Close
Page 13 of 47 FirstFirst ... 3101112131415162333 ... LastLast
Results 241 to 260 of 927
  1. #241
    חבר רשום UNIX's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    קרית אונו
    Posts
    3,692

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    לדעתי החיבור מבפנים הוא טעות עדיף שיהיה בחלק החיצוני של השלדה כי אם תקבל מכה חזקה במרכז הגשר השלדה עלולה להתלש אם תחבר חיצוני הסיכוי שזה יקרה הרבה יותר נמוך כי המכה עוברת אל החלק התחתון של השלדה ולא אל הקורה , קשה להסביר במילים אבל אני בטוח שהבנת את.הכוונה שלי

    Sent from my LG-H960 using Tapatalk
    טכנאי מכונות כביסה www.idangold.co.il

  2. #242

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    גם אצלי חלק מההברגות סיים את תפקידו בחיים.
    ,"מכוניים מוכשרים" + 33 שנה עשו את שלהם.
    חשבתי על ריתוך ברזל זווית אבל לא רציתי לעשות ריתוכים על השלדה.
    בכל זאת השילדה היא עתיקה ולך תדע עד כמה הפח יחיה עם חימו וקירור.
    לכן מצאתי פתרון פשוט אבל אפקטיבי.
    קדחתי חור בצד השני של השילדה, והעברתי מוט הברגה מצד לצד של השילדה. (לגובה כמובן)
    כל הסט אפ המקורי נשאר באותה צורה בדיוק ויש מינימום שינויים בשילדה.
    נראה שעובד מצוין.

  3. #243

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    בכלל ריתוך שיוצר דופן פח על דופן פח זה מתכון די בטוח לחממה של חלודה .
    יש הרבה פתרונות לחיבור של אוזניים לשלדה , זויתן זה לא אחד מהם .



    עידו

  4. #244
    חבר רשום six-86's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    עין נקובה
    Posts
    749

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    Quote Originally Posted by מוני אורבך View Post
    גם אצלי חלק מההברגות סיים את תפקידו בחיים.
    ,"מכוניים מוכשרים" + 33 שנה עשו את שלהם.
    חשבתי על ריתוך ברזל זווית אבל לא רציתי לעשות ריתוכים על השלדה.
    בכל זאת השילדה היא עתיקה ולך תדע עד כמה הפח יחיה עם חימו וקירור.
    לכן מצאתי פתרון פשוט אבל אפקטיבי.
    קדחתי חור בצד השני של השילדה, והעברתי מוט הברגה מצד לצד של השילדה. (לגובה כמובן)
    כל הסט אפ המקורי נשאר באותה צורה בדיוק ויש מינימום שינויים בשילדה.
    נראה שעובד מצוין.
    + 1
    גם אצלי זה עובד מצוין ,
    יש לי אלרגיה לריתוכים בשלדה ולא משנה כמה תהיה מקצועית !

  5. #245

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    תגידו השלדה לא עוברת ריתוך במפעל ?
    ברור שזה מצריך ידע אבל זה לא בעיה , רק צריך לעשות את זה נכון .



    עידו

  6. #246
    חבר רשום yoni_0000's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    אשדוד
    Posts
    2,732

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    מה עם לעשות מעין "חובקים" בצורת ח, 2 בכל צד, הם יעטפו את השילדה והגשר יתחבר אליהם..
    כל העניין הוא לשתות משהו קר בלב מדבר.

  7. #247
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,699

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    Quote Originally Posted by מוני אורבך View Post
    גם אצלי חלק מההברגות סיים את תפקידו בחיים.
    ,"מכוניים מוכשרים" + 33 שנה עשו את שלהם.
    חשבתי על ריתוך ברזל זווית אבל לא רציתי לעשות ריתוכים על השלדה.
    בכל זאת השילדה היא עתיקה ולך תדע עד כמה הפח יחיה עם חימו וקירור.
    לכן מצאתי פתרון פשוט אבל אפקטיבי.
    קדחתי חור בצד השני של השילדה, והעברתי מוט הברגה מצד לצד של השילדה. (לגובה כמובן)
    כל הסט אפ המקורי נשאר באותה צורה בדיוק ויש מינימום שינויים בשילדה.
    נראה שעובד מצוין.
    רעיון נהדר מוני!

    קל לביצוע כשהשלדה חשופה בלי הבודי. אחשוב על זה ברצינות, במקרה שלי מספיק לפתור את הבעייה בחור האחד הבעייתי ואני יכול להמשיך להשתמש בשאר החורים - אני מת על פתרונות שחוסכים עבודה.
    -------------------------------------------------------


    לדעתי החיבור מבפנים הוא טעות עדיף שיהיה בחלק החיצוני של השלדה כי אם תקבל מכה חזקה במרכז הגשר השלדה עלולה להתלש אם תחבר חיצוני הסיכוי שזה יקרה הרבה יותר נמוך כי המכה עוברת אל החלק התחתון של השלדה ולא אל הקורה , קשה להסביר במילים אבל אני בטוח שהבנת את.הכוונה שלי
    אני מבין מה אתה אומר, אבל זה לא נכון. הגשר בכל מקרה נמצא מתחת לקורות השלדה, כל הכוחות עוברים ישירות לקורות, ובחיכוך. הברגים לא עובדים בגזירה אלא במתיחה ותפקידם להדק את הגשר לשלדה, וזה לא משנה אם הם בתוך השלדה עצמה (במקור) או מחוברים לתושבת פנימית או חיצונית לקורה.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  8. #248

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    Quote Originally Posted by yoni_0000 View Post
    מה עם לעשות מעין "חובקים" בצורת ח, 2 בכל צד, הם יעטפו את השילדה והגשר יתחבר אליהם..

    לגשר גיר זה ממש לא מתאים , בגלל שזה חיבור לא קשיח .


    עידו

  9. #249
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,699

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    Quote Originally Posted by עידו לוריה View Post
    בכלל ריתוך שיוצר דופן פח על דופן פח זה מתכון די בטוח לחממה של חלודה .
    יש הרבה פתרונות לחיבור של אוזניים לשלדה , זויתן זה לא אחד מהם .

    עידו
    אני יכול לקחת מאותו הזויתן חתיכות ברוחב 30 מ"מ ולרתך לשלדה בניצב לכיוון הזויתן תושבות "L" קטנות ולקבל תלי לכל בורג בנפרד. בצורה כזאת אין כיס בכלל וכל בורג מקבל תושבת משל עצמו.

    (התועלת הגדולה שבשיתוף בזמן אמת בפורום הזה... על הבוקר כבר קיבלתי שני רעיונות מצויינים)
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  10. #250

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    Quote Originally Posted by נמרוד View Post
    אני יכול לקחת מאותו הזויתן חתיכות ברוחב 30 מ"מ ולרתך לשלדה בניצב לכיוון הזויתן תושבות "L" קטנות ולקבל תלי לכל בורג בנפרד. בצורה כזאת אין כיס בכלל וכל בורג מקבל תושבת משל עצמו.
    אתה יכול גם לקחת פרופיל מלבני ולחתוך אותו לצורת "U" ולרתך אותו בניצב וזה יותר טוב מזויתן .



    עידו

  11. #251
    חבר רשום lizard's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    כפר טרומן
    Posts
    11,711

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    מה שאני עשיתי בזמנו זה לרתך פלאח לאורך השלדה עם 3-4 משולשי חיזוק

  12. #252
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,082

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    Quote Originally Posted by נמרוד View Post
    רעיון נהדר מוני!

    קל לביצוע כשהשלדה חשופה בלי הבודי. אחשוב על זה ברצינות, במקרה שלי מספיק לפתור את הבעייה בחור האחד הבעייתי ואני יכול להמשיך להשתמש בשאר החורים.
    למה לא לשדרג את כלל הברגים לטובת אחידות ושיפור חוזק?

    זו שלדה ישנה, ולא מן הנמנע שהברגים האחרים בדרך, הרי הם ״הרגישו״ את אותה יד מכונאי מסוקסת ותלאות מז״א/הדרך בעבר.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  13. #253
    חבר רשום UNIX's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    קרית אונו
    Posts
    3,692

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    דורון צודק זה רעיון גרוע כל ההברגות בשלדה לא מחזיקות זה כולל את הכננת מקדימה וזה כולל את תושבת ההגה תחשוב על לשדרג את כל ההברגות

    Sent from my LG-H960 using Tapatalk
    טכנאי מכונות כביסה www.idangold.co.il

  14. #254

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    Quote Originally Posted by מוני אורבך View Post
    גם אצלי חלק מההברגות סיים את תפקידו בחיים.
    ,"מכוניים מוכשרים" + 33 שנה עשו את שלהם.
    חשבתי על ריתוך ברזל זווית אבל לא רציתי לעשות ריתוכים על השלדה.
    בכל זאת השילדה היא עתיקה ולך תדע עד כמה הפח יחיה עם חימו וקירור.
    לכן מצאתי פתרון פשוט אבל אפקטיבי.
    קדחתי חור בצד השני של השילדה, והעברתי מוט הברגה מצד לצד של השילדה. (לגובה כמובן)
    כל הסט אפ המקורי נשאר באותה צורה בדיוק ויש מינימום שינויים בשילדה.
    נראה שעובד מצוין.
    הבעיה עם מעבר של בורג בצורה כזו שמחייב ריתוך של בוקסה שעוברת את את השלדה אחרת זה לא יעיל , בלי בוקסה כזו הבורג לעולם לא מגיע להידוק , ויכול לגרום לקריסה של הפרופיל .



    עידו

  15. #255
    חבר רשום six-86's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    עין נקובה
    Posts
    749

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    Quote Originally Posted by עידו לוריה View Post
    הבעיה עם מעבר של בורג בצורה כזו שמחייב ריתוך של בוקסה שעוברת את את השלדה אחרת זה לא יעיל , בלי בוקסה כזו הבורג לעולם לא מגיע להידוק , ויכול לגרום לקריסה של הפרופיל .



    עידו
    עשיתי את זה בלי בוקסה , בגשר המקורי עם ברגים דוך למעלה (ברגי אלן ארוכים) , השתמשתי בשיבות גדולות לפיזור לחץ והידוק מקסימלי , מחזיק 6 שנים בלי שום בעיה .

  16. #256

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    בדיוק.
    ההדוק לא חיב להיות גבוה. צריך כמובן מפזרי לחץ.
    60 ניטון מטר והעסק סגור.

  17. #257

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    הבעיה לא בהדוק ( כמובן בתלות במומנט שהפרופיל יכול להחזיק ) אלה במקרה של מכה בגשר ואז מעבר הכוחות לא טוב .
    מעבר לכך שאני לא פוסל את מה שעשיתם אלה שאפשר לעשות את זה יותר נכון .
    בכלל תחום התחביבים לא מחייב מקצועיות , אבל לפחות תהיו פתוחים לדעה מקצועית .



    עידו

  18. #258
    חבר רשום UNIX's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    קרית אונו
    Posts
    3,692

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    עידו לצערי רוב המקצוענים הם החאפרים הכי גדולים ( שום דבר שקשור אלייך ולעבודות המדהימות שלך) ראיתי ברזל זווית עובד המון שנים בהרבה גיפים משופרים מאוד לא רואה שום סיבה למהצלחפש הרפתקאות אחרות

    Sent from my LG-H960 using Tapatalk
    טכנאי מכונות כביסה www.idangold.co.il

  19. #259
    חבר רשום אביעד פ.'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    ראש העין
    Posts
    1,374

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    זה שזה עבד לכם לא הופך את זה לתקין.

    אתה יכול לשים מי ברז ברדיאטור ולנסוע 6 שנים (אם יש לך מזל) בלי תקלות.
    גם רשת החשמל במומבאי עובדת הרבה יותר מ-6 שנים בלי תקלות. ראית פעם רחוב בהודו (או תמונה?)?

    הבנת את הרעיון....
    אביעד פארן.

  20. #260
    חבר רשום UNIX's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    קרית אונו
    Posts
    3,692

    Default תגובה: פרויקט חדש - CJ-7 מודל 1979

    לא הבנתי לצערי אני מדבר על גיפים שעובדים קשה בתנאי שטח קיצוניים וזה הרבב יותר מוצלח מהמקורי

    Sent from my LG-H960 using Tapatalk
    טכנאי מכונות כביסה www.idangold.co.il

Page 13 of 47 FirstFirst ... 3101112131415162333 ... LastLast

Similar Threads

  1. למכירה 1979 Chevrolet C/K30
    By CUCV M1009 in forum לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    Replies: 3
    Last Post: 26-07-12, 20:46
  2. cj7 1979 אספנות
    By jeep4.2 in forum לוח המודעות של ג'יפולוג
    Replies: 0
    Last Post: 10-03-08, 21:59
  3. מחפש גיר 3 הילוכים ל:J6 סיקס 1979
    By scorpio in forum לוח המודעות של ג'יפולוג
    Replies: 0
    Last Post: 03-08-07, 12:02
  4. מחפש גיר 3 הילוכים ל 6J מודל 1979
    By scorpio in forum פורום ג'יפ סיקס CJ
    Replies: 2
    Last Post: 22-07-07, 16:00
  5. CJ6 1979 משופר - חייב להימכר!!!
    By eldad007 in forum לוח המודעות של ג'יפולוג
    Replies: 13
    Last Post: 21-02-05, 22:22

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •