Close
Page 2 of 18 FirstFirst 1234512 ... LastLast
Results 21 to 40 of 342
  1. #21
    משתמש חסום
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    איזור המרכז
    Posts
    4,494

    Default

    בועז.
    זה העניין עם השירות הציבורי... אין סיכום.
    מגיע "מטאטא חדש" ומתחיל לטאטא... עד שמתקדם/עובר למקום אחר.
    מגיע זה שמחליף את "המטאטא החדש" הקודם (רמז - קוראים לו ..."מאטאטא חדש") ומתחיל לטאטא.. עד שגם הוא מתקדם/עובר...וכו' ו.. חוזר חלילה.
    וכל אחד מנסה להראות ש"עשה משהו" ושהוא מוכשר.. כמו כל אחד.
    לאיזה סיכום אתה מחכה/מצפה?
    הנה, במשך כמה שנים חשבנו שיש סיכום לנושא מגן החזירים - איך פתאום הוא חזר?

    אני "עם דרור"... אני חושב, עם חוש הריח הציני/סקפטי/שלילי שלי ש... יש רוח אחרת.
    יש משהו שאפשר לטפל בו במינימום השקעה (תחשבו על זה.. כולה יצא מכתב לפני שנה ומזכר, שמזכיר לכולם שיש מכתב מלפני שנה וכדאי מאוד שיתחילו לפעול לפיו... כולה מזכרצ'יק) ועם המון יחסי ציבור (אני חושב שניתן לפנות לגינס, לבדוק לגבי מזכר שהפיק כל כך הרבה תוצאות מדידות) ו..תוצאות בשטח (=ג'יפים משונמכים והורדות ומסה של אנשים שמתחילים להכות על חטא ולחפש איך מחזירים את הרכב למצבו המקורי)...

    וברור שאפשר להילחם.
    עילות לתביעה אפשר למצוא - זו לא הבעייה.
    ואפילו יש מקרים (ואפילו, אולי, הרבה) שהתובע יזכה.
    ואני מתחייב שיהיו עורכי דין שיקבלו תיקים כאלה השימחה וישקיעו את כל יכולתם וכשרונם... ואפילו יעשו מחיר מיוחד..
    אבל כמו שאהבתי להגיד לחכמולוגים הכי גדולים ולאלה ששכרו את עורכי הדין הכי טובים - מי משלם ומי יישב בכלא, אתה או עורך הדין?

    אתה חכם גדול בלקרוא "לתבוע" - יש לך כסף לשלם לעו"ד (ולו למשך ההליך... אם תזכה יחזירו לך חלק מההוצאות.. אבל בנתיים צריך לשלם)? יש לך את הפריבילגיה להשבית את הרכב (שלא עבר טסט) עד סיום ההליך המשפטי? ואם הרכב משמש גם לעבודה" ואם "רק" לקחת את הגמדים לביה"ס? ואם... תפסיד (זוכר את דימוי הרולטה?)?

    אני מבין את תחושת הכעס וחוסר האונים והרצון והצורך להתמרד מול רשות לא הוגנת ... אבל אתה מבוגר אחראי... באמת בא לך להיות הדון קישוט... ויהיו התוצאות/הוצאות אשר יהיו?
    יאללה... תגדלו.
    מלחמה... זה לא הדבר הנכון פה. בטח לא מלחמה כמו שאתם מתארים פה - אתה רוצה את עזרת/הגנת החוק, תבוא "נקי".. אל תנסה להסביר שהחריגונת שלך מהאמור בחוק היא ממש מינורית... תהיה זך כשלג.. אחרת אתה מתחיל בעמדת נחיתות משמעותית, מול כל טענה שתבוא נגדך.
    ולשנמך את הרכב, לצורך ההליך, ולהגיד "אני בסדר" זה דומה בעיניי לאלה שלכבוד המשפט "חוזרים בתשובה" וממלמלים פסוקים עדלהכרעת הדין... מה יש להפסיד... מכסימום "יישבו" באגף שומרי תורה..



    ואני חייב מילה על יניב גולן (ששוב, אני לא מכיר אלא "מפה" ואני לא מביע דעה אם הוא האדם המתאים או לא, לייצג "אותי".. פשוט לא מכיר).
    פשוט נעלו את השירשור ההוא...

    התנפלו עליו ש"הנה יצא המרצע מהשק" ומתברר שהוא מנסה לטפל/לייצג רק את המליונרים, כמוהו.
    נראה לי, מהצד, שההתנפלות מיותרת ושהוא לגמרי הובן שלא נכון.
    נראה לי שהוא, בשל התוקפנות בדברים, כשל בלשונו וניסה להרגיע ו... "לא יצא לו טוב" מה שאמר.
    נראה לי שפתאום הבין שהדיעות (של מה שאמור להיות "גוף אחד" ולמען "מטרה אחת") כל כך שונות ומפולגות והפרשנויות של "מה מותר ומה צריך" כל כך מקוטבות... שכשאמרו לו "היי!!! אתה לא מייצג אותי!!! דיר באלק להגיד שאתה מייצג אותי!!!", הוא באופן אוטומטי ענה "לא. אני מייצג רק את אלה שהסכימו שאייצג אותם... " וישר קפצו עליו "נצלן" ו"ידענו!!!".
    ברור שהוא מייצג רק את מי שרוצה שייצג אותו - אתה לא רוצה? לא צריך. אז אני אמנם אמשיך לפעול אבל אייצג רק את מי שמסכים...
    זה כמו להגיד לביבי (ולצעוק)שנואם באו"מ "אתה לא מייצג אותי" והוא יענה לי "OK חביבי.. אבל אני עדיין אנאם באו"מ"..
    אבל בסופו של דבר, באו"מ הוא יוכרז "נציג ישראל".... תרצה או לא תרצה.

    אז אולי, במקום להתחיל עם "ידענו שהוא רק רוצה לקדם את עצמו", תתחילו לחשוב "כמו גדולים" (נדמה לי שסיפרתי לכם על אותו שופט שאמר לחבר שלי...) ו.. או למצוא תחליף ליניב או לצוות לו מישהו , "שישמור" שלא ידאג רק לעצמו או...לסבול..
    משום שנראה לי שיניב "לא הולך לשום מקום" (=משנמך את הרכב לתמיד ובוכה בצד).. לא יניב ולא כל יתר "מועדון המליון".

  2. #22

    Default Article: הג'יפוקליפסה: תמונת מצב 26.11.2015

    ברנרד,
    בתוך עמי אני יושב...
    אם השירות הציבורי היה כזה יעיל הייתי מוחל לו על ההתעללות הזו אבל כולנו יודעים איך העסק עובד.
    עזוב את משרד התחבורה, בוא נדבר על מנהל מקרקעי ישראל-
    כמה ניסו בעלי כח והשפעה לנקות שם את השחיתות ולהחליף dna,
    משהו השתנה בראייה ארוכת טווח?

    קל להיתפס למרה שחורה אבל אני מבטיח לך שתהיה מלחמת עולם אמיתית לפני שכל הגיפים יתכווצו.
    אתה בוודאי יודע שאי אפשר לגזור גזירות שהציבור אינו יכול לעמוד בהם ולא פשוט להחזיר סוסים לארווה לאחר שהיו באחו.
    אתה פשוט מנסה לעשות סטטיסטיקה על מדגם לא מיצג.

    הפקידים רגילים לנמנם והבוס יכנס לשיגרה אחרי שיגמור לעשות את הסיבוב דאווין שלו על גבנו.
    שום מערכת לא מתפרדת על מתח גבוה אם אין לה תמריצים גדולים.
    בחיאת, אתה לא ילד ואתה פנסיונר של השרות הציבורי.

  3. #23
    חבר רשום snirjeepdreamer's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    מרכז
    Posts
    919

    Default

    חייב לציין ששני הפוסטים האחרונים שלך ברנרד סיכמו את הנושא, הבנת המציאות ודרכי הפעולה בצורה הטובה ביותר.

    יאללה... עלה על מטוס וניפגש בכניסה למשרד התחבורה

  4. #24

    Default

    אז כמו שאני מבין האתר שחרט על דגלו הבית של הגרעין הקשה של הגיפאים הוא לא בדיוק מה שהוא מייצג
    אני מנסה להבין לקחת תמונה של גייפ שנראה ומושקע מדהים ודי מוכר לאנשים לפרסם אותו
    ולציין שבגללו הכול התחיל
    או שפשוט הצרות עין אצלכם במערכת גייפולוג הורגת אותם שממש אתם נהנים להאשים כי כואב לכם שאתם יכולים רק לפנטז על כלי כזה
    והתגובות של חלק מהוותיקים פה בהחלט תגובות מלאות שמחה שבעל הגייפ המושקע שבחיים לא יהיה לכם אז איזה כיף הוא אכל אותה בעצם סליחה כול מועדון המיליון אכל אותה
    שמעו כתבה ממש לא לענין תגובות שמציגות צרות עין וקנאה וזה כבר לא מתאים למקום שאמור להיות הבית שלנו ואולי הוא כבר לא
    אמרתי את דעתי ועומד מאחוריה לדעתי תורידו את הביזוי הזה ונמשיך האלה

  5. #25

    Default

    אז חדשות לי אליכם
    כמו שהעברנו את הגייפים שלנו עד היום אז לא תהיה לנו בעיה להמשיך להעביר
    כי אנחנו מועדון המיליון

  6. #26

    Default תגובה: Article: הג'יפוקליפסה: תמונת מצב 26.11.2015

    בועז,
    כשאני קורא את תגובתו של ברנרד ואח"כ את התייחסותך אני נזכר בסיפור על הפר הזקן והפר הצעיר שעומדים יחדיו על ראש הגבעה......
    חוכמת החיים שברנרד פירט באריכות (יתר לטעמי) מוכרת היטב לכל מי שצבר קצת נסיון בהתנהלות מול מוסדות וגופים ממשלתיים.
    המחשבה שכל הפקידות הממשלתית עצלה, מושחתת, מנמנמת, לא יעילה, טיפשה...היא במקרה הטוב ילדותית ..... (ראה לדוגמא את ברנרד, פקיד ציבור בדימוס שאולי הוא לא אינשטיין אבל בטוח טיפש הוא לא ובוודאות עושה מכולנו צחוק עם הפנסיה התקציבית....).
    האם אתה באמת חושב שציבור "הגיפאים" יכול להילחם? מי זה ציבור הגיפאים? האם יש כאן מישהו שבאמת מוכן להשקיע מכספו ומזמנו במלחמות?
    האם לא הפנמת את העובדה שכולנו עבריינים! כולנו! באיזה גזירות הציבור לא יכול לעמוד? איזה ציבור? ציבור גיפאים שכבר היום נתפס כסרח עודף? רבאק אתה חי בסרט.
    לכן, ההצעה שהעליתי בעבר והיא לתת ליניב (שיש לו אינטרס ומוטיבציה ורצון לקדם את הנושא) מנדט לרכז סביבו מספר דמויות עם ידע, נסיון והופעה מכובדת כדי לגבש תוכנית פעולה במסדרונות משרד התחבורה, היא דרך הפעולה היחידה שקיימת בשלב זה.
    בהצלחה.

  7. #27
    משתמש חסום
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    איזור המרכז
    Posts
    4,494

    Default תגובה: Article: הג'יפוקליפסה: תמונת מצב 26.11.2015

    חשבתי אם לכתוב... ואחרי שכתבתי חשבתי אם להעלות אבל... בועז שוב "שיכנע" אותי...
    אז ככה.. תקראו ושכל אחד יחליט לעצמו אם הוא רוצה להיות זה "שירים את דגל המאבק המשפטי ויגבש לעצמו דעה "כמה שווה למערכת ללכת עד הסוף" ותראו על אילו דברים קטנים נלחמים שם...
    או כמו שאמרו פעם - "אין תיקים קטנים..." וגם אמרו "אין נצחון קטן..." ועוד אמרו "אין דבר כזה ניצחון חסר משמעות.." ואם לא אמרו את כל זה... זה לא ממש משנה למי "שנופל בגורל"...
    תחשוב תמיד - למי יש יותר "אויר" למלחמה... ויותר כסף.
    ואם זה בכלל כדאי.. ומתי.

    אז ממש לפני שאנחנו, אני והגמדות.. היתר ביפן, הולכים לחברה לארוחת "תודה על מה נתנו לי/קבלתי"..
    סיפורון.

    יש לי חבר, דייל באיזו חברת תעופה, שלפני כמה שנים הביא איתו קורקינט חשמלי.
    הגאון נסע בקורקינט מהמטוס החוצה, וחלף על פני המוכסים... שכמובן קראו לו (לא בפעם הראשונה.. הוא עשה את זה כמה פעמים... לעניין השהויי באכיפה)
    הקורקינט הוחרם (זמנית – קיבל אותו ליד דת המטוס בדרכו החוצה), הוא קיבל "אזהרה" ושוחרר לדרכו.

    אחרי מספר חודשים, איזה מוכס ערני קרא לו לבדיקה ומצא במזוודה.. קורקינט.
    איתרע מזלו וזה היה בתקופה שהחליטו, בעקבות תאונה באבן גבירול, להיכנס באביאביהם של כל הקורקינטים.
    טענו שהוא "ייבא"/הכניס קורקינט באופן לא חוקי, שהקורקינט לא עומד בתנאי התקן (שעדיין לא הוחלט לגביהם) ובכלל אסור בנסיעה,
    לא עזרו לו כל התחנונים ואמירות שקנה את הקורקינט בישראל, כחוק, בחנות ברח' ארלוזורוב בת"א. הוא אמר שהקורקינט היה במזוודה רק משום שבפעם הקודמת "תפס אותוו" - הקורקינט הוחרם והוא קיבל קנס.

    למזלי (שלי) הרע, באותה מזוודה היה גם דרייב-שאפט (של טום וויטס – בהזמנה מיוחדת) שיועד לריינג' רובר שלי – חוקי לגמרי, עם קבלה עליו .
    אבל זה לא הנושא.


    החבר זעם והחליט לתבוע את המכס, שישיבו לו את הקורקינט. הוא הלך לעו"ד שרצה קצת יותר מ-K15 ₪, למכתב ושתי ישיבות..
    אמרתי לו שלא שווה כל הסיפור ושרק ידאג לדרייב-שאפט שלי.
    ההוא התעקש ואמר לי שלא איכפת לו כלום ושזה לא פייר ובכלל והוא צודק והמכס סתם מתעמר בו ובכלל... עו"ד לא עולה לו כסף....

    הגשתי תביעה.
    נקבע דיון לכמה חודשים אח"כ.
    הגשתי בקשה להשבת תפוס, עד לדיון.
    הבקשה הוגשה לעיון הפרקליטות (כבר לא המכס – פמת"א אזרחי. הסברתי לכם.. כל אחד והתפקיד שלו) שהשיבה בשלילה ונקבע דיון לדון בבקשה הזו לגופה.
    אחרי זמן קצר (לא זוכר בדיוק... שלושה שבועות נדמה לי), התקיים דיון – בקשתי נדחתה... לא אלאה אותכם, טובת הציבור עמדה לנגד עיני השופטת (התאונה באבן גבירול עדיין היתה בכותרות).

    בקשתי לקבוע דיון בגוף התביעה, כמה שיותר מוקדם (עמדנו לטוס לאמריקה לכמה שנים...) נקבע דיון כמה שיותר מהר... כמעט שנה קדימה..

    בנתיים, לקדם את העניינים, הייתי בקשר עם התובע (בחור נחמד שלא הבין מה כל כך חשוב בקורקינט – את הדרייב-שאפט הסכים להחזיר אם נסיר את עניין הקורקינט) – ביקש הוכחה שהקורקינט נקנה בישראל (לעניין עבירת הייבוא) ושהוא עומד בתנאי התקן (שעדיין לא גובש - משרד התחבורה... מישהו הבין את עניין השירות הציבורי ושכל אחד עושה את תפקידו)..
    כך חלפו להם כמה חודשים, בחילופי מיילים ביני לבינו לבין המכס לבין משרד התחבורה.
    כולה קורקינט!!

    דיון.
    הגעתי מחו"ל.
    מי שצריך להוכיח הוא... התובע. משום שהוא תובע החזרת תפוס ולא המדינה (היא לא מקיימת הליך נגד החבר שלי.. להיפך הוא זה שמקיים ולכן ההוכחה עליו) – דיון שלם מי צריך להוכיח את חוקיות הקורקינט (לפרקליט היה מסמך ממשרד התחבורה שמציין שקורקינט זה.. מסוכן).. ועוד לא דיברנו על עבירת הייבוא.
    סוכם שלדיון הבא נביא את כל המסמכים ונקבל פס"ד (אני מכיר את השופטת והיא שמחה לשמוע שאני בחו"ל... רק חבל שלא נשארתי בשירות המדינה, משום שעשיתי עבודה יפה.. תודה באמת אבל את הדרייב-שאפט לא הסכימה להחזיר... תיק אחד, פס"ד אחד.. בסוף).
    זוכרים על מה הדיון - פאקינג קורקינט!!!

    אחרי כמה חודשים, דיון נוסף.
    באתי מחו"ל (אמא שלי שמחה שיש דיונים).
    הבאתי מסמכים = קבלה מהחנות ואישור שהקורקינט פחות מ-1000MAH (או משהו כזה) ו... אז התברר שבין לבין, היתה פשיטה על החנות והיא נסגרה ואין לסמוך על שום מסמך או חוו"ד שיצא ממנה (דרך אגב – זו אותה חנות שממנה לקחו שתי שוטרות קורקינט ורדפו אחרי גנב ותפסו אותו...).
    ובין לבין אנחנו בקשר עם המכס (מנהל המחלקה, שלא הבין למה תפסו ולמה החרימו ולמה בכלל נכנסו לזה ושמצידו אפשר להחזיר אבל... אם כבר יש הליך, כולנו גוף אחד...).
    ובכלל, משרד התחבורה עסוק ולא היה לו זמן לבדוק את מנוע הקורקינט, אם הוא תואם את התקן.. שעדיין לא גובש!!
    מישהו זוכר על מה הדיון?

    והיתה פגישה עם פרקליטת המחוז (על קורקינט!!! איזו בושה...אבל חברים..), שאמרה שאנחנו מבזבזים כספי ציבור וזמן יקר ושלפרקליט שלה יש דברים חשובים יותר לעשות ואם לא אני, היא כבר מזמן היתה זורקת אותי מכל המדרגות וכל ההליך הזה מיותר וטפשי ומי הדביל שהחרים את הקורקינט ו... היא בטח לא יכולה לוותר ולהחזיר את הדברים משום שכולם מסתכלים מה יהיה – כולה קורקינט!!!!

    עוד דיון.
    הגעתי מחו"ל – אמא שמחה.
    החליטו להוריד כפפות ולשים סוף להליך (הבחור אמר שהוא לא מבין למה המכס כל כך מתעקשים אבל היתה ישיבה והוחלט שלא מוותרים – קורקינט!!!) – או שנגיע להסכם או שמעמידים אותו לדין גם על הברחה... ותשלום על אחסנה של הקורקינט...
    השופטת חשבה שאנחנו לא נורמלים ואיימה שתכף מבטלת את כל ההליך וכדאי שנצא ונסתדר..
    סיכמנו שהקורקינט לא יוחזר. לא יהיה תיק פלילי. לא יהיה קנס. לא יהיו הוצאות לאף צד... וגם לא יהיה דרייב-שאפט..
    דיונים של שנתיים כמעט על.. כלום.

    מישהו זוכר על מה היה הדיון/העסק הזה - קורקינט!!!

    אז זהו שלא.
    זה היה דיון על התעמרות באזרח, על תפיסה של הרכוש שלו, שלא כדין ועל כוחה של הרשות.
    ואני אומר לכם... הייתי/היינו מנצחים. בכל התביעה והיו מחזירים לו את הקורקינט ולי את הדרייב-שאפט ו.. לא מבקשים סליחה.
    וזה היה אורך עוד כמה שנים והייתי מביא מומחה שיספר שהקורקינט עומד בכל תקן (אם היו מגבשים כזה ובכל מקרה, בזמן "העבירה", בכלל לא היה תקן - מישהו אמר משהו על אכיפה בדיעבד?) והייתי מפעיל בלש פרטי שמאתר את בעל החנות, שנעלם אחרי הפשיטה המשטרתית ומכריח אותו להעיד (אולי...) והייתי מוכיח שגם אם היה משהו לא בסדר בקורקינט, הרי לחבר שלי אין כל אחריות פלילית ושהוא קנה את הקורקינט בתום לב ובגלוי ומבית עסק חוקי, שעוסק בממכר שכזה (יש לזה הגדרה משפטית, למי שמתעניין...) והשופטת מכירה אותי ואני אמין בעיניה וכל הצידוקים המשפטיים לצידי (היא אפילו "חשבה בקול" אם אין פה עילה לפנות לבית המשפט המנהלי ולערב את פרקליטות המדינה!! שהרי עולות פה שאלות עקרוניות של הרשות מול האזרח)...
    בקיצור, יש את כל הסיכויים שהייתי זוכה והסוף, ארי כמה שנים ועשרות אלפי שקלים, חבר שלי היה זוכה לרכב על הקורקינט שלו ולהראות לפקידון במכס ש.."איתו לא מתעסקים".

    קורקינט.



    סיפור אמיתי!!!
    מי רוצה לנסות?
    Last edited by Bernard; 27-11-15 at 01:11. Reason: שגיאות הקלדה.. אלא מה.

  8. #28
    משתמש חסום
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    איזור המרכז
    Posts
    4,494

    Default

    טוב. אין לי כוח לתקן את כל השגיאות... זה מה יש - דיסלקט והקלדה מהירה ומקלדת בת מאתיים,לא הולכים ביחד...
    זה מה יש.

  9. #29

    Default תגובה: Article: הג'יפוקליפסה: תמונת מצב 26.11.2015

    לא יודע אם לשמחתי או לצערי , אני היום עם רכב סטנדרטי שלא אמור להיתקל בבעיה לעבור טסט או כל מבדק אחר...
    הסיבה העיקרית היא שכבר מזמן נמאס לי לנסוע עם חשש תמידי מבוחני תנועה למיניהם ולא להעיז לגשת לבד לטסט, וויתרתי / נוצחתי.
    למרות שקצת קשה לי להאמין, יכול להיות שנוצרה כאן הזדמנות להתארגן כנגד המערכת ולהילחם בה בכלים שלה.

    כל מי שנמצא כאן מתבאס מהעובדה שבמדינת ישראל אין שום זכויות קניין, שהממסד מתייחס לכל האזרחים כאל מפגרים שצריך להכניס לתוך מסגרות מובנות ולכתוב נוהל לכל שטות.
    רובנו היינו רוצים שיתנו לנו לעשות כרצוננו ברכושנו, עם מינימום הגבלות ומאידך יטילו עלינו גם אחריות למעשים שלנו, נראה שהשיטה האמריקאית היא הכי קרובה למה שאנחנו רוצים.
    יש דרך להילחם על הזכויות האלו - דרך יקרה ארוכה ולא יעילה דרך בתי משפט או דרך קצרה ויעילה דרך מוסד המחוקקים.
    אפשר למצוא מכנה משותף עם לא מעט קבוצות אינטרסים אחרות, כל מיני בעלי תחביבים אחרים שגם להם לא נותנים לחיות וליצור קבוצת לחץ משמעותית.

    למה אמרתי שקשה לי להאמין ?
    כי יש לנו הישראלים החילוניים מן אופי כזה של כל אחד לעצמו, כל אחד מסתכל רק על האינטרס האישי ועל הרצון האישי שלו וכל השאר יכולים/ צריכים להישרף.
    אם לי מספיק צמיג 31 והגבהה של 2.5״ , אז מעבר לזה זה לא נורמאלי... מי שנוסע עם 40״ בכלל צריך להרוג אותו...
    אם אני לא רוכב אופנוע - אז רוכבי האופנועים הם מטורפים שבגללם אני משלם פרמיית ביטוח גבוהה יותר
    אם לי מתאים לטייל ברגל, אז רוכבי אופניים ונהגי שטח הם חוליגנים ...

    אה, יש כמובן רבים וטובים שקונים את הלוקש הזה על האיום האיראני או כל הפלצה אחרת והם לא יעיזו בחיים להצביע לטובת מפלגה חברתית שמתאימה להשקפת עולמם - אבל זה פתיר.

    מציע לכל אחד לקחת כמה דקות ולהסתכל על עצמו במראה. כולנו כבשים וכולנו משלמים את המחיר ... אם שטיפת המוח הזו באמת מנוהלת מלמעלה ביד מכוון - אז הוא רק יכול לחכך ידיים בהנאה לנוכח כל מה שנאמר כאן בנושא הזה.

  10. #30
    חבר רשום
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    צפון
    Posts
    52

    Default

    מה שאני אוהב מכל התגובות ,אנשים לא מתבישים מדברים גלגל 33= גלגל 40 שיפור קל= שיפור 11 אינץ .לכל דבר יש את הגבולות שלו .יש עברינים קטנים ,ויש עברינים גדולים ,ופורעי חוק שיורקים לכולם בפנים .וגם מפרסמים כמה הם גדולים ,כמו הגייפ שהתהפך גלגל 42 לא פחות. כל הכבוד למגיבים .אתם צודקים האנשים הנורמלים ,הנורמטיבים, שמנסים לשמור על המסגרת הם לא בסדר. השוטר שבסופו של דבר שומר שהחוקים ישמרו כי זה לטובתה של החברה ,החייל ששומר ויורה במחבל אם סכין מנסה לשמור על השקט, אלה הם הלא בסדר .הפורעים בסדר.
    למי שרוצה לשנות חוקים ולהסדירם יש שיטה ,שילך לכנסת .אבל שלא יפגע ,יהרוס ,וישתלח ,באלה שסובלים בגללו.
    אין שום הצדקה שרכב אם גלגל 40 רוביקון יסע על הכביש לא בישראל הוא לא בטיחותי אין מנגנונים בארץ שמסוגלים לבדוק זאת.שישכמה שרוצים ומוכנים לדרוס את כל המדינה בשביל הרצון האישי שלהם זאת טעות . וכולנו נפגעים. והטעות הכי גדולה ,שאנשים תומכים בכאלה ,מכל מיני סיבות אישיות.

  11. #31

    Default תגובה: Article: הג'יפוקליפסה: תמונת מצב 26.11.2015

    אם והלואי שתתארגן משלחת למשא ומתן מול משרד התחבורה, (ואני בטוח שימצאו הרבה משתתפים פסיבים, שהתחביב יקר להם ושיהיו מוכנים לתרום מכספם או בכול עזרה אחרת), תזכרו שבמשא ומתן מול "עובדי המדינה " צריך את כולם, מצד אחד את המהנדסים הידענים והמנומסים ומצד שני גם את "המחוספסים" שלא כל כך מהר מקבלים תשובת "לא" או "אלה ההוראות" כמילה אחרונה. מניסיוני לפעמים האחרונים מצליחים במקומות שהמנומסים מזמן הרימו ידיים. אז בואו נכבד את כולם.
    אם כבר דיברתם על פקידונים ומערכת ממשלתית, מניסיוני ולדעתי, לפקידונים יש נטיה לפעול בנחרצות איפה שקל ואין התנגדות, התנגדות ו"בלאגן" לרוב תסיט אותם לחפש תעסוקה במקום אחר.

  12. #32

    Default תגובה: Article: הג'יפוקליפסה: תמונת מצב 26.11.2015

    Quote Originally Posted by Bernard View Post
    עכשיו שוב יכעסו עלי ויפציצו אותי בוואטס-אפפים...

    אז אחרי שכבר החליטו שדרור (שוב!!) צדק (ואף אחד לא אכל כובע, משום מה), אין ממש שינוי ואנשים ממשיכים לשפוך פה שטויות (ויסלחו לי הנעלבים).
    כאילו אומרים "אז דרור צדק..אז מה. זה לא אומר שהוא ממש צודק... הוא רק "צדק""..
    יש פה שינוי גישה ויש פה שינוי מגמה ואנשים ממשיכים להתנהל כמו "קודם" אומרים שדרור צדק וממשיכים באותם טיעונים ורעיונות...

    "הדב בסך הכל נהם קלות, וזה מספיק בשביל לפגוע לכולנו בתחביב וברכוש, על לא עוול בכפנו."
    וואללה?
    אני בכלל לא נכנס ל-"מי אשם" ו"בגלל מי הכל קרה/התחיל".
    זה לא רלוונטי ולא אינטיליגנטי ו... לא נכון לעשות.
    מיד כששמתי לב למהומה (לא יודע בכלל מתי בדיוק התחילה - רק הרבה לפני "מועדון המליון" כבר עלו פוסטים על כל מיני בקשות לסיוע ועיצה ל"איך לעבור טסטס שכשל") אמרתי שמה שדרור אומר נשמע לי הגיוני ומספק על מנת שנתחיל... לדאוג.
    אני גם מזכיר (פולני... לא יכול בלי, מצטער) שאמרתי שלא צריך פעולות חקיקה ולא "מהפכות" ולא נעלייים, על מנת "לטפל" ב...כולנו.
    ובהמשך הפולניות, גם אמרתי שלנעול ו"לא לדבר ברשת" זה מיותר ולא חכם ולא יעיל - כאילו שאם לא נדבר על זה... זה לא יקרה. כאילו שהמפגרים שם, שמחליטים - הפקידונים, לא מבינים כלום ורק מחכים "שנגלה להם מה לא בסדר איתנו" אחרת אין להם כלום..

    והנה.
    דרור צדק.
    והנה מטפלים לא רק במועדון המליון.
    והנה האנשים השפויים (אלה עם ה"ללא עוול בכפם") מתקשים לעבור טסט.. או אפילו לעבור בשערי מכון הטסטים.
    והנה, אפילו האתר "השפוי" לא זו בלבד שלא משקיט את "הרעש", אלא מפרסם משהו בשער.
    והנה... והנה והנה.
    ואין שום שינוי חקיקה ושום מהפכה ו.. עדיין אפילו לא הגיע האחד בינואר, שדרור ציין, לפי מודיעין שקיבל.


    והנה עדיין יש כאלה שמדבריםם מה הפקידים צריכים לעשות..
    ראבק - הם לא צריכים ולא רוצים ולא כלום - יש חוק ואנחנו, כולנו עבריינים ואף אחד לא חייב לנו כלום.
    תפנימו.

    והסברתי בקצרה (משום שזה לא ממש עניין אף אחד, משום ש"במערכת" כולם מפגרים ולא יודעים כלום) איך דברים עובדים במערכת (לא מתוך עליונות - מתוך "המערכת") ועדיין יש כל מיני כאלה ש"בונים על זה" שעודף העבריינים (=הורדות) יגרום למישהו להפסיק לטפל בזה..
    איזו נאיביות.
    משרד התחבורה לא אחראי על השפיטה.
    לא מעניין אותם שיהיה "פקק" בתור למשפט.
    להיפך - אם יהיה פקק ומערכת המשפט תקרוס, המנהל רק יוכל להצביע על "כמה הזניחו את המצב ואיפשרו לכל כך הרבה עבריינים לחמוק" והנה הוא הגיע ומתקן את המצב.
    ואם משרד אחר (המשפטים) לא מסוגל להתמודד אם שטף העבריינים שהוא, משרד התחבורה, תפס... אולי יש בעייה שצריך לטפל בה במשרד המשפטים... אולי יתנו לו לנהל גם את זה והוא יראה איך עושים זאת נכון...
    תפנימו - כמה שיהיו יותר הורדות, כך הוא, משרד התחבורה, יהיה מצליח יותר.
    אז אולי משרד המשפטים (ואולי המשטרה) יבקשו להוריד הילוך, משום שהוא תוקע אותם אבל זה לא יקרה מיד ולא באופן שאתם מאמינים (אף אחד לא יבטל הורדות/תיקים שכבר נפתחו) - פשוט לא תוכלו לנסוע ברכב עוד יותר זמן, כשאתם מחכים להכרעה...
    זה לא יפריע לאף אחד שלברנרד (עם גלגלי "33) או למושיקו (עם הגבהה של "2.5) או למוריס (עם קפיץ אדום - כל השמות בדויים, כמובן.. וגם המידות והצבעים) יהיה רכב מושבת במשך שנתיים, עד שעניינו יתברר...
    תוציאו לכם את זה מהראש.
    אנחנו לא יוצרים עומס בזה שאתם מושבתי ומחכים לשימוע/טסט חוזר/משפט/עמדה אחת....
    זה שאנחנו "מחברים גבות" וקופצים שפתיים ומסובבים את הראש ב70 מעלות הצידה ו40 מעלות למטה ומשרבבים שפה תחתונה וממלמלים "זה לא פייר"... לא כואב לאף אחד.

    משרד התחבורה "יוריד מהכביש" ומשרד המשפטים יגיש כתבי אישום והמשטרה תגיע לכל התפרעות(ולשנייה, זה יהיה יותר חשוב מחקירת רצח.. כן.ממש כך - קוראים לזה "תיגבור") ו... כלם יעשו את זה בזמן החופשי ולפי לו"ז שלהם ו... אנחנו נחכה.

    הפקידונים התעוררו.
    אין להם שום סיבה לחזור לישון.
    ואין פה "על לא עוול בכפם" - דיןדין... נדמה לי שההנחייה לגבי "מגן חזירים" נדונה פה לפני שנים... שנים. למה הוא עדיין היה מותקן אצלך?
    ולמה לא התווכחת איתם וטענת "שנים זה מותקן! מה התעוררת עכשיו?? לא מוריד!!! מה תעשו!!".
    אתם יודעים למה - משום שברור לו שהוא לא צודק ו...אין לו קייס ואין לו כוח לריב.
    ולא מעניין אותו אם בעוד 1/2 שנה, שוב לא התייחסו לזה.
    עכשיו היו מורידים אותו מהכביש ו.. זהו.

    אז חוץ מלתת בראש ולספר כמה אני צודק ולתבוע את עלבונו של דרור (כן. עלבון. הוא לא רק צדק - הוא גם חטף השמצות וזילזול והאשמות שהוא זורע פניקה מיותרת ותכף גם הוא היה אשם ב(כמה בנאלי..)רצח ארלוזורוב והעלמות המטוס המאלזי.. מה "דרור צדק" ו.. זהו? סליחה לא שמעתי..מעצבן), אני חוזר על הצעתי.
    לארגן "משלחת" שפוייה וייצוגית ומייצגת ולדבר עם מי שצריך.
    ולדבר, זה לא אומר להצביע על הבבונים ועל "מועדון המליון" כעל "בגללם" או "הם לא איתנו" או "בהם.. כנסו באימש'להם אבל אותנו תעזבו"... זה לא הולך כך.
    יש פה, בארה"ב, את המקבילה של המשפט בגולני (ואל תתחילו עם מקור אחר... כל הדברים החכמים הם מגולני!) על מה קורה למי שלא תלוי באחר - פה אומרים United we stand, divided we fall... תפנימו.
    אנחנו, הבבונים, "מועדון המליון", "ג'יפי מדרכה"...כולנו באותה סירה. את ההבדלים, רק אנחנו רואים.. הסנובים.

    מצטער עידו ובועז.. עיצבנו אותי.
    לא נכון!

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Bernard View Post
    בועז.
    זה העניין עם השירות הציבורי... אין סיכום.
    מגיע "מטאטא חדש" ומתחיל לטאטא... עד שמתקדם/עובר למקום אחר.
    מגיע זה שמחליף את "המטאטא החדש" הקודם (רמז - קוראים לו ..."מאטאטא חדש") ומתחיל לטאטא.. עד שגם הוא מתקדם/עובר...וכו' ו.. חוזר חלילה.
    וכל אחד מנסה להראות ש"עשה משהו" ושהוא מוכשר.. כמו כל אחד.
    לאיזה סיכום אתה מחכה/מצפה?
    הנה, במשך כמה שנים חשבנו שיש סיכום לנושא מגן החזירים - איך פתאום הוא חזר?

    אני "עם דרור"... אני חושב, עם חוש הריח הציני/סקפטי/שלילי שלי ש... יש רוח אחרת.
    יש משהו שאפשר לטפל בו במינימום השקעה (תחשבו על זה.. כולה יצא מכתב לפני שנה ומזכר, שמזכיר לכולם שיש מכתב מלפני שנה וכדאי מאוד שיתחילו לפעול לפיו... כולה מזכרצ'יק) ועם המון יחסי ציבור (אני חושב שניתן לפנות לגינס, לבדוק לגבי מזכר שהפיק כל כך הרבה תוצאות מדידות) ו..תוצאות בשטח (=ג'יפים משונמכים והורדות ומסה של אנשים שמתחילים להכות על חטא ולחפש איך מחזירים את הרכב למצבו המקורי)...

    וברור שאפשר להילחם.
    עילות לתביעה אפשר למצוא - זו לא הבעייה.
    ואפילו יש מקרים (ואפילו, אולי, הרבה) שהתובע יזכה.
    ואני מתחייב שיהיו עורכי דין שיקבלו תיקים כאלה השימחה וישקיעו את כל יכולתם וכשרונם... ואפילו יעשו מחיר מיוחד..
    אבל כמו שאהבתי להגיד לחכמולוגים הכי גדולים ולאלה ששכרו את עורכי הדין הכי טובים - מי משלם ומי יישב בכלא, אתה או עורך הדין?

    אתה חכם גדול בלקרוא "לתבוע" - יש לך כסף לשלם לעו"ד (ולו למשך ההליך... אם תזכה יחזירו לך חלק מההוצאות.. אבל בנתיים צריך לשלם)? יש לך את הפריבילגיה להשבית את הרכב (שלא עבר טסט) עד סיום ההליך המשפטי? ואם הרכב משמש גם לעבודה" ואם "רק" לקחת את הגמדים לביה"ס? ואם... תפסיד (זוכר את דימוי הרולטה?)?

    אני מבין את תחושת הכעס וחוסר האונים והרצון והצורך להתמרד מול רשות לא הוגנת ... אבל אתה מבוגר אחראי... באמת בא לך להיות הדון קישוט... ויהיו התוצאות/הוצאות אשר יהיו?
    יאללה... תגדלו.
    מלחמה... זה לא הדבר הנכון פה. בטח לא מלחמה כמו שאתם מתארים פה - אתה רוצה את עזרת/הגנת החוק, תבוא "נקי".. אל תנסה להסביר שהחריגונת שלך מהאמור בחוק היא ממש מינורית... תהיה זך כשלג.. אחרת אתה מתחיל בעמדת נחיתות משמעותית, מול כל טענה שתבוא נגדך.
    ולשנמך את הרכב, לצורך ההליך, ולהגיד "אני בסדר" זה דומה בעיניי לאלה שלכבוד המשפט "חוזרים בתשובה" וממלמלים פסוקים עדלהכרעת הדין... מה יש להפסיד... מכסימום "יישבו" באגף שומרי תורה..



    ואני חייב מילה על יניב גולן (ששוב, אני לא מכיר אלא "מפה" ואני לא מביע דעה אם הוא האדם המתאים או לא, לייצג "אותי".. פשוט לא מכיר).
    פשוט נעלו את השירשור ההוא...

    התנפלו עליו ש"הנה יצא המרצע מהשק" ומתברר שהוא מנסה לטפל/לייצג רק את המליונרים, כמוהו.
    נראה לי, מהצד, שההתנפלות מיותרת ושהוא לגמרי הובן שלא נכון.
    נראה לי שהוא, בשל התוקפנות בדברים, כשל בלשונו וניסה להרגיע ו... "לא יצא לו טוב" מה שאמר.
    נראה לי שפתאום הבין שהדיעות (של מה שאמור להיות "גוף אחד" ולמען "מטרה אחת") כל כך שונות ומפולגות והפרשנויות של "מה מותר ומה צריך" כל כך מקוטבות... שכשאמרו לו "היי!!! אתה לא מייצג אותי!!! דיר באלק להגיד שאתה מייצג אותי!!!", הוא באופן אוטומטי ענה "לא. אני מייצג רק את אלה שהסכימו שאייצג אותם... " וישר קפצו עליו "נצלן" ו"ידענו!!!".
    ברור שהוא מייצג רק את מי שרוצה שייצג אותו - אתה לא רוצה? לא צריך. אז אני אמנם אמשיך לפעול אבל אייצג רק את מי שמסכים...
    זה כמו להגיד לביבי (ולצעוק)שנואם באו"מ "אתה לא מייצג אותי" והוא יענה לי "OK חביבי.. אבל אני עדיין אנאם באו"מ"..
    אבל בסופו של דבר, באו"מ הוא יוכרז "נציג ישראל".... תרצה או לא תרצה.

    אז אולי, במקום להתחיל עם "ידענו שהוא רק רוצה לקדם את עצמו", תתחילו לחשוב "כמו גדולים" (נדמה לי שסיפרתי לכם על אותו שופט שאמר לחבר שלי...) ו.. או למצוא תחליף ליניב או לצוות לו מישהו , "שישמור" שלא ידאג רק לעצמו או...לסבול..
    משום שנראה לי שיניב "לא הולך לשום מקום" (=משנמך את הרכב לתמיד ובוכה בצד).. לא יניב ולא כל יתר "מועדון המליון".
    אתה טועה...

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Bernard View Post
    חשבתי אם לכתוב... ואחרי שכתבתי חשבתי אם להעלות אבל... בועז שוב "שיכנע" אותי...
    אז ככה.. תקראו ושכל אחד יחליט לעצמו אם הוא רוצה להיות זה "שירים את דגל המאבק המשפטי ויגבש לעצמו דעה "כמה שווה למערכת ללכת עד הסוף" ותראו על אילו דברים קטנים נלחמים שם...
    או כמו שאמרו פעם - "אין תיקים קטנים..." וגם אמרו "אין נצחון קטן..." ועוד אמרו "אין דבר כזה ניצחון חסר משמעות.." ואם לא אמרו את כל זה... זה לא ממש משנה למי "שנופל בגורל"...
    תחשוב תמיד - למי יש יותר "אויר" למלחמה... ויותר כסף.
    ואם זה בכלל כדאי.. ומתי.

    אז ממש לפני שאנחנו, אני והגמדות.. היתר ביפן, הולכים לחברה לארוחת "תודה על מה נתנו לי/קבלתי"..
    סיפורון.

    יש לי חבר, דייל באיזו חברת תעופה, שלפני כמה שנים הביא איתו קורקינט חשמלי.
    הגאון נסע בקורקינט מהמטוס החוצה, וחלף על פני המוכסים... שכמובן קראו לו (לא בפעם הראשונה.. הוא עשה את זה כמה פעמים... לעניין השהויי באכיפה)
    הקורקינט הוחרם (זמנית – קיבל אותו ליד דת המטוס בדרכו החוצה), הוא קיבל "אזהרה" ושוחרר לדרכו.

    אחרי מספר חודשים, איזה מוכס ערני קרא לו לבדיקה ומצא במזוודה.. קורקינט.
    איתרע מזלו וזה היה בתקופה שהחליטו, בעקבות תאונה באבן גבירול, להיכנס באביאביהם של כל הקורקינטים.
    טענו שהוא "ייבא"/הכניס קורקינט באופן לא חוקי, שהקורקינט לא עומד בתנאי התקן (שעדיין לא הוחלט לגביהם) ובכלל אסור בנסיעה,
    לא עזרו לו כל התחנונים ואמירות שקנה את הקורקינט בישראל, כחוק, בחנות ברח' ארלוזורוב בת"א. הוא אמר שהקורקינט היה במזוודה רק משום שבפעם הקודמת "תפס אותוו" - הקורקינט הוחרם והוא קיבל קנס.

    למזלי (שלי) הרע, באותה מזוודה היה גם דרייב-שאפט (של טום וויטס – בהזמנה מיוחדת) שיועד לריינג' רובר שלי – חוקי לגמרי, עם קבלה עליו .
    אבל זה לא הנושא.


    החבר זעם והחליט לתבוע את המכס, שישיבו לו את הקורקינט. הוא הלך לעו"ד שרצה קצת יותר מ-K15 ₪, למכתב ושתי ישיבות..
    אמרתי לו שלא שווה כל הסיפור ושרק ידאג לדרייב-שאפט שלי.
    ההוא התעקש ואמר לי שלא איכפת לו כלום ושזה לא פייר ובכלל והוא צודק והמכס סתם מתעמר בו ובכלל... עו"ד לא עולה לו כסף....

    הגשתי תביעה.
    נקבע דיון לכמה חודשים אח"כ.
    הגשתי בקשה להשבת תפוס, עד לדיון.
    הבקשה הוגשה לעיון הפרקליטות (כבר לא המכס – פמת"א אזרחי. הסברתי לכם.. כל אחד והתפקיד שלו) שהשיבה בשלילה ונקבע דיון לדון בבקשה הזו לגופה.
    אחרי זמן קצר (לא זוכר בדיוק... שלושה שבועות נדמה לי), התקיים דיון – בקשתי נדחתה... לא אלאה אותכם, טובת הציבור עמדה לנגד עיני השופטת (התאונה באבן גבירול עדיין היתה בכותרות).

    בקשתי לקבוע דיון בגוף התביעה, כמה שיותר מוקדם (עמדנו לטוס לאמריקה לכמה שנים...) נקבע דיון כמה שיותר מהר... כמעט שנה קדימה..

    בנתיים, לקדם את העניינים, הייתי בקשר עם התובע (בחור נחמד שלא הבין מה כל כך חשוב בקורקינט – את הדרייב-שאפט הסכים להחזיר אם נסיר את עניין הקורקינט) – ביקש הוכחה שהקורקינט נקנה בישראל (לעניין עבירת הייבוא) ושהוא עומד בתנאי התקן (שעדיין לא גובש - משרד התחבורה... מישהו הבין את עניין השירות הציבורי ושכל אחד עושה את תפקידו)..
    כך חלפו להם כמה חודשים, בחילופי מיילים ביני לבינו לבין המכס לבין משרד התחבורה.
    כולה קורקינט!!

    דיון.
    הגעתי מחו"ל.
    מי שצריך להוכיח הוא... התובע. משום שהוא תובע החזרת תפוס ולא המדינה (היא לא מקיימת הליך נגד החבר שלי.. להיפך הוא זה שמקיים ולכן ההוכחה עליו) – דיון שלם מי צריך להוכיח את חוקיות הקורקינט (לפרקליט היה מסמך ממשרד התחבורה שמציין שקורקינט זה.. מסוכן).. ועוד לא דיברנו על עבירת הייבוא.
    סוכם שלדיון הבא נביא את כל המסמכים ונקבל פס"ד (אני מכיר את השופטת והיא שמחה לשמוע שאני בחו"ל... רק חבל שלא נשארתי בשירות המדינה, משום שעשיתי עבודה יפה.. תודה באמת אבל את הדרייב-שאפט לא הסכימה להחזיר... תיק אחד, פס"ד אחד.. בסוף).
    זוכרים על מה הדיון - פאקינג קורקינט!!!

    אחרי כמה חודשים, דיון נוסף.
    באתי מחו"ל (אמא שלי שמחה שיש דיונים).
    הבאתי מסמכים = קבלה מהחנות ואישור שהקורקינט פחות מ-1000MAH (או משהו כזה) ו... אז התברר שבין לבין, היתה פשיטה על החנות והיא נסגרה ואין לסמוך על שום מסמך או חוו"ד שיצא ממנה (דרך אגב – זו אותה חנות שממנה לקחו שתי שוטרות קורקינט ורדפו אחרי גנב ותפסו אותו...).
    ובין לבין אנחנו בקשר עם המכס (מנהל המחלקה, שלא הבין למה תפסו ולמה החרימו ולמה בכלל נכנסו לזה ושמצידו אפשר להחזיר אבל... אם כבר יש הליך, כולנו גוף אחד...).
    ובכלל, משרד התחבורה עסוק ולא היה לו זמן לבדוק את מנוע הקורקינט, אם הוא תואם את התקן.. שעדיין לא גובש!!
    מישהו זוכר על מה הדיון?

    והיתה פגישה עם פרקליטת המחוז (על קורקינט!!! איזו בושה...אבל חברים..), שאמרה שאנחנו מבזבזים כספי ציבור וזמן יקר ושלפרקליט שלה יש דברים חשובים יותר לעשות ואם לא אני, היא כבר מזמן היתה זורקת אותי מכל המדרגות וכל ההליך הזה מיותר וטפשי ומי הדביל שהחרים את הקורקינט ו... היא בטח לא יכולה לוותר ולהחזיר את הדברים משום שכולם מסתכלים מה יהיה – כולה קורקינט!!!!

    עוד דיון.
    הגעתי מחו"ל – אמא שמחה.
    החליטו להוריד כפפות ולשים סוף להליך (הבחור אמר שהוא לא מבין למה המכס כל כך מתעקשים אבל היתה ישיבה והוחלט שלא מוותרים – קורקינט!!!) – או שנגיע להסכם או שמעמידים אותו לדין גם על הברחה... ותשלום על אחסנה של הקורקינט...
    השופטת חשבה שאנחנו לא נורמלים ואיימה שתכף מבטלת את כל ההליך וכדאי שנצא ונסתדר..
    סיכמנו שהקורקינט לא יוחזר. לא יהיה תיק פלילי. לא יהיה קנס. לא יהיו הוצאות לאף צד... וגם לא יהיה דרייב-שאפט..
    דיונים של שנתיים כמעט על.. כלום.

    מישהו זוכר על מה היה הדיון/העסק הזה - קורקינט!!!

    אז זהו שלא.
    זה היה דיון על התעמרות באזרח, על תפיסה של הרכוש שלו, שלא כדין ועל כוחה של הרשות.
    ואני אומר לכם... הייתי/היינו מנצחים. בכל התביעה והיו מחזירים לו את הקורקינט ולי את הדרייב-שאפט ו.. לא מבקשים סליחה.
    וזה היה אורך עוד כמה שנים והייתי מביא מומחה שיספר שהקורקינט עומד בכל תקן (אם היו מגבשים כזה ובכל מקרה, בזמן "העבירה", בכלל לא היה תקן - מישהו אמר משהו על אכיפה בדיעבד?) והייתי מפעיל בלש פרטי שמאתר את בעל החנות, שנעלם אחרי הפשיטה המשטרתית ומכריח אותו להעיד (אולי...) והייתי מוכיח שגם אם היה משהו לא בסדר בקורקינט, הרי לחבר שלי אין כל אחריות פלילית ושהוא קנה את הקורקינט בתום לב ובגלוי ומבית עסק חוקי, שעוסק בממכר שכזה (יש לזה הגדרה משפטית, למי שמתעניין...) והשופטת מכירה אותי ואני אמין בעיניה וכל הצידוקים המשפטיים לצידי (היא אפילו "חשבה בקול" אם אין פה עילה לפנות לבית המשפט המנהלי ולערב את פרקליטות המדינה!! שהרי עולות פה שאלות עקרוניות של הרשות מול האזרח)...
    בקיצור, יש את כל הסיכויים שהייתי זוכה והסוף, ארי כמה שנים ועשרות אלפי שקלים, חבר שלי היה זוכה לרכב על הקורקינט שלו ולהראות לפקידון במכס ש.."איתו לא מתעסקים".

    קורקינט.



    סיפור אמיתי!!!
    מי רוצה לנסות?
    אין מצב.

  13. #33
    משתמש חסום
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    איזור המרכז
    Posts
    4,494

    Default תגובה: Article: הג'יפוקליפסה: תמונת מצב 26.11.2015

    וואללה. השקעת.
    יכולת פשוט להגיד "לא נכון" ו"אין מצב" וכו'... בלי לצטט את השטויות שלי ולנפח את הפוסט, סתם כך..
    בעל מקרה... זו דעתי ואני.. תומך בה.

    אתה זכאי להחזיק בדעה אחרת... לבריאות.

    Sent from my SM-N900T using Tapatalk

  14. #34

    Default תגובה: Article: הג'יפוקליפסה: תמונת מצב 26.11.2015

    Quote Originally Posted by JAK60 View Post
    מה שאני אוהב מכל התגובות ,אנשים לא מתבישים מדברים גלגל 33= גלגל 40 שיפור קל= שיפור 11 אינץ .לכל דבר יש את הגבולות שלו .יש עברינים קטנים ,ויש עברינים גדולים ,ופורעי חוק שיורקים לכולם בפנים .וגם מפרסמים כמה הם גדולים ,כמו הגייפ שהתהפך גלגל 42 לא פחות. כל הכבוד למגיבים .אתם צודקים האנשים הנורמלים ,הנורמטיבים, שמנסים לשמור על המסגרת הם לא בסדר. השוטר שבסופו של דבר שומר שהחוקים ישמרו כי זה לטובתה של החברה ,החייל ששומר ויורה במחבל אם סכין מנסה לשמור על השקט, אלה הם הלא בסדר .הפורעים בסדר.
    למי שרוצה לשנות חוקים ולהסדירם יש שיטה ,שילך לכנסת .אבל שלא יפגע ,יהרוס ,וישתלח ,באלה שסובלים בגללו.
    אין שום הצדקה שרכב אם גלגל 40 רוביקון יסע על הכביש לא בישראל הוא לא בטיחותי אין מנגנונים בארץ שמסוגלים לבדוק זאת.שישכמה שרוצים ומוכנים לדרוס את כל המדינה בשביל הרצון האישי שלהם זאת טעות . וכולנו נפגעים. והטעות הכי גדולה ,שאנשים תומכים בכאלה ,מכל מיני סיבות אישיות.
    גישה מאד אפיינית, אפשר לומר שגם מייצגת את הרוב המכריע של האוכלוסייה הנורמטיבית בארץ.
    ללא ספק הצליח למערכת - הכניסו אותך לתלם.
    ״אין שום הצדקה שגלגל 40 יסע על הכביש בישראל...״ ״הוא לא בטיחותי״ , התרגלנו לחשוב בצורה מערכתית ואפילו כבר לא צריך להצליף בנו כל הזמן כדי שנתיישר...
    ראיתי ביוטיוב את הג׳יפ המדובר של איתן נקר - חוץ מזה שכנראה לא השקיע בכלוב התהפכות טוב ( רצונו כבודו) - הרכב הזה נראה מדהים ! משום מה אם היה יוצא ככה ממפעלי ג׳יפ, אף אחד לא היה טוען שזה לא בטיחותי. עובדה שבארה״ב זה מותר ! עובדה שכשיוצאות גרסאות אזרחיות של האמר או רוביקון עם צמיגי ענק זה בסדר גם בישראל. לא לדבר על הצבא שמתנייד על כבישים ציבוריים עם כל מני סוגי מפלצות ועוד נהוגות ע״י ילדים עם נסיון של שנה בקושי...
    ההבדל היחיד הוא שבארה״ב אם מתרחשת תאונה או תאונה עצמית זו בעיה של הנהג וכאן רצים להתכסות ״בתמימות״ מאחורי חותמת מזוייפת לעיתים של מכון רישוי.

    גלגל 40 הוא לא בטיחותי יחסית. יחסית לגלגל קטן ממנו. כמו שפורש קאיין לא בטיחותי יחסית לפורש קאררה וכמו שטויוטה פראדו לא בטיחותי יחסית לטויוטה קורולה - מה לעשות, הוא יותר כבד ויותר גבוה, חוקי ניוטון. הפתרון הוא לא לאסור נסיעה של קאיין או פראדו - אלא שהנוהג בהם ינהג יותר בזהירות. זה הכל .
    פנסים מסנוורים יכולים לפגוע בצד שלישי ולך תמצא בכלל את זה שסינוור ותתבע אותו - הגיוני להוריד מהכביש, כנ״ל זיהום אוויר, אבל גובה של רכב ?! למה למשאית ריאו מותר ולרוביקון משופר אסור ?! נסו לחשוב בעצמכם.
    גם המערכת אגב יודעת לאסוף ילדים עם חשיבה עצמאית ולטפח אותם... להכניס ליחידות מיוחדות ולתת להם להתבטא, כשזה משרת את האינטרסים שלה כמובן. לא בכדי רבים מהם מצליחים להתבלט אח״כ בחיים האזרחיים עם המצאות ורעיונות משני עולם. את כל השאר כנראה עדיף להרדים ולתת להם לחשוב שהכל טוב ... ממש מטריקס...

    לא שיש לי באמת תקווה להעיר מישהו כאן... נראה לי שסיימתי להוציא אנרגיה על הנושא הזה ...

  15. #35
    חבר רשום lizard's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    כפר טרומן
    Posts
    11,711

    Default תגובה: Article: הג'יפוקליפסה: תמונת מצב 26.11.2015

    צריך מימון המונים. תפתחו פרוייקט באתרי מימון המונים. אם כך אחד יתרום מאה שח אז יהיו כמה עשרות אלפי שח להתנעת התהליך.



    אולי אפילו תמצאו איזו תנועה נגד ישראל שתתרום כסף כדי להכנס בממסד....בצחוק כן?

  16. #36

    Default תגובה: Article: הג'יפוקליפסה: תמונת מצב 26.11.2015

    ברנרד,
    לא יכולתי לסכם את עניין השרשור ההוא טוב יותר.
    תודה.

  17. #37
    חבר רשום raanan's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    בוואדי ...
    Posts
    6,686

    Default תגובה: Article: הג'יפוקליפסה: תמונת מצב 26.11.2015

    לכול אלו שמתלהבים ונותנים לייק דמיוני לתגובות של ברנרד,
    אתם בכלל קוראים מה שהוא כותב ?

    אני התאמצתי וקראתי את התגובה הראשונה שלו בשרשור,
    בפשטות, ברנרד טועה ובגדול !
    המערכת לא רוצה שיציפו אותה בזבל !
    עובדה שוטר שעוצר כבר לא בודק הימצאות ביטוח חובה בתוקף !
    פשוט מע' המשפט הוצפה בזימונים ולכן ניתנה הנחיה (אולי בע"פ) לשוטרי התנועה להתעלם מבדיקה זו.

    אז ברנרד ,
    כשאתה כותב מלל רב אין סופי וממוחזר,
    תשתדל לציין שהרבה מהגיגים הם פרי דמיונך ומחשבותיך ולא עובדות !
    בפרט שאתה מתהלל כאיש "מערכת" לשעבר שזה מקנה לך איזה קרדיט אצל הדיוטות
    המחפשים נביא (אפילו שקר) ומושיע בימינו ....

    רענן

  18. #38

    Default

    כמה אבק ורעש אנחנו עושים והכל בגלל שמדינת ישראל מתנהלת כמו רפוליקת בננות .
    תתבוננו כמביטים מהצד לרגע , נאמר כרוכבי אופני כביש שקוראים את שנמרח על דפי הרשת בשבועות האחרונים .
    מי אשם , בוני המפלצות ,מועדון המיליון,משתיני המקפצה, משהתחבורע ,פקידים , כן לא .
    נשאל את עצמנו , כאותם מתבוננים מהצד .
    למה ? מדוע אנחנו בתוך הסלט הזה ?
    כיוון שזו התנהלות דפוקה של המדינה . כל השאר , מועדון המיליון , בוני מפלצות , בבונים,,, קישקוש .
    כל "הפטנטים" נולדים כשיש מולך קיר ומאחורי הקיר יושב פקיד ,שלפעמים פותח תריס קטן ושואל למה באת להפריע לי באמצע הפסקת התה . ומאחורי הפקיד יש מדינה ומאחורי המדינה יש ממשלה ומאחורי הממשלה יש את ,,, רגע זה אנחנו שעומדים מול הקיר ומנסים שוב להמציא פטנטים במקום לתקן את הגראז' שלנו ,שלנו !!!

    להבנתי וייתכן כי היא חסרה , ישנם שלושה גורמים מולם נדרש לפעול .
    בזה הסדר - מהתחבורע, יבואנים , יצרנים .
    להתחיל בקטן , כדי שהחלון יפתח והפקיד יאזין.
    כל מה שמתיר היצרן בדטאקאר לדרוש לאשר . הפקיד לא יאשר לפנות ליבואן , לא יוציא תאצבע מהתחת ? לפנות ליצרן . לא יעזור לפנות לבית המשפט. שיאלץ את היבואן להסביר מדוע לא מסר אישורו עפי הדטאקאר של היצרן.
    בקטן , צמיגים , הגבהות וכדומה, גם באם בתחילה יתירו לבצע רק במוסך מורשה של היבואן , דיינו . כי אז המסלול נוצר ונוכל להתקדם .

  19. #39

    Default תגובה: Article: הג'יפוקליפסה: תמונת מצב 26.11.2015


  20. #40

    Default תגובה: Article: הג'יפוקליפסה: תמונת מצב 26.11.2015

    בהמשך למה שכתבת, ניר, על היעדרה של זכות קניין בסיסית, זה נראה נכון אבל יש לנו בעיה תרבותית.
    הלוואי והיה מותר לעשות מה שרוצים. אבל הצד השני של זה הוא אחריות אישית. אי אפשר מצד אחד לבקש חירות ומצד שני ברגע שמשהו משתבש לתבוע את המדינה.
    היה יכול להיות כמו במדינות מסויימות בחול שהביטוח מדורג לפי רמת השיפורים. לא במקרה יש קיטים של 4 אינצ׳ שמופיעים בקטלוג תחת 2.5. זה בגלל ששם יש מדרגה של ביטוח. ואתה כלקוח יכול או לבטח או לא אבל תשכח מלתבוע את הביטוח הקולקטיבי, את המדינה.
    כמו שכתבתי בדיון ההוא. יש לנו בעיה תרבותית. רק כשנפתור אותה נוכל להתקדם.

    אסף.

Page 2 of 18 FirstFirst 1234512 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •