אם הקפיצים עייפים- צריך חדשים. לא משנה מה תעשה- הם ייתחילו להישבר בקרוב..
אסף.
הקפיצים ברכב של כבר דיי "שטוחים" אבל הרכב לא עבר שום הגבהה. האם אפשר להסתפק בהרכבת שאקלים יותר ארוכים?
גם הבולמים כבר ראו ימים יפים יותר. קיבלתי מחבר בולמי ראנצו 7000 שהיו מורכבים על סיקס ואמורים להיות במצב טוב.
האם לדעתכם הם יתאימו?
איך אני יכול לבדוק אם הם עדיין תקינים?
תודה
אלי
אם הקפיצים עייפים- צריך חדשים. לא משנה מה תעשה- הם ייתחילו להישבר בקרוב..
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אסף, אם במילה "עייפים" אתה מדבר על קפיצים ששקעו, אז אצלי החלק האחורי היה נמוך, ערגלתי, ומאז לא התעסקתי עם זה, הגובה נשאר זהה בשש השנים האחרונות מאז הערגול.
אם לעומת זאת, התכוונת לעלים שהתחילו להיסדק ולהישבר, אז כנראה שבאמת אין ברירה אלא להחליף.
אלי, לשאקלים ארוכים יש מחיר: הרכב מאבד יציבות. התושבות סובלות, נסדקות ונשברות. זווית הגישה נדפקת, ועוד. לפעמים אין ברירה כי רוצים מהלך מתלה מוגדל מאוד, עם קפיצים ארוכים, וכו' ושמים משולשים ארוכים, אבל בכל מצב אחר, במיוחד אם מדברים על רכב סטנדרטי עם גובה סטנדרטי, אז מדובר בסוג רע של הגבהה. בכל מקרה, שאקלים ארוכים הם לא תחליף לקפיצים בגובה נכון.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
מה לגבי הבולמים?
איך אני בודק את תקינותם כשהם לא מורכביפ על הרכב?
תודה
אלי
בדיקה בעין - מוט חלק ללא חלודה ושריטות, בקבוק ללא מכות גדולות, אטימה של המוט נראית בסדר? אין נזילות נראות לעין? (זה אומר או שאין נזילות, או שכבר מזמן אין נוזל בפנים...). אחרי זה פשוט תפתח ותסגור אותו עד הסוף בידיים ותנסה לראות עם התנועה חלקה לכל אורך המהלך. וזה מה שאתה יכול לבדוק, פחות או יותר. בושינגים בקצוות אתה יכול לקנות בזול בכל חנות חלקי חילוף ולהתאים.Originally Posted by elitkh
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אפרופו בושינגים היום נכשלתי בטסט בגלל בושינגים ותותבים בקפיצים היכן בדיוק משיגים לינוביץ אין תותבים מה עושים :?: :roll:
רוני שלום - אצלך בקפיצים (במידה והכל מקורי) אין גומיות (כמו בגיפים המתקדמים יותר) אלא מעין פרסות המחוברות בתי קצוותיהם - אחת לקפיץ ואחת לבסיס המורכב על השילדה. העיקרון הוא שיש בכל קצה מעין מוט עם הברגה שנפרד מהפרסה ובעצם ההברגה "עובדת".
תבדוק מה מורכב אצלך ותחזור אלינו.
אוסף גיפים וכמה שיותר
סוף סוף מחר הגיע היו קצת בעיות חשמל אבל לענין הקפיצים ,מקדימה יש פרסה בצורת "ח" מחוברת לשסי. בחלק האחורי של הקדמי :wink: יש תותב בעצם כמעט ואין שמחובר עם 2 אזניים לשסי. עד כאן קדימה.: מאחורה בחלק הקדמי שלו שוב 2 אזניים ,תותב והקפיץ מחובר אליהם,:בחלק האחורי ישנם שני פלחים דקיקים שמחוברים משני צידי הקורה אורכם כ10 סמ בסופם חור בכל אחד. בינהם נכנס הקפיץ עם "אין תותב " או שאריות גומי. ועכשיו השאלה :?: שבוע אני מחפש תותבים, אצל קפיצי קסם, אין. אצל סטניסלבסקי ,אין. :idea: :!: מתלמ אמרו תבוא נראה :!: אצל מי יש :?: ביום ב נגמרת הארכת הטסט :cry: העיקר שמתי מגבים לטסט :lol: וזה עוד לפני הקרבורטור אבל זה לדיון אחר :oops:
שמרו על קשר