אני מקווה שמה שהסברת SOMEONE, יתקבל טוב יותר מאשר דברים דומים שאני אומר כבר הרבה זמן... שאתה הרי גר פה ואפילו עברת את זה... הרבה יותר אמין ומקובל ממה שפרשן-תייר אומר..
גיא,
המדידה היא לראות (בשביל עצמי) ולספר לכם כמה הונמך הרכב כדי לעבור טסט.
זה לא נועד בכדי להוכיח למישהו משהו איפשהו. המטרה הייתה לעבור טסט.
הבולמים הוחלפו למקוריים (תקינים מפירוק כדי להוריד עלויות עד יעבור זעם).
לגבי לעבור טסט, לא הכניסו אותי בכלל למכון, הרכב מוגבה - לך! וכמו שאמרו לך,
הבוחן יכול להעביר או להכשיל לפי העין, לא נראה לי, יש חופש, הייתה לך נזילה ולא
ניקית (גם זה שמעתי ב 15 השנים האחרונות), מושב עם קרע (מה זה קשור לבטיחות?)
ואז אתה צריך להוכיח שאין לך אחות (יחד עם אישור מוסך על תיקון וקבלה, וכן, גם
מוסכניקים צריכים להביא קבלה למרות שזה האוטו שלהם).
באתי להעביר רכב תקין, שמור, מתוחזק טסט כמו שאני עושה כל שנה (בעזרתו האדיבה
של המכונאי שלי שעושה לרכב טיפול ומעביר אותו טסט) ואז זה הדרדר לרכב שעמד
שבוע בחיפושים אחרי פתרון להעביר אותו טסט (שוב, רכב תקין, מוגבה קלות שעבר
6 פעמים לפני כן טסט עם אותו סט בולמים וקפיצים באותו מכון). בסופו של דבר,
הושקע כסף, זמן ועבודה בכדי להחזיר אותו למצב המקורי שלו שלטעמי לא פחות בטיחותי
ויתכן שיותר בטיחותי, רק בכדי להמשיך לסוע ברכב.
אני מקווה שמה שהסברת SOMEONE, יתקבל טוב יותר מאשר דברים דומים שאני אומר כבר הרבה זמן... שאתה הרי גר פה ואפילו עברת את זה... הרבה יותר אמין ומקובל ממה שפרשן-תייר אומר..
אם מנמיכים אז חייבים להחליף גם בולמים?
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
איזה נחרצות... אתה היית מסתכן בהכשלה ?
RAM 3500 on "35
נחרץ כי שמעתי ממקור ראשון חברים שעברו בשבועיים האחרונים טסט עם רכבים משופרים קלות, בלי לצבוע קפיצים או בולמים, בלי מאכרים ובלי קומבינות-פשוט טסט רגיל.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אז שאתה הולך ובודק 6 מכוני רישוי ברדיוס מסביב וכולם לא מוכנים להכניס אותך פנימה בכלל.
שאתה מחפש מי שיעזור (כאלה שעוזרים לפעמים בתשלום) והם לא מוכנים אפילו לעזור, אז אתה
מבין שמשהו מסריח פה ויש בעיה וצריך לפתור אותה. מאחר ולא בא לי לנסוע לבאר שבע או קרית
שמונה ולהכשל שם אז פתרתי את זה קרוב למוסך המטפל.
דורון, הנחרצות שלך היא משהו מיוחד, המוסכניק שלי בסדר גמור, שאתה נכנס למכון עם בולמים
וקפיצים בצבע הנכון ובגובה הנכון ומהיצרן הנכון אז אתה מכוסה וגם המכון ואז הוא רגוע ומעביר.
שאתה בא עם בולם צהוב, והרכב רק נראה גבוה אז הוא לא רוצה להסתכן בלהעביר אותך ולחטוף,
ומאחר והוא מעריך את המוסכניק שלך הוא לא מכשיל, הוא מזהיר ואומר לך תפתור ותחזור או תלך
למקום אחר.
אז יש מקרים שעברו, ויש מקרים שלא עברו, יש לך פה מקרה נוסף של רכב סטנדרטי שלא עבר ואף
אחד לא מוכן לקחת אחריות (כולל מוסך של החברה) ולהעביר.
מיכה, לא חייבים באופן עקרוני, אבל במקרה שלי הבולמים צהובים - זה לא הצבע הנכון.
אני שמעתי מבוחן במכון רישוי גדול במרכז - שאין הנחיה מיוחדת, ושהוא אישית מעביר כל רכב שמוגבה על ידי קפיצים מתאימים - כלומר קפיצים שמיועדים לרכב באופן שהוא רואה שהם יושבים נכון ולא בקומבינה, ושאין שום שינוי בשום רכיב פרט לקפיצים (ובולמים תקינים). לדבריו אין הנחיה חדשה, והוא מעביר כמו שהוא תמיד העביר, ושאם יש ספק (למשל נראה לו שהקפיץ לא מתאים לרכב כלומר לא יושב בתושבת שלו או שיש ספייסרים או בודיליפט או זרועות לא מקוריות כל דבר אחר) אז הוא מכשיל.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
במקרה קניתי גלון של צבע שחור איכותי. יהיו לי פוקס שחורים.
אצלי המיכלים של פוקס מוצמדים עם גליל פלסטיק שחור. זה נחשב כמו צבוע?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
110TD5
Festina lente
פחית ספריי צבע שחור פשוט וטוב עולה 10-15 שקל. חול ואבק וליכלוך יש בכל חצר בחינם.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
איך אתה יכול להיות נחרץ אם שמעת גם על כאלה שלא עברו... ובוודאות שמעת, משום שכתבת בשירשורים שהם פתחו, אם אני זוכר נכון.
אז מאיפה אתה יודע שהחריג הם אלא שלא עברו או השחריג הם החברים ממקור ראשון שכן עברו?
גם לי אין כרגע תשובה לזה ובגלל זה אני.. לא נחרץ.
ולהציע להלחם... נו באמת.
מילא היית מציע לי, שאני בפנסיה ובלגניסט ידוע אבל להציע את זה לכאלה שצריכים להפסיד ימי עבודה וכסף ולהתרוצץ ולריב עם האישה..
לא יודע אם זה מתאים לכולם... אפילו אם הם צודקים..
לתחושתי מספר גורמים מפעילים וממריצים תופעה שלא ידעה שהיא כזו עד שטיפחו והזינו אתה.
תמיד היו מכונים בעייתיים, תוסיף את הרעש המיותר שמריצים אותו אינטרסנטים ומבוהלים (ע״ע הזיופים), וקיבלת שמועות שהפכו ל״עובדות״, ויצרו עוד גל ״עליהום״, כמו שקורה כל כמה שנים מסיבה זו או אחרת.
להזכיר, גם מכתב ה״בגושים״ למכונים הופץ מגורם פרטי שניסה להשתמש בתואר לא רלוונטי. הפך מדיעה של איש פרטי למשהו מוחשי, ופתאום נוצר גל עכור.
אני מקווה שלא אתבדה, אבל זה הניתוח שלי מבליל הרעש שמסתובב כאן,
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
לפני שהמילה"בגושים" תשתרש ותקבל אישור מהאקדמיה ללשון עיברית,
אפשר קישור למכתב המדובר?
take nothing but memories
leave nothing but footprints
לגבי הבגושים,
אתה קולט שמכתב עילג מגורם שאין לו הסמכה הנדסית לטובת העניין, קיבל פומביות במכונים ויצר תופעה?
ההתחלה די דומה. פוטנציאל הנזק הנוכחי גבוה בהרבה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
מצטרף לדעתם של דורון ומאיר.
לא רק שאין הכשרה הנדסית, הוא הקים איגוד צמיגיות והכתיר עצמו כיושב ראש הבלתי מעורער...
ולדעתי הוא מאוד מעורער דווקא...
המכתב של בגושים הפך לאכיפה של פגושי ברזל. אם זה יהיה המצב הפעם, מצבנו באמת רע מאוד.
דביל זרק אבן לבאר והנה אנחנו במצב הזה, גם במקרה ההגבהות, הייתה שתיקה בהסכמה והופ
כולנו שוב באי וודאות, אם דרור צודק וב 1.1 תגיע תקנה חדשה (כמו תקנת/רענון הבגושים) אנחנו בבעיה.
סביר להניח שכל הרעש, בנוסף לחוסר הגדרה אמיתית מה מותר ומה אסור גורם לחלק מהמכונים
פשוט לפחד. הם יודעים שיש סיכוי סביר שמחכה להם מארב בחוץ ומעדיפים לא להתעסק.
מצד אחד לא לדפוק את ה"לקוח"/"חבר" ולהגיד לו בכלל לא להכנס ומצד שני לא לסכן את
הפרנסה, כי כמו שאנחנו לא יודעים באמת מה מותר ומה אסור ("2 מותר? "3? ואיך הוא ימדוד)
גם הוא יודע על בערך. ואז יושב לו איזה מפקח של משרד התחבורע שמנהל המכון לא בא
לא בטוב (או אשתו לא באה לו בטוב בלילה) רואה רכב שטח יוצא מהמכון, מחליט שלא
היו צריכים להעביר אותו והנה בעל הרכב נדפק ובעל המכון נדפק גם הוא.
שמרו על קשר