הוא לא התכוון בשלדה?
תוכל להעלות תמונות על בניית התושבות החדשות בבודי?
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
הוא לא התכוון בשלדה?
אצלם ואשלח.. התושבות בבודי. בשלדה לא נגעתי. לשתי התושבות שקרובות לקיר האש יש גישה מבחוץ. לארבע התושבות האחוריות קדחתי חורים עם מקדח כוס בצד כדי שאפשר יהיה להחזיק קונטרה לאום. הבעיה היתה בתושבות שמעל קורת הרוחב של מיכל הדלק שם אין הרבה מקום. בינתיים ריתכתי שם פלח עם אום. שוקל לפתוח חור מלמעלה דרך הרצפה. לתחזוקה. ע8 פקקי גומי
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
העבודה על הרצפה נגמרה סוף סוף. שלושה ימים לקח לנקות את כל הטינופת וללטש את הריתוכים. משם לטיפול בממיר חלודה וצבע יסוד אפוקסי. מעל האפוקסי. ציפוי גומי שחור. (ביקשתי משהו טוב יותר מהזפת להתזה. קיבלתי את זה. יקר יותר אבל נראה טוב.) מקווה שיחזיק.
הותאמה צנרת דלק וברקס חדשה על השלדה. הורכב מיכל הדלק.
נשארו סידורים אחרונים על השלדה. והבודי חוזר לפחחות.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
כמתבונן מהצד - אני מלא הערכה על הירידה לפרטים וההשקעה העצומה שלך בעבודה קפדנית על הרכב.
תמשיך לשתף בתהליך, אני משוכנע שתהנה ממנו לאורך זמן
עוד מעט סופ"ש
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
כן. אפוקסי תופס על ממיר חלודה. גם בודי פילר תופס על ממיר.
לדעתי יש לנו גם את אותו מייעץ...
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
תודה למפרגנים. יש רגעי יאוש בפרויקט. (אחד מהם היה בשיוף האין סופי של הרצפה משני הכיוונים). לפעמים אתה לא באמת זוכר למה אתה משקיע בזה כל כך הרבה זמן כסף ואנרגיות. או למה אתה מסתובב עם ידיים ופנים שחורות ומגרדות. נראה לי שמפה זה משתפר..
בכל מקרה. האדם הממוצע לא מבין למה להיכנס ולהשקיע כל כך הרבה אם אפשר לקנות רכב מודרני באותו תקציב. מי שמסתובב פה בפורום כנראה מבין. טוב לדעת שאני לא הדפוק היחיד.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
הבודי חזר לשלדה. בתקווה בפעם האחרונה. קודם לכן הוחלף החלק הקידמי של האגזוז. עכשיו מתחיל להרכיב הכל כדי לבצע את כל עבודות ההתאמה לפני הצבע. התחלתי בבניית הדלתות ( כיף לעבוד עם ברזל נקי ולא לשייף צבע וחלודות כל הזמן. אחרי הדלתות. כלוב התהפכות.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
תשמע , זה יפה.
תפרט בבקשה יותר על בנית הדלתות (עם תמונות).
עבודה נהדרת! איך אתה חותך את הפחים? איך אתה מכופף את הקאנטים היפים האלו?
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
לפי מה שאני רואה הוא שם פלאח של 20 ממ באלכסון ומרתך. לא מכופף
תודה..
היום בניתי את דלת הנוסע וצילמתי את השלבים..
התחלתי עם פח 2 ממ מכופף 90 מעלות ל50 ממ. (רוחב הקנט כולו.)
תפסתי אותו עם פיקים לבודי וסימנתי קווים מבפנים לחיתוך.
ואחרי החיתוך..
משם בנייה על החלק הפנימי של הכיפוף עם פרופיל 20 על 20 2 ממ.
ומסגרת תחתונה מפלח 40 ממ עובי 4 ממ שחורץ עם דיסק וכופף לפי פתח הדלת
ומשם בניית הקנט עם פלח 30 ממ 2 ממ עובי. תפיסה בפיקים. תוספת משולש לחלק הקידמי. ריתוך מלא של הכל וליטוש עם דיסק פאלפ גרעין 40 ואז 80.
אשמח להערות .. או מה לדעתכם לא בסדר פה.
נשאר להרכיב את הצירים ואת ידיות הדלתות...
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
למה לא בסדר? נראה מעולה. איזה מנעול אתה מתקין?
ידיות טריקה. הדגם הגדול. כמו בטנדרים מאחורה.
בדלת האחורית כבר הרכבתי.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
נראה נהדר.
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
יפה מאוד. חיפוי פנימי לדלת והיא פיקס.
במקומך הייתי מנצל את ההזדמנות ונפטר מהכנפוני צינורות האלו.
חשבתי על לחזור אל הכנפונים המקוריים. אבל זה מה יש לי. גם הכנפיים הקידמיות מצינורות. זה אולי פחות קלאסי או מקורי. אבל אפשר לעמוד על זה..😕
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
עם ידיים כמו שלך אתה גם יכול לבנות משהו דומה הרבה יותר יפה ומעניין.
אם אתה רוצה כנפיים יותר עגולות בדומה למקור אתה יכול ללכת למקום שיערגל לך את הצינור. אני אישית אוהב את המראה של צינור קוטר 25מ"מ. לא עבה מידי כמו ה33ממ ולא קטן מידי כמו ה20ממ.
או אתה יכול להוסיף לכנפונים הקיימים רצועת גומי עבה וזה יתן להם מראה קצת יותר מרוכך לדעתי. יש באתר תמונות של סופות עם כנפונים כאלו והתוצאה נאה למדי
שמרו על קשר