Close
Page 4 of 18 FirstFirst 123456714 ... LastLast
Results 61 to 80 of 342
  1. #61

    Default תגובה: נכשלתי בטסט

    Quote Originally Posted by ד ו ר ו ן View Post
    רגע של חוסר תשומת לב ומישהו שם יצלם את זה, יפיץ בין מכונים והשטות הזו תהפוך ל״הנחייה״.
    צילום - כל בוחן שפוי יצרף צילום של המסמך לטופס הטסט וזאת לא לשם הפצה בין המכונים, אלא ליום סגריר והתמודדות מול משרד התחבורה בעת בקורת.

    הפצה והנחייה - לא תתכן כדבר הזה מאחר והאישור הוא לפי מס' שלדה(אין זה אומר שיש מס' מידות שונות לאותו דגם רכב). מסמך אישור של מח' טכנית מאת היבואן חייב לשאת את דגם וסוג הרכב וכן את מס' השלדה, זו ההנחיה של משרד התחבורה. אין יותר(ואסור שיופצו) מסמכים כוללניים, לבד מאישור רישום ראשוני.

  2. #62
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    Posts
    23,243

    Default תגובה: נכשלתי בטסט

    Quote Originally Posted by boaz avrahami View Post
    ברנרד
    אפילו דרור כבר חזר בו...

    מתי בדיוק חזרתי בי?




    Quote Originally Posted by ד ו ר ו ן View Post
    ברנרד,

    אפילו ברלי, שהלך לגוב האריות חזר מפויס.
    מפויס?
    מה מפויס?
    שאם איזה רב בוחן במכון מסוים מסתובב באופוריה כי קיבל מציצה טובה או השד יודע למה, ומעביר על ימין ועל שמאל - זה אומר שמעתה זו תהיה המדיניות שלו?
    אז לפעמים אתה נדפק רק קצת, ולפעמים עד העצם, ולפעמים יוצא ללא פגע. הפעם יצא לי טוב. ועדיין זה עלה לא מעט ולקח כמה ימים כדי לתפוס את כבוד הרב-בוחן במצב רוח טוב.
    אז יופי חי. יש טסט בתוקף לחצי שנה הקרובה, ואחר כך חוזר חלילה. מי מבטיח לי שנפגוש שוב בחיוכים ולא בצעקות?....

    וזה בדיוק העניין. שהטסט מעולם לא היה ענייני. זה למה אני חושב שכבר שלשום היה צריך לבטל את המוסד הזה, טסט שנתי, או חצי שנתי. אין לזה שום משמעות ושום ערך.

    וכן - בסוף כולם יעברו טסט (שזה גם מה שאני טענתי תמיד. לבועז ידידי יש שמיעה סלקטיבית) השאלה רק כמה יעלה. כי זו המשמעות ש לכל דבר - כסף. וככל שקשה יותר ויותר לעבור, ככה ה"עמלה" מתייקרת והולכת (שזה מה שאני טוען - עובדה שבבדיקה הראשונה כל הטופס התמלא באיקסים אבל הכל. שום דבר לא נמצא תקין. אחרי חצי שעה, למעט זוג גומיות למוט מייצב ב-35 שקלים, לא דרשו לתקן שום דבר ברכב שלי. ועדיין רמזו ל"עמיל" שלי להגיע ביום אחר כדי לסיים את זה. וככה הטסט הקליל והמהיר יחסית הזה לקח שלושה ימים וגם עלה מאות שקלים, חוץ מאגרת הרישוי+אגרת הבדיקה+אגרת הכשלה+אישור רכב מיושן וכו' וכו') ואני עוד אומר תודה. תודה רבה. עד העונג הבא, בעוד חצי שנה.



    לגבי הנייר של חנן - תהיו רגועים. אין לבוחנים במכון רישוי שום דרך למדוד את גובה הרכב בצורה אמינה ואם מי מהם מוציא מטר מהכיס ומודד - אתם יכולים לגרור אותו באף לבית המשפט ושם הוא כבר יתחרט שלא למד כמו שצריך בבית הספר ולא בחר לעצמו מקצוע אחר לחיים - כי מדידה כזו לא תופסת משום בחינה חוקית ורשמית. כדי שזה יהיה חוקי ורשמי צריך מכשור מדידה מכויל וכו' וכו' ואפילו במדינה הבולשביקית הרקובה הזו לא ישלחו כל רכב למדידה ספציפית במעבדה מוסמכת. זו כניסה למאטריה של מכון התקנים וכו' וכו'. לא יקרה.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  3. #63
    משתמש חסום
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    איזור המרכז
    Posts
    4,494

    Default תגובה: נכשלתי בטסט

    Quote Originally Posted by דרור ברלי View Post

    מתי בדיוק חזרתי בי?






    מפויס?
    מה מפויס?
    אתה יכול לרשום את שוב, בגדול יותר ומובלט ובלי סימני שאלה בסוף (שלא יהיה ספק), משום שהשניים התחילו להריץ עליך "חזרה" ו"פייסנות" ולך תדע איך ימשיכו..

    לגבי הנייר של חנן - תהיו רגועים. אין לבוחנים במכון רישוי שום דרך למדוד את גובה הרכב בצורה אמינה ואם מי מהם מוציא מטר מהכיס ומודד - אתם יכולים לגרור אותו באף לבית המשפט ושם הוא כבר יתחרט שלא למד כמו שצריך בבית הספר ולא בחר לעצמו מקצוע אחר לחיים - כי מדידה כזו לא תופסת משום בחינה חוקית ורשמית. כדי שזה יהיה חוקי ורשמי צריך מכשור מדידה מכויל וכו' וכו' ואפילו במדינה הבולשביקית הרקובה הזו לא ישלחו כל רכב למדידה ספציפית במעבדה מוסמכת. זו כניסה למאטריה של מכון התקנים וכו' וכו'. לא יקרה.
    נו.
    ושני משפטים אח"כ... אתה הורס..
    הפכת נאיבי?
    וכל יתר הפסילות וההכשלות, היו על בסיס "מדעי"?
    נראה לו גבוה, אז הוא פוסל - אז נראה לך שאחרי שכדי לפתור את "נראה לי גבוה" ויציגו לו "מסמך/אישור רשמי", תהיה למישהו בעייה להוציא מטר מהכיס ולהגיד "אה!! וואללה?!!! אז הנה מדדתי וזה.. גבוה!!".
    וגם אם יקבל את המסמך/אישור, מאותו רגע יהיה לו יופי של כיסוי תחת "חוקי" - "נראה לי גבוה - לך תביא אישור מהיבואן, הנה כזה דבר.. עם מספר השילדה, והכל יהיה בסדר".
    ונדמה לי שכבר היו כמה מקרים בדיוק כאלה, שחברים העלו פה..
    אבל אצל בועז ו"חבריו" - הכל רגיל. הכל בסדר. לא קרה כלום. החוטיני ישאר מיותם גם אם יצטרכו, לפני כל טסט, לפרק פגושים ובולמים וצמיגים וזרועות ופסי קישוט ועוד כל מיני דברים (כמו שחנן ציין, שעשה מיד עם הקנייה.. בשביל הכייף שלו לקבל אוטו מקורי - ומה עם אלה שזה לא הכייף שלהם?).
    אחרי הכל, מה זה כמה ימים במוסך (או בבית, כשאתה לוקח חופש מהעבודה, ליישר קו לטסט) או ריצות ליבואנים או להעביר כמה ימים בכייף, במכון הרישויי - כל זה בסך הכל עניין של כסף (קטן)... קטן עליהם.

    - - - Updated - - -

    אה, כן.
    וזה עוד לפני שדיברנו על שוטרים וניידות בדיקה בדרכים, אחרי שמרכיבים חזרה את כל הגישעפט שהורדת, לכבוד הטסט...

    אכן.
    הכל אותו הדבר.

  4. #64

    Default נכשלתי בטסט

    דרור, הזיכרון מתעתע בך.

    אתה טענת שעד ינואר 2016 יהיו תקנות דרקוניות והענף יכחד.

    ברנרד כתב המון וניסה לעזור למשרד התחבורה להמציא רעיונות יצירתיים.

    אני כתבתי שמה שהיה הוא שיהיה. מקסימום המעכרים ירוויחו קצת יותר.

    החוטיני היתה הצעה שלי שתשתקו מנובמבר 15 עד סוף מרץ 16 ואז נראה אם משהו מהתחזיות השחורות התממש.
    תכלס עד יולי מה שהיה לא השתנה למעד 2-4 שבועות של מכונים מסוימים שנהגו בהיסטריה ללא סיבה.

    כל ההיסטוריה הזו נמצאת כאן בשירשור הג׳יפוקליפסה סביב הודעה 100.

    אתם עובדים רק על עצמכם עם הזיגזוג הזה

    Article: הג'יפוקליפסה: תמונת מצב 26.11.2015

    צ׳מע,



    יש לי רעיון אדיר....

    בוא נקבע לתזכורת ל 31 למרץ 2016.



    מי שטועה רץ עם חוטיני במפגש גיפולוג שלאחר מכן...



    עד אז, אם אין חדשות מרעישות נותנים לשרשור הזה לשקוע.

    סגרנו?

    https://r.tapatalk.com/shareLink?url...are_pid=667963

  5. #65
    מנהל
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    לובאן
    Posts
    17,434

    Default תגובה: נכשלתי בטסט

    מביך לומר, אבל:
    עברה חצי שנה. שוב טסט. שוב אפס ריג'קטים, אבל, "הרכב מוגבה"...
    האישור לא מעניין. אותו אישור בדיוק שהוא ביקש בפעם הקודמת.
    בינתיים הרכב לא עובר. אולי יעבור עוד יומיים, בלעדיי ובלי הרכב, כשבניגוד להיום, נציג משרד התחבורה לא יהיה שם...
    לא מיותר לציין: הרכב בדיוק בגובה שרשום באישור, עם צמיגים גבוהים מהמקור בכשמונה ס"מ (ברשיון ולפי תקנה שמתירה את המידה שלהם במפורש), כלומר, מבחינת המתלים, הרכב נמוך מביום המסירה שלו בכארבעה ס"מ. 22 שנה עשו את שלהן.
    למזלי, אני לא מעורב בזה פיזית וגם לא משקיע מזמן הפנאי שלי. יש מוסך שמטפל בזה, כשאני נמצא ממילא במוסך במסגרת העבודה.
    בכל זאת, הפעם מפלס העצבים עלה, למרות שרק שמעתי מרחוק על ההתפתחות והדיונים.

    Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  6. #66

    Default תגובה: נכשלתי בטסט

    עוד פעם מישהו עם ביקיני תיכף יוזכר כאן...
    עוד מעט סופ"ש

  7. #67
    משתמש חסום
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    איזור המרכז
    Posts
    4,494

    Default תגובה: נכשלתי בטסט

    Quote Originally Posted by erezgur View Post
    עוד פעם מישהו עם ביקיני תיכף יוזכר כאן...
    אני לא אומר ("מ" סגולה וגם קמוצה) כלום...
    כלום.
    מילה לא תשמעו ממני...

  8. #68

    Default תגובה: נכשלתי בטסט

    ברנרד
    איך רואים שנשחקת.
    חשבתי שבתור עורך דין תתן המלצה לאזרח התמים איך לעשות כסף מהעובדה שהממסד מטרטר אותו אבל אתה כל כך מזוהה עם הממסד שזה נראה לך סביר שידפקו אותו והוא יתכופף.
    חבל

  9. #69
    חבר רשום IlanHadar's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    אי שם בשטח
    Posts
    1,773

    Default תגובה: נכשלתי בטסט

    Quote Originally Posted by חנן-ג'יפולוג View Post
    עברה חצי שנה. שוב טסט. שוב אפס ריג'קטים, אבל, "הרכב מוגבה"...
    האישור לא מעניין. אותו אישור בדיוק שהוא ביקש בפעם הקודמת.
    זה מדהים מה אנחנו מוכנים לקבל כמובן מאליו, רכב תקין, כל האישורים, הבוחן מכשיל כי בא לו, ללא שום יכולת שלנו לעשות כלום.
    זה לא מביך חנן, זה סימן למשהו מקולקל ביותר במערכת. הרי למה זה גורם - נניח לדוגמא: נניח ויש רכב שמושקע באלפי שקלים, ברמה הכי גבוהה, הרכב עם רכיבים טובים בהרבה יותר ממה שהיצרן שם, אבל מה הרכיבים בצבעים ירוק עם פסים ורודים, הבוחן יכשיל, כי לא אוהב ורוד, ואתה לא יכול לעשות כלום....

    סיפורים כאלה נגמרים עם שק כסף בחורשה אפילה באישון לילה, ואז גם רכבים שהם סכנה בטיחותית יעברו במסלול החורשה האפילה.
    רק אני חושב שהמצב הוא הזוי?
    יש מרצדס עם מצב שטח ו 455 כ"ס.
    הרכב המטופש בעולם שגורם לחייך ולבלות במוסך כל הזמן.

  10. #70

    Default תגובה: נכשלתי בטסט

    Quote Originally Posted by IlanHadar View Post
    זה מדהים מה אנחנו מוכנים לקבל כמובן מאליו, רכב תקין, כל האישורים, הבוחן מכשיל כי בא לו, ללא שום יכולת שלנו לעשות כלום.
    זה לא מביך חנן, זה סימן למשהו מקולקל ביותר במערכת. הרי למה זה גורם - נניח לדוגמא: נניח ויש רכב שמושקע באלפי שקלים, ברמה הכי גבוהה, הרכב עם רכיבים טובים בהרבה יותר ממה שהיצרן שם, אבל מה הרכיבים בצבעים ירוק עם פסים ורודים, הבוחן יכשיל, כי לא אוהב ורוד, ואתה לא יכול לעשות כלום....

    סיפורים כאלה נגמרים עם שק כסף בחורשה אפילה באישון לילה, ואז גם רכבים שהם סכנה בטיחותית יעברו במסלול החורשה האפילה.
    רק אני חושב שהמצב הוא הזוי?
    אני חושב שאתה מקל את חומרת המצב מאחר וכל זה קורה , לפי דבריו של חנן, בעת שבמקום נמצאים מפקחים של משרד התחבורה.
    אם הם לא מישרים את המכון אז הם מועלים בתפקידם ואולי אפילו מסייעים לתעשיית השחיתות...

  11. #71
    משתמש חסום
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    איזור המרכז
    Posts
    4,494

    Default תגובה: נכשלתי בטסט

    Quote Originally Posted by boaz avrahami View Post
    אני חושב שאתה מקל את חומרת המצב מאחר וכל זה קורה , לפי דבריו של חנן, בעת שבמקום נמצאים מפקחים של משרד התחבורה.
    אם הם לא מישרים את המכון אז הם מועלים בתפקידם ואולי אפילו מסייעים לתעשיית השחיתות...
    פתאום מישהו מקל בחומרת המצב?
    בועז? איפה בועז!!! נה לקרוא לבועז למקלדת/מחשב/פלצפון... מישהו השתלט לו על היוזר..

    אז האבק שקע סופסוף? אפשר להוציא את הראש מהחול ואת האצבע מהתחת ולהכיר במצב?



    Quote Originally Posted by boaz avrahami View Post
    ברנרד
    איך רואים שנשחקת.
    חשבתי שבתור עורך דין תתן המלצה לאזרח התמים איך לעשות כסף מהעובדה שהממסד מטרטר אותו אבל אתה כל כך מזוהה עם הממסד שזה נראה לך סביר שידפקו אותו והוא יתכופף.
    חבל
    פעם, היה שופט.. נשיא בית המשפט העליון, שהיה עילויי משפטי ומוכר ונחשב ומוערך בכל העולם (תתפלאו כמה פסיקות של בתי משפט בארה"ב, ציטטו פסיקות שלו) - שמו אהרון ברק.
    פעם הוא אמר משהו, בהרצאה, וכתביםפ זריזים לקחו משפט ועשו כותרות וכל העולם ואישתו, שקוראים עיתונים וצופים במהדורה המרכזית, עשו "עליהום" על השופט.
    מה שברק אמר הוא, שהכל שפיט...
    וכולם קצפו.
    הם רק לא טרחו לקרוא את כל ההרצאה - מה שברק אמר היה, שלמשפט (למערכת המשפט ול"משפט" בכללותו) יש כלים להתמודד עם כל שאלה, שעולה בין אדם לחברו או בין אדם למערכת.
    ברק אמר ש"המשפט" יכול למצוא תשובה לכל בעיה ועימות אבל...!!!
    ואת האבל הזה, אף אחד לא פירסם - היה נוח לעשות ממנו איזה מגלומן שחושב שהוא יכול לפתור את כל הבעיות בכלים משפטיים..
    האבל הזה היה, שלמשפט אין מקום בכל בעייה ואסור לפנות "למשפט" על מנת לפתור כל בעייה.
    הוא אמר ש"למשפט" יש את היכולת לפתור בעייה אבל אין לו את שיקול הדעת איך להימנע מבעיות..
    כל מה שנשאר אצל ה"הדיוטות" ואצל ה"מגמתיים" הוא ש.."הכל שפיט" - בדיוק להיפך ממה שברק אמר.

    חזרה אליך, בועז.
    עורך דין טוב, ימצא לך פתרון משפטי לכל בעייה..
    עורך דין מסור, ילך איתך באש ובמים וייצג אותך נאמנה בבימ"ש.
    בן אדם טוב, שבמקרה הוא גם עורך דין, ישאל אותך מה אתה רוצה לעשות ו..ימצא לך פתרון משפטי כו'..
    בן אדם טוב, שבמקרה הוא גם עורך דין טוב, ייעץ לך מה לעשות, בהתאם לצרכים וליכולות שלך..

    אני מחשיב עצמי לסוג האחרון (כך לפחות היה בכשהייתי "במערכת").
    מה אתה רוצה להשיג? לתקן את המערכת או לעבור טסט? יש לך אמצעים (כסף וזמן) לריב עם המערכת, על מנת לתקן אותה?
    אני יכול למצוא לך פתרון משפטי, לכל טענה שיעלה הבוחן בטסט וסביר להניח שאפילו תזכה, אחרי כמה שנים..
    אני מציע לך, לשבת בשקט ולעשות מה שצריך, על מנת לעבור טסט ולתת לאחרים לטפל בשחיתות/"שחיתות".
    להגיד "כן אדוני" ו"תודה אדוני" וללכת לדרכך, עם חותמת "עבר"... ולהמשיך בחייך.
    לבד... אתה נדון להיות מותש וממורמר ומתוסכל ו..עני יותר.

    כל מה שהיה בשנה ומשהו האחרונות, מצידי לפחות, היה להכיר במצב החדש ולהתכונן אליו ולא לזלזל בסיגנון "הכלבים נובחים והשיירה עוברת" או לחכות לשקיעת האבק..
    אז, כשהעניינים היו ב..גיבוש, אפשר היה להתארגן, באופן מכובד ו"פוליטי" ולנסות למתן.. אם לא את רוע הגזירה אז לפחות שלא תהיה פניקה (שפוסלים על ימין ושמאל כשצריך וכשלא צריך)..
    אז מישהו אמר "כולה נשלם יותר למעכר"... אז עכשיו כל מה שחנן צריך לעשות, זה לשלם למעכר.

    השורה התחתונה היא... נגמרו התירוצים... אני מצפה לתמונה שתמחיש תנועה... תנועה בסיגנון ריצה, שלך - לבוש חוטיני בלבד.. ולא על הראש.. יש גבול..

  12. #72

    Default נכשלתי בטסט

    אתה ממחזר את עצמך...
    אבל במקום להמשיך להתווכח ולמחזר טענות שים לינק לויכוח ישן

  13. #73
    חבר רשום lizard's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    כפר טרומן
    Posts
    11,711

    Default תגובה: נכשלתי בטסט

    ברנרד אתה צודק אבל הגישה שלך היא שכל אחד ידאג לתחת של עצמו ורק כשיבוא מישהו שלדאוג לתחת שלו זה להלחם במערכת אז אולי משהו יזוז.

    יצאה עכשיו פסיקה תקדימית של בג"צ בנושא מסויים מאוד טעון (ותכל'ס חשוב גם יותר מג'יפים) של מישהו ש"המערכת" רודפת אחריו. במידה מסויימת הוא הצליח לנצח אבל זה בהחלט עלה לו המון בהרבה מובנים. היה לו אינטרס ברור בפסיקה הזו אבל הוא גם סלל את הדרך לאנשים אחרים. לצערי אין הרבה כאלו בארץ.

  14. #74
    משתמש חסום
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    איזור המרכז
    Posts
    4,494

    Default תגובה: נכשלתי בטסט

    יותר חשוב מג'יפים???

    וממש לא - להיפך, אמרתי שצריך להתארגן ולעבוד יחד. אחרים הציעו לשבת בשקט ולראות מה קורה/יקרה..

    וכן.
    אני חושב שכל אחד צריך לחשוב טוב מה האפשרויות שלו ומה האמצעים שהוא מוכן ויכול להשקיע ב... מלחמות. צודקות ככל שיהיו.
    כל הכבוד לאותו אדם. כנראה שהפרוטה מצוייה בכיסו (עו"ד לבגצים עולה לא מעט) וזמנו בידו ו..היה לו הרבה מה להרוויח/להפסיד..
    שים לינק לסיפור..

    ובועז.
    מגיע גיל (בטח זה תכף יקרה גם לך..) שכבר קשה לך להמציא את עצמך מחדש... אז אתה "הולך" על השטיקים הישנים

  15. #75
    מנהל
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    לובאן
    Posts
    17,434

    Default תגובה: נכשלתי בטסט

    התבשרתי שהטנדר עבר טסט.
    אין לי פרטים נוספים.
    לא שילמתי למעכר.
    שילמתי למרכז השירות חצי שעת עבודה.
    תמורת הבדיקות של בלמים, הגה, הכנת האישורים לרכב מיושן, ותמורת העברת הטסט.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  16. #76
    משתמש חסום
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    איזור המרכז
    Posts
    4,494

    Default תגובה: נכשלתי בטסט

    Quote Originally Posted by חנן-ג'יפולוג View Post
    התבשרתי שהטנדר עבר טסט.
    אין לי פרטים נוספים.
    לא שילמתי למעכר.
    שילמתי למרכז השירות חצי שעת עבודה.
    תמורת הבדיקות של בלמים, הגה, הכנת האישורים לרכב מיושן, ותמורת העברת הטסט.

    איך אומרים - כשיש קשרים, לא צריך פרוטקציה.
    לא שאני רומז שיש לך קשרים, פשוט כשמישהו "עם שם" מעביר טסט, לא מטרידים/מציקים בשאלות/טענות של גובה או מדבקת משקל או כל מיני כאלה..

    בכל מקרה... איך בן רגע, נעלמו אי-אלו אינצ'ים מ"ההגבהה" שלך...
    לפי הסיפור הזה, אישור לרכב מיושן = אישור הגבהה... לא צריך לפנות למעבדה הגרמנית ההיא..

    ושוב.
    אני לא טוען שעשית משהו לא בסדר, להיפך.
    במקום להתחיל להתווכח "כן הגבהה או לא הגבהה" ולעמוד על קוצו של יוד ולהתעקש על הסברים וזכויותיך.. פשוט תעבור טסט וזהו.
    תחליט אם אתה רוצה לתקן את העולם (הלא הוגן ומושחת ופחדני) או.. לעבור טסט.

  17. #77

    Default נכשלתי בטסט

    ברנרד, נסיך,
    תזהר לא לקבל סלמונלה מכל הסלט שאתה מכין

  18. #78
    משתמש חסום
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    איזור המרכז
    Posts
    4,494

    Default תגובה: נכשלתי בטסט

    למה סלט?

    צריך להיות ראליים ולפעול בתבונה...
    יש רמה אישית (טסט) ויש רמה ציבורית (שחיתות.. עקרונות) - מי שלא יודע להבדיל ולהפריד בין השניים... יש לו בעיות.

  19. #79
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,082

    Default נכשלתי בטסט

    Quote Originally Posted by חנן-ג'יפולוג View Post
    לא מיותר לציין: הרכב בדיוק בגובה שרשום באישור, עם צמיגים גבוהים מהמקור בכשמונה ס"מ (ברשיון ולפי תקנה שמתירה את המידה שלהם במפורש), כלומר, מבחינת המתלים, הרכב נמוך מביום המסירה שלו בכארבעה ס"מ. 22 שנה עשו את שלהן.
    Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
    לא מסתדר לי החישוב שלך.
    הקוטר של הצמיג המקורי (205R16) הוא בין 30 ל-29.8 בערך, תלוי בדגם הצמיג.

    אתה נוסע על 31.
    ההפרש בגובה רק על הצמיג אמור להיות כ-2 ס״מ בלבד לגובה הכולל.

    ואם הרכב במידת הגובה הכולל המקורי, זה מסתדר עם קפיצים גמורים.
    הקשת אצלך כבר הפוכה, אני מניח.

    לגבי הטסט,
    לבוא דוקא בנוכחות ביקורת, מה בדיוק חשבת שיקרה?
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  20. #80
    מנהל
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    לובאן
    Posts
    17,434

    Default תגובה: נכשלתי בטסט

    5.3 ס"מ לפי המידע העדכני שלי, אבל גם אם זה ס"מ אחד, אני זורם.

    לגבי ה"מה חשבת שיקרה", "עברת בזכות שם וקשרים" וכו', אני מזכיר שלא הייתי במכון הטסטים ולא הייתי מעורב.
    הגעתי למרכז השירות עם ההיילקס. עבדתי בעבודה הרגילה שלי. החזירו לי את ההיילקס. שילמתי. נסעתי. אחרי יומיים קיבלתי בוואטסאפ את הרשיונות המסודרים.




    Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

Page 4 of 18 FirstFirst 123456714 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 11
    Last Post: 18-08-15, 15:53
  2. מישהו נתקל באיסוזו רודיאו בפירוק ? דחוף ! נכשלתי בטסט
    By כנף שבורה in forum פורום רכב שטח 4X4 כללי
    Replies: 24
    Last Post: 28-09-14, 13:49
  3. נכשלתי בטסט - מישהו ירד מהפסים
    By zerez in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 27
    Last Post: 02-10-10, 09:42
  4. נכשלתי בטסט, עזרה דחוף! (תפוחי הגה בXJ)
    By ItayWitzer in forum פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    Replies: 7
    Last Post: 11-11-09, 16:53
  5. נכשלתי בטסט על CO גבוה בסרק
    By msmiron in forum פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    Replies: 3
    Last Post: 25-03-07, 12:15

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •