Close
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 61 to 73 of 73
  1. #61

    Default תגובה: שיפוץ סיקס - התחלה -חיתוך וריתוך קורה אחורית, בדפנות ובמדרגה - סכנת התלקחות ופ

    שלום לכולם
    זהו, סגרנו ריתוכים
    שחזור מלא של הקורה האחורית - 126.5 ס"מ / 8*8 -(יוצרה מפח 5 מ"מ) חוברה לנקודות החיזוק בגוף הרכב באמצעות פרופיל 3.5
    שחזור החלק האחורי של רצפת הארגז וחיבור לקורה האחורית - החוזק המבני נראה מצויין ויציב
    מיקום תושבות חדשות בין השלדה לקורה האחורית
    השלמת בסיסי קשת ההתהפכות כולל (חלקים שהוזמנו מזווד)
    סגירה סופית של הריתוכים בהיקף
    שחזור וחיזוק של קשת הגלגל על ידי ריתוך פלאח 16
    ריתוך פלאח 100 בשני צידי הארגז
    טיפול במס' נקודות קטן בקיר האש ואטימה בשילוב של אפוקסי נוזלי ואצבע אפוקסי
    נכנסים לשלב ההכנה לצבע יסוד
    שיופים
    כל הריתוכים יטופלו בממיר
    תמונות בדרך.......

    שפכטל
    סיקא אפור לנקודות שדורשות אטימה
    תמונות בדרך

  2. #62

    Default תגובה: שיפוץ סיקס - התחלה -חיתוך וריתוך קורה אחורית, בדפנות ובמדרגה - סכנת התלקחות ופ



    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  3. #63

    Default תגובה: שיפוץ סיקס - התחלה -חיתוך וריתוך קורה אחורית, בדפנות ובמדרגה - סכנת התלקחות ופ



    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  4. #64

    Default תגובה: שיפוץ סיקס - התחלה -חיתוך וריתוך קורה אחורית, בדפנות ובמדרגה - סכנת התלקחות ופ

    מרשים! כל הכבוד על ההתמדה!

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  5. #65
    חבר רשום אביעד פ.'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    ראש העין
    Posts
    1,374

    Default תגובה: שיפוץ סיקס - התחלה -חיתוך וריתוך קורה אחורית, בדפנות ובמדרגה - סכנת התלקחות ופ

    החברה האלה לא משחקים... מרביצים תורה בסיקס החבוט.
    כל הכבוד לכם! תמשיכו לעדכן.
    אביעד פארן.

  6. #66

    Default תגובה: שיפוץ סיקס - התחלה -חיתוך וריתוך קורה אחורית, בדפנות ובמדרגה - סכנת התלקחות ופ

    חברים,
    בעודנו בעבודת השפכטל וההכנות לצביעה, מתחילים לחשוב כבר על השלבים הבאים:
    רדיאטור -
    האם תוכלו לחוות דעה על הרדיאטור המצ"ב (דגם SUM-382008 - שלוש שורות אלומיניום) ליבוא מארה"ב?
    לפי האתר של SUMMIT מתאים ל CJ7 1986


    Brand:
    Summit Racing

    Manufacturer's Part Number:
    SUM-382008

    Part Type:
    Radiators

    Product Line:
    Summit Racing Equipment® Classic OEM Radiators

    Summit Racing Part Number:
    SUM-382008


    Radiator Style:
    Downflow

    Inlet Location:
    Upper passenger side

    Outlet Location:
    Lower driver side

    Radiator Material:
    Copper/Brass

    Radiator Finish:
    Black

    Core Width (in):
    24.250 in.

    Core Height (in):
    15.625 in.

    Core Thickness (in):
    2.000 in.

    Row Quantity:
    3

    Transmission Cooler:
    Yes

    Inlet Size:
    1 1/2 in.

    Outlet Size:
    1 1/2 in.

    Tube Size:
    1/2 in.

    Fan Included:
    No

    Radiator Cap Included:
    No

    Quantity:
    Sold individually.

    In-Store Pickup:
    Choose In-store pick-up (OH, GA, NV) on our web site.

  7. #67

    Default תגובה: שיפוץ סיקס - התחלה -חיתוך וריתוך קורה אחורית, בדפנות ובמדרגה - סכנת התלקחות ופ

    פ

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  8. #68

    Default תגובה: שיפוץ סיקס - התחלה -חיתוך וריתוך קורה אחורית, בדפנות ובמדרגה - סכנת התלקחות ופ

    לפי הפירוט שהבאת מדובר על רדיטור נחושת ולא אלומניום.
    בכל מקרה לי יש רדיטור אלומניום שלוש שורות באותם הפרמטרים שהבאת.
    מותקן על cj7 הגיע bolt on.
    עשה (ומקווה שגם יעשה) עבודה מצוינת.

