Sent from my SM-G900F using Tapatalk
שלום לכולם
זהו, סגרנו ריתוכים
שחזור מלא של הקורה האחורית - 126.5 ס"מ / 8*8 -(יוצרה מפח 5 מ"מ) חוברה לנקודות החיזוק בגוף הרכב באמצעות פרופיל 3.5
שחזור החלק האחורי של רצפת הארגז וחיבור לקורה האחורית - החוזק המבני נראה מצויין ויציב
מיקום תושבות חדשות בין השלדה לקורה האחורית
השלמת בסיסי קשת ההתהפכות כולל (חלקים שהוזמנו מזווד)
סגירה סופית של הריתוכים בהיקף
שחזור וחיזוק של קשת הגלגל על ידי ריתוך פלאח 16
ריתוך פלאח 100 בשני צידי הארגז
טיפול במס' נקודות קטן בקיר האש ואטימה בשילוב של אפוקסי נוזלי ואצבע אפוקסי
נכנסים לשלב ההכנה לצבע יסוד
שיופים
כל הריתוכים יטופלו בממיר
תמונות בדרך.......
שפכטל
סיקא אפור לנקודות שדורשות אטימה
תמונות בדרך
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מרשים! כל הכבוד על ההתמדה!
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
החברה האלה לא משחקים... מרביצים תורה בסיקס החבוט.
כל הכבוד לכם! תמשיכו לעדכן.
אביעד פארן.
חברים,
בעודנו בעבודת השפכטל וההכנות לצביעה, מתחילים לחשוב כבר על השלבים הבאים:
רדיאטור -
האם תוכלו לחוות דעה על הרדיאטור המצ"ב (דגם SUM-382008 - שלוש שורות אלומיניום) ליבוא מארה"ב?
לפי האתר של SUMMIT מתאים ל CJ7 1986
Brand:Summit Racing
Manufacturer's Part Number:SUM-382008
Part Type:Radiators
Product Line:Summit Racing Equipment® Classic OEM Radiators
Summit Racing Part Number:SUM-382008
Radiator Style:Downflow
Inlet Location:Upper passenger side
Outlet Location:Lower driver side
Radiator Material:Copper/Brass
Radiator Finish:Black
Core Width (in):24.250 in.
Core Height (in):15.625 in.
Core Thickness (in):2.000 in.
Row Quantity:3
Transmission Cooler:Yes
Inlet Size:1 1/2 in.
Outlet Size:1 1/2 in.
Tube Size:1/2 in.
Fan Included:No
Radiator Cap Included:No
Quantity:Sold individually.
In-Store Pickup:Choose In-store pick-up (OH, GA, NV) on our web site.
פ
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
לפי הפירוט שהבאת מדובר על רדיטור נחושת ולא אלומניום.
בכל מקרה לי יש רדיטור אלומניום שלוש שורות באותם הפרמטרים שהבאת.
מותקן על cj7 הגיע bolt on.
עשה (ומקווה שגם יעשה) עבודה מצוינת.
התכוונתי כמובן לנחושת. טעות סופרים😐 להבנתי מוצלח יותר מאלומיניום ופוטנציאל לשנים . מה דעתך על זה שצירפתי?במקביל ליאור מציע להצטרף לקבוצת רכישה. ייבא רשתות שיותקנו על הדודים הקיימים. אדבר אתו. מוני, תוכל להצביע על הדגם שלך? איתי
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אני לא זוכר את הדגם אבל חיפוש זריז הביא תוצאה מאוד דומה (עד זהה) למה שיש לי.
http://www.ebay.com/itm/3-ROW-TRI-CO...pWoDRH&vxp=mtr
יש יתרונות וחסרונות לרדיטור אלומניום על זה מנחושת.
באופן פרקטי חסרון אחד גדול הוא שאי אפשר לתקן אותו בקלות.
רדיטור נחושת כל אחד עם ברנר יכול לתקן בלי יותר מדי בעיות.
אלומניום, מעטים.
אני קניתי אלומניום כי הוא משמעותית זול יותר קל יותר (כמעת חצי) חזק יותר ואם שומרים עליו מחזיק הרבה שנים.
צריך נוזל קירור מתאים לאלומניום (כל נוזל קירור באיכות טובה, וזה בכל מקרה מומלץ כי יש סגסוגות בשימוש במנוע כמו לדוגמה במשאבת מים)
בנוגע לתיקון. אם יגיע היום פשוט אקנה חדש, או אקנה רתכת TIG (אבל זה חלום רטוב שלי בלי קשר לרדיאטור)
אשר לרדיאטור שהבאת, הוא נראה די סטנדרטי. כתוב שם שיש כניסה לגיר. יתכן והוא כולל יחידת קירור גיר. אתה לא צריך את זה אני מניח.
אנחנו הרי לומדים בעיקר מהפורום ומדעות מומחים
המחשבה היא שהקירור של רדיאטור נחושת טוב יותר משל אלומיניום
מבין ממך שאתה מרוצה. במחיר הזה בהחלט שווה לשקול.
תודה
היה דיון שלם על זה בעבר בפורום. תעשה על זה חיפוש.
בכל מקרה אין דעה נחרצת שנחושת יותר טוב משמעותית. אולי בנקודות.
בתעשית הרכב היום עברו לרדיטורים של אלומניום פלסטיק מסיבות של מחיר, משקל, ושיתוך חומרים.
חלק גדול מהמנועים היום הוא אלומניום. נחושת + אלומניום זה בעיתי.
במנועים הישנים הרוב ברזל ועל כן הבעיה הזו לא רצינית.
שורה תחתונה מבחינת קירור אלומניום קרוב מאוד או זהה לנחושת.
מבחינת שיתוך. תשתמש בנוזל קירור איכותי (מומלץ בכל מקרה) ולא אמורה להיות בעיה (לי אין שום בעיה אחרי שלוש שנים)
השיקול העיקרי הוא נושא התיקון, וכאן אין ספק הנחושת מנצח. כל אחד יכול לתקן נחושת. מעטים יכולים לתקן אלומניום.
יש חדש?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
שמרו על קשר