אפרופו מד זרם מבוסס השראה, כמה הם מדוייקים?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
בואו לקירקס הגדול של מאמי .... שבכים מורשה חנינה ובכלל בתרגילי חיסול למתנדבים מהקהל!
http://youtu.be/z75HsZ_oqTE
גם פלוק וגם ZJ במכה אחת.
מדובר בדגם האוטומוטיבי של פלוק ( כזה יש לי ).
רבין, מודגם בסרטון מגוון מדידות. בין היתר כאלו שענינו אותך
וחנן עד שאלה אלך, נניח שמצבר דפוק כזה שמחזיק יומייים שלושה במקום חודש וחצי, האים מצבר כזה נפרק לבד או שלא נטען מעבר ל 10 א"ש?
כלומר, אם מנתקים מצבר כזה מהצרכנים זה ישפיע באופן ניכר על יכולת הנעה לאחר שבוע? או שהמצבר לרוב יפרוק לבד?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
בואו לקירקס הגדול של מאמי .... שבכים מורשה חנינה ובכלל בתרגילי חיסול למתנדבים מהקהל!
גם וגם.
גם הקיבול יורד וגם הפריקה העצמית מתגברת.
לכן, ניתוק צרכנים יעזור, אבל לא יפתור לגמרי.
לגבי האפשרות של בדיקת זרם זליגה עם צבת:
הרזולוציה של מכשירים כאלה לא מספקת. כן תוכלו לראות אם יש זליגה קטסטרופלית של מאות מיליאמפרים, אבל תתקשו מאוד להבחין אם הזליגה היא של 15 או 50 מיליאמפר. גם במכשיר פלוק של 3000 ש"ח, ששוכב לי בארון אחרי שבניתי מערכת למעקב מרחוק אחרי זרם זליגה ברכב של לקוח. רשום עליו שהרזולוציה המינימלית היא 10 מיליאמפר, אבל הוא מתקשה בזה מאוד וכל הזמן יוצא מכיול.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
לא
אתה מנתק מצבר אחד והוא מחוץ למשחק\מדידה.
לשני אתה מחבר את מד הזרם בטור ומודד זליגה
מסכים, אבל ההעדפה שלי היא לקבל תמונה מדויקת, ולא סדר גודל.
חיפשתי הרבה ושילמתי הרבה על מכשיר שהרזולוציה שלו היא 10 מיליאמפר, וגם זה לא מספיק טוב, לטעמי. במכשירים אחרים זה כ30-50 מיליאמפר, אז למדוד זליגות שזה פחות או יותר הערך התקין שלהi, עם מכשיר שזו הרזולוציה המינימלית שלו, זו לא פרקטיקה נכונה של שימוש במכשירי מדידה.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
לדעתי כשבאים לחפס סיבה\אשם להתרוקנות מצבר מזליגה, בדרך כלל זה זרם גדול מכמה עשרות ma.
כי בדרך כלל יש צריכה של כמה עשרות ma מציוד שממשיך לעבוד כשהשוויץ סגור (איתורן משדר, הטענת מצבר גיבוי של משהו, מכשיר קשר כבוי ...)
לאפליקציות אחרות הדיוק שאתה דורש יהיה נכון\מעשי.
אנחנו מסכימים שיהיה אפשר כנראה לזהות עם זה זליגה גדולה.
אני טוען שזה לא הכלי המתאים לעבודה, כמו שאפשר לדפוק מסמר עם פלייר פטנט, אבל זה לא הכלי הנכון.
אני יכול גם לומר, שברכבים מודרניים יותר מהאוטו של חמי, יש מצב שזרם זליגה של 60 מיליאמפר ומעלה, כבר יגרום לרשת המחשבים ברכב לא להירדם, ואז הזליגה נשארת על 300 או 600 מיליאמפר. היה לי מצב כזה לאחר התקנת מערכת מיגון מסוימת.
אז אתה תצליח עם מכשיר צבת לראות שרשת המחשבים לא נרדמת, אבל אתה לא תצליח להבין למה, כי לא תזהה במכשיר את ההבדל שבין 60 מיליאמפר, ל30 מיליאמפר.
האמת, אותו סקודה ממשיכה להזרים מתח ל שקע usb כל עוד יש משיכת זרם, ללא קשר למצב הסוויטש.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
בואו לקירקס הגדול של מאמי .... שבכים מורשה חנינה ובכלל בתרגילי חיסול למתנדבים מהקהל!
חיברתי פנל סולארי קטן http://www.amazon.com/NOCO-XGrid-XGS.../dp/B00H36XXBW
למצבר הראשי, אין יותר בעיות התנעה, הרכב יכול לעמוד כמה שאתה רוצה, המצבר תמיד ב -12V שזה אמנם לא 100% טעינה, אבל החלופה היא מטען CTEK אם יש לך גישה קבועה לרשת החשמל.
נעול, ולפעמים במגפיים
https://youtu.be/d9pP4Jnk6H4
זה נראה קיט קטן מידיי, בעיקר בחורף. אבל כניראה מספיק
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
בואו לקירקס הגדול של מאמי .... שבכים מורשה חנינה ובכלל בתרגילי חיסול למתנדבים מהקהל!
הקיט הזה בתיאוריה אמור לספק 9/12 בערך שזה 0.75 אמפר.
בוא נהיה ריאלים ובהנחה שיש פחת כלשהו ותגיע לטעינה רצופה של 0.5A בשעות האור, כמו בהגדה של פסח, דיינו.
הרכב עומד כמה ימים ומניע מייד כולל חימום סלילים בדרך, בלי הפנל אחרי כמה ימים, לא מניע, מדדתי זליגה ומצאתי בערך 0.4 A כך שעם הפנל הזה, כל הצייד אחרי "גנבי" צריכה כלשהם פשוט מיותר.
נעול, ולפעמים במגפיים
https://youtu.be/d9pP4Jnk6H4
לא חושב שהוא מיותר... זאת דרך עקיפה להתמודד עם בעיה
דא לי יש פאנל 10 וואט שמחובר עם דיודה ללא בקר. עובד כבר כארבע שנים
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
בואו לקירקס הגדול של מאמי .... שבכים מורשה חנינה ובכלל בתרגילי חיסול למתנדבים מהקהל!
אין פסול בלוח סולארי אבל לא על חשבון תיקון תקלה, ומה עם מחר סך הזליגה יגבר על סך הטעינה או שהגנב יקצר?
שמרו על קשר