Close
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 27 מתוך 27
  1. #21

    ברירת מחדל

    מיכה, אתה מתכוון לסעפת/מכלול מעברי האויר של החימום, לא המזגן. אל תפרק את זה אם אתה מתכוון להחזיר! אם אתה מחליט לפרק, אין בעייה, נסביר לך, אבל אל תעשה את זה אם אין סיבה, ולקדוח חור בקיר האש זה לא סיבה לפרק כזה דבר. זה כמו שמניקוריסטית תוריד לך את הרגל בשביל שיהיה לה יותר נוח לעבוד על הציפורניים... רק אחר כך תתחילו לחשוב ביחד איך מרכיבים את הרגל בחזרה... :lol: בכל מקרה כמו שעירא אמר, יש כל מיני חורים שונים ומשונים, ואם אין, אז תקדח עוד אחד, אבל למה דווקא איפה שאין גישה? תעשה את זה מתחת לסעפת החימום.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  2. #22
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    הייתה גומיה. היא מאכלסת את הצינור לחץ שמן.

    בכל מקרה, התקנתי את 2 השעונים על הדשבורד. רק שעון לחץ שמן פועל כי את המד חום לא מצאתי איפה לחבר. נחכה לחברי מועדון CJ שיבואו למסיבת השקה ונתייעץ איתם.

    בכל מקרה, הוצאתי הרבה כבלים שלא היו מחוברים לכלום, עטפתי באזולירבנד כמה כבלים חשופים שקיצרו והוצאתי חלקים ממערכת המזגן (בעיקר צינורות וכפתורים).
    הרכבתי את הדש בורד חזרה והתנעתי.......הוא הניע.

    אז מחר אני הולך לעשות טיפול 10 אלף. שמנים, מסננים ופלאגים.

  3. #23
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    נמרוד, אתה צודק זו אכן סעפת החימום.
    אני רוצה להסיר אותה לגמרי. פשוט מה שיש עכשיו רקוב לחלוטין. אם ארצה כזו סעפת בעתיד אז אני אשבור על זה את הראש אז.
    בקשר לחורים, כבר קדחתי חור. מה שהיה לא הספיק.
    בכל מקרה אני אסתום את החורים האלה עם סיליקון כשאסיים את העבודה (לא שזה ממש משנה כי כל הבודי מלא חורים ולא מחלודה)

    בכל מקרה, התקנתי את השעונים, את המד חום לא הרכבתי במנוע כי לא מצאתי איפה.
    הבנתי שבשביל להשתמש בפלאנג' סופה אני אצטרך כמה מתאמים ועבודות חריטה, אני מעדיף משהו שלא דורש ממני הוצאות כרגע.

  4. #24
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל

    בשביל להרכיב פלאנג' מים של סופה אתה לא צריך שום מתאם ושום דבר מיוחד בעצם חוץ מקצת סיליקון (זה טובבבבבבב) ו2 מתאמי הברגה שאתה מבריג על היציאה של הפלאנג' כדי לחבר עליו את מד החום. הקריאה שם היא הכי מדוייקת.

    בקשר לסתימת החור שקדחת.. אל תסתום אותו עם סיליקון, כי זה יגרום להתפתחות חלודה שם. תצבע טוב את השוליים של החור מכל הכוונים.. אחרי זה תסתום אותו עם חומר כלשהו.. עדיף לא סיליקון.

    המלצה שלי.. תסתום את כל החורים בקיר האש אם אתה לא רוצה להתבשל מחום המנוע, ואם אתה רוצה פחות רעש בנסיעה.

    ועוד משהו.. מערכת החימום של הג'יפ היא דבר נחמד מאוד ברגעים קרים מאוד בחורף ואדים על החלון ללא מפשיר אדים זה דבר דיי מטריד.. אז קח את זה בחשבון.
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  5. #25
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    ברגעים הקרים של החורף המקום האחרון שאני אהיה בו זה בג'יפ.

    אני מודה שלפרק את המערכת חימום זה לא רעיון טוב.
    אבל....היא הייתה (טוב עדיין) רקובה לחלוטין.
    לכן מה שאני אעשה אם וכאשר אני אצטרך את זה זה לנסוע לסמו ו/או לאחים מיהוד ולקנות מהם משהו במצב טוב יותר.
    חוץ מזה, עוד לא ממש פירקתי את הכול.
    אני רוצה אבל לא יודע איך.

  6. #26

    ברירת מחדל

    אתה יכול לקבל ממני סעפת חימום כזאת שירדה מהג'יפ שלי ושוכבת במחסן, מצב לא ידוע, אם וכאשר תחליט להתעסק עם זה, אבל זה נראה לי ממש טפל בתור התחלה.

    מה מסיבת השקה? אתה מתכוון ברית מילה, לא? מתי זה?
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  7. #27
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    מפגש מספר חמש של מועדון CJ יהיה אצלי.
    יש שירשור על זה בפורום המועדון.

    בגדול מה שיקרה זה שכולם יסתלבטו עלי ויאכלו הרבה אוכל.


    בקשר לסעפת חימום, כשזה יהיה יותר רלוונטי אני אתעסק עם זה.
    בסה"כ נכון לעכשיו סיימתי את מה שרציתי לעשות. התקנתי את השעונים החדשים (לא חברתי את המד חום למנוע כי לא הבנתי לאן אבל זה בטיפול) וניקיתי חוטים שלא היו מחוברים לכלום וגם למדתי קצת על איך הדשבורד נראה מאחור
    החזרתי את הדשבורד למצב שלו ואפילו הנעתי את הרכב מבלי שהוא יעלה באש.

    מחר החלפת שמנים ופילטרים. מניקוי מיכל הלדק ירדתי לבנתיים. מקווה שלא יהיו לי בעיות עם זה.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. בשעה טובה התקנתי את הקשר
    על ידי ARIEL-JIMNY בפורום פורום GPS ניווט וקשר
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 09-05-11, 06:46
  2. בשעה טובה התקנתי את הקשר
    על ידי ARIEL-JIMNY בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 9
    עדכון אחרון: 04-05-11, 08:59
  3. בשעה טובה OX קדמי הותקן סוף סוף
    על ידי השועל בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 22-10-08, 15:41
  4. בשעה טובה יש SIX
    על ידי razst בפורום פורום Readers Rides
    תגובות: 15
    עדכון אחרון: 27-03-06, 15:54
  5. בשעה טובה יש ג'יפ!!!
    על ידי pachul בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 16
    עדכון אחרון: 10-04-03, 11:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •