נקבעת זווית ההיגוי קודם כל, ולא הפיניון.
    תמדוד זווית קאסטר ברכב מקורי או בנתונים טכניים ברשת...
    למיטב זכרוני מדובר ב6-7 מעלות, אבל תבדוק אותי...
    ואם אחרי שהבאת את הסרן הקידמי לזווית המקורית .. הפיניון לא יוצא מקביל ליציאה מהטרנספר.... תצטרך קרדן כפול.

    אחורה,
    מישור הפיניון צריך להיות מקביל ליציאה מהטרנספר.... אם לא תצליח להגיע לזה בגלל ההגבהה תזדקק לקרדן כפול... אבל אז גם הסרן צריך לצאת לכיוון הטרנספר למיטב ידיעתי ולא מקביל, כמו בשימוש בדרייבשאפט סטנדרטי.




    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    "רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
    אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."

  8. #8
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,486

    ברירת מחדל תגובה: יישור זוויות רכבת כוח

    רכב עם הנעה קדמית נשלטת... למה קרדן כפול בדיוק? רועד לך בשטח ב80 קמש?

    לאחורי אני יכול להבין, לקדמי לדעתי זה קצת בזבוז כסף... אבל כל אחד והתחושות שלו
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה: יישור זוויות רכבת כוח

    כרגע רועד לי החל מהקמ"ש הראשון בשילוב מלא לארבע על ארבע.
    משולב בלי לוקרים לא רועד.
    הרכבתי את גל ההינע ישר עדיין רועד, יש טעם לקחת אותו לאיזון בסדנא?
    יש לי עוד דרייבשאפט קדמי של סמוראי במחסן, אפשר גם איתו לנסות. לא יודע מתי הם עברו איזון.

  10. #10
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,486

    ברירת מחדל תגובה: יישור זוויות רכבת כוח

    תתחיל במה שלא עולה כסף ותמשיך משם.

    אתה יכול גם לנסות להשאיל מחבר דרייבשאפט לבדיקה
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: יישור זוויות רכבת כוח

    אם דרייבשאפט קדמי "לא רועד אצל חבר" אז הוא גם לא ירעד אצלי?
    יכול להיות שזה שילוב של כמה דברים שאיזון הדרייבשאפט הוא רק אחד מהם?
    למזלי סמוראי קצר וסמוראי ארוך זהים בגל הינע הקדמי

  12. #12
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,486

    ברירת מחדל תגובה: יישור זוויות רכבת כוח

    ציטוט נכתב במקור על ידי liavr2 צפיה בהודעה
    אם דרייבשאפט קדמי "לא רועד אצל חבר" אז הוא גם לא ירעד אצלי? - אכן, וכך גם הפוך
    יכול להיות שזה שילוב של כמה דברים שאיזון הדרייבשאפט הוא רק אחד מהם? גם נכון
    בהצלחה.
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  13. #13
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,945

    ברירת מחדל יישור זוויות רכבת כוח

    ציטוט נכתב במקור על ידי liavr2 צפיה בהודעה
    כרגע רועד לי החל מהקמ"ש הראשון בשילוב מלא לארבע על ארבע.
    משולב בלי לוקרים לא רועד.
    לפי התיאור הזה. זה לא עניין של איזון, גל-הינע לא רועד במידה מורגשת במהירות נמוכה מאד.

    משהו שם בלוי במידה גבוהה שמאפשר עיוות תחת עומס ועבודה לא עגולה אלא אובאלית ומכאן הרעידה.

    תמשיך ככה, והחוליה הבאה בשרשרת תסבול, ביציאה מהטרנספר או בכניסה לדיפ.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  14. #14
    חבר רשום סולי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    Somewhere over the rainbow..
    הודעות
    6,394

    ברירת מחדל תגובה: יישור זוויות רכבת כוח

    אולי צלב תפוס?

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    "רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
    אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."

  15. #15

    ברירת מחדל תגובה: יישור זוויות רכבת כוח

    טוב אז גם הכל הינע האחורי היה מורכב גם הוא הפוך ב90 )שיני הזחה(.
    הצלב בדרייבשאפט המרכזי מהגיר היה תפוס והוחלף.
    כרגע ב2 על 4 הרכב נוסע בלי רעידות כלל .
    בנוגע ל4 על 4 עדיין יש את הבעיה.
    הגל הינע האחורי עבר איזון ממש לאחרונה! למישהו יש גל הינע קדמי שעבר איזון לאחרונה או לחילופין גל הינע קדמי עם קארדן כפול?
    דבר נוסף שיכול לעזור / לתת כיוון זה אם יש למישהו קליינים כמו בתמונה למעלה בעלי זווית גדולה של 6 מעלות לדוגמא.
    תודה רבה!

נושאים דומים

  1. קריאת תקלות - פג'רו קינג
    על ידי Saar בפורום פורום מיצובישי Mitsubishi
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 04-12-14, 15:19
  2. יישור קו WJ
    על ידי israel_gt בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 24-02-14, 18:10
  3. איפה ניתן לקנות זוויות צנרת ברזל 90 מעלות עם רדיוס כיפוף קטן...
    על ידי RACEPAK בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 06-09-06, 21:54
  4. חישוב זוויות חיבור במתלה 4-LINK בעל זווית.
    על ידי lizard בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 25-04-05, 14:11
  5. זוויות כניסה ונטישה.
    על ידי רכס חיים בפורום פורום רכב שטח רוסי
    תגובות: 47
    עדכון אחרון: 17-09-04, 00:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •