כמובן שעבר עם אותם קפיצים. תפוחי הגה הוחלפו לפני שנה בטסט. האוטו כשה 10,000 ק"מ בשנה. כנראה שזה גם הלחם שלהם. המוסכניק שלקח את הרכב לטסט אמר שבאותו היום היו שם נציגים של משרד התחבורה בביקורת.
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
מניח שעבר עם אותם קפיצים?
בתכלס, בכל הרשימה הזו, הדבר היחיד שקשור לג׳יפים זה הקפיצים וייחוס לשינוי מבנה.
כל השאר זה לחם רגיל של מכונים, ומה שהיה תקין לא בהכרח נשאר תקין השנה.
מה אמר המוסך שלך על התפוחים/פנסים/צמיגים/מוט מייצב?
מכון בפאניקה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
כמובן שעבר עם אותם קפיצים. תפוחי הגה הוחלפו לפני שנה בטסט. האוטו כשה 10,000 ק"מ בשנה. כנראה שזה גם הלחם שלהם. המוסכניק שלקח את הרכב לטסט אמר שבאותו היום היו שם נציגים של משרד התחבורה בביקורת.
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
המוסך ראה ביקורת של משרד התחבורה והוא עדיין נכנס?
מה הליקוי בסרן הקידמי?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
לא הבנתי בדיוק. אולי העובדה שמורכב עליו בולם הגה.
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
הוא מגיע עם בולם הגה מהמפעל... בולם שחור , אבל עדיין בולם הגה...
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
לא נעים להגיד אבל זה משעשע...
המוסכניק שלך באמת דביל גדול אבל גם לזה יש פיתרון בתנאי שההערה ״שינוי מבנה״ לא דווחה למשרד הרישוי ותצריך ממך בדיקה שאין שינוי מבנה...
לך למוסך שמתמחה בג׳יפים שיחלץ אותך
נכון... תחפש מוסך מתמחה שיעביר אותך... טסט..
בועז... עזוב אותך מלמדוד את החוטיני - אתה צריך פסיכולוג....
ברנרד,
רק בשבוע עבר קיבלת הוכחה אישית חותכת שהחוטיני צריך להיות עליך ויותר מזה לא אפרט בלי רשותך...
בוא לא ניתמם, כל גיפ היה נכשל בזמן ביקורת של משרד התחבורה...
תחדל עם הפרובוקציות.
זה עובד נגדנו בסוף
השבוע ניכנס טרופר מוגבה, ממוגן, צמיגי שטח 31 לא ברישיון לטסט, נכשל על צמיגים שאחרי בדיקה באוטודאטא קיבלו אישור, תפוחי פרונט והגה עם חופש(למרות שניבדק במוסך לפני ולא נימצא חופש, ניחא), תוקנו הליקויים, ניגש בחזרה ועבר כמו גדול בלי בעיה.
RAM 3500 on "35
ממש כך.
במקום שהחדשות יהיו "רכב לא עבר טסט!! בגלל הגבהה!!", החדשות הן "רכב עבר טסט!!".
אני עובר טסט כבר הרבה שנים, עם הסט-אפ שלי. בשני כלי רכב.
כבר שבועיים אני במתח, שגיסי יעביר את הריינג' טסט - טסט ראשון לא עבר (האוטו כבה בתור לטסט). לא נכנס בכלל.
ממכון הטסטים, נגרר לרמי, שעבר על החיווט ותיקן מה שהעכברים כירסמו (ועל הדרך גרש כמה!!).
הסברתי לגיסי איך למלא אויר, שהרכב יהיה נמוך, וסט הגלגלים המקורי הולבש - עבר טסט.
אבל זה לא מראה שהכל בסדר, כמו שבועז רומז.
אני רק דוגמא לכאלה שהצליחו לחמוק.. הפעם.
בעוד כמה חודשים יש עוד טטס (הרכב עבר טסט באיחור... קצת לפני "השנתיים הגורליות").
כמו שבועז אמר לי - אולי כדאי שבאמת כולם יעברו ל"אויר" ולא מהסיבות שאני מעלה כבר שנים, אלא בגלל היכולת לא למשוץ תשומת לב בטסטים/בכביש.
תצאו לשטח - תמלאו אויר/תגביהו.
וד"א - להחליף לקפיצי אויר במקום קפיצי סליל (בניגוד לעלים) זה חוקי, להבנתי... רשום בחוק/תקנה שניתן להתקין תחליף קפיץ.. מעניין איך יתמודדו עם זה שקפיץ אויר הוא "לא מקורי"... הרי בנפח/לחץ נתון, הוא בדיוק בגובה מקורי...לא מוגבה.
ומה עם קפיץ עלים רך עם פחות עלים וקבוע קטן + כרית אויר בינו לבין השילדה? יעשה עבודה דומה, לא?... זה מותר?
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
בחיי אתם מפגרים.
וברנרד, אתה בכלל מתעלה על עצמך.
כמו ילד מוגבל שלוקחים אותו לארוע משפחתי ועושה פדיחות להורים...
חשבתי שאתה כבר יודע מה לא אומרים בפומבי
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
לך באמת שאין צורך, למעט שיפור הנוחות.
כי ההיילקס מגיע עם SPOA מקורי והוא מספיק גבוה גם עם קפיצים ישרים לחלוטין.
רוב הבוחנים ברוב מכוני הרישוי לא מוכנים לקבל את העובדה שזה מקורי ואין מה לדרוש ממך "להנמיך עוד"... אבל זה סיפור אחר....
אבל ה-Jeepים עם קפיצי עלים לא גבוהים כל כך במקור.
ואם מה שכואב לעיניים הצרות של מנוולי משרד התחבורע ומכוני הטסטים זה הגובה, אז למה לא ללכת בדרך הזו?....
חוץ מזה, על הכביש, לרכב הנמוך יש רק יתרונות. יודע מה? גם בשטח, ב-90% מהזמן ומהתרחישים, בכלל לא צריך את הגובה.
מגיע לאיזו מדרגה עסיסית? תנפח אוויר ותגביה. תעבור, ותנמיך שוב.
אשכרה סידור טוב.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
האופנה האחרונה בארה״ב היכ הגבהה מינימלית וצמיגים גדולים ב3-4 מידות מהמקור לטובת מרווח גחון ועבירות.
2-3 אינצ וזהו.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
באמת? כי אני חשבתי שהאופנה הכי עדכנתי זה MEGA TRUCK ו mega mud
שמרו על קשר