מאחר ולא הייתה אף תגובה להודעה שלי, פניתי טלפונית לשני מכוני גיר, כדי לנסות ולהבין מה האופציות העומדות לפני. מכון אחד העלה את האפשרות שמדובר בבוכנה עייפה, אך מאחר ואין אצלו חלקים זמינים, הוא אינו מוכן לקחת את העבודה. ברוב טובו הוא הפנה אותי למכון בפתח תקוה, תוך שהוא שולל מפאת מחירים הזויים את ג'נרל-גיר. התקשרתי לפ"ת ובשיחה קצרה קבע המומחה שמדובר בשיפוץ גיר, בעלות של 6.5 ת'לפים לפני מע"מ.
לפני שאני מפקיד/מפקיר את הטרופר בידיו, אולי בכל זאת יש מושיע שיכול לאבחן או לייעץ או לתקן או כל דבר אחר שעשוי לפתור את הבעיה בפחות זוזים?
שמרו על קשר