לא סתם אמרו "שונא מתנות יחיה"
(לא לקפוץ, אני אוהד של הדיסקברי 2)
דיסקברי 4 הממממ... זה עבודה לכל החיים.
take nothing but memories
leave nothing but footprints
לא סתם אמרו "שונא מתנות יחיה"
(לא לקפוץ, אני אוהד של הדיסקברי 2)
2004 זה דיסקו 2.
רק חצי משרה
ועכשיו בטח בכלל תהרגו אותי..
השבוע הרכבתי קפיצים ובולמים (ובלמים גם אבל זה לא חשוב) - הגבהה של "2+ בצבע אפור מטאלי (טראפירמה)... ואף אחד לא יציק לי (או לגמד, האוטו בשבילו.. מסכן).
אתם בכלל לא מבינים כמה זה מעצבן.. ההבדל הזה.
ממש מדגדג לי ביידים לעשות "מלחמה"... חברים שלי (אנשים שומרי חוק, בלי מרכאות) פשוט סובלים וחוששים ואין סיכויי בכלל שאוכל להעלות את הריינג' חזרה לכביש.
מפגרים... כולם... גם במשרד התחבורה וגם המליונרים וגם כל הבבונים האלה והם עוד אלה "שמובילים את המאבק" והשפויים... או שמקשקשים מחו"ל או שמחכים שהאבק ישקע..
מזכיר לי (אל תתיאשו ותתחילו לקטר - יש קשר לנושא) את המישורים הגדולים בארה"ב (עשינו שם טיול - מדהים!!) יש שם, באחת מהדקוטות, לך תיזכור איזו ו.. בעצם מה זה חשוב, מישור (?) שנקרא הגבעות השחורות - לא משהו שהתייר הישראלי המצויי (חוף מערבי/מזרחי/ווגאס/ניו יורק/שלכת בניו אינגלנד) מבקר בו.
סטייה קטנה (עוד אחת) - אנחנו נוסעים שם בדרכים נידחות ומתרשמים מהנוף ופתאום אני קולט איזה שלט, שבמרחק של איזה 50-75 מייל נמצא "מגדל השטן"...למי שלא מצלצל מוכר, זה ההר ממפגשים מהסוג השלישי. ישר חותכים ומתחילים ךנסוע לשם. מגיעים אחרי כמה שעות (דרכים צדדיות.. איטיות יותר), ממש לפני השקיעה - בדיוק בזמן! מראה מהמם... איזו עוצמה. איזה יופי. סלע ענק (בסיגנון ומרקם של "המשושים" בישראל.. רק גדול..גם המשושים) שפשוט "שולט" על כל המישור מסביב... והשמש יוצרת לו הילה צהובה/כתומה... אין מילים (וכמובן שהגמדים אומרים "לאן הגענו"... לך תסביר להם מה זה מפגששים מהסוג השלישי..).
טוב, חזרה לגבעות השחורות..
איזור ע-נ-ק של גבעות נמוכות כאלה ועשב ירוק ... עד האופק. ממש בלתי נתפס.
אתה מתקרב קצת (את הגמדים זה לא מעניין - הם נשארו באוטו עם האייפד וכל יתר האלקטרוניקה) ואז אתה רואה שזה בכלל לא מישור אלא יש שם עמקים וקניונים בגובה/עומק של עשרות מטרים - באמת מחזה יפיפה.
ואז אתה עושה גוגל למקום, לנסות להבין מה אתה רואה, ומתברר שכל האיזור הזה היה פעם עמק ולא גבעות/מישור והוא היה מאות מטרים נמוך יותר ולמעשה, כל מה שרואים, לכל האופק ובכל כיוון זה, מאות מטרים בגובה של.. אבק!
אבק וולקני שנשר/נפל לפני מליוני שנים וכיסה את האדמה בשיכבץ אבק בגובה מאות מטרים....
אז..
אני לא בטוח שכדאי שנחכה שהאבק הנוכחי ישקע... הוא עלול לקבור אותנו כך ש..ניחנק = לא יהיה לנו יותר מידי 4X4..
אולי כדאי להתחיל לטפס קצת, למקום יותר גבוה, שלא יקבור אותנו האבק שהעלו הבבונים והמליונרים וכל היתר..
ומי שלא רוצה לקרוא, אני מקווה ש"דילג" מיד כשראה את השם בצד ימין![]()
יש לך משהו אופרטיבי או סתם עצות כלליות ולא מחייבות?!
בועז, אתה ממש נוטף כעס או שנדמה לי?
אני אישית נהנה לקרוא את התגובות של ברנרד ומסכים עם רובן. תפסיקו לכבות ולנסות לסתום פיות.
עריכה - ראיתי שהעלו תגובה, בזמן שכתבתי, אז למען הסדר הטוב, ציטטתי
כן. יש והיו ונשארו.
ואתה דווקא יודע מה הן וגם חלק מהן כתבתי פה.
בגדול - חבורה מכובדת ומייצגת וייצוגית (שנשמעת טוב ומתנסחת ברור ומתנהגת/מתנהלת באופן מתורבת... ולמען הסר ספק - מתורבת=ארופאי/מערבי.. יענו לא להביא חולצת משרד התחבורה לשרוף בחניון.. וגם בלי קולולולו וכאלה...) - שתקבע פגישה עם דרג הביניים וגם תפעיל יחסי ציבור לכיוון הדרג הגבוה יותר וכלפי הציבור בכלל ולנסות להזיז את העניינים, לפני שייחתמו... לפני הפלומבה.
אם לא מאוחר מידי..
ואמרתי את זה, בערך מהתגובה הראשונה שלי... לנושא הזה.
ואני אמרתי שזה לא טוב.
בלי משלחות ובלי יחסי ציבור. לא למעלה ולא כלפי חוץ.
ואני נאלץ לצטט את עצמי כי זה דיון מעגלי
אסף.אני רוצה לומר לכם משהו על פקידים.
הדרך היחידה לגרום להם לשנות משהו היא לעשות את זה בשקט. בהבנה של הנושא ובווליום נמוך / ומתוך זה שהם ירצו לשנות. לא בכפיה.
אף אחד לא רוצה רעש בתחום הטיפול שלו, בטח לא שאיזה טיפוס שנוי במחלוקת יכתוב בפייסבוק שהוא הסביר לך איך אתה צריך לעשות את העבודה שלך וכתוצאה מזה שינית נהלים.
...
אני גם חייב לומר לכם שיש שם כמה מהנדסים צעירים עם ראש חיובי והבנה, אבל יש דרכים להרחיק אותם מכל רצון לעשות את הדבר הנכון.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
נו.. למה לא טוב?
אתה אומר אותו הדבר.
אני מדבר על יחסי ציבור כלפי מעלה ולציבור, בסיגנון כתבות על המתנדבים ולהראות כמה ה"ג'יפאים" הםא לא בבונים אלה תורמים לחברה וחלק בלתי נפרדותורם ממנה...
כשאתה מראה כאלה דברים, אתה פונה במישור אחר לגמרי, מהמישור הטכני.
אל הפקידים והמהנדסים המוכשרים, אמרתי לא פעם, צריך לפנות בשקט ובלי כל הטראראם והפירסום ו"סיכומי הדיון" הפייסבוק..
נראה לי שאנחנו אומרים אותו הדבר..
עכשיו הבנתי על איזה יחסי ציבור אתה מדבר.
אבל משלחות זה גם לא משהו
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
יחסי ציבור.
לגרום לציבור להבין שאנחנו לא בבונים או מליונרים משועממים.
בגלל זה שאלתי מה יהיה אם נגלה שהמליונרים מתנדבים - אמרת שזה לא "אם" אלא אשכרה קרה - אף אחד לא יודע על זה. רק יודעים שהם קופצים ומתהפכים ותובעים את המדינה.
והזכרתי את יחידת הג'יפים במודיעין - ויש עוד יחידות, כמו זו שמאיר היה (עדיין?) בה.
ושהם עוזרים בשיטפונות... גם כשהם לא חלק מיחידה.
ושמנקים אתרים אחרי החגים וכו'...
מה יש היום?
הורסים את הטבע.
מפריעים לאופניים.
משנים את האוטו באופן מסוכן.
עוברים על החוק ומתריסים.
וככה כולם - החלוקה, אמרתי, היא רק אצלינו... כלפי חוץ....
כמו הגזענות פה - מה זה משנה אם הוא מאפריקה או מדרום אמריקה או מהברונקס או מבברלי הילס.. הוא עדיין רק כושי.
כך אנחנו... בעיני הציבור.. כולם בבונים.
את זה צריך לשנות וזה קצת קשה לעשות בגישה של "נראה להם.. נפסיק להתנדב"... הלו!! מי בכלל יודע שאתה מתנדב?
יחסי ציבור..כאלה.
- - - Updated - - -
עכשיו אתה סתםמתחמק.
משלחת שתכלול אותך ואת חנן (אפילו שמסרב... נכריח אותו) ונמרוד ושלמה ושמיל (לדוגמא.. לדוגמא..) שתסביר ותדבר ותציע הצעות שפויות...
שתגיע בשקט ותדבר לעניין..
אחרת, איך אתה מציע לגרום לשנות?
אתה יודע.. אל תקרא לזה משלחת - תגיד אתה איך להגדיר.
אני אגיד ש... מי שמנסה לעשות משהו מאחורי הקלעים ב4 עיניים עדיף שלא ידבר על זה כאן.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
מאוחר מידי.. מאוחר בערך בחודש.
זה מה יש.
- - - Updated - - -
משום שעכשיו הוא "נאבק" לא רק במשרד התחבורה אלא גם בבונים שמנהלים "מאבק" מקביל... וקולני.
שכולל ריקודי מלחמה ואגרופי כהנה והאדרה עצמית בפייסבוק
נשמע טוב בתור טיעונים לעונש.
העבריין גם היה ביחידה מובחרת...
אתה באמת חושב שיחסי ציבור ישנו משהו?
זה ישתנה על ידי החלטות משרד התחבורה או העדר פיקוח או שוחד.
אני מהמר על האפשרות השלישית או השניה
האמת היא שאין לזלזל בדעת הקהל.
בזמנו, בתקופת מאבק האופנועים, העובדה שדני קושמרו הוא אופנוען, והעלה כתבות אוהדות בפריים-טיים, תרמה רבות.
כאן צריך לוביסטים גם במסדרונות השלטון וגם באולפני התקשורת.
למי היכולת להגיע לאישורי יצרן לשיפורים שניתנו במדינות אחרות? אולדמן להילקס באוסטרליה וכו׳
גם דרך לעקוף את היבואנים .
בכל אופן כדי להבין איך הנושא יסתיים וכמה זמן ידרש לו - צריך להסתכל על מאבקים אחרים שנטושים בישראל כאשר ציבור סקטוריאלי נטחן ע״י הפקידים, ...הספורט המוטורי, התעופה האזרחית, החקלאות, עריצות מנהל מקרקעי ישראל, ..
הסיכוי להצלחה בטיפול תלוי בקרבת מקורבים למשרד התחבורה או בלחץ של פירסום שלילי. בבית המשפט יסחבו את הדיון עד שתצא נשמתנו.
כדי לפעול בערוצי פירסום נדרש להקים עמותה לייצר קופת מזומנים ולא להפסיק בייצור פירסום שלילי על שר התחבורה- זה שאמור לשרת את הציבור.
נכון- היו הגזמות והשתנות מהמקפצה אבל בתהליך נכון היו שולחים את כולנו למכון מאשר והיו כותבים את התקנות הנדרשות. הם עצלנים והדרך לדחוף אותם לעשייה היא בהעמדתם היום יומית באור מגוחך.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אותי חינכו להראות במה אני טוב ולא במה האחר רע.
אבל זה אני.
הדרך שאסף/ברנרד מדברים עליה היא הנכונה לדעתי.
לדבר בשקט עם מי שצריך.
יחסי ציבור חיוביים לגיפים במדיות השונות.
אם יש משהו שאני אוכל לעזור, אני מתנדב לקחת חלק.
סער אני בטוח שאתה צודק והלוואי שאני טועה; יחסי ציבור חיוביים זה נכון וחשוב, אבל לא במקום מנופים על משרד התחבורה.
קל להראות עד כמה החוק מצ׳וקמק, עד כמה הם לא טורחים לתקן ולהתאים אותו ,עד כמה הם לא מייצרים פתרונות שמאפשרים לקהילה שלמה לפעול תחת מסגרת החוק.... מה שנורמלי לחלוטין בארה״ב אוסטרליה דר. אפריקה, אנגליה......
דוגמא לך קטנה : שר התחבורה האמון על התחבורה ולכן גם על התעופה האזרחית קידם את סגירת שדה התעופה בהרצליה לפני שיש איזשהו פיתרון או רבע פתרון לקהילה שלמה של טייסים.
השיקולים הם נדלניים בעיקרם - לחלוטין לא מעניין אותו התחום עליו הוא אמון. קהילה שלמה של טייסים פרטיים, בתי ספר לטיסה, מכוני תחזוקה נדרסה ברגל גסה. בית המשפט לא עזר להם וגם לא נסיונות חביבים להראות כמה התעופה טובה וחשובה, גם נסיונות להגיע להסדרים שקטים לא עזרו.
לאף אחד בפורום הזה זה לא מזיז מה קורה לתעופה האזרחית כמו שלהם להם לא מזיז 4*4, כנל לגבי אוכלוסיות דומות שחושבות שיתכן כאן עולם דומה לעולם המערבי( ..ספורט מוטורי אמרנו?)
לצערי שום דבר אינו נפתר כאן ללא מאבק והמנוף היחידי שניתן להשתמש בו זה הפירסום עד כמה הם עושים עבודתם רעה. כמו שנאמר כאן - בתי משפט זה מגרש שבו ציבור קטן כמו שלנו לא יקבל סעד משפטי.
Sent from my iPad using Tapatalk
Chopper,
אני לא זוכר שאי פעם השגתי משהו חיובי מזה שהצגתי מישהו באור שלילי (בטח לא כאשר אתה מנסה להשיג משהו חיובי מ...אותו אחד שאתה שולל).
אתה עובד עם אנשים ומנסה להשיג משהו שאתה רוצה מאנשים, כדאי שזה יהיה בדרך שהם גם ירצו לעזור לך.
תחשוב שמישהו ינסה לקבל ממך משהו ע"י זה שיפרסם עליך דברים שליליים, האם אתה חושב שהוא ישיג ממך משהו בדרך כזו?
שמרו על קשר