קח את אחד החוטים שהולכים לנורות החניה וחבר ממנו חוט אל אחד החוטים של הנורות בדש-בורד.
זה לא פתרון בית-ספר, והוא לא בהכרח יפה, אבל הוא הכי מהיר ויעיל.
לגבי האיתותים, אני מנחש שכששלחת יד אל מאחורי הדש-בורד ניתקת איכשהו את חוט אספקת המתח שלהם.
שלום לכם
השבוע כתוצאה מקצר בחוט האורות האחוריים נשרף לי מתג הפעלת האורות, איתרתי את החוט הסורר ואת סיבת הקצר ותיקנתי, כמו כן החלפתי את מתג ההפעלה השרוף שהיה מסוג תחליפי כל שהוא ושהיה מחובר בצורה פריבזורית למתג מסוג אחר חדש, אלא שבמתג החדש ישנם שבעה מחברים בעוד שבישן היו ארבעה בלבד, בכל מקרה הצלחתי לחבר את החוטים כך שיש אורות דרך ואורות גבוהים, הבעיה...
אין לי אור בלוח השעונים והאיתותים לא עובדים, למעט האיתות חירום שכל הארבעה פועלים יחדיו,
יש למישהו רעיון?
אולי אחד המחברים אמור להיות מגושר לאן שהוא?
דרך אגב, המחבר ("שקע") המקורי שמתחבר למתג הזה קיים ברכב אלא שהבעלים הקודם ניתק אותו ועשה את החיבור המאולתר, אני חידשתי אותו על פי מיטב הבנתי והתוצאה היא הבעיה שנוצרה,
אשמח לעצות, תודה
קח את אחד החוטים שהולכים לנורות החניה וחבר ממנו חוט אל אחד החוטים של הנורות בדש-בורד.
זה לא פתרון בית-ספר, והוא לא בהכרח יפה, אבל הוא הכי מהיר ויעיל.
לגבי האיתותים, אני מנחש שכששלחת יד אל מאחורי הדש-בורד ניתקת איכשהו את חוט אספקת המתח שלהם.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
קצר באיזור האורות יכול לגרום גם לשריפת הפלאשרים (אוטומט איתות) ויש שניים כאלה אחד של חירום אחד של וינקר תבדוק, זה עיגולים כסופים.
מוריס
צריכים להיות לך שני חוטים לבנים אחד זה הורות חניה והשני הוא האור שעונים
החיבור שלו זה אחד מהשניים שקרובים להברגה.
בקשר לאיתות תסתכל בחלקו העליון של בית הפיוזים יש שני גלילונים כסופים, תחליף בינהם.
אם יש רק אחד אז תחפש לאורך צמת החוטים ( מבית הפיוזים לכיוון הדש) ממסר גדול.
החיים קצרים מדי בכדי לעשות הכל בצורה מושלמת!
It's a TATA thing, you wouldn't understand :!:ומה אתה עשית היום בכדי לשנות את המצב?
חברה תודה על העזרה
חיברתי את החוט של אורות הלוח לחוט אורות החנייה ולגבי האיתות, פשוט המגעים באחד החיבורים היה רופף, סודר ותוקן,
תודה![]()
שמרו על קשר