Close
עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 47
  1. #21

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    לפני מי שרוצה לפתור את בעיות החשמל שלו עומדות שלוש אופציות עיקריות, כל אחת יש לה יתרונות וחסרונות משלה:

    1. חשמלאי רכב - לא משנה כמה מקצועי ונחמד הוא יהיה, תמיד צריך לזכור שכמו שמוסך רק מתקן מכוניות ולא בונה אותן, גם חשמלאי בדיוק אותו הדבר - הוא רק מתקן חשמל ולא בונה אותו.
    מפליא אותי כל פעם מחדש עד כמה עמוק התפשט הטימטום הישראלי בסגנון "שיקום יסודי ומקצועי בכלום כסף". כאילו מה? או שהקונה מטומטם, ומשלה את עצמו שגילה את עיסקת חייו על גבו של פראייר-כביכול שנחזה להיות מקצוען בחשמל ואימבציל בכסף, או שהחשמלאי מטומטם ואז אני לא בטוח שהייתי סומך על התיקונים שלו.
    המודל העסקי של מוסך - וחשמלאות רכב בכלל זה כמובן - הוא כזה שמטפל בו זמנית במספר לקוחות בסכומים קטנים יותר, ולא משקיע בלקוח אחד-שניים בסכומים גדולים מאד. זה מודל של תיקונים לעומת פרוייקט.
    לכן ב"כלום כסף" תקבל "כלום שיקום".
    מה כן נקבל בכל זאת?
    מה שנקרא "ניקוי צמה". עבודה זו תכלול בד"כ:

    * חיתוך חוטים שמגיעים לשומקום
    * תיקון צרכנים שאינם עובדים, בדרך כלל על ידי מעקפים חדשים
    * סידור פיזי של החיווט שייראה יותר מסודר לעין

    אם שעת עבודה של מוסך עולה, נגיד, 200+מע"מ, אז בארבע-חמש שעות זה מה שהחשמלאי יעשה וזו תכולה הגיונית ביחס לתמורה.
    החשמלאי הוא לא הבעיה כאן, הוא בסך הכל עושה את מה שהוא יודע ומעוניין לעשות הכי טוב, בהנחה שהוא אכן מקצועי. וגם בזה יש לא מעט חיפופי פינות (למשל הלחמות גרועות (או יותר נכון העדר הלחמות), בידוד באיזולירבנד, העמסת צרכנים על מעגלים בצורה לא מבוקרת ועוד). הבעיה היא אצל הלקוח שמשלה את עצמו ומטעה את חבריו לחשוב שמישהו מספיק אידיוט כדי שיבצע פרוייקט "שיקום יסודי" ב"כלום כסף".
    תגידו, אילו הייתי אומר לכם שמוסכניק מקצוען עושה אוברול ב-1,000 שקל, הייתם הולכים אליו?
    אז למה בנוגע לחשמל, שהוא המערך המסובך ביותר ברכב by far, חלק מאיתנו מוכנים לקבל את זה?! אולי כי חלקנו חיים בהכחשה ואפילו נהנים מזה?...
    איך זה, שפות"ש באתר המועדון ההוא מציין באותיות קידוש לבנה ומודגשות "1,000 שקל!!!" עבור עבודה של 4 ימים שלמים לטענתו, ואשכרה לא נופל לו האסימון שהוא עובד על עצמו?! באמת נדמה למישהו שחשמלאי כלשהו - אפיל האימ-אמא של החאפרים - יכניס רק 250 שקל ליום כולל "עבודה + חוטים + מתגים + פיוזים + כל מיני דברים שביקשתי"?
    זה פשוט לא ייאמן עד כמה אנחנו אוהבים לעבוד על עצמנו. מן ספורט כזה.
    איך אמר אחד החברים היקרים - לשקם צמה בלי לפרק אותה לגורמים על השולחן, זה כמו לעשות אוברול דרך האגזוז...

    יתרונות: מחיר, משך עבודה קצר, שביעות רצון לטווח הקצר-עד-בינוני.
    חסרונות: לא פותרים את הבעיה מהשורש, מה שלא טופל - שזה הרוב המכריע - עדיין יצמיח תקלות מדי פעם, ולא תמיד (או תמיד לא) בתנאים הנוחים לנו, גם מה שטופל יחזור אלינו עוד כמה שנים.

    2. ריתמה קומפלט - המחיר לריתמות באיביי למשל, כאשר הן זמינות, הוא לא גבוה בדרך כלל, תלוי במצב הריתמה. זה יכול להיות בסיס לא רע לפתרון כולל, אבל רק בסיס כי - חסרונות:

    * לפעמים צריך לחכות לא מעט זמן לאחת טובה, אם בכלל, שתופיע למכירה. חשוב להדגיש שבמקרה של סופה יש לחפש ריתמה ל-YJ 4.0L ולא 2.5L. באופן מעניין דווקא הסוג השני נפוץ יותר, אולי מפני שבארה"ב הרנגלר הוא כל כך קטן שמנוע 4.0 ליטר הוא אוברקיל מטורף עבורו. תהיה הסיבה אשר תהיה, לא תמיד קל למצוא אחת משומשת למכירה.
    * ריתמת YJ איננה תואמת בדיוק לריתמת סופה. יש לא מעט קונקטורים עודפים שצריך להתעמק בספרות במידה ורוצים לגלח אותם, אבל יותר מזה - יש בסופה מעגלים שיש בהם הבדלים לעומת אותם מעגלים ברנגלר. למשל מעגלי התאורה, מחוונים ועוד.
    * כל ריתמה שהיא, יש לבדוק בדקדקנות את מצבה כדי לתקן כשלים או כשלים-שבדרך לפני שמרכיבים על הגיפ.
    * כי עד כאן עסקנו רק בהחזרת המצב למקור 'מפעל'. מה עם כל האביזרים שצריך להתקין מחדש ו\או להוסיף? עד שהבאנו ריתמה קומפלט, נחזור להתקנות קומבינה ונהרוס אותה?...

    3. פרוייקט שיקום - אין קיצורי דרך, ומי שמעוניין באמת לפתור את בעיות החשמל שלו מהשורש ולסגור את הפינה, ייאלץ לפרק את כל הדש, להניח את הריתמה על השולחן עירום ועריה, להדפיס עשרות עמודי סכמות יצרן, להצטייד בציוד איכותי, ולעבוד הרבה מאד לילות כשכולם נוחרים.

    יתרונות: פרוייקט כזה אין לו מחיר; הוא הזול מכולם במזומנים (בעבודה עצמית), נותן פתרון שורש ושקט נפשי בלי הפתעות רעות, בעל הרכב מכיר כל פיפס במערכת החשמל שלו וזה שווה המון (בעבודה עצמית), משלב בילט-אין את כל הצרכנים הנוכחיים והעתידיים כחלק אינטגרלי מהריתמה.
    חסרונות: תגיד לי, ירדת מהפסים?! למי יש סבלנות לדבר כזה.....
    חסרון בולט נוסף הוא המחיר הגבוה במקרה שמוציאים את העבודה למקצוען אחר, בהנחה שמוצאים פסיכי כזה. במקרה כזה המחיר יהיה מן הסתם פונקציה של מצב הריתמה הקיימת פלוס בקשות נוספות (שכבת קאסטומיזציה).


    כל אחד יחליט מה הוא מוכן להשקיע בג'יפ שלו, וזה בסדר גמור כאשר מודעים לתכולה המתקבלת.
    רק מדבר אחד צריך להזהר - מלרמות את עצמנו.
    סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
    www.switch-barosh.com

  2. #22

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    מסכים עם כל מה שכתבת. ויותר מזה שתבין מה עומק השריטה שלי, כאשר גמרתי להשקיע שבוע שלם בשיקום צמה של סיקס (לאין שיעור פשוטה מסופה). הכל עבד, היה מסודר...וככה בלי סיבה החלטתי שאני "עובד" על עצמי והלכתי על צמה חדשה מבית טוב מארה"ב. מה אני אגיד לך שנתיים עברו וזה היה שווה כל שקל מה 900 שהוצאתי עליה. ודרך אגב, החוטים שקיימים בשוק האמריקאי אינם קיימים פה כלל, החוטים בארץ הינם pvc פשוטים. לגבי, משתלם או לא...אני יודע שאלוף הברזנטים מנצרת מרכיב צמות חשמל. אבל המודל שלו בנוי על "רק אם יש לי זמן ואפס לקוחות בזמן נתון אז אני עובד על הרכב", הרכב שלי עמד שם שישה שבועות לברזנט ושל חבר כמעט חצי שנה לשיקום חשמל. אז, לא בטוח שהוא פרייאר...


    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  3. #23

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    בפנוכו

    ציטוט נכתב במקור על ידי yehuda75 צפיה בהודעה
    ...וככה בלי סיבה החלטתי שאני "עובד" על עצמי והלכתי על צמה חדשה מבית טוב מארה"ב. מה אני אגיד לך שנתיים עברו וזה היה שווה כל שקל מה 900 שהוצאתי עליה.
    ייתכן שהחשמל של הסיקסים בארץ זהה למקור האמריקאי. לא מכיר.

    ודרך אגב, החוטים שקיימים בשוק האמריקאי אינם קיימים פה כלל, החוטים בארץ הינם pvc פשוטים.
    ריתמת הקבינה בסופה שלי למשל היא של רנגלר שעבר כנראה התאמות בתע"ר. בערך שליש מהקונקטורים היה מיותר (ABS וכו'). ועדיין לא ראיתי הבדל מהותי בין החוטים אצלי לחוטים בריתמות אחרות ששיקמתי. ואתה יודע מה? למרות ההשמצות על תע"ר, אני חייב לומר שאיפה שיד אדם לא נגעה - חוטים השתמרו במצב מעולה גם אחרי 20 שנה ויותר.

    לגבי, משתלם או לא...אני יודע שאלוף הברזנטים מנצרת מרכיב צמות חשמל. אבל המודל שלו בנוי על "רק אם יש לי זמן ואפס לקוחות בזמן נתון אז אני עובד על הרכב", הרכב שלי עמד שם שישה שבועות לברזנט ושל חבר כמעט חצי שנה לשיקום חשמל. אז, לא בטוח שהוא פרייאר...
    לא הבנתי, אלוף הברזנטים הוא גם אלוף החשמל? יש הבדל תהומי בין "להרכיב" לבין "לשקם", אתה מודע לזה שכמעט אין קשר בין זה לזה נכון?
    מכל מקום אני לא בטוח שהבנתי איך הסקת שהוא לא פראייר, למרות שאני יכול להעיד מעצמי שרציתי לעשות אצלו ברזנט בשבועות האחרונים אבל הוא בהחלט תימחר גבוה מדי לטעמי.


    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
    www.switch-barosh.com

  4. #24
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,440

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    יש מעט מאוד אנשים, אם בכלל, שמסוגלים לבנות/לשקם צמה לרמת איכות תואמת מקור. בתשע השנים שאני בענף הרכב, הכרתי עד היום אדם אחד בלבד שמתקרב לזה.

    הן בגלל מחסור בידע/מוטיבציה/נסיון: כמה אנשים יודעים למשל ללחוץ טרמינל כמו שצריך, עם שתי שמיניות יפות והדוקות על הבידוד ועל הגידים?








    (לצערי, גם אני לא בין אלה שיודעים, ודווקא ניסיתי כמה פעמים, עם הטרמינלים והכלים הנכונים)

    והן בגלל מחסור בכלים או ברכיבים, כמו טרמינלים, גומיות אטימה, קונקטורים מכל הסוגים הנדרשים, קליפסים מותאמים לרכב לחיבור כל הנקודות הנכונות בצמה.

    נסיון לטעון ליכולת כזו הוא בד"כ יומרנות חסרת כיסוי.

    מחזק את אסף: אם זה רלוונטי, יהיה נכון לקנות צמה מוכנה.



    האחרון שאמרתי לו את דעתי על הנושא, נתקע עם הסופה שלו בכביש, מאות ק"מ בודדים לאחר שיקום כולל של הצמה אצלו. אחד החיבורים בצמה התחמם והתנתק.

    Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  5. #25

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    אני חייב לומר בהקשר של איכות העבודה והחומרים - לדברים באמת חשובים רכשתי בחו"ל טרמינלים וחוטים, טפלון או PVC לא משנה, בהתאם לייעוד - אבל בטח לא הPVC שיש בארץ שהם לא תקניים לכלום, ואגב שתדעו התקן של חוטי PVC ה"רגיל" הוא ל80 מעלות, ולא ל 105 מעלות כמו שהיה לפני כמה שנים - ככה שגם אם במקרה מצאתם חוט עם בידוד תקני הוא בטח יהיה לתקן הפחות מחמיר. ועוד לא דיברתי על הרכב החוט שהוא לא מוליך לפי התקן.
    טרמינלים שקונים בארץ ברובם הם כל כך רכים שאפשר ללחוץ אותם עם השיניים וילדה בת 4 יכולה לשבור אותם בין שתי אצבעות.. טרמינלים טובים נלחצים עם מכשיר תקני בדיוק כמו שצריך ונראים כמו בציור - כי הם עשויים מהחומר הנכון ועם הציפוי הנכון. הם גם מוליכים יותר טוב אבל יותר חשוב הם לא נסדקים. אתם יודעים כמה פעמים נתקלים בתקלות נעלמות שנובעות פשוט מטרמינלים סדוקים שנסדקו בזמן הלחיצה?
    ומה עם השרשורי? הזבל הרגיל שמוכרים בארץ לא טוב לכלום, רחוק מלהיות תקני ובטח לא עמיד בחומרים בעיתיים שיש תחת מכסה המנוע.
    אז צמות חשובות באמת (למשל צמת ההזרקה בקמפר) תיקנתי או בניתי מחדש עם טרמינלים מחו"ל וחוטי טפלון שפירקתי מצמה של מטוס שנפלה לי ליד. צמות פחות חשובות הסתדרתי ואפשר להסתדר עם החוטים והטרמינלים שקונים בארץ - אבל עם לוחץ איכותי והקפדה על בדיקה במשיכה של כל הלחיצות כדי לוודא שאין סדקים.
    אגב... בעבודתי הקודמת למדתי ממחווט אומן לעבוד על רתמות, גם אוטומוטיביות וגם צבאיות. עם הכלים הנכונים והחומרים הנכונים זה לא דורש מיומנוות גבוהה כל כך, אבל בהחלט דורש לדעת מה עושים ואיך לבדוק. עם הציוד הלא איכותי הרגיל, גם הוא נדרש פעמים רבות לעבודות חוזרות...

    וזה באמת רק על קצה המזלג. יש בארץ בעולם הרכב רק מחווט אחד שאני מכיר שעובד אך ורק עם חומרים תקניים, והוא יקר מדי בשבילכם וגם לא זמין כי הוא עסוק מעל הראש (ובועז המליץ עליו בהתחלה).

    אז הפתרון הוא כן לקנות באינטרנט את כל הציוד ולעבוד לבד. זה לא כל כך יקר אם יודעים איפה לקנות.

    או לקנות צמה מוכנה מחו"ל, למה לשבור את הראש?

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  6. #26

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    מה זה לוחץ ייעודי?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #27

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    ציטוט נכתב במקור על ידי גלעד .ג. צפיה בהודעה
    מה זה לוחץ ייעודי?

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    זה לוחץ ייעודי באדיבות חנן:

    קובץ מצורף 105426

    וכך נראות לחיצות תקניות באדיבות מי שלמד איך להשתמש בכלי של חנן:

    קובץ מצורף 105427
    סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
    www.switch-barosh.com

  8. #28
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,440

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    קבל ח"ח על התמונות, גיתאי.
    לגבי החוט השחור, סובבת את החוטים לפני שלחצת. לא טוב. הגידים צריכים גם לעבור מעט את הקטע של הלחיצה.
    לגבי האדום, יש גידים שלא מצאו את מקומם בתוך הלחיצה, וקשה לראות בתמונה שצילמת את צורת השמיניות המדויקת. על פניו זה נראה לא טוב, אבל אולי אני מפספס.
    אם אתה רוצה לדעת בוודאות, תחתוך עם דיסק במרכז הלחיצה, לקבל חתך של הלחיצה.

    ורק כדי שלא יתקבל הרושם שאני כן יודע לעשות את זה נכון ולכן תופס תחת : אני לא.
    כשנתתי את המכשיר לגיתאי אמרתי לו שאני לא הצלחתי להגיע איתו לתוצאות משביעות רצון .
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  9. #29

    ברירת מחדל פרויקט בסופה

    גיתאי, אני לא רואה את התמונות שלך.

    מינון למדתי על איכות וציוד.
    עם הציוד הבא הוא עובד.
    מניח שאחרי זה לא תשימו מחבר אחד בתא המנוע שאינו מהסוג הזה...

    http://youtu.be/MqXcaNVwpvI

    http://youtu.be/LIR9-ZdG958

  10. #30

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    אגב, גיתאי וחנן, גם לי יש לוחץ כזה אבל רק כשהתחלתי לעבוד עם לוחץ שאמנם נראה ככה אבל עולה פי 4, הבנתי איך ולמה יש הבדלים בלחיצות. ההבדלים כמעט לא נראים בעין אבל נראים בלחיצות.
    הבדיקה הנכונה היא על ידי מדגם שבודקים במדידת גובה אחרי הלחיצה, או חיתוך כמו שחנן כתב, ובדיקת משיכה בלחיצות הסדרתיות.
    בכל מקרה, עבודה יפה, באמת.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  11. #31

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    גיתאי התמונות לא נראות משום מה...

    עד היום לוחץ בעזרת פלייר/ג׳בקה/פטיש... אני מעוניין להשתדרג...

    מה השיפור לעומת הלחיצה שאני מבצע היום?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #32

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    בועז - לחץ על הקישורים. הציוד שינון משתמש בו הוא באמת ליגה, אבל כמו כל דבר - אין לזה סוף. אפשר להרכיב סופיות של נאס"א על ג'יפ, הכל שאלה של כסף וצורך. לא יצא לי להיתקל בריתמות אוטומוטיביות מקוריות שהשקיעו בהן ציוד כזה (אם כי זה לא אומר שאין כמובן).

    אסף - כמו שעניתי לבועז, ועוד - אין לי ספק שאתה שולט היטב בחומרים ותקנים, ולכשעצמי לא יצא לי להכנס לעולם הזה שהוא בוודאי תחום בפני עצמו. אבל כשאני מסתכל על מבחן התוצאה, ואני רואה - לא בצמה אחת, גם לא בשתיים - שחוטים שהם מתחת לכל ביקורת במושגים שלך, נראים במצב מעולה גם אחרי 20 שנה ויותר, ממש כחדשים - אני לא חושב שאני זקוק ליותר מזה. לעניות דעתי החוטים האלה, בבידוד נכון והלחמות איכותיות איפה שצריך, יחיו עוד הרבה מאד שנים אחריי ואחריך. אילו זה היה פורום של בוני מטוסי קרב, ככל הנראה הסטנדרטים היו מחמירים בהתאם.
    כמו בהרבה דברים בחיים, גם כאן כדאי לצייר את קו הגבול בין מענה מספק-פלוס לבין אוברקיל.

    חנן - אם אלה הרג'קטים שלך, אני מבסוט יש מי שיטען שאילו היינו מדקדקים בקוצן של מצוות כמו בלחיצות, כבר היינו מתגלגלים על חמורינו הממונעים לבית המקדש שלוש פעמים בשנה לסובב על המנגל של הכוהנים. ואני כהן, למי שמתעניין.

    בעניין המקור ידועה לך דעתי, ואני קצת מתפלא על מה שכתבת דווקא כמי שבא עמוק מהתחום.
    תבין; זה לא שאני מקדש שיקום על פני מקור, או מקור על פני שיקום, או מקדש משהו בכלל - תמיד אנחנו חותרים לנכון ביותר, לחזק ביותר, לאמין ביותר האפשרי במסגרת המגבלות.
    ואם זוכרים שגם מאחורי ה"מקור" יש בני אדם שקמים בבוקר, עייפים לפעמים, ומונעים על ידי פוליטיקות ארגוניות לפעמים, וכן הלאה - אז מפנימים שהמקור הוא לא תמיד הטוב ביותר, גם אם בדרך כלל זה נכון סטטיסטית בגלל יתרון הגודל\התקציב\וכו'.
    חוט שנקרע ליד הלחמה זה לא טוב, אבל שגיאות מתרחשות - וזה בסדר כל עוד אתה יודע מה אתה עושה ונזהר איפה שצריך. ללמוד זה בסדר, וגם אחוז פאקים מסויים - זה עדיין בסדר כשמתקנים אחוריזה.
    אני צריך להזכיר לך פאקים של 'מקור' וכמה קרבנות כאלה גבו?
    גם יצרנים רחוקים מלהיות מושלמים אפילו כיום.
    אני נוסע ביומיום על מיצובישי לנסר חדשה מהעבודה, עוד לא זכתה לעשות אפילו טיפול שגרתי ראשון, וכבר ים של בעיות במודול המולטימדיה והדיבורית - המקורי כמובן. ים של בעיות חנן, לא אחת, וזה אוטו מהניילון. אה כן, וכבר ביקר אצלי טכנאי ותיקן, והתקלות לא איחרו לשוב ובגדול.

    זוכר את הסוויץ' המקורי של GM שהרג כמה מאות שהאוטו דמם להם תוך כדי נסיעה (והמהנדסים ידעו והיה קשר שתיקה!!!)?
    או חיישן האקסלרטור המקורי של טויוטה קורולה שהחליט שהאוטו בפול גז ושלח כמה מאות אל מותם? ואותו דבר במיצובישי ע"ע אסון טבריה?
    הצמה המקורית ההיא בדגם מסויים של טרקטור JCB שמחליטה כל כמה שנים להתאבד בשריפה, עד שחקלאים שמים מראש בצד שתי עשרות אלפיות וחצי?
    יודע מה, אל תלך רחוק - למה תע"ר פרסמו בספר סופה שו"ש לאורות הדרך, לפיו עדיף לשלב ממסרים (לאור רגיל ולאור גבוה) במקום החיבור הישיר למחליף אורות? לפי הגישה הטוטלית של דביקות במקור, הייתי צריך להימנע מהשו"ש הזה?
    והשרשורי השחור המעפן שמגיע עם הצמות בסופה, סתכל בצמות רנגלר אמריקאיות - אלה בדיוק אותם שרשורים שמתפוררים לך ביד אחרי X שנים... אבל זה מקורי... אז מה, השרשורי המשוריינים שאני הרכבתי על הצמה שלי פחות טובים כי הם לא מקוריים? ההיפך הגמור - הם שדרוג אדיר לעומת המקורי.
    ואגב, אין לך מושג כמה סתירות מצאתי בסכמות המקוריות של היצרן (גם קרייזלר גם תע"ר). אלו סכימות ששורטטו בידי המהנדסים.

    אז לקחת מקרה מסויים ולהשליך ממנו על הכלל זה קצת חוטא ללוגיקה לעניות דעתי. ואנחנו יודעים שקטונתי בהשוואה לנסיון היומיומי העצום שלך, ובכל זאת אני מרשה לעצמי לחלוק עליך מעט בנקודה הזו (מעט - כי סטטיסטית המקור באמת עדיף בדרך כלל, אבל לא בתור כלל ברזל).

    כמו שאמרתי, גם צמה מקורית יד שניה במצב מצויין זה טוב, אבל רק כבסיס. עדיין יש לא מעט עבודה לעשות עליה גם בהתאמה לסופה ספציפית וגם בהחזרת ו\או הוספת צרכנים, והעבודה הזו מצריכה הבנה ומקצועיות - אחרת אתה משחית צמה טובה ומכין את הקרקע לצרות הבאות, גם אם דחית אותן בכמה שנים.
    אגב אסף חתם בעצמו בכך שאולי עדיף מקורי וזהו, לאחר פירוט מרשים של הפאקים בריתמות המקוריות מבחינת איכות החומרים... אז בואו נהיה עקביים חברים.
    סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
    www.switch-barosh.com

  13. #33

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    ציטוט נכתב במקור על ידי גלעד .ג. צפיה בהודעה
    גיתאי התמונות לא נראות משום מה...

    עד היום לוחץ בעזרת פלייר/ג׳בקה/פטיש... אני מעוניין להשתדרג...

    מה השיפור לעומת הלחיצה שאני מבצע היום?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    השיפור עצום וברמת ההכרחי. לפני שפגשתי את הכלי הזה לחצתי עם פלייר ועל זה הוספתי הלחמה יפה, אחרת זה שווה לפח.
    אנסה להעלות שוב את התמונות:

    הכלי
    קובץ מצורף 105428

    לחיצות לדוגמה

    Click image for larger version. 

Name:	לחיצות.jpg 
Views:	222 
Size:	176.7 קילובייט 
ID:	105429
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	לוחץ.jpg‏ 
Views:	186 
Size:	322.4 קילובייט 
ID:	105430  
    סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
    www.switch-barosh.com

  14. #34
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,440

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    יש תקלות בציוד מקורי, מי כמוני יודע. אני הרי אמון על טיפול בהן ודיווח עליהן ליצרן.
    אבל, הן זניחות לחלוטין בכמותן ביחס לתקלות שנגרמות לאחר המכירה.

    המולטימדיה והדיבורית שלך מקוריות? אתה סגור על זה?
    זה שזה מופיע במפרט בעברית באתר היבואן לא אומר כלום על המקוריות, אני מניח שאתה מודע לזה.

    Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  15. #35

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    ציטוט נכתב במקור על ידי חנן-ג'יפולוג צפיה בהודעה
    יש תקלות בציוד מקורי, מי כמוני יודע. אני הרי אמון על דיווח עליהן ליצרן.
    אבל, הן זניחות לחלוטין בכמותן ביחס לתקלות שנגרמות לאחר המכירה.

    המולטימדיה והדיבורית שלך מקוריות? אתה סגור על זה?
    זה שזה מופיע במפרט בעברית באתר היבואן לא אומר כלום על המקוריות, אני מניח שאתה מודע לזה.

    Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
    יודע מה, בוא נעזוב את המולטימדיה אצלי, שהיא מקורית של JVC ומסתמא גם מיצובישי, או לפחות היבואן - ולכל הפחות JVC עצמם - הריצו עליה לא מעט QA.
    לא חסרות דוגמאות מהעולם האוטומוטיבי כמו אלה שנתתי, והן רק דגימות.
    ואתה יודע מה? אני מוכן עוד 'ללכת לקראתך' ולהסכים שאמצעי הייצור כיום איכותיים מאלה שהיו לפני שני עשורים, ואיתם גם התוצרת (אם כי רק עוד שני עשורים נדע האם הם באמת מזדקנים יפה יותר...). הג'יפים שלנו שייכים לעידן ההוא, ולא בטוח שהמקורי כמות-שהוא מנצח בנוק אאוט פרוייקט שיקום מושקע. ובכנות חנן, אני באמת לא חושב שזה עד כדי כך יומרני.
    סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
    www.switch-barosh.com

  16. #36
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,440

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    אז נסכם על אי הסכמה?

    מה שלא יהיה, מציע לך לא לוותר בינתיים על ביטוח הגרירה
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  17. #37

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    גיתאי, מה שכתבתי לגבי איכות החומרים מתייחס למה שאתה ואני יכולים לקנות בחנות ברחוב בישראל. לא לאיכות החומרים של הצמה המקורית, שים לב...

    לגבי המחיר - אין הבדל משמעותי בין 100 מטר חוט gptm מיצרן מוכר וספק מחו״ל לבין 100 מטר חוט עלום שם ותקן בחנות.

    אסף.

  18. #38

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    נראה שהלחיצות של גיתאי בתוספת הלחמה מהירה יתנו תוצאה מצוינת שתחזיק שנים רבות.

  19. #39

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    היכן אפשר למצוא צמה לסיקס חדשה ב 900 שח??
    אני מוכן לקנות עכשיו אחת כזו..
    יודע מה, גם רק צד המכשירים מתאים לי.
    כל מה שמוצאים במחרים האלו הם צמות משומשות, שלא בטוח שהם יותר טובות ממה שיש לי )-:
    אשר להלחמה על הלחיצות, נראה לי שזה לא נחוץ ואפילו עלול לגרוע באמינות.
    מוריד את הגמישות שיש בקונקטור ועלול ליצור שבירות לאורך זמן

  20. #40
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: פרויקט בסופה

    ב900 אתה קונה צמה ג'נרית. אפילו בפחות. עדיין טובה יותר מהמקורית אחרי כל השחיטות שעברה, אם עברה. יש לי צמה ג'נרית בבית ואחת אחרת שהורכבה על הג'יפ שלי בעזרתו האדירה של אשר כהן שכבר לא בפורום.

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. פרויקט כיסוי הגה
    על ידי oferziv1 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 11
    עדכון אחרון: 29-10-14, 08:38
  2. פרויקט הגה כוח, חסרים כמה חלקים..
    על ידי סולי בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 15-05-14, 00:43
  3. פרויקטים של טרופי-טראק 4X4
    על ידי נמרוד בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 18
    עדכון אחרון: 29-07-13, 20:29
  4. פרויקט TT חדש (?)
    על ידי נמרוד בפורום פרויקטים
    תגובות: 120
    עדכון אחרון: 18-07-13, 15:32
  5. פרויקט גמר
    על ידי E.T 4x4 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 06-08-09, 12:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •