פעמון של ציריה כנראה...
ה4X4 משתלב, מדי פעם דפיקות די חזקות בעיקר בפניות (גם על חול ים!) נשמע שזה מגיע מהדפרנציאל הקדמי ...
רעינות למישהו איך לבודד / לבדוק מה זה ? או עצות למוסך באזור הצפון (חיפה<->נצרת) שיכול לעשות דיאגנוסטיקה לזה ?
פעמון של ציריה כנראה...
כל העניין הוא לשתות משהו קר בלב מדבר.
+1
פעמון קידמי
זה המפרק בין הסרן למכלול הגלגל
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
בואו לקירקס הגדול של מאמי .... שבכים מורשה חנינה ובכלל בתרגילי חיסול למתנדבים מהקהל!
אתם זוכרים שלסורנטו אין לוקרים והציריות מסתובבות תמיד ? למה שידפקו רק כשה4x4 משולב ? זה גם בומים די חזקים ומידי פעם (לא בתדירות קבועה).. לא תיקתוקים כמו בציריות גמורות של רכב הנעה קדמית...![]()
מה מתנתק בשילוב/ניתוק 4x4?
כל ההנעה הקדמית מהטרנספר, או רק אחת מהציריות?
התופעה הזו אופיינית לשן שבורה באחד המכלולים, שמתחילה לרוץ בשמן רק במצב שילוב.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
חוץ מהחיבור בטרנספר יש משאבת וואקום (או לחץ אוויר - אני לא בטוח) שמכווצת (או מנפחת) דיאפרגמה בצורת דונאט וגורמת לחיבור של הציריות בתוך הדפרנציאל הקדמי, עכשיו שאתה אומר את זה באמת יכול להיות שרק את אחת מהן והשניה מחוברת תמיד.
לפני כמה חודשים רוקנתי את השמן מהדפרנציאל הקדמי וניכנסתי עם בורוסקופ (5$ באיביי) לא הצלחיתי לראות את הספיידרים אבל כן את הרינג, פיניון והזיזים שמשלבים את הציריות .. גם לא היו שבבי מתכת בשמן.
ואני אשאל עוד הפעם - מישהו יכול לחשוב על דרך להבין אם זה מגיע מהדפרנציאל או מהטרנספר ?
לנתק את גל ההינע לדיפ הקדמי.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
רק תזכור שהרבה בעיות מורגשות רק בשעת עומס. נגיד דרייב שאפט מסתובב עם הסרן לא יצור רעידות, אבל דרייב שאפט שמעביר כוח ירעד. כנל לגביי פעמונים ותיבת העברה.
בואו לקירקס הגדול של מאמי .... שבכים מורשה חנינה ובכלל בתרגילי חיסול למתנדבים מהקהל!
שמרו על קשר