Close
עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 47
  1. #1

    ברירת מחדל פרויקט בסופה

    אני רוצה לחדש את המערכת חשמל שלי בסופה משנת 92, האם מישהו מכיר אדם או מוסך שיהיו מוכנים לקחת על עצמם פרויקט כזה? עדיף באיזור עפולה,נצרת,בית שאן, מקסימום קריות...
    תודה רבה

    Sent from my SM-G9208 using Tapatalk

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    צמת מנוע או רכב? במידה וצמת מנוע. עובד, אל תיגע. במידה ואחרת, תבדוק צמות מפירוק באיביי. יש מציאות סוף הדרך.

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    ציטוט נכתב במקור על ידי yehuda75 צפיה בהודעה
    צמת מנוע או רכב? במידה וצמת מנוע. עובד, אל תיגע. במידה ואחרת, תבדוק צמות מפירוק באיביי. יש מציאות סוף הדרך.

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    אני לא יודע מה הכוונה לצמת מנוע או רכב, אבל המנוע מניע בסדר והכל טוב, רק שבעבר אחד מבעלי הג'יפ החליף בוא דשבורד למשהו תוצרת בית והרכיב את החשמל ממש גרוע ומאולתר (מערכת סטריאו, אורות ברקס/רוורס/מחווני איתות,אזעקה,וכל שאר שעוני הדש בורד)... יש גם בין השאר המון חוטים חשופים וחתוכים ולא מחוברים...

    Sent from my SM-G9208 using Tapatalk

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    כעקרון החשמל בסופה מחולק לשלושה אזורים. הראשון מעגל ניהול המנוע (כולל יחידת ריליי ופיוזים, מחשב מנוע, צמת מזרקים וחיישנים), השני מעגל אביזרים קדמי ואחורי של הרכב, מאותתים, אורות דרך, צופר, וכו. החלק השלישי הינו מעגלי האביזרים (כל המעגלים ומתגים באזור הדשבורד).אז ככה: שאף אחד לא יעבוד לך על צמת המנוע. ככל הנראה מישהו שחט את צמת האביזרים בדשבורד, לא נורא ניתן לשחזור...יש חשמלאי מאוד מומלץ בפורום סיג'י קלאב. אחפש לך. יש גם חשמלאי מעולה באיזור התעשיה הצפוני של חדרה, צפונית לאליאנס.

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  5. #5

    ברירת מחדל פרויקט בסופה

    אם הוא ימצא לך זמן מצאת את אחד המוכשרים ביותר בארץ והוא גם קרוב אליך ( יוקנעם)

    ינון
    054-2872155

    זה כנראה יהיה יקר יותר מצמה מוכנה מאי ביי

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    שם: איציק חשמל רכב.
    כתובת: קנטור 5 תל אביב (צומת הולץ).
    טלפון: 052-2729945 03-6881611
    נותן הנחה למי שמגיע דרך המועדון.

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    גם איציק נהדר אבל לא ברמה של ינון ולא עם אותם כלים וחיבורים.
    איציק גם יהיה זול יותר כנראה אם הוא יתפנה אליך עם כל הריקודי עם שלו

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    החשמל בסופה מחולק לשתי צמות שהן שלוש:

    1. צמת מנוע, מורכבת משתי יחידות המחוברות ביניהן (Eng1 ו-Eng2)
    2. צמת קבינה, הכוללת גם את תת-הצמה האחורית

    אני בפירוש לא מסכים לקביעה ש"עובד - אל תיגע". זו קביעה שנובעת, לעניות דעתי, מפחד לגעת בגיזרה הזו. אגב הפחד הוא מוצדק ברמת העיקרון, אם מהסיבה ש"אתה יודע איך אתה נכנס לזה, אתה לא יודע איך תצא עם זה" ואם מכיוון שעבודה לא טובה עלולה להשבית את הג'יפ במקרה הטוב - ולשרוף אותו במקרה הפחות טוב.
    אבל האם זה מצדיק התעלמות? חד משמעית - לא. כי הקש יבוא ובגדול, ובמקום ובזמן הכי פחות נוחים.

    אני מתכוון להעלות כתבה טכנית על שיקום צמות חשמל בכלל ובסופה בפרט, אבל זה ייקח קצת זמן.
    אם אתה מוכן להפשיל שרוולים ולגשת למלאכה בלי להירתע, תוכל להיעזר בי ובאחרים בפורום. זה יצריך המון סבלנות ופדנטיות גרמנית, ניתוח מעגלים מעמיק, ייקח זמן, אבל התוצאה תהיה שלך - וזה שווה המון.
    אגב זו תהיה ההזדמנות שלך לרשום את כל הצרכנים שאי-פעם תרצה להכניס בג'יפ ולכלול אותם אינטגרלית בצמה, בלי שום קומבינה. וגם זה שווה המון.
    אם אתה חושש לגעת בעצמך, אתה מוזמן לפנות אלי בה"פ.

    גיתאי
    סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
    www.switch-barosh.com

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    מציע לך לחפש צמה מוכנה של painless wiring לג׳יפ yj משנתון דומה באיביי או באחת החנויות המקוונות.
    יעלה פחות מרוב האופציות האחרות.

    אסף.

  10. #10

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    ציטוט נכתב במקור על ידי gnaveh צפיה בהודעה
    החשמל בסופה מחולק לשתי צמות שהן שלוש:

    1. צמת מנוע, מורכבת משתי יחידות המחוברות ביניהן (Eng1 ו-Eng2)
    2. צמת קבינה, הכוללת גם את תת-הצמה האחורית

    אני בפירוש לא מסכים לקביעה ש"עובד - אל תיגע". זו קביעה שנובעת, לעניות דעתי, מפחד לגעת בגיזרה הזו. אגב הפחד הוא מוצדק ברמת העיקרון, אם מהסיבה ש"אתה יודע איך אתה נכנס לזה, אתה לא יודע איך תצא עם זה" ואם מכיוון שעבודה לא טובה עלולה להשבית את הג'יפ במקרה הטוב - ולשרוף אותו במקרה הפחות טוב.
    אבל האם זה מצדיק התעלמות? חד משמעית - לא. כי הקש יבוא ובגדול, ובמקום ובזמן הכי פחות נוחים.

    אני מתכוון להעלות כתבה טכנית על שיקום צמות חשמל בכלל ובסופה בפרט, אבל זה ייקח קצת זמן.
    אם אתה מוכן להפשיל שרוולים ולגשת למלאכה בלי להירתע, תוכל להיעזר בי ובאחרים בפורום. זה יצריך המון סבלנות ופדנטיות גרמנית, ניתוח מעגלים מעמיק, ייקח זמן, אבל התוצאה תהיה שלך - וזה שווה המון.
    אגב זו תהיה ההזדמנות שלך לרשום את כל הצרכנים שאי-פעם תרצה להכניס בג'יפ ולכלול אותם אינטגרלית בצמה, בלי שום קומבינה. וגם זה שווה המון.
    אם אתה חושש לגעת בעצמך, אתה מוזמן לפנות אלי בה"פ.

    גיתאי
    אין לי את הזמן לעשות את החשמל לבד אחרת הייתי עושה זאת בשמחה... תודה רבה על המידע

    Sent from my SM-G9208 using Tapatalk

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    תגובה לגיתאי: אני חושב שכל מקרה לגופו. לא הייתי נותן לשום מוסך או חשמלאי לשפץ צמת מנוע עובדת ותקינה ובמיוחד של סופה 92 מבלי להתכונן להוצאה כבדה.
    לעשות לבד - חד משמעית כן. כפי שעשיתי בעצמי כאשר עברתי להזרקה, לטעמי - לא לכל אחד. דורש פדנטיות של גרמני על ספידים.

    עבור פותח השירשור: הסיבה פשוטה - לטעמי הסיכון לא שווה את החוויה. ואתה כלקוח יכול למצוא את עצמך בחוויה יקרה מאוד מבלי שהתכוונת לכך.
    מכיר באופן אישי מיקרים שהגיעו ל 2000 - 3000 ש"ח. למה? לפעמים איתור הבעיה (שלכאורה לא היתה קיימת בכלל) לוקחת הרבה מאוד זמן, והמונה דופק...ומבלי קשר לעלות החלק (פרוטות במקרים שאני מכיר).

    ממה שאני מכיר. שחזור הצמה (לא מנוע) למצב מצויין יעלה לך כ 1000 ש"ח אצל איציק. לפני עלות של מתגים שדורשים החלפה במידה ותקולים.

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    ציטוט נכתב במקור על ידי yehuda75 צפיה בהודעה
    תגובה לגיתאי: אני חושב שכל מקרה לגופו. לא הייתי נותן לשום מוסך או חשמלאי לשפץ צמת מנוע עובדת ותקינה ובמיוחד של סופה 92 מבלי להתכונן להוצאה כבדה.
    לעשות לבד - חד משמעית כן. כפי שעשיתי בעצמי כאשר עברתי להזרקה, לטעמי - לא לכל אחד. דורש פדנטיות של גרמני על ספידים.

    עבור פותח השירשור: הסיבה פשוטה - לטעמי הסיכון לא שווה את החוויה. ואתה כלקוח יכול למצוא את עצמך בחוויה יקרה מאוד מבלי שהתכוונת לכך.
    מכיר באופן אישי מיקרים שהגיעו ל 2000 - 3000 ש"ח. למה? לפעמים איתור הבעיה (שלכאורה לא היתה קיימת בכלל) לוקחת הרבה מאוד זמן, והמונה דופק...ומבלי קשר לעלות החלק (פרוטות במקרים שאני מכיר).

    ממה שאני מכיר. שחזור הצמה (לא מנוע) למצב מצויין יעלה לך כ 1000 ש"ח אצל איציק. לפני עלות של מתגים שדורשים החלפה במידה ותקולים.
    תודה רבה, אני מבכים איתך ובאמת צמת המנוע במצב בסדר גמור ועובדת, הבעיה בצמה האחרת, של כל הדשבורד, המחוונים ושעונים מערכת סטריאו וכל הדברים מהסוג... כבר עברה שיפוץ לדעתי של צמת חשמל כאשר בעליה הקודמים קודמים הסב אותה למנוע סטרוקר. אדבר מחר על הבוקר עם איציק, תודה רבה לכולם!

    Sent from my SM-G9208 using Tapatalk

  13. #13

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    ציטוט נכתב במקור על ידי yehuda75 צפיה בהודעה
    תגובה לגיתאי: אני חושב שכל מקרה לגופו. לא הייתי נותן לשום מוסך או חשמלאי לשפץ צמת מנוע עובדת ותקינה ובמיוחד של סופה 92 מבלי להתכונן להוצאה כבדה.

    ממה שאני מכיר. שחזור הצמה (לא מנוע) למצב מצויין יעלה לך כ 1000 ש"ח אצל איציק. לפני עלות של מתגים שדורשים החלפה במידה ותקולים.
    לגבי הרישא לא הייתי יכול להסכים איתך יותר מזה. לא כתבתי שהייתי נותן לחשמלאי כלשהו לשקם צמה, בין תקינה ובין שאינה תקינה, ואתה צודק במאה אחוז.
    מצד שני, בסיפא אתה מפנה לאיש מקצוע שמשחזר צמות ב-1,000 שקל. אינני מכיר את איציק ואני יוצא מנקודת הנחה שהוא אכן מקצוען כמו שמתארים כאן.
    זה קצת סותר למיטב הבנתי.
    אני לא רואה שום הבדל בין צמת מנוע לצמת קבינה. וב-1,000 שקל אני מרשה לעצמי להרים יותר מגבה אחת על התוצר הסופי שתקבל, אלא אם מדובר בצמה יפהפיה שבסך הכל נשרפה בנקודה מסויימת וכל מה שיש לעשות זה להלחים חוטים קרועים.
    אבל שחזור מקצועי של צמה מלאה בקומבינות שנעשו בה במהלך השנים על ידי גנבי-פלוסים למיניהם, מעקפים שאתה יודע איפה מתחילים והשד יודע איפה מסתיימים ואילו מעגלים חתכו בדרך, ממסרי-קומבינה מתנודדים בחלל, פיוזים מותכים מעומס יתר, קונקטורים הרוסים ומגעים רופפים, צמתים שנוספו ברשלנות, ועוד רעות חולות - ועוד לא הזכרתי בכלל שכבת קאסטומיזציה כלשהי (כלומר הוספת צרכנים לפי רצון בעל הג'יפ כחלק אינטגרלי מהצמה) - והגנה על הצמה מפגעי הטבע לשנים רבות קדימה - מחילה, מי שיעשה זאת ב-1,000 שקל הוא מתנדב נפלא.
    סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
    www.switch-barosh.com

  14. #14

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    לא הייתי אצלו, אבל מהפוסט הזה הבנתי רק דברים טובים.
    בכל מקרה, כל רכב לגופו...

    http://www.cjclub.co.il/forum/viewtopic.php?f=10&t=542

    בהצלחה!
    נשמח עם תשתף מה נעשה וכמה עלה...

  15. #15
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    עפולה
    הודעות
    325

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    אם אתה עדיין מעוניין בחשמלאי יש בחור מעפולה ששיקם אצלי בסופה את כל מערכת החשמל בצורה יסודית ומקצועית בכלום כסף....צור קשר בהודעה פרטית או בנייד0505078054

  16. #16

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    ציטוט נכתב במקור על ידי חן אלינועם צפיה בהודעה
    אם אתה עדיין מעוניין בחשמלאי יש בחור מעפולה ששיקם אצלי בסופה את כל מערכת החשמל בצורה יסודית ומקצועית בכלום כסף....צור קשר בהודעה פרטית או בנייד0505078054
    מעוניין מאוד! מה השם שלו, והאם אפשר לקבל פרטים על מה הוא עשה אצלך? ובאיזה מחיר? תודה
    בארי

    Sent from my SM-G9208 using Tapatalk

  17. #17
    חבר רשום snirjeepdreamer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    919

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    אני חושב ששאלת המפתח שלא נשאלה כאן היא:
    האם אתה מתכוון להישאר עם הדש בורד הייחודי הזה (אמרת שזה משהו שנבנה אישית ע"י הבעלים הקודם)
    או שאתה חוזר לדש בורד סופה סטנדרטי ?

    במקרה הראשון - שווה לשקול שיפוץ כי אף אחד לא יודע באמת למה התכוון הבעלים הקודם שעשה את העבודה
    אם אתה חוזר לדש בורד המקורי צמת דש בורד יד 2 לסופה תעלה כ 350 ש"ח . לא שווה להשקיע בשיפוץ.
    בדיוק כשהתחלתי להתרגל להיום, הגיע מחר...

  18. #18
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    .צמה מקורית משומשת, יבשה ומתפוררת, עם כל החוטים שנחתכו כדי לגנוב מהם פלוסים ועם בעיות המינוס הידועות?.......
    אם התקבלה החלטה להשקיע עבודה וכסף, אז עושים עבודה כמו שצריך.

    אההה..... ועוד משהו:
    מבלי להכיר את החשמלאי מעפולה, אבל סתם מנסיון של 27 שנים על ג'יפים, ואחרי שנחשפתי בחודשים האחרונים לפרויקט שיקום מהיסוד של מערכת חשמל בג'יפ סופה - אני סבור שאין דבר כזה "עבודה יסודית ומקצועית בכלום כסף". פשוט אין.
    זה משפט שכל כולו סתירות מובנות. לתשומת לב פות"ש.....
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  19. #19

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי צפיה בהודעה
    .צמה מקורית משומשת, יבשה ומתפוררת, עם כל החוטים שנחתכו כדי לגנוב מהם פלוסים ועם בעיות המינוס הידועות?.......
    אם התקבלה החלטה להשקיע עבודה וכסף, אז עושים עבודה כמו שצריך.

    אההה..... ועוד משהו:
    מבלי להכיר את החשמלאי מעפולה, אבל סתם מנסיון של 27 שנים על ג'יפים, ואחרי שנחשפתי בחודשים האחרונים לפרויקט שיקום מהיסוד של מערכת חשמל בג'יפ סופה - אני סבור שאין דבר כזה "עבודה יסודית ומקצועית בכלום כסף". פשוט אין.
    זה משפט שכל כולו סתירות מובנות. לתשומת לב פות"ש.....
    אני הצעתי לבחור צמה מקורית ללא חיתוכים מחו"ל. זה לא הצמות שאתם מכירים בארץ.
    אבל הוא טוען שהדשבורד אצלו לא מקורי ושעשו שינויים, אם הוא לא מתכוון לחזור למקור אני לא רואה פתרון בלי לשלם כסף על עבודה כמו שצריך
    מוריס
    זיפואי אמיתי מסתובב תמיד עם מצית ספייר!

  20. #20

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    ציטוט נכתב במקור על ידי moriseven צפיה בהודעה
    אני הצעתי לבחור צמה מקורית ללא חיתוכים מחו"ל. זה לא הצמות שאתם מכירים בארץ.
    אבל הוא טוען שהדשבורד אצלו לא מקורי ושעשו שינויים, אם הוא לא מתכוון לחזור למקור אני לא רואה פתרון בלי לשלם כסף על עבודה כמו שצריך
    תודה רבה על כל העזרה חברים, הבאתי היום לחשמלאי ליד עפולה, בחור ממש אחלה, תודה רבה על ההמלצות! אעדכן אחרי חזרת הג'יפ

    Sent from my SM-G9208 using Tapatalk

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. פרויקט כיסוי הגה
    על ידי oferziv1 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 11
    עדכון אחרון: 29-10-14, 08:38
  2. פרויקט הגה כוח, חסרים כמה חלקים..
    על ידי סולי בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 15-05-14, 00:43
  3. פרויקטים של טרופי-טראק 4X4
    על ידי נמרוד בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 18
    עדכון אחרון: 29-07-13, 20:29
  4. פרויקט TT חדש (?)
    על ידי נמרוד בפורום פרויקטים
    תגובות: 120
    עדכון אחרון: 18-07-13, 15:32
  5. פרויקט גמר
    על ידי E.T 4x4 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 06-08-09, 12:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •