Close
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 35 מתוך 35
  1. #21
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    גרוע זה לא מילה ואתה מאוד עדין ודיפלומטי.
    מתאים יותר לנסיעה מהירה, לא לשטח טכני.
    ועדיין זו בעיה לא רק בפאג'רו. ירידת מדרגה אלכסונית גבוהה באמצע מורד תלול היא סיכון גדול לכמעט כל SUV שאני מכיר עם מתלה קדמי נפרד.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  2. #22

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי GodsFather צפיה בהודעה
    אבל רשמו שזה לא עושה שום נזק נכון? אז למה להתווכח ועוד להוסיף נתונים הגיוניים?
    יש פעמים בהם ניסיון שווה הרבה יותר מאשר נתונים.

    אצלי כבר שנתיים עם ספייסרים (אינצ הרחבה) ואין שום שינוי מורגש.

    ובוא נגיד שאחרי 5 שנים תצטרף להחליף מיסב שנדפק בגלל ״העומס שהספייסר מייצר״- מבחינתי סיכון מחושב.

    בכל מקרה שכל אחד יעשה את החשבון שלו...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #23
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Feb 2013
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    146

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    נתקלתי במישהו שאומר שלהשים ספייסרים מקדימה ברכב עם לוקרים הספייסרים הורסים את הלוקר מה הסיבה לכך?

  4. #24

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי LIRON5721 צפיה בהודעה
    נתקלתי במישהו שאומר שלהשים ספייסרים מקדימה ברכב עם לוקרים הספייסרים הורסים את הלוקר מה הסיבה לכך?
    הסיבה לכך היא שמדינתנו היא דמוקרטיה עם חופש ביטוי, וכל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  5. #25
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,793

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי צפיה בהודעה
    גרוע זה לא מילה ואתה מאוד עדין ודיפלומטי.
    מתאים יותר לנסיעה מהירה, לא לשטח טכני.
    ועדיין זו בעיה לא רק בפאג'רו. ירידת מדרגה אלכסונית גבוהה באמצע מורד תלול היא סיכון גדול לכמעט כל SUV שאני מכיר עם מתלה קדמי נפרד.
    עם רכבים שהמתלה האחורי הוא יחסית גדול(טרופר למשל), או מוגדל בעזרת דרופקיט וכדומה זה פחות מורגש, הרכב לא צונח למטה ולא מתנדנד על שתי גלגלים, זה עדיין לא "זה" אבל לפחות משהו.

    לגבי הפיכת תפוח ועם/בלי ספייסר מתחתיו, זה ייתן עוד מהלך פתיחה אבל תשימו לב שזה מכניס את הפעמון החיצוני לזווית חדה עוד יותר וגורם לשחיקה הרבה יותר גדולה ואפילו שבר, אם כבר אז הנמכת כל הדיפ' הקידמי והחזרת הזווית של הציריות לקצת יותר טובה תפצה על השינוי הזה.
    RAM 3500 on "35

  6. #26
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,084

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב ש. צפיה בהודעה
    עם רכבים שהמתלה האחורי הוא יחסית גדול(טרופר למשל), או מוגדל בעזרת דרופקיט וכדומה זה פחות מורגש, הרכב לא צונח למטה ולא מתנדנד על שתי גלגלים, זה עדיין לא "זה" אבל לפחות משהו.
    .
    זה רחוק מזה..
    גם אם המתלה נפתח הרבה, המרכב עדיין מגיע לשפצ קשה בירידת מדרגה אלכסונית.

    סרן שיורד בצד אחד מעט יותר, משפר מעט מאד את מרכז הכובד, שממוקם גבוה במרכזו.

    להבדיל מסרנים חיים בהם המרכב כמעט מאוזן.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  7. #27
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,793

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    המרכב אמנם בשפ"צ, אבל לפחות אין לך את הנחיתה כשיש גלגל באוויר, נניח כמו בתמונות הנ"ל, דמיין שאתה יורד על שתי גלגלים מוצלבים והשאר באוויר(זה בפועל יותר ממה שזה ניראה בתמונה), יש לך את אפקט הנחיתה לתוך השפ"צ שלנהגים לא מנוסים מפחיד יותר, כשכל הגלגלים על הקרקע זה פחות מורגש.

    Click image for larger version. 

Name:	73776_503787186344551_1426678434_n.jpg 
Views:	183 
Size:	227.8 קילובייט 
ID:	105803Click image for larger version. 

Name:	1377446_10200211067153252_1251330503_n.jpg 
Views:	195 
Size:	179.3 קילובייט 
ID:	105804
    RAM 3500 on "35

  8. #28
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,793

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    ולדוגמא:
    Click image for larger version. 

Name:	IMG-20150216-WA0174.jpg 
Views:	181 
Size:	190.2 קילובייט 
ID:	105806
    RAM 3500 on "35

  9. #29

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    אני משתדל מאוד שלא להכנס למצבים כאלה. כולל לקחת סיבובים ברדיוס גדול ורוורס על מנת להתיישר מול המדרגה.

  10. #30
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,793

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    לפעמים אין לך אופציה כזאת...
    כמו שכתבתי לפני, עם הפג'רו הטרנו וטנדרים שהיו הגעתי למצבים כאלה ויותר חריפים כשאחרים עברו יותר באלגנט, יאמר לזכות הטרופר שבזכות מהלכי מתלה טובים מהשאר זה פחות מורגש.
    RAM 3500 on "35

  11. #31

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    נכון שהטרופר גמיש יותר, ועדיין... הרכב בתצורה הזו מאוד לא מאוזן.
    דווקא בכלים עם ארבעה מתלים נפרדים, ומהלך מתלה קטן יותר, ההתנהגות בסיטואציות כאלו הרבה יותר מאוזנת - הגלגלים אמנם באוויר אבל אין סרן שדוחף.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  12. #32
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,084

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב ש. צפיה בהודעה
    המרכב אמנם בשפ"צ, אבל לפחות אין לך את הנחיתה כשיש גלגל באוויר, נניח כמו בתמונות הנ"ל, דמיין שאתה יורד על שתי גלגלים מוצלבים והשאר באוויר(זה בפועל יותר ממה שזה ניראה בתמונה), יש לך את אפקט הנחיתה לתוך השפ"צ שלנהגים לא מנוסים מפחיד יותר, כשכל הגלגלים על הקרקע זה פחות מורגש.
    יש לך אפקט נחיתה על הגג..

    אין קשר בין פתיחת המתלה ובין הנחיתה לתוך השפ"צ, כי החלק ש"נוחת" הוא הקדמי, ולא האחורי.
    זה שהגלגל בדרופ-קיט יורד על לקרקע זו אשליה של מגע, כי אין עליו כלל משקל.

    יש לו ערך חיובי מינימלי של סיוע מאד מצומצם בהורדת מרכז הכובד ביחס לאותו הרכב ללא דרופ-קיט, וזהו.
    המרכב עצמו, נשאר באותה הזוית כמו רכב אחר ללא פתיחת מתלה כזו.

    מה שקובע בירידה אלכסונית (או בהצלבות חריפות בירידה, גם ללא מדרגות) זה הגומלין בין סרן קדמי לאחורי, והאם הקדמי מסוגל לסייע באיזון המרכב.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  13. #33
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,793

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    דורון, אפשר להמשיך פה דיון על זה עוד שבוע... בגדול אתה צודק, עם סרנים חיים המרכב פחות בשפ"צ, בפועל את ההבדל רואים בשטח, רכב שמוצלב בירידה אלכסונית או כנ"ל בעליה ומתנדנד או מניף גלגלים באוויר התחושה אחרת לחלוטין לרעה.
    RAM 3500 on "35

  14. #34
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,084

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב ש. צפיה בהודעה
    רכב שמוצלב בירידה אלכסונית או כנ"ל בעליה ומתנדנד או מניף גלגלים באוויר התחושה אחרת לחלוטין לרעה.
    מכיר,
    תחושה מחורבנת של נפילה לפנים.
    אבל היא נובעת מהיעדר מהלך מלפנים שבגללו הרכב רוכן קדימה בחריפות, לא בגלל שהסרן האחורי נפתח.

    הסרן שנפתח לא ממתן כלל את הזוית אליה נכנס הרכב.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  15. #35
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,793

    ברירת מחדל תגובה: זויות נסיעה

    בדיוק. לא אמרתי שממתן, פתיחת המתלה האחורי מבטלת את הנידנוד ואיתו מתבטלת הנפילה, מה שנותן בין היתר יותר תחושת יציבות.
    RAM 3500 on "35

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. כיוון זויות הדריבשאפט לאחר הגבהה?
    על ידי ישי.פ בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 29
    עדכון אחרון: 18-11-13, 13:02
  2. זויות להתקנת בולמים על מתלים נפרדים לבאגי
    על ידי hcohen10 בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 02-02-12, 21:33
  3. זויות דייבשפט והפיכת סרנים,למה צריך את זה?
    על ידי barak_b בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 24-10-05, 19:14
  4. זויות נטישה של סי.ג'י 8
    על ידי רפי א. בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 16-10-03, 07:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •