Close
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5
  1. #1

    ברירת מחדל ניקוי קרבורטור

    שלום
    קודם כל תודה רבה וכל הכבוד למהנדס שלנו על הכתבה בנושא שבלעדיה לא נראה לי שהיתי מצליח לבצע את ההעבודה. עכשיו לאחר שפרקתי והרכבתי יש לי מס' שאלות:
    1) בהשוואה לכתבה הדיזה הקטנה אצלי היא 91 ולא 95 מה המשמעות, אם בכלל?
    2)
    עכשיו נהפוך את הקרבוראטור ונגלה שני ברגים שטוחים בתחתית – אחד עם חור במרכזו (בתמונה משמאל). הבורג עם החור מאפשר מעבר אוויר, אחרי שנוציא אותו תתגלה בפנים תעלה שמכילה עוד גולה "גדולה".
    אצלי לא היתה שום גולה בבורג זה. מה המשמעות? מה תפקידה? האם יש אפשרות להשיג אחת במכון קרבורטורים (מה לבקש)?
    3) איך מכוונים את הצ'וק, כלומר הנעה בקר?
    תודה רבה
    עודד
    סליחה הערה קטנה:
    הכלים הדרושים

    בוקסות 10,12 מ"מ, 11/32 ו7/32. מפתחות 12,14 מ"מ, מברגים רגילים (פיליפס ושטוח), שפיץ-פלייר קטן ודק ,ופלייר גדול, קיט שיפוץ קרבוראטור וספריי ניקוי קרבוראטורים.

    לעסק!
    כדי לציין כבר בהתחלה אלו מבין הבוקסות צריכות להיות ארוכות.

  2. #2
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Aug 2004
    מיקום
    בעבודה - כל יום כל היום.
    הודעות
    1,266

    ברירת מחדל

    ) בהשוואה לכתבה הדיזה הקטנה אצלי היא 91 ולא 95 מה המשמעות, אם בכלל?
    זה זניח.

    אצלי לא היתה שום גולה בבורג זה. מה המשמעות? מה תפקידה? האם יש אפשרות להשיג אחת במכון קרבורטורים (מה לבקש)?
    וואלה לא יודע מה היא עושה,
    מוזר, הקרבורטור עבד טוב קודם ?
    אתה צריך להשיג קרבורטור כזה כדי להוציא ממנו את הגולה כדוגמא.

    3) איך מכוונים את הצ'וק, כלומר הנעה בקר?
    קודם כל כשאתה עובד על זה המנוע צריך ליהיות קר.
    יש בורג כוונון שנמצא בצד הקרוב לקיר האש בחלק התחתון של הקרבורטור ,הבורג הזה דומה לבורג כיוונון טורים בסרק מבחינת הרעיון , אבל הוא יעלה לך טורים רק כאשר המנוע קר.
    יש מוט דקיק שמקושר לקלאפה העליונה (זאת שסוגרת את הלוע למעלה) הוא מחובר לקפיץ קטן .
    יש מנגנון שפותח את הקלאפה הזו .
    אם תסתכל על הקרבורטור למעלה ומימין יש בורג 12 שבתוכו (אין לי דרך אחרת לנסח את זה) יש בורג קטן.
    יש אפשרות לכוונן את המנגנון הזה על ידי פתיחה של אבטחה בצורת בורג 12 שכשאתה פותח אותה אתה צריך לסובב את הבורג הקטן (עם מברג שטוח) .

    כדי לציין כבר בהתחלה אלו מבין הבוקסות צריכות להיות ארוכות.
    אתה מוזמן לעדכן אותי בנושא

    אם יש לך עוד שאלות 0523205207.

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    רעות
    הודעות
    44

    ברירת מחדל ניקוי קרבורטור

    אהלן.אני רוצה לפרק ולנקות גם את הקרבורטור שלי,אבל איפה אני יכול להשיג את ערכת הניקוי(קיט)?????

  4. #4
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Aug 2004
    מיקום
    בעבודה - כל יום כל היום.
    הודעות
    1,266

    ברירת מחדל

    לך לחנות אביזרי רכב הקרובה למקום מגוריך ותשאל אם יש להם אם לא לך למשפץ קרבורטורים ושאל אותו איפה לקנות.

  5. #5

    ברירת מחדל

    תודה רבה
    [quote]יש בורג כוונון שנמצא בצד הקרוב לקיר האש בחלק התחתון של הקרבורטור ,הבורג הזה דומה לבורג כיוונון טורים בסרק מבחינת הרעיון , אבל הוא יעלה לך טורים רק כאשר המנוע קר.[/
    quote]
    האם הכוונה לבורג שיושב על הקשת אליה מחובר הכבל (מצערת)? כלומר כאשר אני פותח את המצערת ראש הבורג מתמקם מולי, אחרת לא ניתן להגיע אליו עם מברג. האם בורג זה פותח את המצערת?
    בקשר לבוקסות האינציות צריכות להיות ארוכות (לפחות אחת מהן אנני זוכר איזו אולם זה מופיעה בגוף הכתבה פשוט חשבתי לציין זאת בהתחלה תחת הכלים הדרושים עדיף.
    המון תודה
    עודד

נושאים דומים

  1. קרבורטור אדל
    על ידי n242 בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 18-02-08, 07:43
  2. ניקוי קרבורטור
    על ידי get2omer בפורום פורום רכב שטח רוסי
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 30-09-07, 00:11
  3. קרבורטור או הזרקה
    על ידי חנן גולומבק בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 31
    עדכון אחרון: 06-02-07, 17:29
  4. פרשת קרבורטור - קרטר BBS (ומחפש בודי של קרבורטור כזה)
    על ידי shmil בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 13
    עדכון אחרון: 17-09-06, 20:17
  5. לקנות קרבורטור
    על ידי אליz בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 01-03-04, 11:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •