Close
עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 48

נושא: דיפנדר 6*6

  1. #21
    חבר רשום nirs's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    3,903

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    ציטוט נכתב במקור על ידי איל מ צפיה בהודעה
    עם המנוע המקורי (3.5) אתה תצטרך לנסןע בlow בכמעט כל מה שהוא לא דרך כבושה וישרה. בנוסף צריחת הדלק היא לא פחות ממבהילה.
    עם הדיזל אין לי נסיון אבל אני משוכנע שהמומנט שלו עושה חיים יותר פשוטים.
    מה שכן, הדבר הזה מגהץ כמו שאף רכב 4x4 לא יודע (-;
    אצלי ה 3.5 נוסע טוב מאוד (מגיב קצת יותר טוב, בהשוואה למספר דיזלים) וזה בנוסף לאמינות מנוע מצויינת.
    לגבי צריחת דלק, זה כבר נושא כואב (1:5 לערך)....
    When your options low, I lift you from below
    תגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...

  2. #22

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    מדיוני.....תתקדם (סמיילי מחייך)

  3. #23
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,045

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    ניר, הכוונה היא למנוע בנזין ספציפית על ה6x6. שם הצריכה בשטח מגיעה גם ל1 ל2 (אם עמוס).
    ולרמן,
    הנה אני מתקדם (סמיילי מחבק).

  4. #24

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    אז ככה..
    הרכבים הם 4*6...
    יש שניים לבחירה,אחד עם מנוע מקורי ואחד הוחלף ל tdi300 .מצב סביר פלוס.
    האם הסרן ה"מת" הוא מעמסה כבדה מדי?


    Sent from my XT1562 using Tapatalk

  5. #25

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6



    Sent from my XT1562 using Tapatalk

  6. #26

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    אתה בונה על יכולות שטח?
    אני מעריך שעם 4X6 הוא יהיה עגלה רצינית בשטח, זה כמו נגרר שצמוד אליך קבוע - אין לך סיכוי לסוע בחול ובוץ.

    אני חושב שבמקרה הזה, עם כל ה"מגניבות" והיחודיות שב-6 גלגלים כבר עדיף 130 מבחינה פרקטית.

  7. #27
    חבר רשום nirs's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    3,903

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    ציטוט נכתב במקור על ידי Gilad צפיה בהודעה
    אתה בונה על יכולות שטח?
    אני מעריך שעם 4X6 הוא יהיה עגלה רצינית בשטח, זה כמו נגרר שצמוד אליך קבוע - אין לך סיכוי לסוע בחול ובוץ.

    אני חושב שבמקרה הזה, עם כל ה"מגניבות" והיחודיות שב-6 גלגלים כבר עדיף 130 מבחינה פרקטית.
    +1.
    When your options low, I lift you from below
    תגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...

  8. #28

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    פחות חושב על שטח, יותר על רכב מסעות.

    Sent from my XT1562 using Tapatalk

  9. #29
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    מיותר לחלוטין ורק מהווה עול. אם היה 6*6, אחלה. אבל 4*6 זה רק יגרום לבעיות.

  10. #30

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    לא נכון לומר מיותר לחלוטין.
    אם על סרן אחורי של לנדרובר מותר להעמיס 2 טון, אז הוספת סרן נותנת רכב של 5 וחצי טון משקל כולל במקום 3 וחצי טון.
    יש מקרים שזה חשוב. למשל כבאית.

    אסף.

  11. #31
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    ברור, אבל זה גם אומר שבישראל לפחות הלנדרובר הזה משאית. אגב, בארה"ב החוקים והדרישה מבחינת רשיון נהיגה שונה לחלוטין בין רכב של 2 סרנים ולרכב של 3 ומעלה. לכן אם יש מחשבה לשלוח את הרכב לאמריקה, צריך לוודא שזה בכלל משתלם ואפשרי.

  12. #32

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    אמריקה זאת תכנית משנית.
    המטרה העיקרית היא הבאה קרקעית מאפריקה ומסע מתוכנן מאירופה לקווקז/סיבריה

    Sent from my XT1562 using Tapatalk

  13. #33
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    אתה צריך לוודא לחלוטין שאתה בכלל יכול להכניס אותו לאירופה/ארצות שאתה רוצה לבקר בהן ושיש לך את הרישיון נהיגה המתאים.

  14. #34

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    כרגע בבדיקה.
    הניירות בסדר וה VIN בבדיקה.
    נקנה ממכרז של המדינה ולכן יש תיעוד.
    יש רשיון ג.

    Sent from my XT1562 using Tapatalk

  15. #35

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    אם כבר יש סרן, אי אפשר להסב אותו להנעה?

  16. #36

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    ציטוט נכתב במקור על ידי Gilad צפיה בהודעה
    אם כבר יש סרן, אי אפשר להסב אותו להנעה?


    Sent from my XT1562 using Tapatalk

  17. #37

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    זה נראה כמו סרן אחורי סטנדרטי של 90 ישן, כנראה הוציאו ממנו את המכלול הפנימי והציריות.
    להסב אותו נראה לי החלק הקל, השאלה איך מניעים אותו - מאיפה מעבירים הכח? דרך הסרן האמצעי?

  18. #38

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    יש כמה שיטות(אסף רשם למעלה). כנראה מסובך מדי.

    Sent from my XT1562 using Tapatalk

  19. #39
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,052

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  20. #40

    ברירת מחדל תגובה: דיפנדר 6*6

    הדרך הכי נכונה להסב להנעה 6X6 היא לשלוח לאחת הסדנאות שעוסקות בזה... לבד זה פרוייקט לא פשוט.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. דיפנדר קפוא
    על ידי Gilad בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 10-01-15, 21:43
  2. דיפנדר 110 97
    על ידי idanw בפורום לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 07-08-13, 12:39
  3. דיפנדר 110
    על ידי canaf90 בפורום לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 06-11-10, 19:34
  4. דיפנדר 90 97, דיפנדר 110 99, למכירה!
    על ידי סולי בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 16-10-08, 14:11
  5. דיפנדר קצר (90)
    על ידי ymalka בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 31-08-06, 18:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •