Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 23
  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    מיקום
    בבוץ
    הודעות
    207

    ברירת מחדל בעייה בגיר ב Q

    במהלך שיוט ב 90 קמ״ש ההילוך הרביעי עולה ויורד ונותן תחושה שאולי מחליק, .
    התופעה מעצבנת ומלוות בחמש היבהובים של מנורת הגיר, מישהו נתקל בבעייה ?

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    לא מכיר אבל, כפתור O/D OFF לא לחוץ נכון? (נמצא על הידית)

    המעבר ל"הילוך רביעי" שהוא בעצם הO/D קורה (לפחות אצלי) ב80 קמש. באיזה מהירות הוא קורה אצלך? האם בדקת מפסל שמן גיר לפי הנוהל? שמת לב לבצעו של שמן הגיר?

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    מיקום
    בבוץ
    הודעות
    207

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    הכפתור לא לחוץ,גם אצלי המעבר לרביעי סביב ה80 קמ״ש
    נבדוק בבוקר באור את הצבע של השמן, לפני שבוע שבדקתי הוא היה נראה צלול ולא עכור.

  4. #4

    ברירת מחדל

    תבדוק גם מפלס לפי הנוהל

  5. #5
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    מיקום
    בבוץ
    הודעות
    207

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    מה זה ״לפי הנוהל״ ?

    - - - Updated - - -

    מה זה ״לפי הנוהל״ ?

  6. #6
    חבר רשום shmulikbg's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    מיקום
    טוסקנה שבחבל לכיש
    הודעות
    2,894

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    חיישן TPS שיושב על משאבת ההזרקה שלך, לא תקין.
    שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260

  7. #7

    ברירת מחדל

    הtps משפיע על כל ההילוכים לא?

  8. #8
    חבר רשום shmulikbg's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    מיקום
    טוסקנה שבחבל לכיש
    הודעות
    2,894

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    לא מחייב. לעיתים הוא פשוט גורם בדיוק רק לתופעה שהוזכרה פה.
    שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260

  9. #9
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    מיקום
    בבוץ
    הודעות
    207

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    מחפירה בגוגל כבר שמעתי את המושג חיישן tps שגורם לבעייה כזו בפגארו

    - - - Updated - - -

    סיפור להחליף כזה חיישן לבד ?
    שחיישן כזה לא תקין זה גורם למנורת ה AT להבהב ?

  10. #10
    חבר רשום shmulikbg's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    מיקום
    טוסקנה שבחבל לכיש
    הודעות
    2,894

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    אין כל בעיה להחליפו לבד אם אתה מצויד בחוש טכני. שני ברגים, שליפה כלפי מעלה, כיוון של הזוית בחיישן החדש
    בהתאמה לציר במשאבה וסגירת הברגים. סמן את המיקום של הברגים על החורים האובליים כדי שתסגור את החדש באותו
    מיקום.
    נורת - AT שמהבהבת, מראה לך שאתה יכול להתחבר עם סורק תקלות ולודא שאכן זו התקלה.
    שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260

  11. #11
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    מיקום
    בבוץ
    הודעות
    207

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    תודה חברים יקרים, נתחבר לסורק ונקווה שזו הבעייה ולא משהו חמור יותר בגיר.

  12. #12
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    מיקום
    בבוץ
    הודעות
    207

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    תודה חברים יקרים, נתחבר לסורק ונקווה שזו הבעייה ולא משהו חמור יותר בגיר.

  13. #13

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    לטובת הידע הכללי - ככה בודקים מפלס שמן גיר אוטומטי:

    בדיקת מפלס שמן תיבה אוטומטית:
    להבדיל מבדיקת מפלס שמן מנוע את בדיקת מפלס השמן שבתיבה האוטומטית נבצע כאשר הרכב מונע.
    1.נוודא שהרכב יחסית מפולס בטרם הבדיקה.
    2.נרים את בלם היד, ונמקם את מצב ידית ההילוכים ב-P.
    3.נפתח את תא המנוע, ננקה את האזור שמסביב המדיד על מנת ששום לכלוך לא יחדור לשרוול המדיד, נוציא את המדיד וננקה אותו בעזרת מגבון, בשלב זה אפשר גם לבחון את צבע הנוזל, גוון הנוצל צריך להיות אדמדם – צבעו של השמן. אם השמן שחור/שרוף מומלץ לבצע החלפת/רענון הנוזל כפי שיוסבר בהמשך.
    4.נחזור לרכב ותוך כדי שאנו לוחצים על דוושת הבלם נעביר בין כל המצבים שבידית – R,N,D,2,L נמתין כ-15 בכל מצב ולאחר מכן נעביר את הידית למצב N. שלב זה חשוב מאוד על מנת שהשמן יגיע לכל המכלולים שבתיבה בטרם בדיקת המפלס.
    5.נחזור אל תא המנוע – נכניס את המדיד עד הסוף נמתין כשניה ונשלוף אותו שוב תוך כדי שאנחנו שומרים עליו במצב אנכי. אם ביצענו את המדידה לאחר נסיעה שבה הרכב הספיק להתחמם לטמפרטורת עבודה תקינה נתייחס לאזור המדיד שמסומן ב-HOT, אם ביצענו את המדידה מיד לאחר הנעת הרכב כאשר הוא קר נתייחס לאזור המדיד שמסומן ב-COLD.


    הוספת נוזל במקרה של חוסר:
    מילוי שמן הגיר אשר נקרא ATF- automatic transmission fluid מתבצע דרך הפתח של המדיד, חובה להשתמש במשפך שמתאים לקוטר צינור המדיד.

    ניקוז עודפי שמן גיר:
    במקרה של עודף רציני בכמות שמן הגיר הניקוז יתבצע דרך בורג ריקון השמן שבתחתית התיבה.

  14. #14
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    מיקום
    בבוץ
    הודעות
    207

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    תודה אלירן.
    עדיין לא בוצעה דיאגנוסטיקה אבל מברור הגיוני שחיישן tps ימכר בחברה רק עם משאבת סולר ולא בנפרד ??

  15. #15
    חבר רשום shmulikbg's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    מיקום
    טוסקנה שבחבל לכיש
    הודעות
    2,894

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    עבור לאיביי ודומיו...או מגרש פירוק, אם תמצא.
    שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260

  16. #16

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    זה לא הגיוני אבל ככה הם החליטו.

    ברר בקבוצה בפייס, היה מישהו שמכר משומש תקין בסביבות 150 זוז.

  17. #17
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    מיקום
    גליל מערבי
    הודעות
    810

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    הייתי מציע לך על הדרך לברר פה לגבי קניית עוד כמה חלקי חילוף. מי יודע אולי הם הבעיה. מה אכפת לך? הזמן שלנו פה עובר לך מהר ובחינם.
    או שאולי בכל זאת תתחיל מליבדוק תקלות במחשב.....

  18. #18
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    מיקום
    בבוץ
    הודעות
    207

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    UKIUKI לא הבנתי את התגובה שלך ???
    ציניות ?
    ולא, מבדיקה ממוחשבת אין בעייה בגיר.

  19. #19

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    אני לא מוצא באתרי החלקים השונים חיישן TPS בנפרד. בדרך כלל כשיש חשד בחיישן מתחילים מלבדוק את החיווט שלו - שהוא תקין ולא פצוע/קורע. פותחים ומנקים את הקונקטור שלו. מפרקים מהמשאבה מנקים ומחזירים.

  20. #20
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    מיקום
    בבוץ
    הודעות
    207

    ברירת מחדל תגובה: בעייה בגיר ב Q

    זהו נפטרה הבעייה, כמו ש shmulikbg חשב, חיישן tps סורר.
    תודה על העזרה חברים.

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. בעייה בגיר לטרנספורטר 87
    על ידי יונתן VW T3 בפורום פורום רכב ומכוניות טכני כללי
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 18-06-15, 09:32
  2. בעייה בגיר אוטומט
    על ידי סוזי המשתוללת בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 30-04-08, 01:45
  3. בעייה בגיר אוטומטי בטרופר.
    על ידי meir alony בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 09-11-07, 13:43
  4. עזרה בעייה בגיר טרופר 94
    על ידי sason בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 11-08-07, 17:13
  5. בעייה בשילוב הילוך 3 בגיר T-176
    על ידי ערן המסוקס בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 01-04-03, 20:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •