כנראה שמדובר בציריה או בפעמון עצמו.
זה בצד מסויים או בשתי הצדדים?
 
			
			 רעש קפיצה ב 4×4
 רעש קפיצה ב 4×4
				חברים,
מי שעקב אחרי השתלשלןת העניינים בטיפול ב תופעות שקיימות אצלי אז כמה דברים ושאלה:
1. פתרתי את סוגיית הקומפרסור כשפתחתי אותו גיליתי שבמעגל המודפס יש נתק ברגל של המפסק לחץ, עשיתי גישור עם חוט בהלחמה והכל עובד פיקס.
עכשיו שאלה
בבדיקות שעשיתי ה 4×4 מתחבר מצויין אבל...
בפנייה של סוף טווח הגה יש קפיצה עם רעש מתכתי ברמה שללא גז כשמגיעים לנק' הזו הרכב לא זז ( גיר אוטו').
האם מדובר בצריה או נעילה לא טובה.
תודה לעוזרים
 תגובה: רעש קפיצה ב 4×4
 תגובה: רעש קפיצה ב 4×4
				כנראה שמדובר בציריה או בפעמון עצמו.
זה בצד מסויים או בשתי הצדדים?
RAM 3500 on "35
 
			
			 תגובה: רעש קפיצה ב 4×4
 תגובה: רעש קפיצה ב 4×4
				זה בצד שמאל לפחות כך זה נשמע.
צד ימין צריה חדשה (משפוצת)
איך אפשר לבדוק ? האם בבדיקת צריות רגילה ?
 תגובה: רעש קפיצה ב 4×4
 תגובה: רעש קפיצה ב 4×4
				מה זה בדיקת ציריות רגילה?
אם משמיע רעש תיקתוק כשהגה מופנה שמאלה אז ככל הנראה הפעמון נישחק.
RAM 3500 on "35
 
			
			 תגובה: רעש קפיצה ב 4×4
 תגובה: רעש קפיצה ב 4×4
				זה העניין, הצרייה לא דופקת ולא נוקשת בנסיעה 2×4.
התופעה מופיעה רק ב 4×4 ורק בסוף טווח הגה.
אני כבר לא יודע איפה לחפש...
 תגובה: רעש קפיצה ב 4×4
 תגובה: רעש קפיצה ב 4×4
				RAM 3500 on "35
 
			
			 תגובה: רעש קפיצה ב 4×4
 תגובה: רעש קפיצה ב 4×4
				זה בדיוק מה שקורה !
אם כך כנראה שזה הכיוון.
תודה רבה !!!
שמרו על קשר