  9. #69

    Default תגובה: שיפוץ סיקס - התחלה -חיתוך וריתוך קורה אחורית, בדפנות ובמדרגה - סכנת התלקחות ופ

    התכוונתי כמובן לנחושת. טעות סופרים😐 להבנתי מוצלח יותר מאלומיניום ופוטנציאל לשנים . מה דעתך על זה שצירפתי?במקביל ליאור מציע להצטרף לקבוצת רכישה. ייבא רשתות שיותקנו על הדודים הקיימים. אדבר אתו. מוני, תוכל להצביע על הדגם שלך? איתי

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  10. #70

    Default תגובה: שיפוץ סיקס - התחלה -חיתוך וריתוך קורה אחורית, בדפנות ובמדרגה - סכנת התלקחות ופ

    אני לא זוכר את הדגם אבל חיפוש זריז הביא תוצאה מאוד דומה (עד זהה) למה שיש לי.
    http://www.ebay.com/itm/3-ROW-TRI-CO...pWoDRH&vxp=mtr

    יש יתרונות וחסרונות לרדיטור אלומניום על זה מנחושת.
    באופן פרקטי חסרון אחד גדול הוא שאי אפשר לתקן אותו בקלות.
    רדיטור נחושת כל אחד עם ברנר יכול לתקן בלי יותר מדי בעיות.
    אלומניום, מעטים.
    אני קניתי אלומניום כי הוא משמעותית זול יותר קל יותר (כמעת חצי) חזק יותר ואם שומרים עליו מחזיק הרבה שנים.
    צריך נוזל קירור מתאים לאלומניום (כל נוזל קירור באיכות טובה, וזה בכל מקרה מומלץ כי יש סגסוגות בשימוש במנוע כמו לדוגמה במשאבת מים)
    בנוגע לתיקון. אם יגיע היום פשוט אקנה חדש, או אקנה רתכת TIG (אבל זה חלום רטוב שלי בלי קשר לרדיאטור)

    אשר לרדיאטור שהבאת, הוא נראה די סטנדרטי. כתוב שם שיש כניסה לגיר. יתכן והוא כולל יחידת קירור גיר. אתה לא צריך את זה אני מניח.

  11. #71

    Default תגובה: שיפוץ סיקס - התחלה -חיתוך וריתוך קורה אחורית, בדפנות ובמדרגה - סכנת התלקחות ופ

    אנחנו הרי לומדים בעיקר מהפורום ומדעות מומחים
    המחשבה היא שהקירור של רדיאטור נחושת טוב יותר משל אלומיניום
    מבין ממך שאתה מרוצה. במחיר הזה בהחלט שווה לשקול.
    תודה

  12. #72

    Default תגובה: שיפוץ סיקס - התחלה -חיתוך וריתוך קורה אחורית, בדפנות ובמדרגה - סכנת התלקחות ופ

    היה דיון שלם על זה בעבר בפורום. תעשה על זה חיפוש.
    בכל מקרה אין דעה נחרצת שנחושת יותר טוב משמעותית. אולי בנקודות.
    בתעשית הרכב היום עברו לרדיטורים של אלומניום פלסטיק מסיבות של מחיר, משקל, ושיתוך חומרים.
    חלק גדול מהמנועים היום הוא אלומניום. נחושת + אלומניום זה בעיתי.
    במנועים הישנים הרוב ברזל ועל כן הבעיה הזו לא רצינית.
    שורה תחתונה מבחינת קירור אלומניום קרוב מאוד או זהה לנחושת.
    מבחינת שיתוך. תשתמש בנוזל קירור איכותי (מומלץ בכל מקרה) ולא אמורה להיות בעיה (לי אין שום בעיה אחרי שלוש שנים)
    השיקול העיקרי הוא נושא התיקון, וכאן אין ספק הנחושת מנצח. כל אחד יכול לתקן נחושת. מעטים יכולים לתקן אלומניום.

  13. #73

    Default תגובה: שיפוץ סיקס - התחלה -חיתוך וריתוך קורה אחורית, בדפנות ובמדרגה - סכנת התלקחות ופ

    יש חדש?

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

Similar Threads

  1. קרעים בדפנות הסופה ליד המושבים הקדמיים - למה?
    By Guysdan in forum פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    Replies: 3
    Last Post: 06-08-14, 11:05
  2. bf+ 40,000 ק"מ= התחלה של צמיג גמור?
    By rantop in forum פורום רכב שטח 4X4 כללי
    Replies: 15
    Last Post: 15-11-12, 21:02
  3. שיפוץ ציריה אחורית?
    By benb in forum פורום מיצובישי Mitsubishi
    Replies: 4
    Last Post: 30-01-12, 23:30
  4. היטל מים ופיצוץ בצנור
    By landY in forum אוף-טופיק
    Replies: 2
    Last Post: 29-11-09, 08:51
  5. חיתוך וריתוך נירוסטה?
    By אייל in forum פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    Replies: 10
    Last Post: 23-02-05, 15:53

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •