Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 35
  1. #1

    ברירת מחדל זויות נסיעה

    שאלת תם-
    במיצובישי Q ארוך 2800 שנת 98,
    מה הזויות הגבוליות שניתן לנסוע בהן בטיפוסים לפי המד הנמצא על לוח השעונים?,
    קחו בחשבון שהג'יפ מוגבה 2.5".

    לומד להכיר את הג'יפ.....

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    לא מאמין במדע הלא מדויק שיש בשעונים המקוריים...

    ממליץ על ניסיון שנרכש במשך הזמן והטיולים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #3
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,793

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    אם תמשיך להיסתכל על המד הזה אתה באמת תימצא את עצמך הפוך...
    RAM 3500 on "35

  4. #4
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    ה"קלינומטר" הוא צעצוע עם הרבה דאווין שנועד להעביר מסר של "קוקפיט מקצועי/מאובזר/מפנק/מתוחכם" ובעיקר להרשים באולם התצוגה.
    בפועל חסר תועלת או ערך ממשי.

    כדי לקבל את נתוני הביצועים עפ"י היצרן תפתח את ספר הרכב - ותזכור שהנתונים מתייחסים לרכב סטנדרטי, ריק מציוד ונוסעים ובתנאי מעבדה מבוקרים.
    בפועל - כל רכב לגופו, בהתאם למתליו, צמיגיו, גובהו, משקל הציוד שמועמס בו, פיזור ומיקום הציוד ברכב וכו'.

    במקרה של פאג'רו Q - לא פעם נתקלתי במוגבהים שאם נתעלם לרגע ממרווח הגחון וזויות הגישה/נטישה/בטן הטובות יותר שלהם, בכל זאת טיפסו פחות טוב ואיבדו אחיזה מהר יותר מהסטנדרטיים. כנראה עניין של מרכזי כובד.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  5. #5
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,086

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי צפיה בהודעה
    הבמקרה של פאג'רו Q - לא פעם נתקלתי במוגבהים שאם נתעלם לרגע ממרווח הגחון וזויות הגישה/נטישה/בטן הטובות יותר שלהם, בכל זאת טיפסו פחות טוב ואיבדו אחיזה מהר יותר מהסטנדרטיים. כנראה עניין של מרכזי כובד.
    מוטות פיתול מתוחים (אין מהלך מקדימה)+קפיצים קשיחים יותר מאחור=-פחות אחיזה ופחות יכולת להעביר כוח לקרקע.

    לגבי המד זוית,
    הרגשת הבטן שלך לא אמורה לתת לך להגיע אף לא קרוב לזווית האמתית שהרכב ייפול על הצד.

    בתיאוריה, במבדק סטאטי של הטיה, הרכבים האלו יודעים להגיע לזווית צד חריפה שאתה לא יכול לעמוד בה, בפועל, אתה תרגיש רע מאד הרבה לפניה.
    עדיף להסתכל החוצה ולהבין את התחושת בטן מאשר להסתכל על המכשיר הזה.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  6. #6
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,793

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    פג'רו q נוטה להצליב ולהרים גלגלים ולהיתהפך הרבה יותר מהר מאחרים בגלל מהלכי מתלה קצרים מאוד ו"בזכות" נעילה אחורית, מניסיון הגעתי איתו למצבים כאלה של כמעט ו... במקומות שאחרים עברו הרבה יותר יפה.
    יש הרבה סירטוני "הדגמה" ברשת.
    RAM 3500 on "35

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    חשוב לומר שמה שהופך כלים כאלו הוא זווית משולבת. למשל ירידה של מדרגה אלכסונית. במצב כזה גם כשהרכב נופל על הגלגל הקדמי הרחוק יותר, והאחורי הנגדי שלו מתרומם באוויר בתנופה, הקלינומטר יראה שהרכב בכלל לא בשיפוע צד. כיוון שמדובר בשילוב לא מאוזן של מתלה נפרד מלפנים וסרן חי מאחור, זו סיטואציה שדורשת שהנהג יזהה אותה ויפעל בהתאם - בעיקר יימנע מבלימה - ולא יעסוק בטיסת מכשירים.

    אסף.

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב ש. צפיה בהודעה
    פג'רו q נוטה להצליב ולהרים גלגלים ולהיתהפך הרבה יותר מהר מאחרים בגלל מהלכי מתלה קצרים מאוד ו"בזכות" נעילה אחורית, מניסיון הגעתי איתו למצבים כאלה של כמעט ו... במקומות שאחרים עברו הרבה יותר יפה.
    יש הרבה סירטוני "הדגמה" ברשת.
    http://youtu.be/6uovtvAoPLc

    דקה 6:30


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #9

    ברירת מחדל זויות נסיעה

    ועוד אינטילגנט מהיום


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    מיקום
    מבשרת
    הודעות
    246

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    כול מה שנאמר לפני מאוד נכון
    ממליץ מאוד לשים ספייסרים של 1.5"
    על הגלגלים להרחבת בסיס הגלגלים
    הרכב מתנהג אחרת לחלוטין יציבות גבוהה במיוחד בשפצים
    אין כול תחושה או נזקים על מערכת ההגה
    וזה לאחר שנה של שימוש

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    מצטרף להמלצה של עמירם בנוגע לספייסרים..


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #12
    חבר רשום sportage's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    574

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    רק לקחת בחשבון שזה מגדיל מאמץ במייסבים ומעיף בוץ לשמיים..

    לגבי ההתהפכויות בשפ"צ, ברובן נגרמות מבחירת מסלול שגויה משולבת עם עודף נחישות בעליה, ולחיצה מיותרת בפניקה על הבלמים בירידה.

    שום שעון לא יעזור למנוע טעות כזאת, בדטמה לשנורקל ופנסי ערפל...

    Sent from my LG-D800 using Tapatalk
    מה שלא נכנס בכוח נכנס עם יותר כוח..

  13. #13
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,503

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי sportage צפיה בהודעה
    רק לקחת בחשבון שזה מגדיל מאמץ במייסבים ומעיף בוץ לשמיים..



    Sent from my LG-D800 using Tapatalk
    אבל רשמו שזה לא עושה שום נזק נכון? אז למה להתווכח ועוד להוסיף נתונים הגיוניים?
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  14. #14

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    לדעתי וכבר כתבתי את זה - פאג׳רו דור 2 מוגבה, ״מתוח כמו קונדום״ כמו שמישהו אמר, חייב היפוך בולג׳וינט כדי להחזיר את מהלך הפתיחה והגמישות של המתלה הקדמי. זה יהיה ניכר בחריצים שם תהיה לו עוד תמיכה, ובירידות, ובכלל....
    (וזו לא פעם ראשונה שאני כותב את זה, רק נראה לי שוב רלוונטי).

    אסף.

  15. #15
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,503

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk צפיה בהודעה
    לדעתי וכבר כתבתי את זה - פאג׳רו דור 2 מוגבה, ״מתוח כמו קונדום״ כמו שמישהו אמר, חייב היפוך בולג׳וינט כדי להחזיר את מהלך הפתיחה והגמישות של המתלה הקדמי. זה יהיה ניכר בחריצים שם תהיה לו עוד תמיכה, ובירידות, ובכלל....
    (וזו לא פעם ראשונה שאני כותב את זה, רק נראה לי שוב רלוונטי).

    אסף.
    ומי יודע לעשות את השינוי כראוי בארצנו אסף?
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  16. #16

    ברירת מחדל

    לי יש קיט. אני רק מפחד להרכיב בגלל רישוי וכו

  17. #17

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    תרכיב, אף אחד לא ישים לב. מנסיון (בעצם... מה יש בקיט? חוץ מבולג'וינט וברגים מחוזקים? אם בקיט יש בלוק הגבהה הוא לא חובה).
    זה כמעט BOLT-ON.
    החשוב אחרי זה הוא לבדוק ברצינות כל כמה זמן את החופש בבולג'וינט - כי זה הופך להיות כמו בפראדו, אם לא בדקת, ונשבר - לא נעים בכלל.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  18. #18

    ברירת מחדל

    הקיט כולל ספייסר חרוט שיושב בין המשולש לבולגויינט ויש עליו קצת אורך. וגם ספייסר שיושב בין המשולש לשילדה לפיצוי. כהכנה קניתי בולגויינטים מקוריים ,תכננתי לצבוע את הכל בשחור וגם לקדוח לפחות זוג מהברגים לטובת חיבור פין פציל (כבר נפתחו לי ברגים כאלה).

  19. #19

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    תרכיב בלי ספייסר ותראה שזה לא רע. אני ממליץ לעלות בהזדמנות במידת הבורג ובדרגת החוזק שלו. פין פציל נראה לי קצת מוגזם... יש דרכים נוחות יותר לאבטח ברגים נגד פתיחה.
    אמור להראות משהו כזה (לקוח מאחד הפורומים האוסטרליים, מהארץ צילמתי רק התקנה של טרופר, למרות שנעשה גם בפג'רו וגם בטויוטה טנדר):

    Click image for larger version. 

Name:	newballjoints.jpg 
Views:	467 
Size:	85.3 קילובייט 
ID:	105763

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  20. #20

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    נראה, כמה מקומות ששאלתי לא ממש היו מוכנים לעשות כיוון למתלה שכזה, או לבצע את ההמרה (לאחר הרכבת הספייסרים).

    מה שכן, אחרי שלוש שנים עם הרכב... המתלה הקידמי של הQ הוא דיי גרוע, ואני עדין.

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. כיוון זויות הדריבשאפט לאחר הגבהה?
    על ידי ישי.פ בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 29
    עדכון אחרון: 18-11-13, 13:02
  2. זויות להתקנת בולמים על מתלים נפרדים לבאגי
    על ידי hcohen10 בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 02-02-12, 21:33
  3. זויות דייבשפט והפיכת סרנים,למה צריך את זה?
    על ידי barak_b בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 24-10-05, 19:14
  4. זויות נטישה של סי.ג'י 8
    על ידי רפי א. בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 16-10-03, 07:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •