בקרוב הרכב יוגבה ב- "4.5![]()
יתכן ותהיה בעיה ביוק האחורי ואולי גם הקידמי, במקום להשקיע מאות דולרים ביוק אלמינטור וצלבי CV חשבתי פשוט להאריך את הדריישפט במידה שתידרש . כך שגם היוק יחזור למקומו וגם התוספת של הכמה ס"מ תוריד את הזוית בכמה מעלות בודדות .
לפי המשפרים האמריקאים "לא צפויה בעיה בקיט הנ"ל ברכב עם בסיס ארוך כמו הגרנד"
הערות והארות יתקבלו בשמחה.
יואב
הארכת דריישפט תמתן את הזווית לעומת אלימינטור - אתה הולך הפוך על הפוך.
השאלה הבסיסית נשארת: האם ההגבהה "גדולה על הרכב" או לא. אם יהיו לך רעידות או "אכילת" צלבים מוגברת, לא יהיה לך מנוס אלא להתקין מבטל סליפ יוק.
אני הייתי מנסה להשאיר את המצב כמו שהוא ולבדוק.
אם רועד, אולי אפשר להנמיך טיפה את החלק האחורי של רכבת הכח ע"י ספייסרים.
אם גם זה לא הולך, אז הייתי מוותר על הנסיון להאריך את הדרייפטים, והולך לכיוון של סליפ יוק אלימינטור, אם לא רועד, והכל נראה תקין - תאריך את הדריישפטים.
יוני5
LandRover makes me feel like God - full of mercy
היילקס 95, "31, נעול כפול
מדינה חופשית. אתם לא חייבים להסכים איתי. אתם יכולים להמשיך לטעות.
שמרו על קשר