אני עם בטרי בריין כבר כמה שנים וממליץ בחום.
נרכש בגלאור
עקב בעיות זליגה לאחרונה
http://www.jeepolog.com/forums/showt...A6%D7%91%D7%A8
(שעדיין לא נמצא הפתרון לABS) החלטתי שאני צריך משהו שיגן לי על המצבר (92AH) בפני פריקה מלאה ושישאיר לי מתח לצורך התנעה בבוקר. אני צריך מוצר בסיסי ופשוט שישמור לי על חיי הסוללה.
הרכב משמש אותי לנסיעות בסופ"ש ובאמצע השבוע הרכב עומד בחנייה שמורה ומאובטחת (שומרים עם נשק, גדרות תייל וכו'...אז אני ישן טוב בלילה).
קראתי על Battery Protector, Battery Brain,Battery Safe / Guard וכו'...
יש למישהו ניסיון, המלצה וחוות דעת (לאחר ניסיון כמובן) על מוצר ספציפי ומאיכן לרכוש?
האם זה לא יגרום לנזק (מחשב ושאר מערכות) אם בכל שבוע המצבר יכנס למצב של ניתוק?
תודה,
אלון.
אני עם בטרי בריין כבר כמה שנים וממליץ בחום.
נרכש בגלאור
צלצלתי לחברה, הם כבר לא מיבאים את המוצר.
יש עוד חברות שמייבאות אותם או שנקנה האינטרנט?
דגם מומלץ?
http://www.atlantis-marine.co.il/sg_...781~27~169.htm
תבדוק עוד אפשרויות שמגיעות מהתחום הימי
six in a row make you go
תחבר CTEK או מטען דומה.
לא יפתור את הבעיה מהשורש אבל יגן על המצבר ויאפשר התנעה מתי שתרצה.
שי
מתחיל להתייאש מעניין המצבר...
קניתי את הBB מאטלנטיס מארין והותקן אתמול בערב.
הבוקר המצבר מת.
הBB הותקן כמו שצריך עם ה+ ל+ וה- ל-.
יש שם מתג שמחובר לכבל ארוך (להתקנה בתוך הרכב)שבלחיצה מנתק את המצבר ומחבר חזרה,
ויש את המתג על הBB עצמו שנמצא במצב ON.
מישהו יכול להעריך מדוע? מה אני עושה לא תקין?
אתמול בערב, ניתקת את הזרם ברכב והבוקר המצבר מת?
תגדיר מת.
אולי המגעים של ההרכבה לא טובים על הקוטב.
תעלה צילום אם אפשר.
לא הבנתי אם ה BB גם מחובר וגם הופעל.
אל תשלול את העניין שהמצבר שלך סיים את חייו.
תטעין אותו לילה וסע לחשמלאי רכב שיבצע עליו בדיקת עומס.
המצבר באחריות עדיין?
מה שאתה טוען שמצבר טעון ומנותק מהרכב לא שורד עד הבוקר?
כשאתה אומר שה bb מופעל זה אומר שאין שום חיבור או מעקף שמגיע למצבר מעל ה bb.
אז איך שלא תסובב את זה הבעיה במצבר...
נעשה עוד בדיקה אחרי שהטענתי את המצבר עכשיו...
שמרו על קשר