לפני שמתחיל כאן דיון - אנא צור קשר בהודעה פרטית איתי. המטרה היא לוודא את אמינותך כחבר פורום וותיק. עד אז הודעתך היא פרובוקציה וככזאת אני מבקש מהחברים להתעלם ממנה.
(זה בדיוק ההבדל בין הפורום הזה לוואטסאפ/פייסבוק/פורומים לא מנוהלים)
תסלחו לי שאני בשם אחר אבל אין לי רצון שמישהו יבקר אותי בלילה.
קצת מהחוויות ביומיים האחרונים.
הרכב פראדו, עם סט של אולדמן הגבהה "2.
הרכב נסע למכון הרגיל (עבר שם 6 פעמים טסט עם הסט הנוכחי), בכניסה
עצרו את המוסכניק ואמרו לו אל תכניס בכלל לא יעבור.
3 מעכארים שונים שניסו במכונים באשדוד, רמלה, חולון, תל אביב וראשון.
לחלקם נשלחו תמונות של האוטו. כולם לא מוכנים להכניס אותו פנימה לבדיקה.
מנהלי מכונים שיש אליהם גישה ישירה לא מוכנים להתעסק.
הרכב יונמך בימים הקרובים עם סט מקורי משומש על מנת לעבור טסט,
מה יקרה עם הסט? לא ברור עדיין.
ההנחיות עברו למכונים ועברו לניידות בדיקה של משרד התחבורה - תזהרו.
רכב שהיה אמור להמכר (מחפש כבר חודשיים רכב אחר) התברר כהשקעה
מחודשת כדי לעבור טסט.
אשכרה שוקל לעבור למזדה 5 (חייב 6 מקומות).
לפני שמתחיל כאן דיון - אנא צור קשר בהודעה פרטית איתי. המטרה היא לוודא את אמינותך כחבר פורום וותיק. עד אז הודעתך היא פרובוקציה וככזאת אני מבקש מהחברים להתעלם ממנה.
(זה בדיוק ההבדל בין הפורום הזה לוואטסאפ/פייסבוק/פורומים לא מנוהלים)
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
זהותו של Someone אומתה. מדובר בגולש ותיק בפורום.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
מציע לפנות להנפלד ולבקש אישור שמדובר בחלק חילוף תחליפי - קפיצים מחוזקים.
אסף.
תן את שמות המכונים.
נכניס את כל המכוני רישוי המתעללים לרשימה שחורה.
אז מסתבר שהשמיים כן נפלו...
מכוני הרישוי בפניקה - בדיוק כמו הג'יפאים. אני מנחש שמדובר על מרכז הארץ?
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
לזה צריך להגיב בתקיפות על מנת שלא נתרגל למצב כמו ביטוח האופנועים שאף חברה לא מוכנה לבטח אותם.
מכונים מתעללים או סרבנים שיפגעו בכיס.
אין סיבה שגיפים תקניים או עם קפיצים חליפיים יפחדו
אז מסתבר שהמצב כן חמור (תכף ברלי יבוא להגיד אמרתי לכם). והכתבה של רמי גלבוע בוואללה הבוקר הייתה מוקדמת.
המכונים בפאניקה ולא רוצים להתעסק עם זה (כנראה הפחידו אותם והם מפחדים מבוחנים שימתינו מחוץ למכון).
המכתב כן הגיע למכונים, וכנראה יש הנחיה לניידות של משרד התחבורה לאכוף יותר בתקיפות.
תסלחו לי שאני לא מפרסם עדיין שמות מכונים.
הרכב שלי גם לא עבר טסט.
בגלל שאין מגני בוץ.
הרכב עבר כך 16 שנה טסט.
יש לציין שהרכב לא מגיע עם מגנים.
RAM 3500 on "35
ככה אנחנו נראים היום לבעלי המכונים כשאנחנו מופעים בכניסה
לאור המצב החדש ובפרט זה המתואר כאן של פרדו מוגבהה בהגבהה סטנדרטית - משיהו יודע מה עמדתן של סדנאות השיפור הגדולות והמוכרות? האם הם מתכוונים לפעול בעניין? מה האסטרטגיה שלהם?
עדכון,
אחרי שינמוך של הרכב (3 ס"מ מדוד), עבר טסט ויש שקט לשנה (לקונה המאושר שיקנה אותו).
הבולמים/קפיצים יחכו לקונה המאושר על המרפסת ואם יבחר להגביה שוב שיהיה לו בהצלחה.
בזמן הטסט בדקו אם יש מיגונים - לטענתם זה לא חוקי לפי ההנחיות החדשות (המיגונים פורקו
לפני חודש לצורך בדיקה של רעשים) - לתשומת לבכם.
הרכב יועמד למכירה אחרי שימצא אקזמפלר שיעמוד בתנאי הסף שלי (אני מקווה שבחודש הקרוב).
המשפחה דוחפת להמשיך עם 4X4 כי הם יודעים שהתחביב חזק מהחברים במשרד התחבורע וכנראה
שהאושר שלי חשוב יותר.
הערה לכל מי שחושב שלא נעשה נזק, אם אני נאלצתי להנמיך רכב שעבר טסטים בלי בעיות ב 6 השנים
האחרונות (והרכב מטופל, שמור ואין בו שום בעיית בטיחות), נעשה נזק. אם יש צורך להוריד מיגונים,
נעשה נזק. אם במשך שבוע הרכב עמד בגלל השטויות האלה, נעשה נזק. אם אנשים מרגישים שרודפים
אותם יותר מבעבר - כן, נעשה פה נזק.
הקטע של המיגונים מוזר... הרי יש רכבים שקיבלו סט מיגונים מהיבואן בשיתוף עם סדנאות בארץ לא? הטנדר ליסינג שלי ממוגן לחלוטין, אני רוצה לראות מכון רישוי שידרוש שהם יפורקו.
שם המכון הסורר?
דרור העלה את זה בנבואת הזעם שלו, מסתבר שהוא כנראה יודע על מה מדברים.
אם זה נכון, אני מצפה מאספיר, רסטה וכל השאר להתחיל לטפל בזה, מילא בולמים/קפיצים
שאפשר להגיד שהרווח קטן, פה זה כבר עיקר העיסוק ועל זה יצא שמם (מעבר לכסאות הידראולים).
אותי אישית זה מתחיל להדאיג כל הסיפור. מילא ההתעללות הקבועה שעברתי, אבל עכשיו זה הגבהות
ומיגונים, מחר לא ימצא חן בעיניהם הפרופיל של הצמיג ומחרתיים הם יטענו שצבע מטאלי מסנוור.
הסיפור עם המיגונים בהחלט מעניין ומדגיש את החוסר בתגובה כלשהי מצד הסדנאות.
חברים, זו כנראה פרשנות פחדנית של מכוני רישוי מסוימים. תגובת פאניקה שתעלם בקרוב.
שמו על חלקם זכוכית מגדלת בגלל שהם ניתקו את קווי הפיקוח של משרד התחבורה עליהם
מכיר כמה רכבים עם שיפורים קלים שעברו טסטים בימים האחרונים בלי משחקים
+1.
RAM 3500 on "35
שמרו על קשר